Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Coronation

3 out of 5
Coronation
Nevern Square, 59, London, ENG

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 104 van 988 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 390 van 988 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 312 van 988 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 125 van 988 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 57 van 988 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel vlak bij metro Earl’s Court. Wel veel herrie en slaande deuren in de vroege ochtend.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Coronation Hotel op 23 dec 2019
Dear Guest, Thank you for taking your time to leave us your feedback regarding your last stay with us. We are glad your stay was satisfactory overall, however we are sorry about the issue you experienced with the noise. We will take note of it in order to avoid repercussions. Kind Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, clean and close to Tube station. Room smallish but all mod cons
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Coronation Hotel op 24 okt 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Coronation Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at Coronation Hotel again soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Fijne locatie tov metro station. De bedden waren wel echt outdated en daardoor heel slecht geslapen. Ook jammer dat er op de kamer maar 2 stopcontacten waren
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Coronation Hotel op 28 apr 2019
Dear Guest, thank you for taking your time for reviewing us after your recent stay. We are glad you enjoyed our enviable location as well as our staff team. Customer care is an area we always strive to improve. However we are sorry to hear about your disappointment with the mattress and outlets. Please note that all the comments will be relayed to the right department in order to take the right action to improve our service. We do hope to welcome you back in the near future. Kind Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mijn verblijf was goed, prima locatie, vriendelijk personeel,ontbijt zou ik afraden. Niet moeite waard.
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Coronation Hotel op 8 apr 2019
Dear Guest, thank you for taking the time to write us your feedback about your stay. We were delighted to hear that you took full advantage of our enviable location. Many have commented that our area is perfect for travelling around London. We were also thrilled to hear your good comments regarding our staff. We hope we can welcome you back in our hotel for your next trip to London. Kind Regards, Coronation Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Coronation Hotel op 8 apr 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to review the Coronation Hotel after your recent stay. It is always very encouraging to receive a positive review like yours and we hope we can welcome you back to the Coronation Hotel on your next trip to London. Kind Regards, Coronation Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Coronation Hotel op 8 apr 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to review the Coronation Hotel after your recent stay. It is always very encouraging to receive a positive review like yours and we hope we can welcome you back to the Coronation Hotel on your next trip to London. Kind Regards, Coronation Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Coronation Hotel op 8 apr 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to review the Coronation Hotel after your recent stay. It is always very encouraging to receive a positive review like yours and we hope we can welcome you back to the Coronation Hotel on your next trip to London. Kind Regards, Coronation Hotel

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Goedkoop hotel en goede verhouding prijs / kwaliteit voor Londense begrippen.
4 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel op prima locatie. Het personeel is erg vriendelijk en de kamer werd zeer goed schoongemaakt. De staat van het hotel is verouderd en toe aan opfrisbeurt. Vloerbedekking en gordijnen versleten met veel vlekken. Al met al toch een prima prijs kwaliteit.
4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel, dichtbij de metrolijn dus je kan je snel verplaatsen door heel londen.
2 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
kamer was kleiner dan verwacht. 1 handdoek per persoon. wel schoon en lekker dichtbij station
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Fijn hotel vlakbij een drukke winkelstraat
Fijn hotel ligt dicht bij een winkelstraat waar ook de metro zich bevind. Ontzettend fijn!
3 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontzettend klein, dont do it
De kamer was zo super klein. Het was wel een driepersoonskamer maar naar mijn mening kon maar 1 persoon er vrij in bewegen. Bij het raam was er veel stof. De kamer leek op een mini verbouwde berging. We hadden een ander hotel moeten boeken, helaas.
3 nachten verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

Roger, Rotterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Very basic, but friendly
Very basic and worn out hotel. facilities very disappointing, carpet in hotel and room needs replacement. However friendly staff gives a glimmer of hope for the future.
2 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Daniel Lopez op 30 apr 2018
Replay: Dear Roger, Thank you for taking time to share us your feedback for you currently stay with us. Your opinion, it will be taken into in consideration in order to improve our services and facilities. Thank you mentioning our value staff, they always do everything possible to make our guests feel happy as well as comfortable. We are looking forward to welcoming. Kind Regards, Coronation Hotel Daniel Lopez

8/10 – Goed

R, Veendam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel
Net hotel, kamer keurig en schoon. Ontbijt voor 7 pond, niet al te veel van verwachten, dan is het zeker prima.
4 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Coronation op 17 dec 2017
Dear Guest, Thank you very much for taking your time answering us a review. We are really happy about the good comments. You will be more than welcome to Coronation hotel in the near future. Kinds Regards, Coronation Hotel Team.

8/10 – Goed

Simone, Raalte

Positief: Netheid, personeel en service
Het hotel was prima maar weinig te beleven verder
Het hotel wat prima, wat klein maar er stond een douche, bed en wc in. Een pluspunt was toch zeker de waterkoker op de kamer. Hotel was prima maar niet erg uitgebreid. Enigste nadeel was dat er in de plaats zelf weinig te doen was. Dan moet je toch echt wel naar westminster of victoria met de metro.
2 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Coronation op 17 dec 2017
Dear Simone, Thank you very much for sending us your comments. It is important for us as we can see what is good for you and what we can improve in the near future. The main objective for us is to give the best service and the best quality. We would like to introduce you our Brazilian Restaurant call Desejo Brazil and when you go there you get 10% off on your bill when you stay next time with us. Kind Regards, Coronation Hotel Team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon hotel op een goede locatie.
Wij verbleven in een kamer met twee aparte bedden. De kamer en badkamer waren erg schoon. Wel redelijk klein. De locatie is perfect, ligt op 5 minuten loopafstand van het metrostation. Als je van plan bent om alleen te slapen in het hotel, is het een prima hotel. Het personeel was erg aardig. Ontbijt niet inbegrepen. Wij zouden zeker nogmaals dit hotel boeken!
3 nachten verbleven in november 2017
Reactie van samuel toe op 24 nov 2017
Dear Guest, Thank you so much for your feedback and appreciate your comment. We are glad that you enjoy staying with us. We hope to see you in the near future. Kind Regards, Coronation Hotel

6/10 – Redelijk

C, Zaandam

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt op een hele fijne locatie. Het personeel verschilde heel erg, de een was super aardig en de ander was soms heel chagerijnig. De hotel kamer was klein maar wel heel netjes en schoon, alles was verder aanwezig. Het bed was alleen ontzettend slecht. De vloer liep een beetje schuin, en het bed dus ook. Daarnaast staken de veren uit het bed en die voelde je echt in je benen en rug steken... niet heel fijn dus.
3 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Coronation op 17 dec 2017
Thank you very much for your feedback. It helps us to improve our service. You will be more than welcome for the near future at Coronation Hotel. Kind Regards, Coronation Hotel Team.

6/10 – Redelijk

wendel, amsterdam

Negatief: Comfort kamer
Conveniently Located in quiet street
Very basic room, with a 3rd bed for our child. Bed and bathroom were clean. All appeared a bit worn. We could sleep with an open window: pleasant. Beds a bit small and room small (due to 3rd bed) and hence not super comfi. But the stay was cheap!
3 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Coronation op 17 dec 2017
Thank you very much for your feedback. It helps us to improve our service. You will be more than welcome for the near future at Coronation Hotel. Kind Regards, Coronation Hotel Team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ideaal voor n korte stedentrip. Dichtbij n metrostation dus makkelijk te bereiken
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Marjorie, The Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in a beautiful neighbourhood.
The hotel was near the underground in a short distance walk. We stayed at the hotel in a room for three people for five days. There was an electric kettle with tea and coffee in our room so we could make tea or coffee ourselves. The room was cleaned everyday.
4 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Jacob, Amsterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Nice hotel, close to the tube, nice personnel
Okay room for a couple of days, slightly uncomfortable bed, tv didnt work.
4 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Madeline, Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, close to public transportation
We went to London for concerts and to see the city. Thanks to its fine location we were able to see and do everything we wanted.
4 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Kind staff
Hotel looks very proper, in a good state. Staff is nice. Rooms are small, But Hey its London. You get a key for the room and you have to hand it in everytime you leave. Personally I Would prefer a modern card swipe system to unlock the rooms.

8/10 – Goed

Joyeuse

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hotel dicht bij het centrum
Het is heel onduidelijk of je nou wel of niet ontbijt krijgt. We kwamen aan en het ontbijt was niet inbegrepen, wat op de site ook niet vermeld staat. Als je je hotel na 13;00uur verliet om de stad in te gaan, dan was je kamer bij terugkomst niet netjes gemaakt en had je geen nieuwe handdoeken etc. Wat heel jammer was, want ondanks de tijd dat je het hotel verlaat. Hoort het netjes bij gehouden te worden, daar betaal je immers ook voor. Verder was alles prima

6/10 – Redelijk

Susan, Groningen

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer slecht ontbijt!
Kamers van het hotel waren oke. Het is geen grote kamer, maar de bedden slapen goed en de badkamer is ook prima. En alles was schoon. Alleen het ontbijt valt zwaar tegen. Er is weinig keus. Dus op dag 2 zijn wij ook niet in het hotel gaan ontbijten. Wij moesten voor de zaterdag 5 pond per persoon betalen, maar dat is het absoluut niet waard!! Personeel is vriendelijk. Toen wij aankwamen begin van de nacht troffen wij een nachtportier die nederlands sprak. Erg leuk!! Op zich geen slecht hotel, maar wij zouden er niet weer voor kiezen en dat komt door het ontbijt.

6/10 – Redelijk

laura, eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service
Het is te doen
Het zag er netjes uit maar vrij klein geen lift ontbijt niet inbegrepen. Voor alleen te overnachten en weer weg is het goed langdurig verblijf geen aanrader

8/10 – Goed

Wout, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk, actueel is de Pokemon Stop.
Klein, gezellig hotel. Actueel voor deze tijd is dat het hotel een Pokemon stop "herbergt". Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De metro op loopafstand en van daaruit zijn alle bezienswaardigheden zeer eenvoudig te bezoeken.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Vlakbij het metrostation earls court waar de picadilly line en de district line vertrekken, goede bereikbaarheid naar de highlights van de stad.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kamer en toilet/douche te klein voor 3 pers
Kamer te klein, douche idem. Ventilator stuk, raam kan niet open, dus stank.

6/10 – Redelijk

kees

Negatief: Comfort kamer
Leuk hotel
Leuk klein hotel prima overnachtingsplaats in een leuke buurt vlakbij metro en bus

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Betaalbaar hotel op een goede locatie
Aardig en behulpzaam personeel. Lekker ontbijt. Goede locatie. Kamers wat aan de kleine klant maar voorzien van de nodige zaken. Geen geluidsoverlast.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2/10 – Ontzettend slecht

Alyssia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BEDBUG INFESTATION - DO NOT STAY HERE
- Bedbugs infestation - do not go to this hotel. - I was at the hotel for 3 nights and changed rooms 3 times. I captured the bugs in a bag and showed receptionists and management, the bugs, and my bites all over my body. They disregarded my complaint and refused me a refund. The manager refused to speak to me and would only communicate through reception staff. The hotel is dirty and had to throw clothes and suitcase away because it was ridden with bugs. Terrible, disgusting. My bites are all over my body, swollen, painful, and itchy.
6 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Coronation Hotel op 6 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to write us a review about your stay at Coronation Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at Coronation Hotel again soon! Kind Regards Coronation Hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Prison room
Room was way too small, only a little window in the corner. I was wondering the difference between Felt like prison. Also shower got blocked and wasn’t hot enough. Only think good was that it’s pretty cheap and the receptionist is nice. Only good for a one night stay.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Coronation Hotel op 6 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to write us a review about your stay at Coronation Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at Coronation Hotel again soon! Kind Regards Coronation Hotel

10/10 – Uitstekend

Hachi, 日本

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロント脇の部屋に泊まりました。本当に最低限のギリギリのサイズ感の部屋ですが、天井が高いので思いの外気になりません。シャワールームも狭いですが小柄な女には十分でした。シャワーは上から降るタイプで水圧お湯の出OK、ドライヤーの風圧もばっちりこの価格で泊まれるなら万々歳です。ベッドメイク、お掃除も毎日していただきました。駅からも近く、駅前の通りにはスーパーやカフェ、飲食店が並び便利です。また機会があれば利用したいです。
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van coronation hotel op 8 mrt 2020
Dear Hachi, でのご滞在についてレビューをお寄せいただきありがとうございます。 私たちが提供する経験についてのフィードバックを常に歓迎し、あなたのコメントを心に留めています。 すぐにコロネーションホテルでお会いしましょう! カインドリガードコロネーションホテル

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van coronation hotel op 21 feb 2020
Dear Guest, thank you for taking your time to leave us your feedback regarding your last stay with us. We are happy you found your stay satisfactory overall. We do hope to welcome you back in the near future. Kind Regards, Coronation Hotel

8/10 – Goed

Brian

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Value!
Good location near Earl's Court, close to good restaurants, Underground, and acess to tourist sites. Room was clean, quiet, and comfortable for 2. Overall satisfied.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Coronation hotel op 19 feb 2020
Dear Brian, Thank you for taking the time to write us a review about your stay at Coronation Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at Coronation Hotel again soon! Kind Regards Coronation Hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Coronation Hotel op 14 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to write us a review about your stay at Coronation Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at Coronation Hotel again soon! Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ho trovato un ambiente accogliente e gentile, mi sono trovato a mio agio
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van coronation hotel op 11 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to write us a review about your stay at Coronation Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at Coronation Hotel again soon! Kind Regards Coronation Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van coronation hotel op 11 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to write us a review about your stay at Coronation Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at Coronation Hotel again soon! Kind Regards Coronation Hotel

10/10 – Uitstekend

William

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value
Great hotel! I work in London Wednesday to Sunday each week. Usually stay in Earl’s Court as it’s so central. Have only just stumbled across this hotel after staying at some terrible places near by. Staff are friendly and helpful. Rooms are clean and well looked after, couldn’t recommend highly enough for the price. Thanks you. Will defiantly use again.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van coronation hotel op 3 feb 2020
Thank you for taking the time to write us a review about your stay at Coronation Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at Coronation Hotel again soon! Kind Regards Coronation Hotel

6/10 – Redelijk

Marco

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Stanza minuscola senza finestra, letto su rotelle, e in generale spazio veramente ridicolo .
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van coronation hotel op 13 jan 2020
Thank you for taking the time to write us a review about your stay at Coronation Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at Coronation Hotel again soon! Kind Regards Coronation Hotel

6/10 – Redelijk

Martina, Milano

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Posizione ottima e personale molto disponibile. La camera era molto essenziale e c’era della muffa nella doccia.
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van coronation hotel op 13 jan 2020
Thank you for taking the time to write us a review about your stay at Coronation Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at Coronation Hotel again soon! Kind Regards Coronation Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van coronation hotel op 13 jan 2020
Thank you for taking the time to write us a review about your stay at Coronation Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at Coronation Hotel again soon! Kind Regards Coronation Hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
I Didn’t Like How There Was No Light In The Hotel. I Told The Front Desk About It And They Never Came && Check On It. The Remote For The TV Was Not Working Either && The Room Was Very Cold. I Will Never Book There Again.
6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Coronation Hotel op 9 jan 2020
Dear Guest, We were very disappointed to read that you found your stay with us to be less than satisfactory. We were surprised with your comments about the room and the cleanliness, as we typically receive positive feedback for this. Please be assured that all your comments have been relayed to the appropriate departments and corrective actions have been taken where necessary. Please accept our sincere apologies for any shortcomings that you may have experienced during your stay, and we sincerely hope that you will consider the Coronation Hotel for any future visits to London. kind Regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Coronation Hotel op 9 jan 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Coronation Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at Coronation Hotel again soon! Kind Regards