Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, bubbelbad | Luxe beddengoed, pillowtop-bedden, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van Americas Best Value Inn Hollywood Los Angeles

2 out of 5
Americas Best Value Inn Hollywood Los Angeles
5265 W. Sunset Blvd., Los Angeles, CA

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 264 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 323 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 204 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 86 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 126 van 1003 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Ontbijt minimaal. Slechts 2stoelen aanwezig. Ontbijt moet staande worden opgegeten. Zelf hebben wij buiten gegeten op 2 stoeltjes. Alleen jam en koeken om te eten. Koffie was bruin water. Zelfbroodbeleg gekocht. In de kamer werkte alles, dat weer wel.
10 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Ray

Eenvoudig maar voldoende voor LA
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Beli, Belgium

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was good, we stayed here for 8 nights.. room was good, clean. We had wifi, free parking and breakfast although we never ate breakfast because you didn’t had much of a choice.
8 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Audhel

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

larry, las vegas

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Alvin

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cool staff very over priced for loaction rude front desk staff would love to get refund worst vacation ever
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Anthony

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3rd time here and I will always comeback because of how friendly the staff is and the convenience this location provides
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Brenda

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The best thing was safe money ;)
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Lily

2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Armando

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed one night and my experience is excellent, the staff was really friendly and professional, also the room was very clean and it seemed recently updated, the location is very close to the tourist attractions
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Lana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was very clean, nice, and hosts are super friendly - they went above and beyond to accomodate us. Would definitely come back!
3 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Fatih

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Zimmer ist extrem klein, hatte kaum platz mein koffer zum hinstellen und aufmachen, der Boden verläuft schräg richtung Türe und knarrt beim laufen, sehr alt alles, Wände sind schief, und für den Preis ganz sicher nie wieder
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Relations op 19 apr 2024
Dear Fatih,Your feedback is greatly appreciated. The upkeep of our accommodations is one of our top priorities, so it's unfortunate to hear that this wasn't reflected during your recent visit. All of your comments will be reviewed internally and we'll make improvements where necessary. Thank you, and we hope you'll give us another chance soon.

6/10 – Redelijk

Roberta

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The cost was alright, the place was clean and people very nice. It just wasn’t what we expected. It was fine for 1 night. Very noisy though, refrigerator was loud, we ended up leaving at 5am
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Marlie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Good hotel to stay at!
5 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

JESÚS

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Mala actitud de la persona de recepción al entregarnos la habitación y en la mañana nos abrieron la puerta del cuarto sin tocar cuando nos estábamos cambiando mi esposa y yo!!
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Excellent clean room for the price.
4 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Ricardo, São Paulo

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Localização ok. Nos finais de semana o estacionamento fica mais cheio. Achei a cama não tão confortável.
13 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Jonathon

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
The good- Check in was smooth. Front desk person was nice, and the parking lot had a man making sure only guests could park there, and he was super friendly. Its an older building, but the lobby and room were updated. The room itself has had a lot of work done to it, and you can tell the owners are investing into the place. Had a great Thai restaurant right at the entrance. Its been there for years. The food was great, and the local Thai community also seems to love it for breakfast. The bad- Got a phone call from the frost desk in the middle of the night, saying i had parked in a handicap spot and needed to move my car. Being that the area isnt the safest, this made me uneasy to begin with. I went outside to find that my car was NOT in a marked handicap spot. In fact the 2 marked handicap spots were empty, i was completely across from them on the other side. The office person came out and told me i was too close to the (unobstructed and clear) path. He told me another guest had complained. I should have taken pictures. So at 1am, in an area of town thats not really safe, i was forced to move my car to another area that was not lit, with walls i couldnt see around in the back. I didnt see any cars with handicap placards or marked plates. And no one parked in handicap spots. Barely slept the rest of the night. Checked out in the morning and went somewhere else.
Reactie van Guest Relations op 10 mrt 2024
Dear Jonathon,Thank you for taking a moment to share your experience, and we're glad you enjoyed our friendly service and delicious food selections overall. Please accept our sincere apologies for any confusion and inconvenience regarding our parking policies. We assure you that we will look into this matter as we constantly aim to make the appropriate changes and improvements to enhance our guest experience. Please consider returning down the line for a better, more seamless visit.

8/10 – Goed

Bonnie

Positief: Voorzieningen
Basic room, has tv, wifi, microwave and refrig. Clean and safe, which are my top priorities. It was convenient for what the was doing that weekend. Parking free and right in front of my room.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Claudia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The rooms are very clean. Some of the furniture is outdated. But it’s quiet and enough parking spots. The area is not super walkable.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Oscar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ap op 27 feb 2024
Thank you.

8/10 – Goed

BOUNTHAVY

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and easy parking
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ap op 27 feb 2024
Thank you

10/10 – Uitstekend

DALLAS

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent stay! Treated nice & friendly! Would come back!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ap op 27 feb 2024
Thank you

10/10 – Uitstekend

Martin Jhonnatan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buena ubicación y que hay estacionamiento limpio y muy espacioso los cuartos
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ap op 27 feb 2024
Thank you.

10/10 – Uitstekend

J

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and great staff
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ap op 27 feb 2024
Thank you.

10/10 – Uitstekend

Alexander

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I have no problems with this hotel, join in!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ap op 27 feb 2024
Thank you.

8/10 – Goed

Priscila

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ap op 27 feb 2024
Thank you.

8/10 – Goed

Gloria J

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Zuraimi

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Juan

Reisde met familie
Positief: Netheid
Good to stay couple nights. No to stay longer there
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Maria, Spring Valley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location and very professional staff.
2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Keys don’t work, shower barely works, staff is utterly unhelpful. Waste of my onecash.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 27 dec 2023
We are so sorry that our accommodations and service failed to meet your expectations. What you have shared does not meet the high-quality standards we adhere to, and we will share your concerns with the respective teams, so immediate improvements can be made. Thank you for reaching out, and we hope you consider staying with us again in the future for a better visit.

2/10 – Ontzettend slecht

Kenneth

Negatief: Netheid
Did not check inn at all
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 24 dec 2023
Dear Kenneth,We regret that you didn't check in and get to stay with us. Please don't hesitate to share your concerns, as we work hard to ensure our guests have a comfortable, welcoming experience. Thank you, and we hope you consider returning down the line.

2/10 – Ontzettend slecht

Patricia

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fridge wasn’t working my food went bad overnight and area is very bad there were many homeless right outside.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 16 dec 2023
Dear Patricia,While an apology won't change things, we still offer one sincerely for your experience. Our maintenance team will take a look at your fridge and make the necessary fixes. Unfortunately, we are unable to control our location, but we do have the power to offer accommodations and services that will make up for it. Allow us to welcome you back in the future for a much better experience.

8/10 – Goed

Mary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location is not the greatest - we started to walk in the evening and their were tents for homeless nearby. The room was pretty clean, the bed comfortable but not the pillows. Okay for an overnight stay. (Close to Kaiser which was a benefit for us.) The manager was friendly.
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Marcos

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible and dirty
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 8 dec 2023
Dear Marcos,Thank you for leaving us a review. We are disheartened that we could not meet your expectations. Please know that our team strives to maintain the highest standards of cleanliness. Your feedback will be shared with our team to see where we have fallen short. Please give us another opportunity to show you a much better experience.

6/10 – Redelijk

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service
Buena ubicación.
Check in fácil pero con problemas para el depósito ya que las nuevas tarjetas no tienen los números impresos. No me la aceptaba y al final tuve que recurrir a la tarjeta antigua de mi esposo que si tiene los números impresos aún. El motel está bien ubicado y ofrece lo que pagas. La cama que nos tocó ya está muy usada y rechina en cada movimiento
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Andy op 22 nov 2023
Quizás la próxima vez deberías buscar un hotel de 4 o 5 estrellas. En cuanto a las materias, fueron reemplazadas el año pasado... A veces se producen chirridos en el marco de la cama, dependiendo de las personas que lo usan. Esto podría haberse solucionado fácilmente si hubieras dicho algo al respecto. Y sí, no aceptamos tarjetas sin números.

6/10 – Redelijk

Nirmal

1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Fabian

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Andy op 22 nov 2023
thank you

10/10 – Uitstekend

Rafael

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Mia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Andy op 22 nov 2023
Thank you for your review.

4/10 – Matig

Kenneth

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wifi code not correct / bath room paneling coming off and mildew.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 12 nov 2023
Dear Kenneth,Thank you for reaching out, though we regret that you didn't have the exceptional stay we strive to provide our valued guests. Please know that we appreciate you for letting us know what was not to your satisfaction during your time with us, as this will allow our team to reflect and improve in the areas that matter most to you. We wish you well and hope you'll consider giving us another try someday.

8/10 – Goed

Megan

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Joseph

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good services
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van ABVI Team. op 29 okt 2023
Thanks and come again.

6/10 – Redelijk

Nina

Negatief: Personeel en service
Anything okay but don’t have water for drinks.and the bathroom hot water it doesn’t work
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van front desk op 26 okt 2023
We are very sorry , but I would appreciate it if you could indicate which room you arein so we can solve your problem

10/10 – Uitstekend

Jesse

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Andy op 22 nov 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

Marco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Polite staff!
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Andy op 22 nov 2023
This is great to hear. Thank you very much.

8/10 – Goed

Jesus alberto

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Front desk team. op 23 okt 2023
Thanks and come again.

4/10 – Matig

Lindsey

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AC in the room did not work.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 24 okt 2023
Dear Lindsey,Thank you so much for your feedback. We're sorry to hear about any issues with the A/C during your visit. Our maintenance team will be sure to look into your feedback further and make changes where necessary. Please consider coming back to join us again soon; we know that we can impress you.

2/10 – Ontzettend slecht

Louis, Compton

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I am enquiring a refund because the room was horrible. Just complete horrible.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 23 okt 2023
Dear Louis,Thank you for reaching out, though we regret the experience you've described regarding our accommodations. Room integrity and making our valued guests feel comfortable are of utmost importance to us, and we sincerely apologize for dropping the ball on this occasion. Our dedicated team will address your concerns, and we hope to welcome you back in the future for a better visit. Additionally, we encourage you to reach out to us at the property if you would like to discuss this matter further. Thanks again.