Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Queens Park Hotel

3 out of 5
Queens Park Hotel
48 Queensborough Terrace, London, England

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 141 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 277 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 218 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 174 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 194 van 1004 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Tom

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel is clean and the staff is helpfull, the hotel is located verry close to hyde park witch makes it easy to get to. But i had a few problems first en most inportant the bed is horrible it was clean but i could feel the springs from the matras poking in my back while i layed in the bed. Secondly the hotel is noisi i couldend hear the streets as i was in the back of the hotel but was able to hear te steps of my above nabor and could hear when he used the toilet and when it rained the glas was to thin to dampen the sound. And last a minnor point there was no toilet brush what made cleaning the toilet far more difficult as it should be
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Geert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was quite easy to find and is only a couple minutes walk away from the underground. The room itself was less impressive: the laminate flooring had started to disintegrate and is in desperate need of replacement, the room is close to a smoking area that causes cigarette smoke to creep in whilst the room is supposed to be smoke free, and the shower head was so broken that all bathroom walls and the floor got drenched after a five minute shower with the shower door shut.
2 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Timothy

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Anita

Good service and nice people, room was fine and clean
3 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Louwrens ter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardig personeel en kamer in orde. Wel gehorig, kon gesprekken letterlijk horen.
5 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Kevin van der

Positief: Personeel en service, voorzieningen
3 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was een gezellige kamer alleen een beetje klein voor 4 mensen
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Amol op 28 mrt 2020
Thank you for your feedback. I am glad to hear that you enjoyed your stay with us!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Amol op 11 feb 2020
Thank you for your feedback. I am glad to hear that you enjoyed your stay with us!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers zijn erg klein en geen fijne bedden. Het was wel schoon en dat is erg belangrijk. Kamers zijn ook erg gehorig.
6 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Amol op 5 jan 2020
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel aan de buitenkant. Kamer was alleen heel klein en de badkamer was super knap en benauwd als je had gedoucht. Het ontbijt was ook zeer matig, niet lekker en weinig keuze.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Amol op 26 dec 2019
Thank you for your feedback. I am glad to hear that you enjoyed your stay with us! With regards to your comment for the room size are comparatively small with compares to other part of Europe. We'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond de bedden echt heel slecht. Heb 4 nachten amper geslapen. Ook gijg de verwarming automatisch aaan en was het snachts heel warm
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Amol op 23 jan 2020
Thank you for your feedback. I am really sorry to hear that you were not happy with the room and the service. With regards to the comment regarding the bed and mattress I would like to tell you that we do periodically change them for the guest comfort. Also the heating system is automatically controlled but guest can turn off the radiator if it is too hot. Thanks

2/10 – Ontzettend slecht

M.W.vanderZwan

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eigenlijk niks goed, kamer was te klein, je kon niet eens zitten. Kamer werd niet echt schoongemaakt en was vies. Personeel was erg ongastvrij en onvriendelijk. Geen wc borstel, kluis was kapot, badkamerverlichting kapot en bed was kapot, doorgezakt en versleten.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Amol op 26 dec 2019
Thank you for your feedback.With regards to your comment for the room size are comparatively small with compares to other part of Europe. We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 – Redelijk

Warsha, Amsterdam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was erg lief en behulpzaam. We hadden een ontzettend verouderde kamer met een kapotte douch en gordijnen. Uiteindelijk een andere kamer gekregen. Dit was een redelijke kamer voor de prijs die je ervoor hebt betaald. Helaas was het erg gehorig en gingen de deuren met een harde klap dicht. Er was dag en nacht aanloop, dat was minder. Kortom, prijs/kwaliteit kwam wel overeen.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Amol op 26 dec 2019
Thank you for your feedback. I am glad to hear that you enjoyed your stay with us!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Onze wifi op de kamer deed het niet. Bedden stonden op wieltjes die niet vastgezet konden worden, waardoor ze alle kanten op gingen. De vering van de bedden voelde je in je rug.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Amol op 18 dec 2019
Thank you for your feedback. We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. Thanks

8/10 – Goed

Marie/Karie

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt, kamer, badkamer goed voor de prijs die je betaald. Goede bedden
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Amol op 18 dec 2019
Thank you for your feedback.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een oude hotel, ik raad het niet aan! Je hoort veel geluid van de andere bezoekers en er zijn amper extra voorzieningen. We kregen een kamer in de zolder zonder raam, gelukkig konden we uiteindelijk ruilen. Decente prijs voor een zeer slechte hotel.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Anol op 18 dec 2019
Thank you for your feedback. We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. Thanks

4/10 – Matig

Myrthe

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ligt op een geweldige lokatie. 2 metro stations op nog geen 5 minuten lopen. En binnen 2 minuten sta je midden in hyde park. Wij hadden een “gerenoveerde kamer” hij zag er netjes uit alleen super klein. Maar het bed is max 130 bij 180 ( voeten over de rand van het bed) En we lagen op de springveren. Hij kraakte ook erg. 2 verschillende rol gordijnen voor het raam, waarvan de verduisterende maar tot de helft kwam. ( dit gemeld maar werd laconiek op gereageerd) Het hotel is verschrikkelijk gehorig. De eerste nacht hebben wij mee kunnen luisteren naar de sex van de onder buren. De badkamer ziet er netjes uit en het is wel schoon en ruim. De gangen zijn smerig en oud, het personeel uiterst onvriendelijk en bij uitchecken vragen ze een pond per tas/koffer. Het ontbijt is prima maar heel basis. De koffie is echt heel vies.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Amol op 18 dec 2019
Thank you for your feedback. We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. Thanks

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers leken niet op de foto’s (totaal niet). Verder was de kamer ontzettend klein. Je kon je er amper bewegen. Het bed voor twee personen was meer een een-persoonsbed. De badkamer was beschimmeld.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Amol op 19 dec 2019
Thank you for your feedback. With regards to guest comments, for the room size, London is a very highly populated area, and due to this, room sizes are somewhat smaller than their counterpart in Europe. This is particularly so in Central London We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. Thanks

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt in een prima buurt, dichtbij restaurants en twee metro-stations. Maar dan de kamer: we kregen met onze twee kinderen een kamer in de kelder. Hoeft geen probleem te zijn, maar de kamer was echt aftands. Slechte bedden, oud sanitair, raam kon niet open, warm, kapotte airco, geen uitzicht. Na een nacht afzien dit gemeld bij de receptie en gevraagd om een andere kamer. Dat ging zonder pardon: we kregen een hele nette kamer (opgeknapt) op de derde etage! ‘s Middags ging de manager nog wel even in discussie: het was heel normaal om een kamer in de kelder te verhuren... Gastvrijheid of hartelijkheid is er niet bij in dit hotel. Ontbijt is standaard, prima. Moet je hier boeken? Kan prima, maar vraag dan wel een kamer op een hogere etage en verlang verder niet te veel gastvrijheid van het personeel. Oh ja en als je op de dag van vertrek nog even je koffer wil achterlaten dan vragen ze daar een pond per koffer voor! Zegt iets over de ‘hospitality’ van dit hotel.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Amol op 19 dec 2019
Thank you for your feedback.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is prima, niet te ver van metro stations en dicht bij restaurants
4 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koelkast in de kamer deed het niet. Slecht onderhouden kamer. Hele kleine kamer. Tweede dag geen warm water om te douchen. Ontbijt karig en droog
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging van de accommodatie was echt perfect. Hotel zag er aan de buitenkant prima uit, maar wij zaten wat in een kamer achteraf, waar de gang er wat troosteloos uitzag. De kamer op zich was prima. Geen luxe, maar alles aanwezig
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen gebruik gemaakt van ontbijt.. Plezierig dichtbij subway. De mensen die er werken: aardig.
2 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het bed was heel hard en het putje van de douch liep niet door. Het licht uit de hal scheen door de kamer heen en als iemand door de hal liep hoorde je dit heel luid
3 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Sertinio

Positief: Netheid, personeel en service
Leuke omgeving, staff en matige kamers.
Hotel ligt op een geweldige locatie. 5 min afstand vanaf een winkelcentrum. Leuke activiteiten. Als je er komt om vroeg te slapen en te rusten, raad ik het af, want mensen die gaan door tot vroeg in de ochtend met muziek en genieten. Zelf vond ik het niet erg omdat ik de sfeer leuk vond. De kamers van het hotel zijn wel klein, is niet wat ik gewend ben van een standaard hotel kamer in NL bijvoorbeeld. Niet alle kamers zijn voorzien van airco, dus laat weten dat je een airco wilt in je kamer. Ga je met een vriend op een kamer, neem dan separate beds, zo heb je meer loop ruimte in je kamer en het liefst eentje op de vierde verdieping. Die zijn het mooist.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hadden een hotelkamer vrij ver in het gebouw op de 3e verdieping. Meerdere branddeuren en gangen verder kwamen eindelijk bij onze kamer, echter trok ik die afstand heel slecht! met als gevolg dat ik om 2u in de nacht aan de receptie stond met een ingepakte koffer en dus heeft manager ALI zaterdag- op zondagnacht nog een kamer voor ons geregeld die dichterbij was. Ali en de andere medewerkers hebben alle carnavalsbezoekers goed ontvangen zorgde dat we ons welkom voelde en maakte het gezellig! Dank je wel manager ALI en crew
3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Queenspark was voor mij 10 keer niks. Ik Kreeg een kamer die heel erg teleurstellend was. 1: ik kon me smoel nie eens normaal poetsen omdat de wasbak al sinds dag 1 verstopt was. 2: de douche was het zelfde geval, tijdens het douche raakte het verstopt. 3 : we hadden GEEN AIRCO of een ventilator die het deed ( het was snikheet in de nacht). 4: ik vroeg 30 keer of iemand misschien langs zou kunnen komen op de kamer om te kijken wat er mis was met alles maar niemand die wat deed. 5: ik vond queens hotel 10 keer niks en boek een 2 persoons kamer daar echt niet meer.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Samuel

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pire hôtel, je souhaite avoir un remboursement partiel. Nous avons réservé pour une chambre et non pas un garde-robe. Nous avons resté dans cette chambre car nous avions aucun autre choix. 0/5 Vous devriez retirer cet hôtel de votre site, car cela vous fait mauvaise pub, pire hôtel de ma vie
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Martin

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel initially was good, staff were lovely and helpful. It was just the room itself stank of cigarettes, door handles were held together with gaffa tape, bathroom sink drain stank, shower head in disrepair, shower didn’t drain very well. The part of the building our room was in also felt a bit neglected and separate to the rest of the hotel. I’m sure there are plenty of much better rooms in the place, and it wasn’t a disaster. Everything was clean. The staff clearly all do their jobs very well, it’s just worth noting these things if you book a cheaper room here late notice like I did. It wasn’t like the photos. This room felt a bit more like a hostel.
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Ritsuko

2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

James

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Estera

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Amanda

Reisde met partner
Window was right by my head very drafty next door quests very noisy complained but nothing done not much sleep they should of refunded me breakfast good
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Roxana

To be honest for the price I paid the room was awful
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Lauren

1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Syed Daniyal

Reisde met partner
Negatief: Netheid
If you are not a local ,I would suggest check the room in person before paying for it . The photos advertised are completely opposite to actual room . We had to pay extra 35 pounds to upgrades our room Bcz the room they gave us was so tiny and mattress was completely flat with no springs . Couldn’t sleep at night .
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice service
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely Hotel that was a good price with a great location. Very clean and staff are professional
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Lea Susanne

2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Abigail

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Needed a cheap room near Paddington, close to work for a couple of days. This hotel did the job, quiet no trouble sleeping.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ann

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Paul

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was tiny, the sheets were damp, the carpeted floor was filthy, the bed had pubic hairs in it, the heating didn’t work- I fixed the portable convector heater in the room by putting a new fuse in it - there was only one plug socket and it looked like it had fused before from the burn stain on it - the carpeting in the hallway on the stairs is inadequately fixed to the stairs - I tripped on it twice - urine stains on the toilet, and floor - I’ve stayed in thousands of budget hotels across the world and this, in my estimation on the basis of my experience, was the worst.
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Michelle

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Felt safe the room was clean and comfy facilities good nice stay.
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not great
Room was either too hot or too cold. AC unit had a terrible mildew smell. Walls in the room made it feel dirty due to marks and chunks missing. Dated decor. Room key stopped working after 1 use. Could hear clear conversations from other peoples rooms.
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Hariharan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024