Poolbar

Beoordelingen van BQ Augusta Hotel

4 out of 5
BQ Augusta Hotel
C/ Corb Marí, 22, Palma de Mallorca, Mallorca

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 280 van 513 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 195 van 513 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 513 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 513 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 513 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

lisi,

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a very nice stay at BQ Augusta. All perfect, the only one remark is that the rooms are very, very noisy.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van BQ Augusta op 28 apr 2024
Thank you for your review, we are trespassing it to the maintenance department. Greetings

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, goed bed, schone kamer en badkamer. Uitgebreid ontbijtbuffet met warme zelfgebakken broodjes en verse koffie. De airco maakte wel veel lawaai. De ligging is wat minder als je te voet bent, want het ligt op een heuvel, dus het is een hele klim.
6 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat een heerlijk hotel. Super schoon, geweldig en vriendelijk personeel. Echt een fantastisch ontbijt. Een heerlijk zwembad met ruim voldoende ligbedden. Kortom wij hebben een heerlijke week gehad en zijn super verwend. Top echt een aanrader.
7 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele mooie, schone, rustige hotel. Vriendelijk personeel!
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super leuk personeel, alles schoon en mooi hotel verder!
3 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nooit parkeerplaats gevonden vlakbij hotel. In de winter heeft iedereen een huurwagen bij. Op wandelafstand van het hotel is niets te beleven. Saaie boel. Op oudejaarsavond ingeschreven voor drank+diner. Dit avondje koste 55 euro per persoon. We hebben zeer weinig te eten gekregen en drank werd er bijna niet geschonken. De koffie en champagne hebben we helemaal niet gezien. Om 22.30 (oudejaarsavond) was iedereen naar de kamer omdat er niets meer te eten of te drinken was.
11 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Jin

Located on a hill, but everthing else perfect!
Had a great stay, we got an upgrade to a huge room! Friendly staff and excellent breakfast. The location is good, but the hotel is located on a hill.
3 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Chelsea, Nieuwpoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en proper hotel op 20minuten van het centrum.
Het hotel is een aanrader. Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn proper. Het zwembad is niet heel groot maar genoeg om jezelf even te kunnen verfrissen. Het enige nadeel is dat het hotel op een heuvel ligt, waardoor je deze op en af moet om het busverkeer te kunnen nemen om naar het centrum te gaan. Maar onze ervaring is zeer goed meegevallen!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Hotel dicht bij Palma
Hotelkamers netjes en ruim. De eetzaal en bar wat ongezellig, wel netjes en voldeed, maar er is een mogelijkheid om ontbijt buiten te nuttigen. Ontbijt voldoende keus. Wijk waar het hotel ligt vervallen en niet sfeervol, maar eenmaal op de grote weg binnen een klein uurtje lopen in Palma . Je loopt langs de haven en dit maakt de wandeling prettig. Groot winkelcentrum in de buurt. Zwembad klein.

8/10 – Goed

Jacqueline, V

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
relax hotel
Auto verplicht anders moeilijk te komen.. Zeer chill hotel , schoon en lichte kamers!

10/10 – Uitstekend

franco

Positief: Netheid
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van BQ Augusta op 27 apr 2024
¡Gracias por su valoración!

8/10 – Goed

Enrico

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Wände könnten gerne auch mit Bildern verschönert werden. Das Frühstück war sehr gut und die Mitarbeiter waren sehr nett. Der volle Preis beim Frühstück für einen 5 jährigen, auch nach Verhandlung, war nicht ganz so gut. Die Türrahmen zeigen aber das wahre Alter des Gebäudes. Eine Flucht Möglichkeit bei Feuer ist nur über den Balkon, es gibt keinen zweiten Fluchtweg 👎
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van BQ Augusta op 23 mrt 2024
Vielen Dank für Ihr ehrliches Feedback. Wir freuen uns zu hören, dass Sie unser Frühstück genossen haben und unsere Mitarbeiter Sie freundlich behandelt haben. Ihre Anregungen bezüglich der Wandgestaltung werden wir gerne berücksichtigen, um das Ambiente unseres Hotels weiter zu verbessern.Wir bedauern, dass Sie mit der Preisgestaltung für das Frühstück für Ihren 5-jährigen nicht vollständig zufrieden waren. Wir werden Ihr Feedback bezüglich dieser Angelegenheit intern prüfen, um sicherzustellen, dass unsere Preise angemessen und transparent sind.Ihre Bemerkungen über den Zustand der Türrahmen und die Fluchtmöglichkeiten im Falle eines Brandes sind äußerst wichtig für uns. Wir werden diese Punkte umgehend überprüfen, um sicherzustellen, dass die Sicherheit und der Komfort unserer Gäste stets gewährleistet sind.Wir schätzen Ihre Rückmeldung sehr und hoffen, dass Sie uns in Zukunft erneut besuchen werden. Sollten Sie weitere Anliegen oder Fragen haben, zögern Sie bitte nicht, uns direkt zu kontaktieren. Wir sind stets bestrebt, unseren Gästen den bestmöglichen Service zu bieten. Vielen Dank für Ihre Aufmerksamkeit und Ihr Verständnis.Viele Grüße,BQAugusta.

10/10 – Uitstekend

Miguel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alojamiento buena relación calidad precio.el desayuno todos los productos de buena calidad.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van BQ Augusta op 19 mrt 2024
¡Muchas gracias por tomarse el tiempo para dejarnos su comentario! Nos alegra mucho saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria y que valoró la relación calidad-precio que ofrecemos. Es muy importante para nosotros que nuestros huéspedes se sientan bien atendidos y disfruten de cada aspecto de su estancia, incluyendo nuestro desayuno, del cual nos esforzamos por ofrecer productos de la mejor calidad. Será un placer darle la bienvenida nuevamente en el futuro. Si necesita algo más o tienes alguna solicitud especial, no dude en hacérnoslo saber. ¡Estamos aquí para ayudarle en todo lo que necesite!Atentamente,BQAugusta

8/10 – Goed

Masoud

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Plus: Staff Big room with balcony Breakfast Minus: Parking
6 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Karl Anders Bertil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Torild

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Shohreh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Calm, very good breakfast, clean rooms
5 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Wolfgang

7 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Annika

5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Met all my expectations
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Larissa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Guido

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Insgesamt war das Hotel sehr gut um mit dem Bus Palma zu erkunden. Da das Hotel etwas höher liegt sollte man allerdings gut zu Fuß sein wenn man nicht mit dem Auto unterwegs ist. Das Frühstück war sehr gut. Der Pool war super. Unser Zimmer war groß und sauber.
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Jorge

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice modern decoration. Clean and comfortable room. Location is near other hotels, but a little far from city attractions. Limited parking available. No services available after certain hours. No room service at any time of the day. Reception staff was very nice and willing to help, but restaurant people were kind of rude.

10/10 – Uitstekend

Misti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

John

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Yonette

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was lovely, comfortable and clean. Breakfast was disappointing, not much choice. The member of staff working in the dining room that morning seemed very put out. Wasn’t welcoming.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Tobias

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Virginie

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Lynsey Margaret

3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

dominique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agréable séjour chambre spacieuse
Hôtel très agréable ... bon buffet petit déjeuner... il manque juste un crayon papier dans la chambre ainsi qu'une bouilloire avec thé et café
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very helpful team from check-in to queries throughout our stay and at check-out. Everyone was very friendly and courteous. Breakfast had a good range of hot and cold options with also some health. Swimming pool area was lovely, with a variety of seating/lounger/beds. Life guard on duty kept everything ordered and tidy as folks arrived and left. Was a lovely spontaneous and unexpected touch for a gift to be left in our room on the day of my partner's birthday during our stay. Really enjoyed ourselves and we had a fabulous stay - thank you!!
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van BQ Augusta op 4 mei 2023
Dear Mr. Simon, First of all, we would like to thank you for taking the time to leave your comment. It is very important for us to know our guests' opinions. We are delighted that you enjoyed your stay with us.We wish you a nice weekend and hope to see you soon. Best regards.Salvador P.

8/10 – Goed

Andreas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles war gut. Nettes Personal.
5 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Jens Jesper

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Paulo

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Yolanda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elena who checked us in was friendly she greeted us in a happy professional manner she thanked us for choosing BQ. We had experienced a bad Cruise due to the Weather. We walked in tired and grumpy not knowing what service to expect. Yet her greeting said it all, she made our stay at BQ enjoyable as we were celebrating our 46th wedding anniversary. She went the extra step and provided us with a bottle of Champagne to celebrate and we thank her for that extra service. The breakfast and restaurant staff was also very friendly, the food was amazing a full hot breakfast. Would I stay here or recommend it to others "YES". I would keep the staff if I were management they make a difference its not just the hotel or amenities.
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and modern small hotel with above average service. The food was very good and the staff were helpful.

8/10 – Goed

Lili

10/10 – Uitstekend

Béatrice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Lena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint och modernt rum. Läget över parkeringen var inte optimalt.
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Harry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes Haus in Palma
Der Fußweg zum Hotel ist etwas anstrengend. Ansonsten kann man das Haus empfehlen, ich würde es wieder buchen.
2 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Sabine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Einzigartig war das Frühstück. Kaffee dünn aber kräftig, keine Gläser für den Saft. Dafür kalte Eier. Wurst und Käse, sowie Marmelade wirklich nur billig Produkte.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Patrick

2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Jenny

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mysigt hotell med världens gulligaste och mest hjälpsamma personal.
6 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jätte bra! Hade lägenhet. Andra året nu.
7 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Fee

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trevligt hotell
Trevligt hotell, rent o snyggt. Trevlig och hjälpsam personal. Nackdelen tyckte vi var de tuffa backarna och långa avstånd till strand och centrum. Taxi och buss underlättade.
4 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Gabriele

Reisde met partner
Positief: Netheid
Rezeption :Mitarbeiter sehr freundlich, gute Sprachkenntnisse,haben sich bemüht. Einziges Problem war die Handtuch Kaution. Wir haben uns für zwei Personen vier Handtücher ausgeliehen, eine Kaution in Höhe von 40€ - je 2*20€ bezahlt- hinterlegt waren jedoch nur 20€, . 20€ haben wir nicht wieder bekommen . Stellt ein Problem dar über das man nicht hinweg sehen kann. Eine nochmalige Buchung wird nicht erfolgen.
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

William

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were very helpful and friendly. Rooms were comfortable and clean. Pool area and bar were good. Would stay again.
3 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Andreas

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2022