Exterieur

Beoordelingen van The Ritz London

5 out of 5
The Ritz London
150 Piccadilly, London, England

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 766 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 149 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 1001 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel, with excellent staff on a great location. Probably one of the best in London. The only things that lacks is a good gym. Worth a recommendation this lovely hotel
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Melanie, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We loved our stay at The Ritz! The service and staff are absolutely amazing and it honestly felt like waking up at the Queen's place each morning, haha. It's a lovely retreat in the middle of a busy city.
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi klasiek hotel met zeer vriendelijk personeel goede service veel luxe
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Kornelis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel is in 1 woord GEWELDiG!!! De persoonlijke service is uitmuntend! Is echt een geweldig hotel als je iets bijzonders te vieren hebt. Ze zullen je niet teleurstellen. Wij hebben onze verloving er gevierd. Een verblijf om nooit meer te vergeten!!

10/10 – Uitstekend

ave

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel, perfecte service, centrale ligging
Een prachtige hotel met aandacht voor de gasten, je wordt vriendelijk te woord gestaan en de medewerkers zijn erg behulpzaam. De kamer, een junior suite was in een woord geweldig, groot bed, ruime badkamer met bad en douche, ochtend en avond service, heerlijk,ontbijt, kortom een aanrader voor een luxe verblijf in Londen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6
Het verblijf is prima alleen heel slordig dat ze me de hele tijd met mr aanspraken zelfs toen ik het 6 keer vertelde en zelfs voor hun neus stond dat ik een dame ben kreeg later nog een email van de heer Murphy en hij begon ook weer met mr. ongelooflijk

10/10 – Uitstekend

i

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応が素晴らしかったです。
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 6 mei 2024
Dear Mr Murakami san,Thank you so much for sharing your kind feedback following your recent stay and we are truly pleased that you enjoyed your stay with us. With this in mind, we look forward to seeing you very soon. Best wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

6/10 – Redelijk

Shie

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
夜中2時に隣の部屋の騒音で眠れなかった。 五つ星ホテルでありえない
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 17 apr 2024
Dear Shie,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We would like to rectify this situation. If you feel comfortable and would like to telephone the hotel, or email our Duty Managers, to share your experience, we would sincerely appreciate it.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Shie

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とてもいい
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 15 apr 2024
Dear Shie,Thank you for your kind feedback.We look forward to welcoming you back soon.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Shie

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフが親切丁寧です。
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London op 15 apr 2024
Dear Shie,Thank you for taking the time to review your experience.We look forward to welcoming you back soon.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London

10/10 – Uitstekend

Jill

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a marvelous stay and would stay again in a heartbeat! We also had the most wonderful dinner at the hotel. Many thanks to the staff who helped us during our stay.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 5 apr 2024
Dear Jill,Thank you for your kind feedback. We look forward to welcoming you back.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

6/10 – Redelijk

amrik

Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 8 apr 2024
Dear Amrik,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We would like to rectify this situation. If you feel comfortable and would like to telephone the hotel, or email our Duty Managers, to share your experience, we would sincerely appreciate it.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

2/10 – Ontzettend slecht

amrik

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 8 apr 2024
Dear Amrik,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We would like to rectify this situation. If you feel comfortable and would like to telephone the hotel, or email our Duty Managers, to share your experience, we would sincerely appreciate it.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Richard

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 7 apr 2024
Dear Richard,Thank you for your kind feedback.We look forward to welcoming you back soon.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Clay

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 8 mrt 2024
Dear Clay,We very much look forward to welcoming you back to The Ritz London Hotel.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Tracy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A hotel steeped in history everything was so nice. We loved it and the staff were amazing!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 24 feb 2024
Dear Tracy, I am very glad to read that you loved your stay with us.I hope to see you back soon.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Nanette

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 20 jan 2024
Dear Nanette,Thank you for your feedback.We hope to see you very soon. Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Darren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Truly amazing....
This was a truly amazing experience, the staff are extremely helpful,polite and professional as you would expect from the Ritz, during our stay we had the afternoon tea as most do and also ate in the main restaurant taking in the saturday night live show, this was a truly memorable night. The food was the best we have eaten and the whole ambience had to be experienced to understand how good it was, i don't have the words to do it justice. I really like the traditions of the hotel and love the fact they keep it from a time when things were done properly and with respect. If you like a very high level of service with friendliness and unique experiences then you must go and try it i dont think you would be disappointed.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 15 jan 2024
Dear Darren,Thank you for your kind review. We look forward to welcoming you back soon!Best wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Michael

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 12 jan 2024
Dear Michael,Thank you very much for your kind review and we hope to see you back with ourselves at The Ritz London Hotel soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Hasmig

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 12 jan 2024
Dear Hasmig,Thank you for your feedback!We hope to see you very soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

J

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 17 dec 2023
Dear J,Thank you very much for your kind review and we hope to see you back with ourselves at The Ritz London soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 14 dec 2023
Dear Erik,Thank you for your kind review. We look forward to welcoming you back.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Shirin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely amazing experience at the Ritz. Would highly recommend!
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London op 12 dec 2023
Dear Shirin, Thank you for taking the time to review your experience with us. We look forward to welcoming you back soon. Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London

8/10 – Goed

Lisa

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Best Wishes, Saleh Gowili, General Manager at The op 11 dec 2023
Dear Lisa,Thank you very much for taking the time to leave such a kind review. I am glad to see you had a wonderful stay and we look forward to our next opportunity to welcome you back.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Michelle

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 7 dec 2023
Dear Michelle,We very much look forward to welcoming you back to The Ritz!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

David

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 5 dec 2023
Dear Mr David,Thank you for taking the time to leave such a kind response, we look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Rania

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Y avais de bruit des clients qui viennent sonner a la porte .
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 5 dec 2023
Bonjour Madame Rania,Merci pour votre réponse.Pourriez-vous nous contacter directement afin que nous puissions obtenir plus de détails par rapport au bruit?Cordialement,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Darren

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 17 dec 2023
Dear Darren,Thank you for this 5/5 review!We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Bo

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 24 nov 2023
Dear Bo,Thank you for your feedback and we hope to see you very soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

FERPLAST

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 15 nov 2023
Dear FERPLAST,Thank you for your kind feedback!We hope to welcome you back very soon!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

N

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van The Ritz London op 9 nov 2023
Good evening, Thank you for taking the time to review your stay. We sincerely hope you enjoyed your time at The Ritz London and hope to welcome you in the near future.

10/10 – Uitstekend

Alperen Sani

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van The Ritz London op 15 okt 2023
Good afternoon Mr Sani,Thank you for taking the time to provide this feedback.We are so pleased to hear you enjoyed your stay with us at The Ritz London and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A calm CE and excellent stay
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 2 okt 2023
Dear Nicholas,I am happy to read you had an excellent stay!We hope to see you soon!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The whole experience of our stay was first class.I am quite critical of any failings of any kind, but, nothing about our stay was short of brilliant all round
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 1 okt 2023
Dear John,Thank you for your kind review!We are happy to see you really enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Charles

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 17 sep 2023
Dear Charles,Thank you for your feedback!We hope to see you very soon!Best Wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

8/10 – Goed

Ross

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 8 sep 2023
Dear Ross,We all look forward to welcoming you back to The Ritz London Hotel!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

CHARLES, ALEXANDRIA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The "Ritz Experience" is without parallel!
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 24 aug 2023
Dear Charles,Thank you for your kind words!We hope to welcome you again soon!Best Regards,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was amazing, the staff were fantastic!
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 8 sep 2023
Dear Nicholas,Thank you for your kind words regarding our staff!We look forward to welcome you back!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is the highlight at this hotel - fantastic and friendly service.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van The Ritz London op 21 aug 2023
Good morning Paul, We thank you for taking the time to review your stay with us here at The Ritz London. We are so pleased to hear you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the future.

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van The Ritz London op 23 aug 2023
Good afternoon Paul,Thank you for reviewing your stay with us. We are so pleased to hear you enjoyed your time at The Ritz London and we hope to see you again in the near future.

10/10 – Uitstekend

Victoria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 13 aug 2023
Dear Victoria,Thank you for this 10/10 Review!We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Brianna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We adored our stay at Ritz London this past weekend. Here’s my takeaways (we traveled to London on the first day and left London on our last so our time was limited at the hotel): * The service is impeccable. It was stalwart and not obsequious. * The history is palpable. It feels like a Time Machine in the best way. * The interiors are immaculate whether it’s your personal style or not. * The dining options are vast considering. Fancy dinner, fancy tea, the bar, the cigar lounge, room service. We did breakfast in the Dining Room which was a highlight, had a burger and fish sticks in the bar, and enjoyed a Cuban & scotch in the cigar lounge. All were lovely! Next time we will do dinner and tea because there will be a next time. * The location is unrivaled. See a show? Shop at Harrods? Visit Chuck and what’s her name? All walkable. * The souvenirs available to purchase are high quality and worthy of taking back to your dog sitter, MiL, et al. * The rooms (of which we had the regular sort) are gorgeously appointed and comfortable. Yet, this is my biggest demerit, they are a bit dowdy. Sure, it’s an old but the shower is a bit like a boat shower by size though the water pressure is fab. I vacillated & googled repeatedly things like “best hotels in London”, “Savoy vs Ritz”, “best place to stay in London”, you get the idea. Ultimately, we are very glad to have stayed there and all already planning our next visit, maybe as soon as this weekend!
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 25 jul 2023
Dear Brianna,Thank you very kindly for such a great review. I am very glad to hear you had such a great time with ourselves and enjoyed our many services on offer. We certainly look forward to welcoming you back soon!Best Wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

David, Houston

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superbly friendly and professional treatment by everyone there. Made you feel they are happy to host your stay. Expensive but truly a wonderful experience staying there
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van The Ritz London op 29 jul 2023
Dear David, Thank you for taking the time to review your stay. We are delighted to have welcomed you to The Ritz London and are so pleased to hear you enjoyed your time with us.We do hope to welcome you back in the future.

10/10 – Uitstekend

Yi Fang

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 5 aug 2023
Dear Yi Fang,We are very thankful for this 5-star review!We look forward to welcoming you back on a future stay.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

LLOYD

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van The Ritz London op 6 jul 2023
Dear Lloyd, Thank you for taking the time to review your stay. We are delighted to hear you enjoyed your stay with us here at The Ritz London and hope to welcome you back in the near future.

4/10 – Matig

Edward

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Terrible service
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van The Ritz London op 25 jun 2023
Good morning Edward, We thank you for taking the time to provide this feedback and are sorry our service was not to standard on this occasion. We would very much like to rectify this situation, if you feel comfortable and would like to phone or email through to our duty managers to share your experience, we would sincerely appreciate it.

10/10 – Uitstekend

Beth

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van The Ritz London op 25 jun 2023
Dear Beth, We thank you for taking the time to review your stay. We are so pleased to hear that you enjoyed your time with us here at The Ritz London and hope to welcome you back in the future.

8/10 – Goed

J

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great
Luxury hotel. Staff were very pleasant-couldnt do enough! They went over and above. Bathroom and room were gleaming clean. Food was nice. Small touches like a welcome card on arrival. Faulty tap & Sink / Blue stained floor section in the bathroom / didnt re fill fruit bowl
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 19 jun 2023
Dear J, I am pleased to hear we where able to provide such a fantastic experience for yourself. We hope to be able to welcome you back again. Best Wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 – Uitstekend

Diana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabulous indulgent stay
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London op 20 jun 2023
Dear Diana, I am pleased to hear you enjoyed your stay. We certainly look forward to welcoming you back next time.Best Wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London