Het hotel ligt in een prima buurt, dichtbij restaurants en twee metro-stations. Maar dan de kamer: we kregen met onze twee kinderen een kamer in de kelder. Hoeft geen probleem te zijn, maar de kamer was echt aftands. Slechte bedden, oud sanitair, raam kon niet open, warm, kapotte airco, geen uitzicht. Na een nacht afzien dit gemeld bij de receptie en gevraagd om een andere kamer. Dat ging zonder pardon: we kregen een hele nette kamer (opgeknapt) op de derde etage! ‘s Middags ging de manager nog wel even in discussie: het was heel normaal om een kamer in de kelder te verhuren... Gastvrijheid of hartelijkheid is er niet bij in dit hotel. Ontbijt is standaard, prima. Moet je hier boeken? Kan prima, maar vraag dan wel een kamer op een hogere etage en verlang verder niet te veel gastvrijheid van het personeel. Oh ja en als je op de dag van vertrek nog even je koffer wil achterlaten dan vragen ze daar een pond per koffer voor! Zegt iets over de ‘hospitality’ van dit hotel.