Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken | Een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van Best Western London Ilford Hotel

4 out of 5
Best Western London Ilford Hotel
3-5 Argyle Road, Ilford, England

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 200 van 913 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 342 van 913 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 183 van 913 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 109 van 913 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 79 van 913 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Roelofje

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij metro , eet en drink gelegenheid in de buurt. Douche kon beter
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van General Manager op 16 dec 2022
Dear GuestThank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.We hope you will come back and see us again soon.Please consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with superior service. Stay Safe,StephanManagerBest Western Ilford Hotel

10/10 – Uitstekend

Suat, Breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommandable hotel, comfortalble and good staff. Nice place to stay.
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Boris op 24 mrt 2021
Dear Guest Thank you for your wonderful feedback. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in the nearest future. Kind Regards, Best Western Ilford Hotel Team

6/10 – Redelijk

Manuel, Lincolnshire

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was fine but mattress was to hard and it was a bit noisy in hallways other people no respect for others
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

6/10 – Redelijk

Britt, Gouda

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Het was een goed hotel voor de prijs die je ervoor betaald. Het ontbijt was ook altijd erg lekker. Bij ons is wel meerdere keren (ongeveer 5 keer in 3/4 dagen tijd) het brandalarm afgegaan terwijl er geen brand was. It's a very nice hotel for the price that you're paying. Breakfast was always delicious and a lot of things to choose from. Unfortunately, the fire alarm in our room and all the other rooms went off multiple times (about 5 times in 3/4 days) while there was no fire. It woke us up once as well at 07:00 am.. It went off 5 times when we were in our room, and we were out a lot to go sightseeing and to see a concert so we weren't even in the hotel that much. You can also hear a lot of people walking and talking in other rooms. Other than that, the hospitality of the staff was very good.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

8/10 – Goed

Robin, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed en goedkoop net buiten Londen
Voor de prijs is het een perfecte hotel vergeleken met prijzen van hotels in het centrum van Londen. Kamers zijn schoon en voorzien van alle benodigdheden. Ontbijt is goed, niet alleen jam of honing uit een kuipje. Lekker uitgebreid Engels ontbijt.
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is vlakbij een metrostation, eettentjes en supermarkt om de hoek. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

8/10 – Goed

Jeanne, Noord Brabant

Positief: Netheid, personeel en service
Kleine kamers, heel netjes en goede badkamer.
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Functioneel
Ik ben met kinderen naar Londen geweest en zocht een betaalbaar hotel. Het hotel was geen topper maar functioneel, We hoefden er ook alleen maar te slapen en te ontbijten. Meer was er overigens ook niet.
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

8/10 – Goed

John

Positief: Personeel en service
Waar voor je geld
Prettig hotel met vriendelijk personeel. Kamers wel wat klein maar schoon en netjes. Ontbijt voor 5 Pond ook in orde. Goede aansluiting naar Londen met de trein. De buurt is kleurrijk maar enigszins vervallen.
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

6/10 – Redelijk

Bobby

Prima hotel voor stedentrip
Hotel op paar minuten lopen van het treinstation, binnen 18 minuten ben je op Liverpool Street. Je hoeft nooit langer dan 10 minuten op de trein te wachten. Ontbijt erg goed, goed aangevuld en lekker.Personeel vriendelijk. Wij sliepen in de dependance, aan de overkant van de straat. Voor het ontbijt moet je naar het hoofdgebouw maar dat is alleen maar oversteken dus geen bezwaar. Wel vond ik het minder dat er op de dependance een cijferslot op de deur zit en sommige (andere klanten?) de deur aan de binnenkant vast zetten waardoor hij niet meer in het slot viel. Daardoor kon iedereen zo naar binnen lopen, geen veilig gevoel. Ik heb hem diverse malen van het slot af moeten halen. Wij hadden een driepersoonskamer, deze was ruim. Het uitzicht was minder; een muur. Maar we kwamen ook niet om van het uitzicht te genieten. De bedden waren redelijk hard, op sommige plekken harde veren die in je rug prikten, maar toch goed geslapen. Waterkoker, koffie, thee, tv, allemaal prima. De badkamer was klein. Douche was prima. Wastafel was klein en raar, ronde bak op een houten zelf in elkaar getimmert geval. Niet afgewerkt. En als je de kraan opendeed lekte het water over de wastafel heen. Prima hotel voor een stedentrip naar Londen, op wat kleine minpuntjes na.
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

8/10 – Goed

jozo, Gorinchem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel voor paar dagen.
Kamer niet al te groot, maar voor een paar dagen groot genoeg. Op zich geen slecht hotel voor de betaalde prijs. Werden alleen iedere ochtend ruw gewekt door het brandalarm dat afging. Volgens de receptioniste veroorzaakt door iemand die rookte op de kamer terwijl dit verboden was....
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

10/10 – Uitstekend

Anita, ulft

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, dicht bij trein station
Fijn hotel, super schoon, heerlijk ontbijt, erg aardige medewerkers. S nachts goed geslapen. Maar 4 min lopen van trein en maar 18 min van hartje Londen. Goede verbindingen. De buurt is wat matig, maar er gebeurt niets
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

8/10 – Goed

Alice, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
van binnen was het een mooi goed hotel.
Bij aankomst werd onze lokatie geweizigd naar 2 straten dichter bij het station, wat wel prettig was. Alleen dit hotel zag er aan de buitenkant niet aantrekkelijk/mooi uit. Van binnen en de service waren perfect.
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

8/10 – Goed

Sandra, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Verzorgd hotel met vriendelijk personeel. Wij zijn er 5 nachten geweest. De kamers zijn prima en worden elke dag schoongemaakt. Enige nadeel is dat de kamers een beetje gehorig zijn en best wel warm. Lekker ontbijtbuffet. Dichtbij station Ilford, waar je een trein kan nemen die binnen een kwartiertje in t centrum van londen is.
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

8/10 – Goed

Alex, Gouda

Positief: Netheid, comfort kamer
Prima hotel voor een korte stedentrip
Net hotel in een buitenwijk van Londen. Hotel prima voor een kort verblijf, kamer netjes en schoon. Alle noodzakelijke zaken zijn aanwezig. Hotel is verder vrij sober en behalve ontbijt en WiFi geen extra voorzieningen maar dat was niet belangrijk. De reisafstand naar Londen was ongeveer 25 minuten en dat was goed te doen, metrostation op 5 min. lopen.
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

goed schoon en netjes
Wij zijn voor de tweede keer hier geweest gewoon goed
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Slecht, zeer hard bed en gehorige kamers.
Heel gehorig en veel lawaai. De bedden zijn niet comfortabel. Harde bedden (de veren voel je in je rug) waardoor je in de ochtend ontzettend last van je rug hebt. Heel klein kamertje terwijl de foto's anders aangeven. Ons verblijf is slecht bevallen.
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

8/10 – Goed

Mariette, Zwolle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, vlakbij treinstation!
Leuke tijd gehad in Londen. Best Western Ilford is een mooi hotel met vriendelijk personeel. Manager is jonge meid en heeft alles tot in de puntjes geregeld!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Too hot to touch
Second stay in this hotel and last. There was no airco in a heatwave and we had very warm room that made sleep almost impossible. The location was also very scary after six when there were a large number of drunk people hanging about between the train station and the hotel. The employees do there level best to make in comfortable but the lack of airco and broken furniture are a real turn off. The first time was very different but was in winter.

4/10 – Matig

John, Den Bosch

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eenvoudig hotel voor citytrip Londen
Vlakbij treinstation Ilford. (400 mtr) Buurt niet zo best, kom liefst niet nachts terug Gehorige "oude" kamers waar nodig iets aan onderhoud mag worden gedaan. Foto's op de site zijn volgens mij gemaakt toen het hotel net klaar was Ontbijtruimte veel te klein voor het aantal gasten, weinig vers fruit e.d.

8/10 – Goed

Evert, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel 200 meter van station Ilford
We waren met 2 (vader en zoon) Locatie is dicht bij station Ilford. Prima te bereiken via vliegveld Stansted, met National Express, overstappen station Stratfort.( 15 minuten treinen naar Ilford) Voor 54 pond met z'n 2-en 3 dagen lang gebruik kunnen maken van het openbaar vervoer in Londen tot en met zone 6. We hebben echt alles kunnen zien in Londen, ideaal! Elke 10 minuten vertrekt er een trein, wachttijden zijn dus te verwaarlozen. Reis tot Station Liverpoolstreet is ongeveer 25 minuten. Ontbijt was prima, personeel heel vriendelijk.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Na 12 uur Snachts is dit hotel alleen bereikbaar per bus. En natuurlijk per taxi maar dat kost vanaf Liverpool station toch zon 40 pond. Het hotel was gewoon netjes zonder veel poespas.

4/10 – Matig

R., Utrecht

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klein en malafide
Kleine kamer met een nog kleinere badkamer een mini wastafel en een minimaal douche straaltje, het afspoelen was een kunst op zich. Het hotel word draaiende gehouden door Russische medewerkers ze doen hun best en in zo'n malafide buurt is dit soms nog best aangenaam.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Het hotel was netjes. Het ontbijt was goed. De medewerkers waren allen vriendelijk. De kamers waren compleet, doch erg klein. Voor wat wij wilden voldeed het hotel. Je kon goed overnachten. Op loopafstand van de trein om zo naar Londen te reizen voor een paar leuke, gezellige dagen.

10/10 – Uitstekend

Anja, Doesburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Western Ilford
Prima hotel, goede kamer, fijn bed, schoon, goed ontbijt. Op loopafstand van station, 20 to 30 minuten reizen vanaf centrum van london. (even snel naar je hotel de tas wegbrengen kost dus ruim een uur tijd...) Met oysterkaart te bereizen! Veel plezier!

10/10 – Uitstekend

Oliver

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saubere Unterkunft mit netten Personal. Subwaystation um die Ecke, Einkaufsmöglichkeiten ein paar wenige Minuten zu Fuß erreichbar. Frühstück leider nur kalt in einer Papiertüte zur Abholung an der Rezeption. Aber alles in allem trotzdem top, man muss ja auch den Preis berücksichtigen. Würde für einen Aufenthalt bei London hier sicher wieder Station machen.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Best Regards, Hotel Team op 13 jan 2024
Dear Guest Thank you very much for your time and wonderful feedback. We are thrilled to read that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again in the nearest future.

10/10 – Uitstekend

Pam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The reception staff were brilliant. Very happy and helpful. Thank you
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van General Manager op 23 aug 2023
Dear GuestThank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.We hope you will come back and see us again soon.Please consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with superior service. Kind regards, Best Western Ilford Hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Peter

7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Best Western London Ilford Hotel op 4 jul 2023
Dear Guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,Best Western London Ilford Hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Diane

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disgusting
This hotel was dirty poo in toilet scum on taps unfriendly staff, lots of migrants walking around with takeaway cartons and lounging in reception, felt very intimidated and uncomfortable my friends anxiety hit the roof as we felt very unsafe, checked straight back out and booked another hotel
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

4/10 – Matig

Christiane

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
I was very disappointet not to get a proper breakfast like a few years before!!!! Instead a poor take away!
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Markus

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das dieses Hotel überhaupt noch angeboten wird, verstehen wir nicht, auch nicht, wie man diesem Drecklsloch noch vier Sterne geben kann. Anders kann man diese Unterkunft nicht nennen. Es war alles dreckig und kaputt, es hat gestunken, die Matratzen sahen aus als wären sie vollgekotet. Das Frühstück bestand jeden Tag aus einer To go Tüte. Es waren 2 Scheiben Toast, 2 Eier, 1 kl. Butter und eine Marmelade enthalten. Kaffeepulver gab es im Zimmer, den man sich im völlig verdreckten und verkalkten Wasserkocher kochen konnte und in einer vom Vorgänger dreckig hinterlassenen und nicht gespülten Kaffeetasse genießen konnte. Wer dann aber doch dort buchen möchte, sollte wissen, dass man 50 Pfund Kaution per Kreditkarte hinterlegen muss. Cash geht nicht. Das einzig positive war die Anbindung an die U-Bahn. Die war keine 300 Meter entfernt.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

8/10 – Goed

Patrick

Reactie van Best Regards, Hotel Team op 13 jan 2024
Dear Patrick,Thank you very much for your time and wonderful feedback. We are thrilled to read that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again in the nearest future.

2/10 – Ontzettend slecht

Nisha

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible place, very dirty , rented to homeless people, nasty overall- good location. I will never go back
Reactie van Best Regards, Hotel team op 29 dec 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. We are sorry to read that you did not enjoy your stay in full. We strive to improve and we hope you will give us another chance to serve you. Best Regards, Hotel team

8/10 – Goed

elfrida

Positief: Personeel en service
I had an issue with the room and the manager was very kind and polite. The staff are polite
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van General Manager op 16 dec 2022
Dear GuestThank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.We hope you will come back and see us again soon.Please consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with superior service. Stay Safe,StephanManagerBest Western Ilford Hotel

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quality for price
Stay here all the time, great price, clean, good location for travel and great food and shopping all near by.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Best Western London Ilford Hotel op 21 nov 2022
Dear Guest,Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,Stephan PManagerBest Western London Ilford Hotel

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Quality for money
Great cheap hotel, great location, near restaurants, shops and bars and near station into London… Don’t expect top of the range, but clean head down this is the place.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Best Western Management op 20 nov 2022
Dear GuestThank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. StephanManagerBest Western Ilford Hotel

6/10 – Redelijk

TAKESHI

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Best Western Management op 4 nov 2022
Dear Guest, Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property. Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Stay Safe.

4/10 – Matig

Peter

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Management op 29 okt 2022
Dear Peter,Thank you for taking your time to write us about your recent stay with us. I hope we shall see you again soon

10/10 – Uitstekend

k

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Management op 29 okt 2022
Dear Guest,Thank you for the wondeful feedback. It is with great pleasure to learn that we made a postive impact on your recent stay with us. I do hope that we may see you again in the near future.Thank you

8/10 – Goed

Christine

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Management op 29 okt 2022
Dear Christine,Thank you so much for taking your time to write to us about your recent stay. Im glad that we made a positive impact on your stay. Hi hope we shall see you again soon.Thank you

10/10 – Uitstekend

Petr

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel, all basics included, but wifi signal could be more stable
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Management op 29 okt 2022
Deat Petr,Thank you for taking your time to write to us about your recent stay. Please note that all feedback is taken very seriously and as such we are always looking to improve our property. I do hope that we shall see you again soon.Thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Management op 29 okt 2022
Dear guest,Thank you for the wonderful feedback. I am glad that we had a positive impact on your recent stay. The rest of the team will be as please as i am to read you wonderfull review. I hope we will have the previledge to welcome you back to our establishement againThank you

4/10 – Matig

BARON-VAHL

Negatief: Netheid
Showering with beetles
I stayed in room 27 for the first two days then moved to room 24. I told the reception staff that there was a insect infestation problem in the shower unit of room 27 on 5/10/22 before I left for the day. When I returned I was told the unit had been sprayed and the electrical socket which was not working had also been repaired. I again reported there were insects in the shower and a receptionist took a not very clear video of the creature. For my last night at the hotel I was in room 24 there was no issue with that room that I found.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Felix, Assistant Manager op 15 okt 2022
Dear Guest, Thank you for taking time to write to us about your recent stay with us. I am pleased to hear that you had a pleasant stay. Please note that all feedback is taken very seriously and as such, we are always looking to improve our services. Thanks Felix Assistant Manager

6/10 – Redelijk

Sivaprasad

2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Felix, Assistant Manager op 15 okt 2022
Thank you for taking time out to write to us about your recent stay with us. It gladdens me to know that we made a positive impact on your stay. I am also glad to hear that you the staff made a positive impact. Iam sure they will be happy to hear the positive comments. Thank you

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Felix, Assistant Manager op 15 okt 2022
Dear Guest, Thank you for taking time to write to us about your recent stay with us. I am pleased to hear that you had a pleasant stay. Please note that all feedback is taken very seriously and as such, we are always looking to improve our services. Thanks

2/10 – Ontzettend slecht

Farzana, London

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager

6/10 – Redelijk

S J

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Felix op 17 sep 2022
Dear Guest,Thank you for taking time to write to us about your recent stay. I am glad that we made a positive impact on your stay. We look forward to having you stay with us again soon.ThanksFelixAssistant Manager

6/10 – Redelijk

Stephen

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Felix op 17 sep 2022
Dear Stephen,Thank you for taking your time to write to us about your recent stay. I am pleased that you had a pleasent stay and that we made a positive impact in your stay. We do look forward to having you stay with us again in the near future.Thank you FelixAssistant Manager

4/10 – Matig

Nic

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
If this is Best would hate to stay at the worst!
Incredibly rude staff. 4 payments taken for 2 nights. Ignored by staff at breakfast - not sure they understood us or other guests. All hot food cold including bacon which was fried thin deli ham! Smallest room I have ever stayed in. Parking used by staff, no room for residents. Decor needs more than a refresh. Not what expected from Best Western.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Felix op 17 sep 2022
Dear Nic,Thank you for taking your time to write to us with regards to your recent stay with us. I am sorry that you did not enjoy your stay in full. Please note that all feedback given to us is taken seriously as we are allways looking to improve our services and premises. I do hope that this has not detered you from staying with us gain in the near future.Thank youFelixAsisstant Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Wilf

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awful
Checked in, reception area dirty, my room was in seperate building across the road. When i found my room (At basement level) there was barely any natyral daylight, it was terribly dates, and my neighbours were smoking weed with their door open. I reported this to the hotel and told them.i wakted to check out, i had checked in 5 minutes earlier. They offered me another room but i dodnt feel.comfortable staying. The room wasnt used at all. They refused a refund! Stating as i had checked in they dodnt have to refund me. Shambolic, horrible area, dirty. Do not stay!!!
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.Thank you again for taking the time to complete the survey.General Manager