Exterieur

Beoordelingen van Hotel Dinastía

3 out of 5
Hotel Dinastía
Calle Becquerel, 6, Getafe, Madrid

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 33 van 140 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 44 van 140 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 140 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 140 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 140 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
personeel en ontbijtbuffet
Het personeel kon slecht ergens terwijl er op de website staat dat Ze engels spreken. Ontbijt werden dingen niet aangevuld en het personeel was gewoon echt onbeschoft en niet klantvriendelijk. Er stond vermeld dat er een spa was, die was soorr van gesloten..

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Hotel op 15 minuten lopen van metro en treinstatio
Hotelpersoneel sprak slecht Nederlands. Onverwachts moesten we € 75,00 extra betalen voor onze zoon, die bij ons op de kamer sliep. Kamer was netjes ingericht en schoon. Ontbijt viel tegen, veel zoetigheden, weinig gezonde producten. Wij zouden in de toekomst niet meer voor dit hotel kiezen, ondanks de aantrekkelijke prijs.

6/10 – Redelijk

esther, den haag

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Zeer eenvoudig hotel in buitenwijk van Madrid.
Station op 20minuten loopafstand. Geen (pendel)bus. Personeel spreekt zeer gebrekkig Engels. Ontbijtbuffet redelijk., maar het Chinese restaurant was daarentegen geweldig! Supermarkt en McDonald om de hoek! Kamer was klein. Weinig opbergruimte. TV met engelse zender, de rest alleen Spaanstalig. Geen bed- c.q. Leeslampje. Geen hotel waar je blij van wordt als het buiten regent (eerste 2 dagen van ons verblijf). Maar voor die prijs mogen we eigenlijk niet veel verwachten.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Dinastia, Getafe
We hebben 5 nachten verbleven in het hotel. Een mooi, net en schoon hotel. Heeft een goede ontbijt- en dinerbuffet in een woord fantastisch gewoon. Alleen over het personeel ben ik niet te spreken. Die spreken geen engels en niet vriendelijk, moet wel zeggen dat het voornamelijk om het chinese personeel gaat. Dus om iets te ondernemen in de buurt van Madrid moet je thuis goed je huiswerk doen, want echt vragen kan alleen in het spaans. Behalve op onze laatste dag was er wel een vrouw die wel engels en heel vriendelijk was. Was ze er maar vanaf onze eerste dag.

8/10 – Goed

Musa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Eduardo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hecho para volver
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Hector

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
Don’t liked the hotel, was not well maintained, not well cleaned, personnel was not very nice at service.
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

unai

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Instalaciones correctas, buen desayuno.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Francisco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
X
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Efrain

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien lugar y el personal l instalcion en general está bastante bien, el único detalle a comentar que estaba mal puestos los muebles y camas y ocultaban los enchufes y los dejaba inservibles la mayoría de ellos
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van sonia op 13 apr 2024
Hola Buenas TARDES GRACAS POR SU COMENTARIO, ESPERE QUE NOS VEREMOS PRONTO Y MEJORAMOS SERVICIO GRACIAS

4/10 – Matig

Jeffrey

Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a bit rundown, holes in ceiling and air didnt work.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van sonia op 9 apr 2024
Hola Buenas Tardes Jeffre lo sentimos por que ocurrido su experiencia vamos consultar con chico de mantenimiento para arreglar cosas nos dijeste esperemos cuando volver que mejorar serviciogracias

4/10 – Matig

Abraham

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Todo correcto
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van sonia op 9 apr 2024
hola Buenas Tardesgracias por su comentario espere que nos veremos prontogracias

8/10 – Goed

JAYENDRA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
muy bien
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van sonia op 9 apr 2024
gracias por su comentariosaludos cordiales

6/10 – Redelijk

JOSE VICENTE

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van sonia op 9 apr 2024
hola buenas tardes jose vicentegracias por su puntuacionespere que nos veremos prontogracias

10/10 – Uitstekend

Luisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van sonia op 14 mrt 2024
gracias

10/10 – Uitstekend

Gualter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van sonia op 14 mrt 2024
hola buenas tardesgracias por su comentarioespere que nos veremos prontogracias

8/10 – Goed

ROSHAN KUMAR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van sonia op 14 mrt 2024
estimada cliente gracias por su comentario espere que nos veremos pronto

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van sonia op 14 mrt 2024
hola buenas tardes gracias por su comentario cual quiere duda no cuesta contacta con nosotros reservas@dinastiahotel.com

6/10 – Redelijk

Paloma

Positief: Netheid, personeel en service
Reformen habitaciones
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van sofia op 14 mrt 2024
hola buenas tardes Palomagracias por su comentario estamos pendiente de esa tambien

2/10 – Ontzettend slecht

Sonia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nefasto
el hotel además de viejo, huele a basura. tuvimos que cambiar 3 veces la habitación por lo olores y todas eran horribles
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van sofia op 14 mrt 2024
Estimada Sonialo sentimos por su mal experencia, ya hemos contacto una empresa para perfumería bien las habitaciones espere nos veremos pronto y mejorar cosas gracias

2/10 – Ontzettend slecht

Raúl

Reisde met een groep
La habitación llegamos por la noche y desde por la mañana la ventana abierta hacia muchísimo frío hasta que conseguimos calentarla…
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van sofia op 14 mrt 2024
Estimadad clientelo sentimos por que ocurrido, la ventana dejamos abierta seria para ambientar el aire, pero vamos toma la nota que mas pendiente cierra bien antes llegaría cliente

8/10 – Goed

Jose luis

Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van sonia op 14 mrt 2024
estimada clientegracias por su comentariosaludos cordiales

6/10 – Redelijk

Rodolfo

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel de paso
El hotel es muy básico, la recepcionista me atendio muy bien y en general no esta mal. Es una buena relación calidad precio y lo mejor es el colchón y la almohada de de viscolastic, muy comoda.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van sofia op 14 mrt 2024
Gracias por su comentariosaludos cordiales

10/10 – Uitstekend

Daniely

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Aleja

Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Brenda

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Pedro

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Sonaba un ruido que no permitía dormir bien nos quejamos i nos dijo que era del aire acondicionado pedí que nos cambiarán las habitaciones y nos metieron en el sótano habitación más pequeña con tres camas imposible andar con mucho problema de falta de mantenimiento lo único bueno el desayuno
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Mircea

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Dámaris

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pasamos una noche. Quitando un poco de ruido, la estancia estuvo genial. Hotel limpio y bien comunicado
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Matthias Bernardo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
bien pero sin aire acondicionado
Todo bastante bien menos una cosa que considero muy importante el aire acondicionado no funciona ni en la primera hab. que nos dieron ni en la segunda por lo que entiendo que no funciona en ninguna habitacion
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Cecilia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Salar

2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

María Teresa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No comments
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Luciléia

1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Riad

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Un peu déçu, ce n'est pas assez propre. Le soir, en bas de l'hôtel, des gens font du bruit et on entend tout même lorsque vous êtes au 2eme étage( problème isolation sonore) j'ai réservé un taxi, avec un partenaire de l'hôtel, et le matin le numéro du taxieur n'était pas bon, alors que j'avais un vol à 6h du matin initialement, heureusement que le vol a été décalé. J'ai demandé à changer de chambre, et j'avais oublié mon sweet dans l'ancienne chambre, et le lendemain, je demande au personnel, et on m'a dit qu'ils avaient rien trouvé dans la chambre, voilà bref, pleins de petits détails qui font que je n'ai pas passé un bon séjour.
4 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Antonia

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
El lavabo roto
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Antonio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel perfecto por su gran atencion
Hotel funcional, muy comodo y recomendable
2 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Isabel

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La habitación estaba sucia,la mampara del baño rota el grifo del lavabo perdía agua,pusimos el cartel para q nos hicieran la habitación a primera hora de la mañana y cuando llegamos estaba sin hacer...teníamos pagado el desayuno y como nos teníamos que marchar antes de la hora no nos dieron el desayuno ni alternativa ni nos devolvieron el dinero...el personal pasota y poco resolutivo...sin lugar a dudas el peor alojamiento de los que he estado,no sé quién le dio un tres estrellas....
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

José Jesús

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

ximena

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Eva

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
We arrived at 23:40 as our flight was delayed and they were very accommodating and let us access our room. This room however smelt of sewerage so bad that we requested to change room. The next room we were given smelt so strongly of cigarettes that my nose hurt by the end of the stay. Having said that, the room itself was lovely and large and the beds very comfortable and clean. They provide soap, shampoo and shower gel. It is a 15 minute walk from Getafe central station and therefore very easy to get to Madrid center.
3 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

raquel

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service
Reserve enel Dinastía por que estaba cerca de Madrid. Pero vaya decepción. El baño sucio, cuando llegue la puerta estaba abierta, un ruido terrible toda la noche, y aún así todo eso tenía un pase…. Pero el servicio de la mañana ( desayuno ) más desagradable imposible… prepotentes y con mucho aire de superioridad, contestándome mal por pedir una simple taza para el café. Las únicas que se salvan son las dos chicas de Recepcion. Del resto… no lo recomiendo.
1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Jose Javier Garcia

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel está hecho polvo. Me mandaron a la planta baja y pretendían que les dejase 5 euros de "fianza" por la tarjeta llave. No es la primera vez que hago el check out a las 6:15 y no hay nadie en recepción, así que o esperas a que quieran aparecer o te quedas sin "fianza".
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Jesus

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Ana belén

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

JORGE OSCAR

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Szymon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Francisco Javier

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Jhonatan Eduardo

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo muy bien pero los recepcionistas atienden de mala gana.
1 nacht verbleven in januari 2023