Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van ibis Styles London Gloucester Road

3 out of 5
ibis Styles London Gloucester Road
110 Cromwell Rd, Kensington, London, England

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 200 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 430 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 245 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 83 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 44 van 1002 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Tanja Jolien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellig en kleurrijk
Heel gezellig hotel, waar veel families ook verblijven. Ontvangstruimte, ontbijtruimte, bar en kamers vrolijk en kleurrijk gestyled met thema ¨Metro¨. Zeer vriendelijke ontvangst. Minpuntjes: Veel geluid verkeer kamers aan straatzijde en deuren die je niet zacht kunt dichtdoen! Bang. Daar moet toch iets op te bedenken zijn :) Als het mogelijk is: Kies voor kamer aan achterzijde.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Yozlem op 26 mrt 2022
Dear Tanja, Thank you for your wonderful feedback. It is great to hear that you enjoyed our facilities, services and the decoration of the hotel. Thank you for your additional comments regarding the traffic noise. Unfortunately, this is not something that we could control, so please allow us to apologize for the inconvenience caused. Thank you again and we are looking forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Kind Regards, Yozlem, Front Office Team Member

10/10 – Uitstekend

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Ibis Styles Team op 5 apr 2022
Dear Frank, Thank you for your positive. We are glad to hear that you enjoyed your stay. We hope to see you soon. Kind Regards Ibis Styles Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het Ontwerp van deze accommodatie is heel goed. Echter de eerste kamer die wij kreeg was in de kelder met een raam die uitkeek tegen een vieze wand met een airco installatie net buiten de raam (heel veel lawaai). Wij zijn de volgende dag verhuisd naar een andere kamer, boven grond, dat veel beter was. De werknemers waren vriendelijk. Ontbijt wat sumier maar wel goed. Locatie voor museums excellent. Ook de metro is 1 minuut lopen. Kamers met dakterras ZEKER de extra geld waard.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything brand new refurbished, clean, enough space (even the bathroom and shower where okay, which is not always the case in central London hotels, very kind staff, nice bar, good breakfast.
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke stijl van het hotel, prima kamer en goed ontbijt
2 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Vera

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beneden niveau en vuil
Serieuze verbouwingswerken aan de gang zonder respect voor de klant, niks wordt opgeruimd traphallen zeer vuil , alle gevoel van luxe weggenomen uit de kamers, zeer basic in de badkamer niks om uw handdoek op te hangen, ons zien ze daar niet meer
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

peter, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
centraal gelegen hotel in leuke buurt
Keurig hotel in leuke omgeving en dichtbij metro halte. Op de foto's staan kamers met heerlijke grote bedden, echter de kamers zijn voorzien van een klein twijfelaartje. Te klein voor 2 volwassen mensen. hebben de 2 e nacht een kamer gekregen met groot bed maar daar zijn er dus maar weinig van.
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel
Zoals elk jaar dik in orde
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Yessica, Apeldoorn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect location
The Cromwell is a really nice hotel with a perfect central location. Supermarket, ATM and underground station across the street. The breakfast is good.
2 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Laura op 6 okt 2017
Dear Yessica, We really appreciate your 4* review about your recent stay with us at Best Western The Cromwell. Our location is really perfect for a visit to the museums and other London sites and our proximity to many restaurant, bars and shops makes a day out that much easier. We hope to welcome you back soon. Kind Regards, Laura Civita Front Office Manager

2/10 – Ontzettend slecht

GV, London

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not a best hotel...
We got a room with a broken airco it seems. It was 33 degrees in the room. When we complaint by arrival they said put on the airco. So we did. Afther a very very bad night we went back agin and told the reception they said we dit something wrong. One off them came to the room and adjusted the airco. "Afther" an half hour it would be cool she said. When we came back it was even hotter! Another complain about the airco at the reception. Somebody would look at it (but that person came the next day we went home). Our last day when we slept in the room we came back from BST Hydepark at 23.35 and my daughter saw the bed and fel asleep. The temp on the room was 34 degrees and I went back again to the reception. The nice man offered me in the middle of the night an other room but we couldn't change because my daughter was already sleeping. Than I noticed there was a ventilator standing in the room. Probably this airco was already a problem. when we had know before we would book at another place. This was not a BEST hotel...
2 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Hotel Manager op 18 jul 2017
Dear GV, Thank you for your feedback which certainly helps us to monitor and improve our services. I apologise for the shortfall in service issues you encountered during your visit. I have today shared your feedback with the team and they also join me in apologising for the service issues you experienced. Thank you once again for bringing this to my attention and I hope that we will have an opportunity to show you our true service standards. Hotel Manager.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
buitengewoon slechte ervaring
onvriendelijk balie personeel, kleine kamers, je kunt nauwelijks om het bed heenlopen, laut staan plaatsnemen achter het bureautje, geen plaats voor koffer en kleding, zeer kleine badkamer ter grootte van een toilet, airco vol met zwarte schimmel en na het zien van deze ellende hebben wij het hotel meteen verlaten en hebben ergens anders een kamer geboekt.
Reactie van Hotel Manager op 8 mei 2017
Dear Anonymous, Tak for din feedback, som helt sikkert hjælper os med at overvåge og forbedre vores tjenester. Jeg undskylder for manglen på serviceproblemer, du har oplevet under dit besøg. Jeg har i dag delt din feedback med teamet, og de deltager også i at undskylde de serviceproblemer, du oplevede. Tak endnu en gang for at bringe dette til min opmærksomhed, og jeg håber, at vi får mulighed for at vise dig vores sande servicestandarder. Hotelbestyrer.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Middelmatig hotel in goede omgeving
Middelmatige kamer op de beganegrond, hele nacht overlast van geluid airco installatie aan de achterkant van het gebouw. Schoonmaak liet te wensen over.
Reactie van Hotel Manager op 15 mrt 2017
Dear Anonymous, Hartelijk dank voor uw feedback die zeker helpt ons om toezicht te houden en onze diensten te verbeteren. Ik verontschuldig me voor het tekort in dienst problemen die u ontmoet tijdens uw bezoek. Ik heb vandaag gedeeld uw feedback met het team en ze samen met mij ook verontschuldigen voor de service problemen die u ervaren. Nogmaals bedankt voor het brengen van dit aan mijn aandacht en ik hoop dat we een kans om u onze ware service-normen te laten zien hebben. Hotel Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in the centre of London.
Hotel is nearby a lot of the attractions in London. A nice hotel with nice facilities. Not beautifull but good enough and worth the money.
Reactie van Hotel Manager op 12 feb 2017
Dear Anonymous, Many thanks for leaving your comments. I shall pass onto the team regarding the heating/cleaning. We wish to see you again in the future. Kind regards Hotel Manager

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend hotel voor een zeer redelijke prijs
Vriendelijk personeel. Uitstekende prijs/kwaliteit, zeker gezien de centrale ligging.
Reactie van General Manager op 3 feb 2017
Dear Anonymous, Ik wil u bedanken voor de tijd neemt om online plaats uw beoordeling na uw recente verblijf bij ons hier bij Best Western The Cromwell. Het is geweldig om te zien dat je hebt genoten van uw korte verblijf bij ons hier en geprofiteerd van onze centrale ligging. Nogmaals wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaring online en ik kijk ernaar uit u te mogen verwelkomen snel weer terug. Vriendelijke groeten Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Gerdie, Amersfoort

Negatief: Personeel en service
Midweek Londen
Best Western en Crowne Plaza naast elkaar
Kamer souterrainzijde
Reactie van Hotel Manager op 23 jan 2017
Dear Gerdie, Hartelijk dank voor uw feedback die zeker helpt ons om toezicht te houden en onze diensten te verbeteren. Ik verontschuldig me voor het tekort in dienst problemen die u ontmoet tijdens uw bezoek. Ik heb vandaag gedeeld uw feedback met het team en ze samen met mij ook verontschuldigen voor de service problemen die u ervaren. Nogmaals bedankt voor het brengen van dit aan mijn aandacht en ik hoop dat we een kans om u onze ware service-normen te laten zien hebben. Hotel Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede uitvalsbasis!
Prettig hotel naast metrostation gelegen. Op loopafstand van Harrod's en, als je van lopen houdt, op loopafstand van Buckingham Palace, London Eye en Houses of Parliament. Hotel is rustig en kamers zijn prima. Prettig personeel.

8/10 – Goed

Mirjam, Delft

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel dat centraal ligt.
Net hotel, kamer wel klein en donker. Wij sliepen alleen in het hotel en dan is het prima. Ondanks dat het hotel aan drukke straat ligt was er geen geluidsoverlast.

4/10 – Matig

Albert, Coevorden

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet wat we verwacht hadden bij 4 sterren (****)
Hotel uitgekozen op ligging en aantal sterren, volgens de foto's op de site zag het hotel er strak uit. Bij aankomst bleken we echter een zeer kleine kamer in de kelder te hebben. Het was amper mogelijk rond het bed te lopen, de vloer was verzakt, badkamer was klein (kon net) en niet schoon. Voorbeeld: toilet bezoek van de voorganger nog duidelijk zichtbaar. Afstandsbediening miste batterijen en de TV heeft slechts 5 zenders. Het personeel deed erg luchtig over de afstandsbediening (geen kapje want anders zouden deze gestolen worden) en het kon niet dat het toilet smerig was. Daarnaast sprak men gebrekkig Engels. De volgende dag bij terugkomst op de kamer bleken de handdoeken wel vervangen, maar toch smerig (vlekken) te zijn. Bij receptie gemeld en nieuwe gekregen. Uitchecken verliep soepel, werd echter niet gevraagd naar hoe wij ons verblijf ervaren hadden.

6/10 – Redelijk

Martine , barendrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, goede locatie
We hadden een redelijk grote kamer op 1e met erker. Prachtige badkamer, lekker bed en zeer dicht bij alles wat je nodig hebt. Nadeel: langs erg drukke weg. Goed te horen aan voorkant hotel. (Mijn man had nergens last van. Ik wel)

6/10 – Redelijk

Maria W.

Negatief: Comfort kamer
Prima hotel
Wij vonden het een goed hotel , makkelijk bereikbaar met openbaarvervoer en voor doeleinde (the royal Alberthall) goed gelegen. De kamer die wij hadden was vrij klein maar voldeed wel aan alle eisen , mooie badkamer en heel vriendelijk personeel. Wij hebben het als prima ervaren.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tevreden
Hotel is goed gelegen nabij een metrostation, meerdere musea en kensington. We konden al om 10:00 inchecken en de kamer (executive room) voldeed aan alle verwachtingen.

8/10 – Goed

Jan-Willem, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
service
vriendelijke medewerksters, behuplzaam en fijne kamers

8/10 – Goed

Carolien, Deventer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel op prima locatie
Tegenover een metro station, restaurants in directe omgeving. Kleine kamers, maar voor ons geen probleem omdat we er alleen sliepen. We hebben geen ervaring met ontbijt in het hotel, dat deden we bij een tentje in de buurt.

8/10 – Goed

moeder+dochter, E

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk
We hadden een kleine, maar complete en comfortabele kamer. Personeel was vriendlijk en hulpvaardig. Ligging was super tav restaurants, musea, subway en winkels.

8/10 – Goed

Oliver

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

WARREN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
staff were very helpful exerlant service but could do with disabled access nice room good location
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 6 apr 2024
Dear Warren,Thank you for taking the time to share your experience with us. We're delighted to hear that you found our staff helpful and enjoyed excellent service throughout your stay. We also appreciate your feedback regarding disabled access and will certainly look into ways to enhance accessibility for all our guests. It's great to know that you found your room to be nice and enjoyed our convenient location. We value your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another enjoyable stay.Kind regards,ibis Styles London Gloucester Road Team

10/10 – Uitstekend

Lawrence

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet room staff were excellent this hotel suited our purpose for what we needed to do in the area
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 24 mrt 2024
Dear Lawrence,Thank you for taking the time to review your stay.We're thrilled to hear that our staff made a great impression and that our hotel was a fitting choice for your activities in the area. It's wonderful to know that the tranquility of our rooms contributed positively to your stay. Our team takes great pride in maintaining our hotel to the highest standards, and your appreciation for our service and the condition of our hotel is truly valued. While we note your rating on room cleanliness, please rest assured that our housekeeping team is dedicated to providing a clean and comfortable environment for all our guests.The entire team look forward to the pleasure of seeing you again on a future occasion. Best wishes,ibis Styles London Gloucester Road Team

10/10 – Uitstekend

Ricky

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 3 mrt 2024
Dear Ricky,Thank you for this review.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,ibis Styles London Gloucester Road Team

10/10 – Uitstekend

Kathryn

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 21 jan 2024
Dear Kathryn,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,ibis Styles London Gloucester Road Team

10/10 – Uitstekend

VINCENT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe hotel
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 13 jan 2024
Cher Vincent,Nous vous remercions pour cet excellent retour.Nous sommes enchantés que vous ayez passé un magnifique séjour et que vous ayez apprécié le confort ainsi que la propreté de votre chambre !Merci de souligner la qualité du service.Au plaisir de vous accueillir pour une autre expérience de qualité.ibis Styles London Gloucester Road Team

8/10 – Goed

Christy

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 13 jan 2024
Dear Christy,Thank you for sharing your recent hotel stay experience. We appreciate your feedback on room cleanliness, hotel condition, and service. We apologize for any shortcomings in cleanliness; rest assured, we'll address this with our housekeeping team. Your input on the hotel's condition is duly noted, and we'll undertake necessary improvements. We're delighted to hear that the service met your expectations, and your positive comments will be shared with our team. We value your feedback, and it serves as a guide for enhancing our overall guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the future.Kind regards,ibis Styles London Gloucester Road Team

10/10 – Uitstekend

Jorge

Positief: Voorzieningen
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 11 jan 2024
Dear Jorge,Thank you for your kind feedback.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,ibis Styles London Gloucester Road Team

10/10 – Uitstekend

Elizabeth, OAKLAND

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy access to public transportation, clean, and good value for the price.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 25 dec 2023
Dear Elizabeth,Thank you for taking the time to review your stay.We're delighted to hear that our hotel's closeness to public transportation made for a convenient experience for you. It's also gratifying to know our commitment to cleanliness met your expectations and that you found value in your stay with us.We hope that you will visit us again in the future. Kind regards,ibis Styles London Gloucester Road Team

8/10 – Goed

Aline

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Problemas no check-in
Inicialmente, tivemos um problema com o quarto, que ficava no subsolo e não havia sido informado esse detalhe no momento da reserva. Fizemos a reclamação e solicitação de outro quarto na recepção e não nos pareceram muito solícitos. No entanto, após responder uma pesquisa sobre a avaliação do check-in, o atendimento melhorou e conseguimos a troca do quarto no dia seguinte. Acredito que devo agradecer à gerência por intervir e nos auxiliar a termos uma estadia melhor. A localização é ótima, o café da manhã é bom. Apenas deveriam ser mais transparentes nas descrições dos quartos disponíveis na hora da reserva.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 25 dec 2023
Cara Aline, agradecemos o tempo despendido a partilhar o seu comentário.Ficamos felizes por ter apreciado nossa localização privilegiada e o café da manhã que oferecemos. É gratificante saber que a intervenção da gerência contribuiu para uma estadia mais agradável após o contratempo inicial.Lamentamos o desafio encontrado com o quarto inicialmente designado a você. Compreendemos a importância de uma acomodação que atenda às expectativas, e embora alguns de nossos quartos sejam situados no subsolo, como mencionado no contexto, asseguramos que todos os espaços do nosso hotel são projetados com o conforto e a satisfação dos nossos hóspedes em mente.Agradecemos por reconhecer os esforços da nossa equipe em responder prontamente à sua pesquisa e em facilitar a troca do quarto. É nosso compromisso oferecer um serviço de excelência e atenção aos detalhes.Esperamos recebê-la novamente em breve. Com os melhores cumprimentos,ibis Styles London Gloucester Road Team

8/10 – Goed

Trine

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God beliggenhed
Fantastisk beliggenhed. Hyggeligt kvarter. Let at komme rundt i byen med bus og underground til seværdigheder mm
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 14 dec 2023
Dear Trine,It was a pleasure to receive this great review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable. We are pleased to know that you found our location to be so ideal for transport and for visiting the many nearby attractions. We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,ibis Styles London Gloucester Road Team

6/10 – Redelijk

Elizabeth

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well trained staff, friendly and efficient. Excellent reception area, good atmosphere.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 14 nov 2023
Dear Elizabeth, Thank you for this review of your recent stay.We are thrilled to hear that you found our staff to be well-trained, friendly, and efficient. Our team works hard to provide a welcoming atmosphere and exceptional service to all our guests. It's great to know that you enjoyed our reception area and its ambiance.We appreciate your feedback on the hotel condition and room amenities. As you mentioned, our hotel was recently refurbished in 2019, and we strive to maintain a high standard of quality across all aspects of our property. We hope that your overall stay was comfortable and enjoyable.We truly hope that you will return for yet another memorable experience. All the best,ibis Styles London Gloucester Road Team

10/10 – Uitstekend

eoin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 12 nov 2023
Dear Eoin,Thank you for your positive review.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to seeing you again soon.Best regards,ibis Styles London Gloucester Road Team

10/10 – Uitstekend

Allison

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 4 nov 2023
Dear Allison, Thank you very much for your kind review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back. Kind regards,ibis Styles London Gloucester Road Team

6/10 – Redelijk

Diane

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Not very welcoming
Up my arrival, I was told that I couldn't check in a bit earlier because there wasn't a room available, which was not accurate because my friend checked in and was not satisfied with his room, asked to change twice, so apparantly there were two rooms available. Also, the aircon was not working properly despite me reporting it twice. What was also quite disappointing was the unfriendliness of the women at reception, which was basically two chairs at a table with a laptop. The only positive was the location of the hotel which was fantastic with a 2 minute walk to the Gloucester Road Station and close to many of the museums, restaurants and cafes. I probably won't book here again.
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 29 okt 2023
Dear Diane, We are delighted to hear that you appreciated our fantastic location, with its close proximity to Gloucester Road Station, museums, restaurants, and cafes. Our hotel's prime location is indeed one of our top selling points, and we are glad it contributed positively to your stay.However, we are sorry to hear about the issues you faced during your stay. Regarding the early check-in, we do our best to accommodate requests, but it is subject to availability. We apologize for any confusion that may have occurred. As for the air conditioning, we have individually controlled systems in each room, we would greatly appreciate if you could email us with your room number and the date of your stay so we can further investigate this. We apologize for any inconvenience caused by the air conditioning not working properly during your stay. We also regret that you found our reception staff to be unfriendly. We pride ourselves on our team's professionalism and friendliness, and we will address your concerns with them to ensure a better experience for future guests.We hope to welcome you back. Best wishes,ibis Styles London Gloucester Road Team

8/10 – Goed

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is clean and well-located. The staff was very friendly and eager to assist. The room was small but reasonably comfortable. Good value for money.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 29 okt 2023
Dear Richard, Thank you for sharing your feedback concerning your recent stay.We are delighted to hear that you found our hotel clean and well-located, and that our friendly staff was eager to assist you during your stay. Our prime location in Kensington allows guests to easily access London's iconic attractions and public transport. We are glad that you found the room reasonably comfortable and felt that our hotel provided good value for money.We hope to have the opportunity to welcome you again.Best wishes,ibis Styles London Gloucester Road Team

4/10 – Matig

Lydia

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
My room was on the lower ground floor and looking at a wall. It was so dark and felt like a basement or prison cell.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 21 okt 2023
Dear Lydia,Thank you for taking the time to share your feedback.We appreciate your positive remarks on our room cleanliness and service. Our team strives to provide a welcoming and comfortable stay for all our guests.We are sorry to hear that your room location did not meet your expectations. We understand that the lower ground floor rooms may not be suitable for everyone. In the future, please feel free to request a room on a higher floor or with a different view, and we will do our best to accommodate your preferences. We apologize for any inconvenience this may have caused during your stay.We hope to see you in the future. Kind regards,ibis Styles London Gloucester Road Team

4/10 – Matig

Anna

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 21 okt 2023
Arvoisa Anna,Tervehdys hotellista ibis Styles London Gloucester Road, Gran Meliá Hotelli!Kiitos paljon arviostanne.Ikävä kuulla, että hotellimme ei täysin vastannut odotuksianne. Otamme mielellämme vastaan tarkempaa palautetta suoraan hotelliimme, jotta voimme tarvittavat parannukset palveluihimme.Vilpittömästi pahoitellen,ibis Styles London Gloucester Road Team

8/10 – Goed

Stephen

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 19 okt 2023
Dear Stephen,Thank you for choosing to stay at Ibis Styles Gloucester RoadWe are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,ibis Styles London Gloucester Road Team

10/10 – Uitstekend

Ute

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute Lage, saubere sehr nett gestaltete Zimmer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 14 sep 2023
Sehr geehrte Ute,vielen Dank für Ihr positives Feedback!Wir freuen uns sehr, dass Ihnen unsere Lage und die sauberen, nett gestalteten Zimmer gefallen haben. Unser Hotel ist stolz darauf, in der Nähe vieler berühmter Sehenswürdigkeiten und Verkehrsanbindungen zu liegen, und wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen ein ansprechendes und komfortables Ambiente zu bieten.Es ist schön zu hören, dass Sie mit unserem Service zufrieden waren. Unser Team arbeitet stets daran, unseren Gästen einen professionellen und freundlichen Service zu bieten, um ihren Aufenthalt so angenehm wie möglich zu gestalten.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch bei uns.Freundliche Grüße,ibis Styles London Gloucester Road Team

4/10 – Matig

Paul

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Smelled of cigarette smoke. Despite the London underground aesthetic the room was cramped, there was no door on the shower and the layout was inconvenient. Definitely not worth the price
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 2 okt 2023
Dear Paul,Thank you for taking the time to share your review.We are glad to hear that you appreciated the London Underground-inspired design of our hotel. Our team strives to create a unique and enjoyable atmosphere for our guests. However, we regret to learn that you found the room to be cramped and the layout inconvenient. We apologize for any inconvenience caused by the absence of a shower door and the smell of cigarette smoke. Our hotel is a non-smoking establishment, but we do allow smoking on private balconies and terraces. We will address this issue with our housekeeping team to ensure a more pleasant experience for future guests.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,ibis Styles London Gloucester Road Team

10/10 – Uitstekend

Joy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 9 sep 2023
Dear Joy,Thank you for taking the time to leave your review.We are delighted to hear that you found our hotel to be clean, well-maintained, and comfortable. Our team takes great pride in providing friendly and professional service, so your kind words are truly appreciated.We hope you had the opportunity to explore the nearby attractions and enjoy the convenient location of our hotel. It was our pleasure to have you as our guest, and we look forward to welcoming you back on your next visit to London.We look forward to welcoming you back. Best regards,ibis Styles London Gloucester Road Team

8/10 – Goed

Diana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 29 aug 2023
Sehr geehrte Diana,vielen Dank für den sehr positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel!Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns und unserem Service zufrieden waren.Hoffentlich entscheiden Sie sich auch bei Ihrem nächsten Aufenthalt in London wieder für uns.Herzliche Grüße,ibis Styles London Gloucester Road Team

8/10 – Goed

Tim

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 12 aug 2023
您好,感谢您对我们酒店的好评!我们非常高兴为您的旅途增添愉快的回忆!我们非常感谢您对我们酒店整体服务和环境设施的好评!为宾客提供优质舒心的居住环境,宾至如归的入住氛围是我们的工作宗旨和不懈的追求!我们将继续秉承温馨、关爱的服务理念,让您在这里感受到家一般的温暖。诚挚期待您的再次光临!祝您一切顺利!ibis Styles London Gloucester Road Team

6/10 – Redelijk

Anita K

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
Helt greit, veldig lite rom.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van ibis Styles London Gloucester Road Team op 10 aug 2023
Hei Cathrine, tusen takk for at du delte din opplevelse på vårt hotell.Tusen takk for at du valgte oss! Vi beklager at størrelsen på rommet ditt ikke møtte dine forventninger. Vi setter pris på din tilbakemelding, og håper at du kunne tenke deg å komme tilbake på et senere tidspunkt. Vi er glade at du trivdes på hotellet vårt, og håper at du tar turen innom oss på et senere tidspunkt., Mvh,ibis Styles London Gloucester Road Team