Deluxe kamer, 2 tweepersoonsbedden | Een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van London Marriott Hotel Marble Arch

4 out of 5
London Marriott Hotel Marble Arch
134 George Street, London, England

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 413 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 405 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 115 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 40 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 1002 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het duurde lang voordat we de kamer kregen,er werd bij aankomst 45 min gezegd en dit duurde bijna 2,5 uur. We mochten wel wachten in een lounge waar gratis drinken en wat te eten was dus dat was goed geregeld
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van DM op 27 mei 2020
Thank you for your valued feedback. I will make sure your comments will be passed on. Best Regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Goede lokatie en fantastisch ontbijt
Er waren constant problemen met het toilet, deze spoelde niet door. Dat is best heel vervelend als je met je gezin op 1 kamer zit. Beneden in het restaurant waren ook problemen met de toiletten.
4 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel. Schoon vriendelijk personeel en goed bereikbaar
2 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fantastich hotel
Fantastisch hotel. Gastvrij, aardige mensen, leuk zwembad, kindvriendelijk. Executive lounge is een aanrader.

6/10 – Redelijk

RM, Breda

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Prima hotel
Afgelopen weekend gelogeerd in het Marriot Marble Arch. Loopafstand van de metro is ongeveer 10 minuten. Het hotelpersoneel is uiterst vriendelijk, de kamers netjes. De schoonmaak werd wel erg laat op de dag gedaan, pas nadat wij ons voor het diner verkleed hadden. Daarnaast maakt de verwarming/airco veel herrie. Daardoor hadden wij deze niet aangezet en werd het 's nachts in de kamer koud. Op zich niet erg, alleen waren de dekens erg dun en was het te koud.
Reactie van Genreeral Manager op 13 jun 2015
Dear RM Thank you for spending a weekend at the London Marriott Marble Arch and posting a review about your stay. Firstly I am very sorry for the cons experienced which I have shared with the team. I also do hope that you had the opportunity to speak with a member of the team about the heating/air conditioning. On the other hand I am delighted to hear of the pros and the rooms met with your expectation. My sincere thanks again for your comments as we constantly review and where appropriate and necessary, action changes for the benefit of all our guests. Ross Paton, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel op goede locatie
uitstapje met gezin (2 volwassenen, 2 kinderen). Prima kamer met 2 queens size bedden. Was een prima verblijf

8/10 – Goed

Declercq steve

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Karen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great priority. Friendly staff. Helped with many questions. Great location to underground about 9 min walk.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I though that it was nice clean hotel close to Marble Arch, the tube and Paddington station. Selfridges nearby for shopping. Nice hotel
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Shogofa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Felt old, beds were slightly sunken. Bathroom old and faucets didn’t work well
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Kristen

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great stay. The hotel was clean, safe, conveniently located, and there was a decent restaurant there. The only issue we had was our thermostat broke our last night there and they claimed it could not be fixed. Little effort was put forth from a customer service perspective. Otherwise, I would recommend it.
4 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Abigail

Reisde met partner
We had a pretty bad stay. Our room was awful to be honest; small, the lamps flickered/buzzed, the bathroom was insanely dated and ugly, there was the smell of cigarette smoke coming through the ancient air conditioning vent in the morning, and there was an incessant loud clanging sound from pipes the other side of the wall ALL NIGHT. We stayed for 2 nights and didn’t realise the noise until bed time as we had been out, and then we were out all day for a wedding the next day and again did not get back until late - otherwise I would have absolutely demanded another room. We had 715 so if you get that when you check in, refuse it!!! Wasn’t overly impressed with how front desk dealt with it this morning when they asked how our stay was. We just explained it was pretty bad in honesty, and they basically said it was a shame and bye! Why ask then? I stayed in a Brussels Marriott last week, an airport Marriott late last year and an NYC Marriott about a year ago. They were all fantastic and were the only reason we felt happy booking this overpriced room for 2 nights. To be in central London a stones throw from some of the most expensive houses in the country and be given this abomination of a room was nothing short of a joke. I’m not a fussy hotel user - a decent bed (the bed here was fine btw) and a clean/quiet space to come back to should be the bare minimum. This was dated, uncomfortable, dark, small, ugly, loud, cramped and it stunk. I absolutely do not recommend this hotel.
2 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Ibrahim

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was extremely dirty.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

STEPHEN

1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Fay

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
6 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Marcos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jim

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jeff

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Philip

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Hasan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Nima

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service
9 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

SCOTT

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Laurence

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Personnel agréable. Dommage étant donné le standing de l’hôtel que le chauffage ne fonctionne pas et que les têtes de lit et salle bain soient vraiment défraîchis.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Dale

9 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Brice

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
London weekend
Short family weekend in London Outstanding staff and location, the could use a fresh up. Everything is fine but a bit outdated.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great place to stay
Wonderful staff! Loved staying there
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Stig

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Godt hotell i Marble Arch området.
Trivelig hotell med god beliggenhet litt tilbaketrukket fra den trafikkerte Edgeware Road. Vi fikk oppgradert til "family room" uten tilegg i pris. Noe harde madresser trekker litt ned på komforten.
4 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Saif

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Good but condition not working it is freez also some light not work but in general it is not bad if the try to fix that
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Mizgin

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Angela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jesus Rudy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No complaints
3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Sary Mariell

6 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Velez

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I paid for a King bed and did not get a king bed. The hotel phone in the room did not work so anytime I needed something, I had to go downstairs to the front desk. Very inconvenient and unacceptable.
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

JOSE LUIS

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The only problem is the air conditioning that doesn't work and they put a device in the room that is very noisy
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Jan Børge

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Kal

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is in good central location though the area can be noisy on weekends. The building is a bit tired and can use a renovation. Having said that, the room had everything we needed, staff was really professional and helpful. Breakfast buffet was quite good with ample choice. Overall, good stay
4 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Hussain

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not worth it
Air conditioning not working, mold in bathroom, spots in carpet . Not worth the money
2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

anshu

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Noman

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dated room and overpriced - Avoid this hotel
Overpriced hotel and extremely dated rooms. The had a large portable noisey portable AC unit in the room that needed a duct to go outside via a window. I was with my four year old child and this was extremely difficult room to stay in due to the noise. The window had to be left open for that duct. When I went down to ask them to change the room they said nothing available. The only positive thing in this hotel was the breakfast buffet. Would never recommend this hotel to anyone. In conclusion, I was glad that I was only there was one night.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Esta bien el hotel
El hotel está bien y creo buena relación por su precio. El bufete del desayuno muy practico y con buen horario. Solo los elevadores muy lentos !! Y el hotel siempre está full
4 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Expensive and run down
Hotel room was run down and cramped. Not what I expected from Marriot. Would not stay here again and it wasn't inexpensive.
5 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Anthony

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark, at the front desk in the evenings, was a fantastic resource for directing us to, and getting us into, the best places to visit, restaurants and shops, and getting quick access to transportation. He and all of the staff were great! That was just an added bonus perk. We would definitely stay there again! Thanks for a great vacation guys!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice pics far from reality, bath without towels. Far too expensive
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

James

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
property is old and needs updating....room had water leak and had to change rooms after the musty/mildew smell would not go away. bathrooms are not senior friendly. food was excellent
7 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Flavio

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AC did not work
2 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

emma

Negatief: Netheid
Bar closed early
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Keri

1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Vivian

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room that was provided did not have air conditioning. I reported it to the front desk the first night and they said it was working and also recommended opening a window and use a portable unit that was in the room. Second night I reported the discomfort and they said they would look into it. After the third night they agreed the air was not working and gave us another room This was not acceptable for 3 of the 5 nights.
5 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Howard, Manhattan Beach

3 nachten verbleven in mei 2023