Exterieur

Beoordelingen van Hilton London Paddington

4 out of 5
Hilton London Paddington
146 Praed Street, Paddington, London, England

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 411 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 286 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 167 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 75 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 66 van 1005 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Nadia

You could hear the neighbors next door snore!
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Travis

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome Place to stay!
3 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Luke

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms were nice and clean. Staff was not overly friendly or helpful.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hilton London Paddington op 30 apr 2024
Dear Mr. Luke. Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear that you liked the room and the facilities. We apologize we were not able to provide you with the quality of services you deserve on this occasion and felt that the team were not helpful. This is uncharacteristic of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. Please accept our apologies for all the highlighted issues encountered. This is certainly not the lasting impression we wish to leave with our valued guests, we would like to assure you that your feedback is important to us and thus will be actioned accordingly. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.

10/10 – Uitstekend

Hidetaka

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I always love to be there, this hotel. Super. Staff and managers are very friendly and warm hearted persons only. Superb. Thanks.
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

ANDREW

Noise from the bathroom extraction / air conditioning meant I had the worst night ever in a hotel room.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

JOSEPHINE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was lovely and convenient for Paddington. The breakfast was the best hotel breakfast ive had 5*
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Susan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved staying here and will do so again in the future. The only issue I had was with room service. I ordered a tuna sandwich with crisps. Tuna sandwich was what I expected but very few crunched crisps were poured onto my plate as if they were the bottom of the bag. I often order room service from my Hiltons but never have had this. Breakfast and dinner was amazing but I will not order room service again. It is too easy to access Paddington Station food options. Great location, great rooms!
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Kevin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We arrived at 1400 and our room was not ready, but we were offered an upgraded room at 30 pounds more. This seems to happen every time we visit London. I would just like to get the room I paid for a little early, without being uncharged. This seems like a coordinated strategy to extract more money from guests.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Donna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

DENIA

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient hotel to stay with clean comfortable beds, it is also easy to get taxis and a wide range of restaurants and places nearby to eat. Convenient shopping in the station area if you need to grab any items you forgot.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Donna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Jangho, Palo Alto

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed this beautiful luxury hotel
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Munehiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Markus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Leider etwas in die Jahre gekommenes Hotel. Kühlschrank war ausgebaut.Frühstück zwar immer noch gut,hat aber leider auch nachgelassen und somit Unterkunft und Frühstück zu teuer und dem Preis nicht angemessen.
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient ! Super helpful staff and a great room
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Samira, Venice

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location for staying in London & being ably to get to London Heathrow easily with the Elizabeth Line.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Adam

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient and close to everything you would need.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Velma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was conveniently located by Paddington station. The staff was awesome. Will definitely return.
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Richard

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Noritsune

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is nice place that exist close to London Paddington Station.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was great and the location perfect for traveling into and out of London on the Heathrow Express.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Richard

The location was perfect for travel from LHR and throughout London. Convenient M & S and Salisbury’s To Go just steps away! Rooms spacious and clean Great service from staff. Would stay here’s
5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

leslie

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
As a traveler, I would have liked to be given a room earlier than I was given. Arrived late morning and could not get into our room until mid-afternoon. Greater consideration has to be given or acquire from travelers that are flying internationally to receive their rooms earlier.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service, kind staff and close too the metro station.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

CLIVE

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like that we didn't have to travel far from the train station. Having to pay for breakfast on top of what we paid for the room we did not like. It should have been included in the price.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Okusanya

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Donald

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and staff.
3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Katrina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I usually love staying here but this time our room was so hot and just wouldn’t cool down. The AC wouldn’t work and even with the heating off and the window open the tiny bit allowed it wasn’t ‘til about 6am that it became comfortable. I did report it on checkout. Apart from a sleepless night it was a lovely stay with great food and friendly service.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Noriyoshi

Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
パディントン駅に隣接していて、もともとは鉄道会社(GWR)が運営していたホテルのようです。 全体に設備が古くエアコンのファンの音がうるさかったです。 シャワーの温度は快適でした。 ホテルの回りはレストランやパブが多く、食事には困りません。 コインランドリーは徒歩5〜6分ぐらいの所にあります。 エリザベス線や地下鉄の駅も徒歩1分なので移動には便利です。
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Moira

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy accessible to tubes and trains
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Access to Paddington Station a big plus.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Folawumi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a perfect location
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

william

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Richard

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Not awful, but there are better options for less
Lovely courteous and helpful staff. The room was average, I would argue the hotel is in need of updates and a refresh given the price compared to many other hotels around Paddington (I'd choose to stay less conveniently for the HEX with a better hotel for the price next time)
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Vilim

4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ian

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very well kept hotel. Convenient for all transport and dining options all excellent
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Raymond

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay that's it
It would be good for weary travelers to know about the light switch.... Good stay other then the bartender not ALLOWING ME to pay for one beer on my CC but room charge only. The security guard accosting me wasn't the best look either....
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

kim shing

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Catherine

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Gillian

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Max

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
easy location when in london and good connections to Heathrow
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Gulara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅直結で便利
ヒースローエクスプレスが出てるパディントン駅直結で立地がよい。部屋も広く設備も使いやすい。
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Felice

1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

William

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
There was no hot water on the evening I arrived. There was still no hot water on the morning I left. The phone in the room did not work so I had to go downstairs to tell the front desk about the water issue. Sad performance by a brand once internationally respected.

4/10 – Matig

Richard

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very disappointed on this hotel. Service was terrible , unfriendly /rude staff. We arrived late after all the trains were cancelled with a toddler in arms and the staff just opened the door for the hotel and did not help with our bags. Baby crib did not have a mattress so they wanted my baby to sleep basically on a table. Internet never worked. The room did not have toilet paper , temperature in the hotel was very hot. Overall very poor experience
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bra hotell i mitten av allt
Super bra hotell med nära till allt! Lugnt o avkopplande
8 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Randall

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Room condition was poor. Carpets were bare in places. Lampshades were damaged. Chairs were uncomfortable - no padding remaining. Rooms need a full renovation. Public/ common areas were excellent. Service and staff were excellent. Proximity to Paddington Station is excellent.
4 nachten verbleven in december 2023