Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Ibersol Hotel Sorra d'Or

3 out of 5
Ibersol Hotel Sorra d'Or
Passeig de Llevant, 3, Malgrat de Mar, Barcelona

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 47 van 145 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 52 van 145 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 145 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 145 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 145 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Nicole

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie plek en heerlijk mensen kijken vanaf balkon.overal dichtbij op loopafstand !
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Online Reputation Management Hotel Ibersol Sorra op 17 okt 2023
Dear Nicole,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We are delighted to hear that we met your expectations. Our team members always work hard to create a memorable experience for our guests, and feedback like this inspires us to keep up the good work.Furthermore, we are happy that you found our location to be ideal for your needs.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

2/10 – Ontzettend slecht

Julian

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zijn beide Ziek geworden van een vieze, gore, beschimmelde airconditioning. Bij het eerste keer inschakelen rook deze al muf, slecht onderhoud. Personeel was verder wel prima.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Online Reputation Management op 15 aug 2023
Beste Julian,Bedankt voor het delen van jullie ervaring bij ons hotel.We lezen graag dat jullie tevreden waren met ons personeel. Ons team streeft ernaar om elke gast een aangenaam verblijf te bieden. We betreuren het echter dat jullie problemen hebben ondervonden met de airconditioning in jullie kamer. We willen jullie verzekeren dat we regelmatig onderhoud uitvoeren aan onze faciliteiten, inclusief de airconditioning, en dat we onlangs een renovatie hebben uitgevoerd tussen 2022 en 2023. Jullie opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we zullen dit probleem verder onderzoeken om ervoor te zorgen dat het in de toekomst wordt aangepakt.We verwelkomen jullie graag opnieuw voor een betere ervaring.Met vriendelijke groet,Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

8/10 – Goed

Marcha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nette kamer, uitgebreid ontbijtbuffet en centraal
Nette kamer, vriendelijk ontvangst. En een gezellige dj die een feestje wilde maken. Ontbijt Buffet was druk, maar keuze genoeg. Kamer was schoon, airco en tv werkte. En zelfs Netflix. Wij zaten in een nieuwe kamer. Alleen voor ons was het bed te hard. Zeer centraal gelegen.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Ibersol Sorra d'Or op 11 okt 2022
We are glad to hear that you enjoyed your stay with us!Thank you for your comments.

6/10 – Redelijk

Ad

2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Julio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel. Breakfast regular.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Online Reputation Management Hotel Ibersol Sorra op 10 mei 2024
Dear Julio, Thank you for taking the time to review your stay.It is delightful to learn that you found our rooms to be impeccably clean and were satisfied with the overall condition of our hotel. Our team is glad that you recognized their dedication to providing excellent service.We acknowledge your comment regarding the breakfast and continuously strive to offer a diversity of options to please all our guests' tastes. We are sorry to hear that it did not meet your expectations on this occasion.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

2/10 – Ontzettend slecht

Yama

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thd ever dirtiest hotel i ever checked in in my life
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Online Reputation Management Hotel Ibersol Sorra op 4 mei 2024
Dear Yama,Thank you for taking the time to share your review.We are deeply concerned to read your comments regarding your recent stay. Please be assured that we strive to maintain the highest standards of cleanliness and service. Our team is dedicated to providing a comfortable and enjoyable experience for all our guests.We are grateful for your feedback, as it is through comments like yours that we are able to improve. We truly value all our guests and hope that we will have the chance to regain your trust.Best regards,Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

8/10 – Goed

Christopher

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Genuinely good all round, the bathroom and room showing marks and areas of wear and tear, Staff were nice and gave local information, would probably stay there again.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Online Reputation Management op 24 apr 2024
Dear Christopher, Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted that you had a pleasant experience during your stay with us and that you received such friendly and professional service. It is very rewarding for our team and encourages us to uphold our high standards. Rest assured we have noted your comment and will consider it when planning future improvements.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

10/10 – Uitstekend

Adi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Online Reputation Management Hotel Ibersol Sorra op 20 apr 2024
Cher Adi,Merci infiniment pour votre gentille appréciation de notre établissement.Nous sommes enchantés que la propreté de nos chambres ait répondu à vos attentes et que vous ayez trouvé notre hôtel bien entretenu. Il est toujours gratifiant de savoir que notre personnel a su offrir un service à la hauteur de vos espérances et que les équipements de la chambre ont contribué à votre confort.L'équipe de l'Ibersol Hotel Sorra d'Or tient à vous remercier pour avoir pris le temps de partager votre expérience et se réjouit de vous accueillir de nouveau pour un autre séjour mémorable sur la magnifique Costa Brava.Nous serions très heureux d'avoir l'occasion de vous recevoir à nouveau. Bien à vous,Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

10/10 – Uitstekend

Catarina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Hotel
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Online Reputation Management Hotel Ibersol Sorra op 11 apr 2024
Chère Catarina,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager vos impressions avec nous.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié la qualité du service que vous avez reçu chez nous.Nous transmettons votre compliment à notre équipe.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

6/10 – Redelijk

luis mateo

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Las habitaciones bastante sucias
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Online Reputation Management Hotel Ibersol Sorra op 8 nov 2023
Estimado Luis Gracias por compartir su opinión.Lamentamos saber que la limpieza de su habitación no cumplió con sus expectativas. Es una prioridad para nosotros y nos esforzamos por mantener nuestros estándares altos en todo momento. Agradecemos sus comentarios y nos aseguraremos de abordar este problema con nuestro equipo de limpieza para mejorar la experiencia de nuestros futuros huéspedes.Un saludoOnline Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

10/10 – Uitstekend

Myrna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Online Reputation Management op 30 okt 2023
Apreciada Myrna, Le agradecemos por su valoración, en la cual destaca nuestro excelente servicio e instalaciones.Esperamos poder disfrutar nuevamente de su compañía en un futuro próximo. Un saludo cordial,Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

10/10 – Uitstekend

Maria Concepcion

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hay aparcamiento cerca. Super bien
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Online Reputation Management Hotel Ibersol Sorra op 17 okt 2023
Apreciada Maria,Nos alegra saber que su estancia fue agradable. Apreciamos sus comentarios sobre la limpieza de la habitación, el estado del hotel y el servicio brindado por nuestro personal. Trabajamos para ofrecer una experiencia cómoda y agradable a todos nuestros clientesUn saludo muy cordial,Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

6/10 – Redelijk

Jorge

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Online Reputation Management Hotel Ibersol Sorra op 22 sep 2023
Estimado Jorge, Gracias por su valoración. Nos alegra saber que ha disfrutado su estancia con nosotros.Esperamos poder darle la bienvenida en otra ocasión.Un cordial saludo Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

6/10 – Redelijk

Enya

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ursprünglich fand ich es sehr schön da ich mit meinen Mann gereist bin und das Hotel war auch wirklich schön und die Umgebung auch direkt der Strand viele Restaurants und Shoppingmöglichkeiten in die Stadt zu kommen dauert leider ewig und es fahren auch keine Bolts hier raus es war sonst ein schöner Urlaub aber das Essen hat leider nicht geschmeckt weder mir noch meinem Mann die Pizza war ok das Obst auch das Trinken auch das Kalbfleisch auch aber der Rest war entweder nicht genießbar oder kalt daher sind wir dauernd in Restaurants gegangen obwohl wir all inclusive hatten hätte ich das gewusst hätte ich mehr Geld mitgenommen und erst recht nicht 200€ für 2 Personen mehr gezahlt das Personal war aber sehr freundlich aber wie gesagt das Essen war ungenießbar und kalt…. Sehr schade was aber noch gut war wir hatten Chips für die Bar und mussten nichts bezahlen…..
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Online Reputation Management op 13 sep 2023
Liebe Enya,vielen Dank für Ihre Bewertung und dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns geteilt haben.Es freut uns zu hören, dass Ihnen die Lage unseres Hotels direkt am Strand sowie die Nähe zu Restaurants und Einkaufsmöglichkeiten gefallen hat. Wir sind stolz auf unsere freundlichen Mitarbeiter und freuen uns, dass sie Ihnen einen angenehmen Aufenthalt ermöglicht haben.Wir bedauern jedoch, dass das Essen in unserem Restaurant nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir bieten ein vielfältiges Buffet mit verschiedenen Spezialitäten an, um den unterschiedlichen Geschmäckern unserer Gäste gerecht zu werden. Ihre Rückmeldung ist uns wichtig und wir werden Ihre Anmerkungen zur Qualität und Temperatur des Essens an unser Küchenteam weiterleiten, um Verbesserungen vorzunehmen. Wir hoffen, dass Sie trotzdem die Vorteile unseres All-Inclusive-Angebots, wie die inkludierten Getränke an der Bar, genießen konnten.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen alles Gute,Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

6/10 – Redelijk

Jorge

Zakenreiziger
Simple pero correcto
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Online Reputation Management op 13 sep 2023
Estimado Jorge,Gracias por tomarse el tiempo para compartir su experiencia en nuestro hotel.Nos complace saber que encontró nuestro hotel correcto. Agradecemos sus comentarios sobre la limpieza, el estado del hotel, el servicio y la comodidad de la habitación. Trabajamos constantemente para ofrecer a nuestros huéspedes una estancia agradable y cómoda en nuestras instalaciones recientemente renovadas.Lamentamos si no cumplimos con sus expectativas en algunos aspectos. Apreciamos sus comentarios y los tendremos en cuenta para mejorar nuestros servicios y la experiencia de nuestros futuros huéspedes. Nos disculpamos por cualquier inconveniente que haya experimentado durante su estancia.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro. Atentamente,Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

10/10 – Uitstekend

alessio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo tt
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Online Reputation Management op 11 sep 2023
Dear Alessio,Thank you for your perfect review.we are glad to know that you enjoyed your stay wtih us.We look forward to seeing you again on another occasion.Best regardsOnline Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

6/10 – Redelijk

Claudio Domingos Azevedo da

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Preis-Leistungsverhältnis in Ordnung. Strand, Einkaufsmöglichkeiten und der Bahnhof direkt vor der Tür
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Online Reputation Management op 9 sep 2023
Dear DomingosWe are very pleased that you found the price-performance ratio to be good and appreciated the proximity to the beach, shopping opportunities and the train station. Our location is indeed a great advantage for our guests who wish to explore the surrounding area. We hope that you were also able to enjoy our modern and stylish rooms, the friendly staff and the rich buffet. Our team always strives to offer our guests an unforgettable stay on the Costa Brava.We would be delighted to welcome you again in the future. Best regards,Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel très très sympathique et professionnel top accueil et vraiment a votre disposition
10 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Online Reputation Management op 29 aug 2023
Cher Mohamed,Merci pour cet aimable commentaire.Nous avons grand plaisir à lire que vous avez apprécié la chambre impeccable qui vous a été attribuée. Vos gentils mots sur la qualité de l'accueil seront transmis à toute l'équipe. Merci pour la bonne note.Ce serait un plaisir de vous recevoir à nouveau. Bien cordialement,Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

8/10 – Goed

Nazaret

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Online Reputation Management op 9 sep 2023
Estimada NazaretAgradecemos su valoración. Nos alegra saber que hemos cumplido sus expectativas.Un saludo

10/10 – Uitstekend

Sonia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sant Juan
Pase Sant Juan y muy bien me encanto el trato y el servicio del bufet todo en general muy bien
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Online Reputation Management op 4 sep 2023
Apreciada Sonia,Nos alegra saber que disfrutó de la ubicación y el trato recibido por nuestro personal. También nos complace que la oferta gastronómica del servicio buffet cumpliera sus expectativas. Asimismo, le damos las gracias por resaltar el excepcional trato que damos a nuestros huéspedes, así como el confort de nuestras habitaciones. Garantizar el confort de quienes nos visitan es nuestra prioridad.Estaremos encantados de volver a hospedarle en futuras ocasiones. Saludos cordiales,Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

2/10 – Ontzettend slecht

Erik

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Online Reputation Management op 26 aug 2023
Dear Erik,Thank you for this review about your recent stay.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We look forward to welcoming you again. Best regards,Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

8/10 – Goed

ANGELA

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Online Reputation Management Hotel Ibersol Sorra d op 4 sep 2023
Estimada Angela,Nos complace que haya podido disfrutar de su experiencia en nuestras instalaciones.Gracias por su positiva valoración. Un saludo muy cordial,Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

2/10 – Ontzettend slecht

David

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Online Reputation Management op 15 aug 2023
Sehr geehrter David,vielen Dank für Ihre Bewertung.Wir bedauern es sehr, dass unser Hotel Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnte. Bitte entschuldigen Sie die entstandenen Unannehmlichkeiten.Mit freundlichen Grüßen,Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

8/10 – Goed

Filipe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Online Reputation Management op 15 aug 2023
Cher Filipe,Merci d’avoir rédigé cet avis.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons vous accueillir de nouveau très bientôt.Cordialement,Online Reputation ManagementHotel Ibersol Sorra d’Or

8/10 – Goed

Nezha

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons passé un très bon séjour Tout le personnel très aimable surtout le personnel de cuisine au top buffet très bien Manque juste du mobilier dans la chambre Nous reviendrons
5 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Isaac

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Faltaria algo mas de variedad en la comida
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Adrián

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
.
3 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Didier

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Les photos sont trompeuses !!
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Sheila

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Look
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jazmin

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Online Reputation Management op 9 sep 2023
Estimada JaminGracias por su excelente valoración.Esperamos darle la bienvenida en otra ocasión.Un saludo

8/10 – Goed

Cristina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo bien excepto la vista desde oa habitación, se veian las habitaciones del hotel contiguo
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

René

3 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

asma

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour correct, bon accueil, établissement propre
4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Anisa

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La limpieza regular. El armario y los raíles del balcón llenos de polvo y pelusas. Los empleados muy amables.El aire acondicionado no funcionaba.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jade

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel Conforme à la description
7 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Knud-Erik

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
It's okay
6 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

MICHELE, Trentola Ducenta

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ho lasciato in anticipo l’hotel perché rumoroso ho contattato anche Expedia per un rimborso ma nessuno mi ha risposto. Pieno di bambini che bussavano alla porta della camera e non mi hanno fatto riposare. Alla colazione sembrava la Mensa della Caritas anzi alla Caritas sono meglio organizzati. Un parcheggio moto a 15€ al giorno cose assurde…NON USERÒ NEMMENO EXPEDIA PERCHÉ NON MI HANNO CALCOLATO QUANDO HO PROTESTATO…!
4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Cati

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Federico

4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Dona

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Susana

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No lo recomiendo,sucio
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Angel

1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Ben

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Elena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jawad

4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Rosa Ma

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
És un hotel ben situat i el menjar està força bé.
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Amina

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

danielle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
passage souterrain acces a la plage insalubre
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Maria Carmen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel sencillito,la estancia ha sido buena
Hotel sencillo,con lo necesario,habitación y cuarto de baño reformados .Camas cómodas. La atención del personal tanto en recepción como en el comedor ha sido muy buena.El buffet del desayuno muy completo ,en comidas y cenas aceptable. Se ocupan mucho de mantener la piscina limpia,no suele estar muy llena de gente. Muy cerca de la playa,solo hay que pasar por un paso bajo la vía y llegas al paseo.Está pegado a la estación pero la verdad es que no nos molestaron los trenes. La estancia ha sido buena.
2 nachten verbleven in juli 2023