Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Mercure Lyon Centre Château Perrache

4 out of 5
Mercure Lyon Centre Château Perrache
12 Cours De Verdun Rambaud, Lyon, Rhone

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 239 van 650 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 259 van 650 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 92 van 650 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 44 van 650 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 650 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

julius

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
the bed where as if there were no mattresses, my back still hurts
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Marion BEGOC, Front office manager op 7 mei 2024
Dear Sir, By answering our questionnaire, you have taken the time to give us your opinion about your stay in our hotel, and we thank you. We are sorry that the confort of the bed did not meet your expectations, and we beg you to accept our sincerest apologies. Be assured that the necessary corrective measures have already been taken to ensure that the quality level meets your expectations and earns your trust when you next stay with us. Looking forward to welcoming you shortly in one of the hotels of the Mercure network. Yours sincerely

8/10 – Goed

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima, aardige receptie. Bij druk ontbijt kan de staf ‘t niet aan..
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

marco, Zoetermeer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Goed hotel op een prima lokatie midden in het centrum van Lyon. Ontvangst is meurig. Personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels naast Frans. Kamers zijn ruim en schoon. Uitzicht is prachtig richting stad. Hotel is wel moeilijk te vinden, omdat er geen reclame borden mogen. Maar hotel is een aanrader. Ligging naast trein, bus en metro.
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer mooi hotel, prachtig meubilair
Dicht bij station, maar daar hoor je niks van. Alles was piekfijn in orde.
1 nacht verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Yvonne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel bij station
Hotel ligt bij station met goede bereikbaarheid centrum. Hotel is netjes met keurig personeel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel.
Tweede keer in dit hotel. Beetje oude glorie maar verder prima.

6/10 – Redelijk

kristel, hemiksem

veel meer van verwacht
De locatie was druk, naast een drukke autobaan. Ramen open of toe, niet veel verschil qua geluidsoverlast, blijkbaar slechte isolatie. Regelmatig ziekenwagens te horen, blijkbaar een ziekenhuis op de autoroute van het hotel. De bediening was redelijk, maar niets meer dan dat.....niet overdreven behulpzaam of vriendelijk.Ontbijtruimte was mooi en het ontbijt was goed en genoeg keuze. wij zaten op het 5 de verdiep, dus redelijk warm in de gangen, misschien dat de onderste verdiepen moderner waren???

8/10 – Goed

Hans, Epe

Positief: Netheid, personeel en service
goede keus voor het bezoeken van Lyon
Bij aankomst leek het eerst onduidelijk of er wel een kamer voor ons beschikbaar was. Wij kregen een zeer ruime kamer op een hoek op de 3e etage. Weet niet of het een upgrade was UItzicht op het station, Wij hadden geen enkele last van de treinen. De kamer was zeer ruim met een aparte badkamer en aparte wc. De badkamer in verhoding heel klein, met een bad waar je alleen in kon zitten (of voor hele kleine mensen tot 1.20 meter). Het ontbijtbuffet was goed verzorgd en alles was aanwezig. Het hotel ligt vlak bij de metro en niet zo heel ver lopen van het centrum van Lyon. De parkeergarage (tegen extra betaling) was wat aan de kleine kant (voor een grote auto), maar de gereserveerde plaats was gelukkig beschikbaar.

6/10 – Redelijk

Hans, Amstelveen

Lyon van dichtbij
Aardig, beetje oubollig hotel gelegen op prima plek voor een kort bezoek aan deze 2e stad van Frankrijk. Voordelen: locatie, garage en na 3 X verhuizen een redelijke kamer. Nadelen: slechte kwaliteit van het eten in het restaurant, 3 X verhuizen om redelijke kamer te krijgen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Inge, Zaandam

Positief: Netheid, personeel en service
Mercure Grand Hotel Lyon Perrache
Prachtige gezellige stad. Het fiets plan is geweldig. Voor 3 euro per week kun je op bijna elke hoek van de straat een fiets pakken. Hotel was prima (als je het eenmaal gevonde had). Niet superluxe maar wel schoon, goede ligging vlakbij station en centrum, goed ontbijt

8/10 – Goed

Guus, Enschede, nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi oud en statig hotel dichtbij het station
Zeer netjes 4-sterrenhotel, de standaardprijs niet waard, maar met korting zeker.

10/10 – Uitstekend

Sabatino, Plano

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Outstanding service throughout the property. Great location next to the Gare de Lyon Perrache.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Maëlys, Assistant Front Office Manager op 10 apr 2024
Dear GuestThank you very much for this nice comment. We are really glad to notice that you enjoyed your stay with us and that our staff made your stay even more comfortable!It was a real pleasure to welcome you and we hope to see you again in Lyon very soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very lovely. Centrally located for public transportation, walkability, and close to many desirable sites.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Marion Begoc / Reception manager op 13 feb 2024
Dear Sir,Thank you for your review of our hotel.We are delighted that you enjoyed your stay and hope to welcome you again very soon !Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent hotel
excellent hotel en centre ville et en face de la gare Lyon perrache. Très calme et accès au tram
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Marion Begoc Cheffe de réception op 13 feb 2024
Cher(e) client(e),Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt :)Bien cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Cinthia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

André

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Super Lage. Direkter Anschluss an ÖV / ÖPNV.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Marion BEGOC, Front office manager op 12 jan 2024
Dear André,Many thanks for sharing your feedback with about the Mercure Lyon Centre Château Perrache. We are pleased that we met your expectations during your stay and that you enjoyed our location as well as your room. We really hope to have the pleasure of welcoming you again in our hotel for your next trip to Lyon Best regards

8/10 – Goed

Massimiliana

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
A little outdated,parking is a hassle if the hotel doesn't have any space available. Area around is not the greatest
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Marion BEGOC, Front office manager op 2 jan 2024
Dear Madam,Thank you for your comments following your stay at Hôtel Mercure Lyon Centre Château Perrache.We are pleased to receive your overall score of 4/5. We will share your appreciation with our entire team and we will work on the areas for improvement that you highlighted.In the expectation of welcoming you again,Sincerely

10/10 – Uitstekend

fernando

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Hiu Ying

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is good, the room size is reasonable; however there are dusts accumulated right at the fan of the shower room, and there are also dirt at the corners of the shower bathtub. There are also mild odour in the room.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marion Begoc, front office manager op 12 jan 2024
Dear Hiu Ying,Thank you for having taken the time to give us your views on your stay in our hotel.I am sorry that your experience did not meet your expectations for the cleanliness in the room; please allow me to express my sincerest apologies.At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Looking forward to welcoming you shortly Yours sincerely,

6/10 – Redelijk

Diane

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Les bâtiments nécessitent un très bonnne réhabilitation. (Lino dans les salles de bains, pas de baignoire, pas de double vitrage, vitres dans le hall cassées...) Bref, pour un 4*, c'est moyen. La carte de l'hôtel et la prestation sont également moyennes. Le plus, est le petit déjeuner, copieux et de qualité.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marion Begoc Cheffe de réception op 12 jan 2024
Chère Madame,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hôtel Mercure Lyon Centre Château Perrache.Nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe et nous travaillerons sur les points à améliorer que vous avez souligné.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

10/10 – Uitstekend

Asaad

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Celine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I just love this hotel. It’s so elegant and the service is top notch.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marion BEGOC, Front office manager op 12 jan 2024
Dear Madam,Thank you very much for this nice comment !We are really glad to notice that you enjoyed your stay with us and that our staff made your stay even more comfortable !It was a real pleasure to welcome you and we hope to see you again in Lyon very soon.Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Stanley

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Conveniently located
Conveniently located
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Marion BEGOC, Front office manager op 18 dec 2023
Dear Guest, Thank you for having taken the time to give us your views about your stay in our hotel. My team and I are very grateful for your note. They will encourage us to keep our efforts to meet your expectations. Looking forward to welcoming you shortly Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Valérie

2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

jose

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gustó el edificio y la habitación en su conjunto. La proximidad al transporte público
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Marion BEGOC, Front office manager op 30 nov 2023
Dear Sir,Thank you very much for this nice comment. We are really glad to notice that you enjoyed your stay with us !It was a real pleasure to welcome you and we hope to see you again in Lyon very soon.Best regards,

8/10 – Goed

Nieves

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Marion BEGOC, Cheffe de réception op 18 dec 2023
Cher(e) client(e),Nous vous remercions pour votre belle note de 4/5 suite à votre séjour dans notre hôtel.Nous ne manquerons pas de la partager avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’espoir de vous accueillir à nouveau très bientôt !

8/10 – Goed

Marie-Pierre

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy to get to and from the airport. Perfect location to go to the Christmas Market. Good restaurants around the area
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Marion BEGOC, Front office manager op 30 nov 2023
Dear Madam,Thank you very much for this nice comment. We are really glad to notice that you enjoyed your stay with us !It was a real pleasure to welcome you and we hope to see you again in Lyon very soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel in a nicely refurbished building right next to the station
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Maëlys, Assistant Front Office Manager op 22 nov 2023
Dear Richard,Thank you for your kind words about your stay in our hotel!We are delighted that our location has been of use to you.We are delighted that you enjoyed your stay, and hope to see you again soon :)Do not hesitate to visit our website for your next bookings!Yours sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

ALESSANDRO

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Marion BEGOC, Cheffe de réception op 11 dec 2023
Cher Mr Gigante,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de noter votre séjour à Hôtel Mercure Lyon Centre Perrache.Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Les hôtels Mercure sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux.Nous restons à votre disposition si vous souhaitez nous donner des détails sur votre séjour chez nous pour que puissions nous améliorer.Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

10/10 – Uitstekend

Pedro

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice property, rooms and excellent service by the staff. Very near to public transport which you can easily take walking distances.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Maëlys, Assistant Front Office Manager op 22 nov 2023
Dear Pedro,Thank you for your kind words about your stay in our hotel!We are delighted that you enjoyed your stay, and hope to see you again soon :)Do not hesitate to visit our website for your next bookings!Yours sincerely

4/10 – Matig

Abdelhafid

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Maëlys, Assistant Front Office Manager op 22 nov 2023
Cher Abdelhafid, Nous vous remercions pour cette très belle note laissée suite à votre séjour dans notre établissement !Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour, et espérons vous revoir prochainement :)N'hésitez pas à passer pas notre site pour vos prochains réservations !Très sincèrement,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Maëlys, Assistant Front Office Manager op 11 okt 2023
Dear Davit,We'd like to thank you most sincerely for the wonderful 5 stars you gave us following your stay in our Château Perrache!All our teams are delighted to hear that your stay in our hotel lived up to your expectations :)All our teams remain at your entire disposal should you wish to make a reservation for your next stay in Lyon!

10/10 – Uitstekend

François

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Maëlys, Assistante Cheffe de Réception op 11 okt 2023
Cher François,Nous vous remercions très sincèrement pour ces merveilleuses 5 étoiles laissées suite à votre séjour dans notre Château Perrache !Toutes nos équipes sont heureuses d'apprendre que votre séjour dans notre hôtel a été à la hauteur de vos attentes :)Toutes nos équipes restent à votre entière disposition si vous souhaitez réserver pour votre prochain séjour à Lyon !

10/10 – Uitstekend

Mathieu

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Maëlys, Assistant Front Office Manager op 22 nov 2023
Cher Abdelhafid, Nous vous remercions pour cette excellente note laissée suite à votre séjour dans notre établissement !Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour, et espérons vous revoir prochainement :)N'hésitez pas à passer pas notre site pour vos prochains réservations !Très sincèrement,

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Maëlys, Assistant Front Office Manager op 11 okt 2023
Dear John,We'd like to thank you most sincerely for the wonderful 5 stars you gave us following your stay in our Château Perrache!All our teams are delighted to hear that your stay in our hotel lived up to your expectations :)All our teams remain at your entire disposal should you wish to make a reservation for your next stay in Lyon!

6/10 – Redelijk

Karyne

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Maëlys, Assistant Front Office Manager op 23 sep 2023
Chère Karyne,Nous souhaitons vous remercier d'avoir pris le temps de nous laisser une note suite à votre séjour dans notre Château Perrache.Nous sommes navrés que votre séjour n'ai pas été à la hauteur de vos attentes, n'hésitez pas à nous écrire afin de nous faire part des points qui vous ont déplus.Au plaisir de vous accueillir pour un prochain séjour afin de vous reconquérir, toutes nos équipes restent à votre disposition.Très sincèrement,

8/10 – Goed

Zaher

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Maëlys, Assistant Front Office Manager op 2 sep 2023
Cher Zaher,Nous vous remercions pour cette très belle note laissée suite à votre séjour dans notre Château Perrache !N'hésitez pas à nous contacter pour effectuer votre prochaine réservation.Au plaisir de vous accueillir pour un nouveau séjour dans la capitale de la gastronomie !

10/10 – Uitstekend

Daniel

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Maëlys, Assistant Front Office Manager op 2 sep 2023
Cher Daniel,Nous vous remercions pour cette excellente note laissée suite à votre séjour dans notre Château Perrache !N'hésitez pas à nous contacter pour effectuer votre prochaine réservation.Au plaisir de vous accueillir pour un nouveau séjour dans la capitale de la gastronomie !

8/10 – Goed

Oskar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Passt alles soweit. Gute Lage ! Für eine City optimal.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Maëlys, Assistant Front Office Manager op 16 aug 2023
Dear Oskar, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Mercure Lyon Centre Château Perrache. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Gabriel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Maëlys, Assistante Cheffe de Réception op 16 aug 2023
Cher Gabriel, Un grand merci de la part de toutes nos équipes pour cette note maximale !C'est avec grand plaisir que nous recevons votre avis, et espérons avoir la chance de vous accueillir une nouvelle fois prochainement.Très sincèrement,

10/10 – Uitstekend

Gilles

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Maëlys op 5 aug 2023
Cher Gilles, Nous souhaitons vous remercier sincèrement pour ce très bon avis laissé suite à votre séjour dans notre Mercure Château Perrache !Toutes nos équipes sont heureuses d'apprendre que votre séjour dans notre hôtel a été à la hauteur de vos attentes :)Votre satisfaction est la plus belle des récompenses et nous encourage chaque jour à donner le meilleur de nous-même.Au plaisir de vous revoir très prochainement,

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Voorzieningen
Great stay. Short walk to rue Victor Hugo. And 15 min walk to old town. Rooms were great
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Maëlys op 5 aug 2023
Dear Joseph, Waouh ! Thank you for this wonderful review left after your stay in our hotel !We look forward to welcoming you back to our hotel.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

SOON

4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Maëlys, Assistant Front Office Manager op 15 jul 2023
Dear Soon, Many thanks for sharing this note with us about the Mercure Lyon Centre Château Perrache !We are pleased that we met your expectations during your stay and that you enjoyed our stay at Lyon.We really hope to have the pleasure of welcoming you again in our hotel for your next trip to Lyon :)

8/10 – Goed

Bob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good short stay
Reactie van Maëlys, Assistant Front Office Manager op 15 jul 2023
Dear Bob, Thank you for having taken the time to give us your views on your stay in our hotel. My team and I are very grateful for your remarks. They will encourage us to maintain our efforts so that the services we provide for you fully meet your expectations. Looking forward to welcoming you shortly,

10/10 – Uitstekend

Austin

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Maëlys op 2 aug 2023
Cher Austin, Nous vous remercions sincèrement pour cette excellente note !C'est avec plaisir que nous voyons que votre séjour a été à la hauteur de vos attentes.N'hésitez pas à solliciter nos équipes pour effectuer votre prochaine réservation.Sincèrement,