Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 627 van 1001 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
627
Gastenscore: 8 - Goed. 282 van 1001 beoordelingen" "
8 - Goed
282
Gastenscore: 6 - Redelijk. 70 van 1001 beoordelingen" "
6 - Redelijk
70
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 1001 beoordelingen" "
4 - Matig
16
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 1001 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
6
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte lokatie. 1 vd 2 dagen stromende regen. Geen leuk zitje in hotel en bar was beide dagen dicht (vrijdag en zaterdag) dat was jammer. Badkamer mag een opknapbeurt gebruiken.
Top bed. Alleen meeneem bekertje voor koffie en thee. Niet milieuvriendelijk en gezellig voor thee op de kamer.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
27 aug 2019
Positief: Personeel en service
goed: de ligging midden in het centrum
minder goed de kamers. gedateerd en op de vijfde verdieping somber donker en vieze geur.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van BARBARA CARBONNEL op 31 aug 2019
Geachte klant,
Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw mening te delen. Wij zijn blij u te kunnen lezen. Het spijt ons voor uw deze indrukken in de gang.
We hopen dat we het genoegen hebben om u opnieuw te verwelkomen ondanks deze onbehaaglijkheid die tijdens uw verblijf is tegengekomen.
Van Harte.
Barbara Carbonnel
Verkoopmanager.
8/10 – Goed
Paul
8 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schitterend ontbijtbuffet in een prachtig ingerichte ruimte. kwalitatief schitterend voedsel.
Prachtig uitzicht over de stad
Heel behulpzame conciërge om ons aan goede eetadresjes te helpen
Paul
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van BARBARA CARBONNEL op 9 jul 2019
Dear guest,
I would like to thank you for your score about your satisfaction.
We hope to welcome you soon.
Sincerely.
Barbara Carbonnel
Sales Manager.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lyon
Great hotel and great service. Just a pity it doesn’t have a gym.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Johan
5 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam verblijf in Lyon !
Zeer aangename ontvangst met onmiddellijk een duidelijke uitleg wat we konden zien/beleven in Lyon.
Zeer goed bed. Uitgebreid ontbijtbuffet.Zeer centrale ligging.
De kamer was wel kleiner dan verwacht.
Johan
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging ! Aangenaam hotel , ideaal gelegen om Lyon te verkennen .
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Barbara Carbonnel op 9 jan 2019
Geachte klant,
Wij zijn blij dat uw verblijf veroverd.
Het is met genoegen dat wij ontvangen uw complimenten.
Wij hopen u snel weer te zien.
Van harte welkom.
Barbara Carbonnel.
Commercieel verantwoordelijke persoon
10/10 – Uitstekend
Annemarie
16 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en nieuw
Fijn hotel. Kamer was mooi en nieuw, maar de badkamer heel klein en verouderd
Annemarie
Reactie van Barbara CARBONNEL op 28 apr 2017
Geachte klant,
Wij danken u voor uw ervaring feedback en je mooie commentaar.
Ik bied u mijn excuses aan voor de badkamer. Wij hebben in reflectie een renovatie voor diegenen die geen hem bleef.
Tot ziens, wij hopen.
Zeer hartelijk.
Barbara Carbonnel.
Commercieel verantwoordelijke persoon.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 okt 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super locatie, mooi hotel
Mooie kamer, goed ontbijtbuffet, vriendelijk personeel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
nathalie, Beverwijk
4 nov 2013
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
centraal gelegen en rustig
mooi hotel, centraal gelegen , dichtbij de vieux Lyon. Veel restaurants en winkels in de buurt.
nathalie
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 jul 2011
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Aardig hotel niet meer dan dat.
Als regelmatige reiziger, zo'n 3 maanden per jaar verblijvend in hotels over de wereld.
Twee dagen in dit hotel verbleven. Hadden een royal suite geboekt. Genoeg ruimte alleen de kwaliteit laat te wensen over. Douche was van slechte kwaliteit, tegels los, delen van het plafond los en als je de douche aanzette knalde de douchkop eraf. Regular koffie was op en niet te leveren.
Ontbijt is prima. Valet parking ook. Ligging gaat wel. Het is gelegen aan een plein dat weer aan een grote winkelstraat ligt. Niets bijzonders. Leuke restaurant s vind je toch in de oude stad aan de andere kant van de rivier.
Tweede dag gewisseld van kamer. Dit werd een junior suite. Op zich wel prima. Maar ook hier laat de kwlaiteit die je zou mogen verwachten te wensen over.
Bruine kalkaanslag door de hele douche. Vies tapijt etc.
Voor twee nachten slapen prima te doen. Maar absoluut niet voor deze prijs.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Shunsuke, Setagaya-ku
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shunsuke
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Benjamin
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Pratikshya
Reisde met partner
22 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel staff were very friendly and were kind enough to speak to us in English. They even offered us options for a bath or a shower and view of the city. If you ever consider paying extra for the breakfast- do it. We were recommended the hotel for it's comfort and breakfast and it was worth it. Do try the egg station they are so so good. The staff were ever so friendly and extremely helpful. The bed was huge and comfortable and you can even check out leave your luggage safely at the hotel while you explore the city and come back and collect it. If we ever do travel to Lyon again we will definitely be staying there again.
Pratikshya
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
lisa
Reisde met partner
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is a lovely boutique hotel and our superior room was large by European standards. The staff was very friendly and helpful. They worked hard to get our room ready for an early check-in. Would stay again if we travel back to Lyon.
lisa
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
tomoaki
Reisde met partner
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location- front desk pleasant but not warmly welcoming. Consigliere was very nice and helpful. Spacious rooms and very clean. Fun bar.
MARGARET
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Gordon
Reisde met familie en kleine kinderen
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My wife and I along with our 5 year old Grandson spent 4 great nights at Hotel Le Royal. Nice and quiet area, hardly any traffic passing by even though its in the centre of the city. The hotel is nice and clean and the staff were amazing, friendly and helpful. We will be returning to Hotel Le Royal next year !!!
Gordon
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Patricia, Bridgehampton
Reisde met partner
27 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My husband and I just spent eight nights in a suite overlooking the Place Bellecour. It was charming, spacious and well-appointed. The breakfast buffet, which included lots of local specialties, was wonderful, and the students from the Paul Bocuse cooking school took very good care of us. The front desk staff and the concierge were always helpful and friendly. We visited the bar for an after dinner drink on more than one occasion. We loved the red decor and the music from the 1960s and 1970s. The location on Place Bellecour, just steps from the tourist office, was extremely convenient. Overall, we had an excellent stay.
Patricia
8 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Caroline
Reisde met partner
3 mrt 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zentrale Lage, etwas in die Jahre gekommen, Fenster im Zimmer schließen nicht richtig, altes teilweise beschädigtes Mobiliar. Sehr freundliches Personal.
Caroline
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Alexander, Atlanta
Reisde met partner
19 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A nice hotel in the heart of Lyon. Public parking is nearby. Very good breakfast. Attentive staff.
Alexander
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Maelle - Guest Relation op 5 mrt 2024
Dear Alaexander, Thank you very much for your positive review. We are pleased that you enjoyed our breakfast and the quality of our products. To make your next stay easier, you should also know that we offer a valet parking service available from 7 a.m. to 11 p.m. I sincerely hope to have the pleasure of welcoming you again soon and that your next visit will be as this one.
10/10 – Uitstekend
DIANE
Reisde met partner
29 jan 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel accueillant, très bien situé
Je recommande fortement
DIANE
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Duarte
Reisde met partner, Reisde met familie
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un agréable séjour.
Duarte
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Ki-Joune
25 jan 2024
Ki-Joune
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Phong Luan
Reisde met partner
22 jan 2024
Phong Luan
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
serkan
Reisde met familie
21 jan 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
serkan
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Gisele Cecilia
Reisde met familie
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gisele Cecilia
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Emanuelle
Reisde met familie
12 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
We absolutely loved our stay at Hotel Royal. It is very central, with incredibly helpful staff. The interiors are tastefully decorated. Highly recommend
Emanuelle
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Holiday Night
Great service and attention to detail. Wonderful holiday vibe.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Katarina
Reisde met familie
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Katarina
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Hugues
Reisde met partner
12 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Établissement agréable mais qui nécessite un bon rafraîchissement au niveau des chambres.Literie à revoir(matelas mou)salle de bain extrêmement petite et à rafraîchir.Bon petit-déjeuner.Très bon emplacement place Bellcour.
Hugues
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Brigitte
18 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent accueil
Brigitte
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Hisanobu
16 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hisanobu
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Cédric
Zakenreiziger
9 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cédric
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
James, Scottsdale
31 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Older hotel that is upgraded. Fantastic location. Breakfast was a little disappointing - we went out after one experience. Staff treated us like royalty. Manager walked us into L'Institute and introduced us to the maitre d' before our dinner - nice touch. Beds were very comfortable. Concierge offered great suggestions and helped with dinner reservations.
James
4 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
FRANCE
Reisde met partner
19 okt 2023
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel classé 5 étoiles mais ne représente pas ce niveau, chambre et salle de bain pas rénovées. Peinture défraîchie, vieux bain, pas de douche séparée, propreté du tapis douteuse. À part pour les concierges qui ont été très efficaces et courtois le reste du personnel pas très efficace, ménage fait en fin d'après-midi, pas de Kleenex, pas de serviettes moyennes etc...C'était notre deuxième séjour et nous n'y retournerons pas.
FRANCE
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Suzanne
17 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wedding Anniversary Trip-
Outstanding trip! And our hotel was the main reason. Perfect location. Ideal to walking to the Old City as well as museums and restaurants. The hotel is so welcoming! Elegant but warm. The staff was outstanding! So helpful in every way! Our suite was spacious and well appointed. The bed was extremely comfortable. The special tour the hotel offers, is a must! The views from the rooftop are not to be missed. Breathtaking! This is the only Hotel we will stay in while visiting Lyon.
Suzanne
4 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Derek
16 okt 2023
Derek
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
gerald
Reisde met een groep
15 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Outstanding service, wonderful hotel and perfect location. It is, from far, the best experience I've ever had (after fourty years traveling around) in terms of kind, devoted, classy and trained staff! Reception desk, valet parking, bar, breakfast: everything was awesome and mesmerizing. Thank you for this!
gerald
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
norman, new york
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
norman
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Kenneth
6 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing property with top notch service
Kenneth
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Steven, Philadelphi
Reisde met partner
30 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfection
Steven
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Thomas
20 sep 2023
Thomas
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Not my idea of a courtyard view!
Having booked a courtyard view we were expecting something rather more picturesque than the buildings opposite and corrugated roof below. Otherwise OK - as you'd expect from a hotel of this standard.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Keith
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keith
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
ROBERT
Reisde met partner
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful historic hotel but rooms are on the small side
ROBERT
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Charles
Reisde met partner
13 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location, for us and what we wanted to visit. Several pedestrian-only streets very close. The staff could not be more helpful. Great breakfast and wonderful service.
Charles
3 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Mehran
7 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EVA (Ewa?) was absolutely great. Incredibly professional and delightful. She helped combine two separate reservations for me. Called me on my US number a couple of times etc etc.
It was however disappointing to see that at about 4 PM when i checked in, my room was not ready even though check in is at 3 PM...then the faucet had no hot water...i had to wait for a while to get hot water.
The rooms are small. Location is good, in a prime neighborhood.
Mehran
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Ryan, West Hollywood
4 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a pleasant stay here for one night. Eat at Chez Max next door! Great authentic French food. Beautiful unique town.