Veranda

Beoordelingen van Aparthotel HSM Lago Park

3 out of 5
Aparthotel HSM Lago Park
Calle Yola s/n, Playa de Muro, Muro, Mallorca

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 73 van 249 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 118 van 249 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 249 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 249 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 249 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Alex, Vaassen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon, vlakbij strand, winkels en restaurants.
Prima locatie voor strandvakantie. 10 minuten lopen vanaf strand. Supermarktjes om de hoek. Zeer schoon. Studio is klein en 2 kamer appartement lekker ruim.
8 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Theodora, Veghel, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel voor deze prijs.
Prima verblijf gehad, zelf gratis upgrade. Keurig appartement. Keuken van alle gemakken voorzien. Bedden een beetje hard. Centrale ligging. Voor de prijs, prima hotel.
Lieve Theodora. Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn erg blij dat je genoten hebt van bij ons. We blijven werken aan verbetering van onze dienstverlening. Een groet

8/10 – Goed

Willemina Berendina, Enschede

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Comfortabel, vriendelijk en flexibel
Vriendelijk, flexibel complex. Ik had voor mij alleen een 4 persoonsappartement geboekt en gekregen zodat mijn 3 mallorcaanse kleinkinderen af en toe konden blijven slapen. Ze kwamen direct met extra lakens en handdoeken.

8/10 – Goed

Jacques, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxing location and stay
Good location (close beach, restaurants and food shops). Hotel employees very helpfull and suportive. Around the hotel you can easily park and your fast on the big roads.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Even snel geregeld en goede locatie!!! Blij :D
Erg vriendelijk en servicegericht personeel van de receptie tot schoonmaaksters, goede ligging tov strand, animatie in hotel aanwezig, kamers zijn netjes, voor klein apartement 2 electrische kookplaten, schone kamer, handdoek en lakens inbegrepen, ik was er erg blij mee en zou het zeker mensen aanraden!!!

8/10 – Goed

Edward, Roermond

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideaal verblijf met kinderen
Prima verblijf gehad in de mei vakantie 2013. Kinderen (10 -13) sliepen op de slaapbanken in de woonkamer, deze moesten dus elke avond opnieuw omgebouwd worden tot bed. Slaapplaatsen waren ondanks de verduisteringsgordijnen niet echt donker. Serviesgoed was beperkt aanwezig, met 4 personen eigenlijk net voldoende. Badkamer/wc waren netjes en handdoekservice prima in orde. Alles was vlakbij, supermarkt, winkels, strand en restaurantjes. Ondanks dat er weinig gasten verbleven was er 's avonds toch nog animatie, zoals bingo, flamenco optreden.

6/10 – Redelijk

patricia louisette

Reisde met partner
Positief: Netheid
L’appartement est bien propre mais très bruyant nous avions une chambre sur la rue principale Impossible d’ouvrir la fenêtre pour dormir La piscine était froide
7 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

alex

Positief: Netheid
Very clean and staff were friendly we’re coming back next year
10 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Amber

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Really pleasantly surprised at how nice it was to stay here! The staff were really lovely and the room was more impressive than the photos. Parking is a little bit annoying if you come back later in the evening but you’re never too far from the hotel.
5 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Severin

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
schöne Ferien, Unterkunft im unteren Mittelmass
Check-in war tiptop, Entfernung vom Strand ist auch super. Ausstattung ist ok, aber nicht mehr - z.T. konnten die Schranktüren nicht geschlossen werden, überall sind etwas die Spuren der Zeit zu sehen. WC / Dusche ist schön, die Dusche hat z.B. aber kleines Glaspanel zum Schliessen (der halbe Durchgang ist noch offen) und so ist nach dem Duschen doch ein gutes Stücks des WC-Bodens nass. Küchenausstattung ist gut; leider wird aber weder das Trocknungstuch, noch der Abwaschlappen z.B. nach einer Woche einmal getauscht. Induktionskochfeld mit zwei Platten ist sicher und praktisch. Bei den der Strasse zugewandten Zimmern gibt es einiges an Strassenlärm - dafür hat man einen wirklich grossen Balkon. WLAN ist vorhanden wenn es gerade funktioniert - wir hatten in unserer Wohnung während drei aufeinanderfolgenden Tagen kein WLAN; die Reception darauf angesprochen war die Reaktion: "ja, im Haus 2 haben wir immer wieder Probleme damit" Unten im Komplex und im Innenhof sind irgendwelche Läden eingemietet. Gewisse Betreiber dieser Shops kümmern sich nicht um die Hotelgäste und schlagen auch weit ausserhalb der Öffnungszeiten und bis nach Mitternacht waren um. Dies kann sehr laut & störend sein. Allgemein ist der Komplex ringhörig. Die gratis Möglichkeit zum Duschen in einem Zimmer nach Check-out am Abreisetag haben wir sehr geschätzt. Wir hatten sehr schöne Ferien, werden ein anderes Mal in Muro aber wohl nach einer anderen Unterkunft Ausschau halten.
12 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Cheyenne

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Denise

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

HALYNA

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very good
13 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van HSM Customer Service op 15 sep 2023
Dear guest,Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are proud to know that you feel so comfortable in our hotel and that, as you can prove, for HSM our guests are the most important and your satisfaction is our main objective. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.

10/10 – Uitstekend

fanny

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel ne parle pas français mais ils sont tous très agréable à l'accueil comme au restaurant. Appartement confortable et propre. La plage est accessible à pied et plusieurs magasins de souvenirs ouverts tard pour une balade nocturne. Le bus passe toutes les 15 min proche de l'hôtel, très pratique.
9 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HSM Customer Service op 15 sep 2023
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards,HSM Customer Service.

6/10 – Redelijk

Rebecca

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The Good: mostly clean with modern rooms, and well maintained medium-sized pools. Close to half a dozen decent restaurants and the excellent beach (albeit very crowded). Friendly reception, entertainment, and cleaning staff. The Bad: The immediate surroundings outside are busy with trash on the ground and a poorly maintained park. A large tree branch fell into the pool area during our stay. The air con was very weak and ineffective. The wifi went down for a couple of days but was fixed within 48 hours. The cleaners missed our room on 5 out of 6 days. A laundry strike meant we couldn’t get fresh towels until day 4. The check in system needs updating as it took 15 mins to get our keys. Don’t expect to get taxis but there are frequent buses for getting to the port and the old town. The Ugly: They advertise building 1 and its pool but half of guests are placed in building 2 around the corner. The property between them is owned separately and includes shops, a park, and an outdoor bar which plays loud music until midnight. We (2 adults & 2 kids) were put in building 2 above the bar, which was noisy as hell and smelled of cigarette smoke; we couldn’t open the balcony door or go outside. We stayed there for one night until we could be moved to the opposite side of building 2 for the remainder which was much better. However because the room allocation is pot luck, I would not go back nor recommend this hotel.
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HSM Customer Service op 9 aug 2023
Dear guest, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We would like to welcome you again soon!All the best from Mallorca, HSM Customer Service.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Bra familjehotell med nära till stranden
Jättebra hotell med fina lägenheter, väldigt trevlig och hjälpsam personal. Gångavstånd till den fina Alcudia-stranden. Det enda minus var poolen tyvärr inte var den renaste. Det var mycket folk som badade och med barn är poolen en viktig del av resan. Utöver detta var allt toppen!
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HSM Customer Service op 3 aug 2023
Dear guest, First of all, we would like to thank you for sharing your experience at our hotel. We are grateful for your comment, because this helps us to constantly improve and adapt to the needs of our guests. We would like to thank you for you visit!Best regards, HSM Customer Service.

10/10 – Uitstekend

Priscila

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HSM Customer Service op 3 aug 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

Robin

11 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van HSM Customer Service op 3 aug 2023
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards,HSM Customer Service.

8/10 – Goed

Andrea

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soggiornato per diversi anni e sempre stato molto bene....unica pecca il servizio ristorazione leggermente peggiorato ma comunque nel complesso accettabile
10 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Toni op 10 jul 2023
Grazie mille per il tuo commento. Siamo molto dispiaciuti se il servizio di ristorazione è diminuito dalla tua ultima visita, abbiamo nuovo personale e non sono ancora completamente adattati. Speriamo di rivedervi molto presto. Grazie mille, saluti. Ricezione.

8/10 – Goed

Ylva

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra rum i lugnt, fint område och nära till den jättefina stranden! Bra med kylskåp på rummet. Det var inte jättemycket folk på stranden eller vid poolen vilket var skönt. Vi hade halvpension. Maten var ok. Man betalar för dryck. Läsken smakade ingenting så hädanefter blev det vatten på flaska. Vi bad att få bo nära de vi reste med och vi fick rummen bredvid varandra. Hjälpsam och trevlig personal i receptionen.
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van HSM Customer Service op 3 jul 2023
Dear guest,Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are proud to know that you feel so comfortable in our hotel and that, as you can prove, for HSM our guests are the most important and your satisfaction is our main objective. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.

6/10 – Redelijk

Joel

Reisde met familie
Negatief: Netheid
11 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van HSM Customer Service op 3 jul 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.

6/10 – Redelijk

john Havmann

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
HSM Lago II
Havde ikke forventet, at der var så mange skrigende børn. Vi boede i Lago II på 1 sal, men fra forretningen i grundplan blev der konstant røget Weed , meget generende . Der er et dejligt personale , go’ underholdning , rengøringen er fin.
16 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van HSM Customer Service op 3 jul 2023
Dear guest, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We are sorry for any inconvenience caused by the smoke from the tent underneath, which is not our property. We would have like that during your stay you had contacted us to improve your situation. We would like to welcome you again soon!All the best from Mallorca, HSM Customer Service.

10/10 – Uitstekend

Regine

Positief: Netheid, comfort kamer
Superbe séjour aux Baléares
appartement bien équipé proche de la plage. Ménage fait tous les jours. séjour très agréable
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van HSM Customer Service op 13 jun 2023
Dear guest, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again!Best wishes from Mallorca, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

Nguyen

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van HSM Customer Service op 13 jun 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

Hendy

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Preiswert. Man bekommt alles was man braucht.
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van HSM Kunden Service op 13 jun 2023
Sehr geehrter Gast oder Kunde,Danke, dass Sie sich Zeit genommen haben, um Ihre Erfahrung mit uns zu teilen. Es erfüllt uns mit Stolz, dass Sie sehr gute Ferien in unserem Hotel verbracht haben.Unser wichtigstes Anliegen ist, dass unsere Kunden sich wie zu Hause fühlen.Wir hoffen Sie bald wiederzusehen!HSM Kunden Service

10/10 – Uitstekend

Ruslan

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed there for 9 days. Really great hotel for families, clean big apartments, very good breakfast and dinner, kind and positive staff (both at reception and canteen) We were lucky as our room was facing street, less lucky might listen to the very loud music from the bar. Overall it's an amazing family focused hotel. Thanks to staff who made our stay pleasant
8 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van HSM Customer Service op 13 jun 2023
Dear guest,Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are proud to know that you feel so comfortable in our hotel and that, as you can prove, for HSM our guests are the most important and your satisfaction is our main objective. We are sorry for any inconvenience caused by the noise from the bar next to the hotel, which is not our property.We are looking forward to welcome you soon again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

Aurelie

Positief: Netheid, comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van HSM Customer Service op 23 mei 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Bon séjour !
Bon séjour dans cet appart hôtel, bien placé, avec stationnement gratuit dans la rue. Tout était OK !
8 nachten verbleven in april 2023
Reactie van HSM Customer Service op 15 mei 2023
Dear guest, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We would like to welcome you again soon!All the best from Mallorca, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

William

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I arrived early at the property, whereby the staff went out of their way way to provide my accommodation. I was also upgraded free of charge to a one bed, as the studio I had selected had been double-booked. The whole team were pleasant and polite at all times, and dealt with all my queries efficiently. The onsite cycle hire was useful, though the bikes could be a bit more up-to-date considering the hire charges (almost 100 euros for 2 days) be aware helmets, pedals etc. are all extras. I found the area a bit quiet in terms of evening entertainment, though a short bus ride into Alcudia soon remedied that.
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van HSM Customer Service op 11 mei 2023
Dear guest,Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We take note of your comment.We are proud to know that you feel so comfortable in our hotel and that, as you can prove, for HSM our guests are the most important and your satisfaction is our main objective. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

Soledad

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
6 nachten verbleven in april 2023
Reactie van HSM Customer Service op 5 mei 2023
Estimado cliente,Gracias por tomarse el tiempo en compartir sus experiencias con nosotros. Nos enorgullece enormemente saber que ha disfrutado de unas estupendas vacaciones en nuestro hotel. Nuestra mayor prioridad es que nuestros clientes se sientan como en casa. ¡Esperamos volver a verle pronto!HSM Customer Service

10/10 – Uitstekend

Mai-Britt

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Perfect for a week with friends
A fantastic week. The room was good, the staff was all smiling and bringing a good mood to work. Sun all day by the pool. Cold drinks at the bar. I loved every day.
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Toni op 1 mei 2023
We are very glad that you have enjoyed your stay with us. Thanks a lot for your rate and comments. Kind regards, HSM LagoPark team

10/10 – Uitstekend

Kate

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoyed our stay in Lago Park Hotel! Stuff has very personalised attitude to each customer. They brought us a birthday present and were really concerned when we needed medical assistance. Our son enjoyed animation team and never missed a single mini disco. We will highly recommend this hotel to anyone coming to Muro!
13 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Toni op 25 sep 2022
Thank you Kate for the rating and comment. We are very glad you have enjoyed your stay at HSM Lago Park. We will keep working this way to satisfy all pour guests. Thank you! Kind regards

8/10 – Goed

Mikkel

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2022
Reactie van HSM Customer Service op 26 sep 2022
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards,HSM Customer Service.

10/10 – Uitstekend

Hyeon-Won, Hofheim

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in september 2022
Reactie van HSM Customer Service op 26 sep 2022
Dear guest, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again!Best wishes from Mallorca, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

Semia

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Agréable séjour
Sejour convenable le seul souci c'est l'isolation c'est trés mal isoler on entend tous les cris à la piscine ... Aprés dans l'ensemble c'est un trés bon endroit trés bien situer pour passer de bonnes vacances a alcudia.
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van HSM Customer Service op 16 aug 2022
Dear guest, First of all, we would like to thank you for sharing your experience at our hotel. We are grateful for your comment, because this helps us to constantly improve and adapt to the needs of our guests. We would like to thank you for you visit! Best regards, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

Daniela

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Ottima posizione
Ideale per la famiglia, vicino alla spiaggia, colazione e cena con scelta varia .
7 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van HSM Customer Service op 28 jul 2022
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

Martine

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Veldig fint og nyoppusset hotellrom med stor plass. Kjøkkenet var utstyrt med absolutt alt man måtte trenge for å lage mat. Komfortabel sofa, seng helt ok. Renholdet var litt dårlig til tider, gulvet ble aldri rengjort og ila en ukes opphold var de kun innom 3 ganger. Terrassen var vendt mot kveldssola, og ble så varm at til og med håndtaket på døra var farlig å røre, så vi fikk dessverre ikke brukt den på kveldstid.
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van HSM Customer Service op 25 jul 2022
Dear guest, Thank you for sharing your time to comment your experience with us. We take note of your assessment and comments in order to continue improving day by day. We would have like that during your stay you had contacted us to improve your situation. Our highest priority is that our clients feel like home. We hope to see you again very soon! HSM Customer Service.

10/10 – Uitstekend

Andrea

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tutto perfetto!! Eccezionale il cuoco Ivano Bravi anche tutto lo staff Ritornerò sicuramente
11 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van HSM Customer Service op 21 jun 2022
Dear guest, Thank you for sharing your time and your experience with us. We feel very proud to have offered you an unforgettable stay in our hotel. Our main goals are your happiness and satisfaction during your holidays. We are very happy to hear that the service and the attention received have been of your liking. We would love to welcome you again in our hotel or in one of the hotels within our Hotels Saint Michel chain in Mallorca! Best regards, HSM Customer Service.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van HSM Customer Service op 7 jun 2022
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards, HSM Customer Service.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van HSM Customer Service op 30 mei 2022
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards, HSM Customer Service.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2022
Reactie van HSM Customer Service op 6 mei 2022
Dear guest, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again! Best wishes from Mallorca, HSM Customer Service.

8/10 – Goed

Deepak, North York

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are nice with kitchenette & balcony. The staff is very helpful and responsive. The hotel is well located with a nice pool, bar and restaurant. However, the property just opened after being closed for 2 years due to Covid. So lot of issues with door keys, tv and appliances in the room. They were fixed promptly but these items should have been inspected and fixed prior to hotel’s re-opening rather than inconveniencing guests during their stay. Except for that, it’s a very nice place to stay..
7 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Toni op 12 apr 2022
Dear Mr. Shukla, Thank you for your comment and thank you for beeing so comprehensive. We hope you have had a great stay with us and hope to see you again. Good luck in your long journey! Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van HSM Customer Service. op 8 okt 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 – Goed

Marina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Хороший отель на твёрдые 3 европейских звёзды. Пляж через дорогу (надо пересечь центральную улицу, но движение по ней неактивное и много переходов). Завтраки однообразные, но есть всё, что нужно: яйца разных видов, сосиски-колбасы, каша, хлопья, сыры и йогурты, Фрукты. Не хватает арбузов - они тут безумно вкусные, но выдают их только на ужин. На ужинах тоже довольно большой выбор. В том числе вегетарианская еда. Номера убирают ежедневно кроме среды и субботы. Есть микрокухня с необходимым минимумом для готовки. Кондиционер работает исправно. В целом за эти деньги рекомендую этот отель.
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van HSM Customer Service. op 1 okt 2019
Dear Marina, Thank you very much for your nice comment, we are very proud to know that you have enjoyed your vacation at our hotel. We are happy that the food has been of your liking, in fact, we do everything possible to satisfy all the gastronomic preferences of our customers. Our highly qualified chefs and nutritionists are in charge for offering a high quality food and a varied menu. We will be happy to welcome you again! Best regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Das Badezimmer des Apartments war akzeptabel, Dusche war super wegen der größe. Leider war der Klodeckel ekelhaft, es waren spuren sichtbar die durch Desinfektionstücher nicht wegzuwischen waren. Der Klodeckel gehört dringend ausgetauscht. Unterkunt abgenutzt, Sauberkeit wurde insgesamt nicht großgeschrieben. Sofa in der Unterkunft schmutzig. Bett war ganz ok. Küche hat gepasst. Rezeptionist war freundlich und sympathisch.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van HSM Kunden Service op 2 okt 2019
Sehr geehrter Gast, Als Erstes möchten wir uns bei Ihnen bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Eindrücke über unser Hotel mitzuteilen. Ihre Kommentare und Anregungen wurden der verantwortlichen Abteilung weitergeleitet, um eine Verbesserung zu erreichen. Eine konstruktive Kritik schätzten wir sehr. Es würde uns freuen, wenn Sie uns eine weitere Chance geben würden, sodass wir Ihnen unser Qualitätsversprechen in gewohnter Form darbieten können. In der Hoffnung, daß Sie unsere Entschuldigung akzeptieren verbleiben wir, mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The apartment was modern inside, staff were ever so friendly and it was clean and tidy.
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van HSM Customer Service. op 20 sep 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I relaxed in this place with my family for one week, it's a Very good hotel with all amenities included (fridge, dryer, towels, soap, swimming pool etc.), room very cleaned (except for the balcony but who care). The apt. was in the second building, it was for four people but they didn't inform us before that two beds were to be open/prepared from a sofa bed, a bit small bed in the living room. :-( Breakfast very rich with salty and sweet food, Dinner is the weak point of this place, self-service only and poor in quality, paella not very good (never seen a very good and fresh paella de mar, fluffy rice and poor of seafood) a lot of breaded food every day without a proper beef, stale, fluffy and old pasta with only one tomato sauce .. unbeatable. (no parmesan at all) I've never seen a steak or beef in one week, they only grill lamb chops, or pork but only once/twice a week. Bahh.. It's a pity because with a bit effort more it could be a very valuable hotel.
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van HSM Customer Service. op 18 sep 2019
Dear guest, Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are proud to know that you feel so comfortable in our hotel and that, as you can prove, for HSM our guests are the most important and your satisfaction is our main objective. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel! Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van HSM Customer Service. op 10 sep 2019
Dear guest, We regret that your stay has not been as positive as we would have liked. Our priority is to offer the best services and facilities to make you feel like home. We are sorry we did not achieve your expectations. Best wishes from Mallorca,

6/10 – Redelijk

Severin

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Apartments mit etwas Service
Die Apartments sind inwendig ziemlich neu und schön renoviert, die Gesamtanlage bietet aber einen durchschnittlichen Standard. Wir hatten wohl eines der allerbesten Apartments der Anlage - gerade um die Ecke von der Hauptstrasse aus und somit etwas abgeschirmt gegen den Lärm von dort, Meerblick und unter uns die ruhige Autovermietung und nicht das Abendprogramm. Viele Apartments sind entweder auf den Pool (mit nur wenig oder keiner Meersicht), die Strasse oder den Park mit Abendprogramm ausgerichtet. Frühstück im Lago Park ist ziemlich teuer - da waren wir nie (haben im Apartment für uns gegessen), für Safe und Kinderstuhl war ein Entgeld fällig. Der Reinigungsservice liess zu wünschen übrig (die Spiegel wurden in den 12 Tagen nie geputzt); einmal waren wir anwesend und haben gesehen, wie schnell und oberflächlich "geputzt" wurde. Etwas wischen, mit dem schon oft gebrauchten Wasser Boden aufnehmen, ... . Küche ist so eingerichtet, dass man sich gut verpflegen kann (genügend Geschirr und Pfannen, Induktions(!)herd); leider wurde z.B. kein Abwaschmittel bereitgestellt (hatten wir in anderen Apartments schon, dass ein kleines Kit mit Abwaschmittel, Schwamm etc. bereitgestellt wurde - kleiner Aufwand, grosse Wirkung!), Möbel sind robust und super. Strand ist fantastisch, Strandnähe auch optimal. Alcudia sofort wieder, ob's Lago Park sein wird, werden wir sehen... Der Fotograf holte für die Bilder auf dem Portal alles heraus und machte seinerseits einen super Job! ;-)
11 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van HSM Kunden Service op 7 sep 2019
Sehr geehrter Herr Severin, Wir bedauern, daß der Aufenthalt in unserem Hotel nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Auf Grund Ihrer Kritik werden wir unseren Service verbessern. Es würde uns freuen, wenn Sie uns nochmals eine Chance geben würden, damit Sie sich überzeugen können, dass wir den Service verbessert haben. Wir hätten es begrüsst, wenn Sie uns während Ihres Aufenthaltes kontaktiert hätten, um Ihre Situation zu verbessern. Unser wichtigstes Anliegen ist, dass unsere Kunden sich bei uns wie zu Hause fühlen und möchten nochmals unser Bedauern zum Ausdruck bringen und hoffen Sie bald wiederzusehen!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Apartamentos reformados. Amplios. Cerca de la playa. Mo que menos hay dos edificios, el 2 no tiene nada de snimacion ni bar hay que ir al edificio q
9 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van HSM Customer Service op 7 sep 2019
Estimado cliente, Gracias por su comentario y por habernos elegido. Estamos felices de que haya disfrutado de su estancia y esperamos tenerle de nuevo como huésped en nuestro hotel. Un cordial saludo.