Exterieur

Beoordelingen van Pyramisa Hotel Luxor

4 out of 5
Pyramisa Hotel Luxor
Khaled Ibn El Waild Street, Luxor

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 63 van 196 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 64 van 196 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 196 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 196 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 196 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel nette kamers elke dag schoonmaak ik had nijl vieuw vanaf 14.00 heerlijk op balkon in de zon, ontbijt goed genoeg keuze, lunch en diner goed personeel erg vriendelijk en behulpzaam prijs technisch nette prijs t.o.v hotels in de buurt
17 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke hotel, super dichtbij de centrum van Luxor, en de uitzicht an de Nijl is gewoon schitterend
5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabulous view, good location, friendly and helpfull staff.
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Ibrahim Mansour.. Assistant Front Office Manager op 13 apr 2021
Dear Valued Guest We very much appreciate your Comments regarding your Stay at Pyramisa Hotel Luxor. It is always a pleasure to receive your positive Feedback. I will share your Comments with our Team. I am sure that this Feedback will serve as an Encouragement to all of our Staff as we strive to continuously improve the Quality of our Services. Thank you again for sharing your Experience, and we would love to host you again here at Pyramisa Hotel Luxor.! Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Elise, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
We zijn nu al voor de 3e keer in dit hotel,maar als vanouds weer prima!

10/10 – Uitstekend

Erick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy linda vista del Nilo
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Maculeuse

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Terrible experience
I reserved a king size bed for my husband and I. They put us in two different bed. They said room with king size bed not available. There was no internet access in the room. It was very cold and the heater in the room was not working. We froze to death in the room. It was terrible.
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Wahida

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not sure why others had issues with the hotel. Our staff was more than pleasant. Lovely hotel,staff are very welcoming and helpful with queries. Pool staff are very helpful too! Clean room, and hotel staff are able to make arrangements and help with any issues with our flights or trips. Thank you for a lovely staff, will defo be booking the hotel again if I return to Luxor.
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Heiko, Bad Soden

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

SALVADOR

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Susan

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms were not updated, bathroom was old and not clean. Morning breakfast was not organized, no lineup control for omelet station. Coffee and tea station was a joke. Would not recommend this hotel
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

DARREN, Waterloo

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Where to start, property is not even worth giving 2 stars.we felt unsafe in the room because all doors are broken and anyone can fource to push it open. Bed sheets were given diry and we asked to change them at firstday. Generally rooms were pretty dirty and outdated . We are normally not complaining for small stuff but these are more visible. If you wanted do yourself a favor, please consider another property. Especially free brakefast was awful even 2 star property can provide you decent food choices. One time we were refused to allow into buffet because they given priority to a tour group to eat first. BIG THUMS DOWN. They need your money but not you
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Manuel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ali Moussa is a excelent host my stay in Pyramisa was great, good is really good!
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Istvan-Tibor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed only one night after our Nile cruise and before heading out to the red sea. The staff is very friendly, the hotel has a nice feel to it. Our room was nice and spacious, with a big balcony. The problem was the bathroom. It was in bad condition and definitely needs renovation, tile gaps are black from age/ mold? Shower head is broken in a way where the water sprayed out on one side like a jet so couldn't shower properly. All we wanted is to shower, feel clean and sleep before going further which is why we are disappointed.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Diana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Friendly and proactive staff, with safety and comfort top of mind. The hotel is one of the oldest in the area and is dated, but it is well maintained and kept clean. Daily breakfast was fantastic and the morning views of the hot air balloons and the Nile were soon mom it incredible.
2 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Incredibly poor service for a 4 star hotel
Rated 4 stars, but does not deserve that caliber. 4 stars for the pool and the breakfast but otherwise would say it is a 3 star hotel with 2 star service. We have received much better and more hospitable service in Egypt at hotels costing 30 euro per night. We asked them to bring us extra towels 4 times and they were never brought. Our fridge did not close and the phone in the room did not work. Told them about this twice and was not fixed. The third time, they changed us rooms to a smaller room. The hotel manager said he was going to send up a bellboy to bring our luggage to the new room, but no one ever arrived after 20 minutes so moved all our luggage myself. Very few plugs in the room. Wi-Fi is only in the lobby, NOT in the rooms, and barely works even in the lobby.
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Jerome

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Hôtel vieillissant
En 2023, le wifi est un vrai problème dans cet hôtel. Il ne fonctionne pas dans les chambres et lorsque l’on bouge pour raison professionnel ceci est un vrai problème de devoir aller graver dans le lobby pour capter un faible wifi de mauvaise qualité. L’hôtel est vieux et le système électrique n’est plus aux normes. L’absence de prises électriques près du lit pour charger son téléphone est aussi un problème. Les mini frigo sont bruyants et si on l’éteint, le dégivrage entraine une inondation dans la chambre. Point positif de l’hôtel : le buffet petit déjeuner
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

NAOYUKI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3泊利用したが毎日夜中(3時ごろ)までプール近くのレストランの音楽が爆音でうるさかった。その他はとても快適でした。
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Nicolas

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Accueil catastrophique. Notre réservation n'a pas été trouvée tout de suite. Après nous avoir laissé patienter près d'une heure, la réservation n'est toujours pas trouvée. On nous a même affirmé que nous l'avions annulée! Après une nouvelle heure de négociation avec un soit-disant manager, une chambre est enfin trouvée. 3 lits pour 4 personnes... Un scandal. Seul avantage, une jolie piscine et un personnel très gentil.
3 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammad

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The worst experience is staying in this property… Uncomfortable bed… b
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Pamela

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Good but needs technology upgrade
Conveniently located for access to taxis, pick-ups, for tourist sites. Excellent breakfast buffet for vegans and evening buffet is reasonably priced. There's a very good Italian restaurant in hotel complex. I felt safe and welcomed. Staff was friendly. Rooms need some updating but big complaint is that there is no internet access in the rooms. A very slow free internet is available in the lobby and lobby can get crowded with guests using lobby for wifi access. Nice pool and reasonably priced drinks, Gardens are so pretty that couples come there for wedding photo shoots!
View of gardens.  It is so pretty that couples come there for wedding photos.
View of Nile from balcony.
Balloons launching over the Valley of the Kings as seen from balcony at sunrise.
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jeannette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jens

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Manuel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is a very good installation but the maintenance is very poor. making things look very old and in bad shape, the personnel is very frinedly and the breakfast was very good
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Ferough

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay, helpful staff and close to all amenities.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property was beautiful. The pools were unbelievabke. I felt as if I had gone to Hawaiia. Thank you.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

antonio celso

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muiti bom.
Elevadores pequenos. Quartos amplos. Pequenos detalhes precisando de manutencão. Café da manhã variado e farto. Piscina otima.
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Luigi

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Asama, Chandler

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Ana karen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Mireya L

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Mahyar

Negatief: Personeel en service
15 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Omur Arzu

Positief: Netheid
Otelde internet hiç yok denecek kadar kötü,kahvaltıda ekmekte böcek çıktı,kahvaltı ürünleri çok vasat Otelde memnun kaldığım tek kişi Arva idi,hem temizlikte hem İngilizce konusunda yardımcı oldu
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Janetha

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Room was described with wifi and that wasn’t true. Fot People like me that works during traveling it was a nightmare. Have to come down to lobby for a very slow internet 😏
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Gilberto

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location and friendly staff
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Joanne, Cheshire

Positief: Netheid, personeel en service
.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Zahoor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Dario

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Great team-work. The best view at front of Gyza Pyramids
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Lulu

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Ismael, Cayey

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo único que no me gustó es que no tienen servicio de Wi-Fi fuera del lobby. O sea, no había servicio en las habitaciones. Lo demás muy bien.
5 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

julie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The room was spacious but the bathroom needs to be refurnished. Lake of electric plugs old fashioned. The swimming pool people are very nice and helpuf
2 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Sergio

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
The room was nice and kept very clean. The staff is nice but slow and inefficient, particularly in the restaurant. The food was the worst part at this property, The service at the restaurant was slow and inattentive. I try the Italian Restaurant one night and the bread was old and the food was below average. I had to walk to the Royal Sonesta to eat my meals. You cannot walk out the door of this property without being harassed by taxi drivers, vendors, etc. It wasn’t a very good sty.
4 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Fernando

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The food is awful, no wonder the breakfast buffet was free. At dinner i asked for a chicken noodle.soup, the took my order, and 15 minutes later they come back to tell me.they dont have that option available..Staff doesn't speak English very well. I will not come back to this hotel.
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Maria-José

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
L’emplacement de l’hôtel était bien! En effet on y retrouvait plusieurs hôtels proches donc il y avait beaucoup de touriste et c’était très facile de trouver un taxi ! Pour ce qui est de la nourriture, elle était très très médiocre, nous sommes aller manger à l’hôtel à côté ! Nous avons essayé le restaurant italien, premièrement il n’y avait pas de chef, personne en cuisine :// notre serveur était super gentil, mais la nourriture… Sinon les installations sont superbes, la piscine est fantastique
2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

ronda

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
I was within policy for hotel and hotels.com to cancel one of my nights and could not get ahold of the hotel. Neither could hotels.com. For no reason other than it’s the hotels policy , hotels.com wouldn’t give me refund or credit . The hotel said they changed their number (no number AT all on website) and they ignored my messages on hotels.com emailing service to cancel my one night like a week before booking. Staff was rude down in the breakfast area and gave my husband a dirty look when he asked for a pancake at the pancake station. Bed was super hard and uncomfortable. Terrible for hotels.com and shame on hotel for not having better customer service
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Maria, Murrieta

Positief: Netheid, personeel en service
The staff was very friendly and helpful. They went above and beyond to make our stay very pleasant.
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Marta

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property was so dirty that my husband and I checked out a few hours after check in and went to the hotel next door. I have stayed in many different hotels and countries but this was by far the worst. I am not sure if we just got unlucky with a terrible room but the AC was not working on a 100 F day, the bathroom had bugs in it, the couch siding was falling off, the door to get in was cracked at the hinges, and so on. I respectfully could not sleep in a place such as this. The exterior and pool are great and lovely but inside needs major renovations. Even though we were only staying for 1 night, we just could not. As an aside, outside of the hotel you will get harassed and bothered at least 100 times, no matter how nice/respectful or kind you are by saying “no” in regards to all varieties of services such as taxi, horse carriage ride, etc. My husband and I tried to take a walk just to explore the area and simply had to turn around as it was just unbearable. We did not experience this on our trip in Cairo or Hurghada so unsure if it’s just this area or what.

10/10 – Uitstekend

Maria, Murrieta

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly and helpful. The restaurants made it easy to dine in.
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Joel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023