Ingang accommodatie

Beoordelingen van HM Jaime III Hotel

4 out of 5
HM Jaime III Hotel
Paseo Mallorca 14b, Palma de Mallorca, Mallorca

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 438 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 416 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 111 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 1003 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

peter

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer goed alsmeee personeel. Ontbjtruimte te klein en weinig afwisseling. De lift deed het niet op uitchecktijd. Vervelend als je 8 hoog zit. Uitwijk was personeelslift maar die was ergens blijven hangen. Gelukkig was hulp van derden bjj het naar beneden brengen van de koffers.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Reception HMJ3 op 1 sep 2023
Hoi PeterBedankt dat u een paar minuten de tijd heeft genomen om ons uw mening over ons etablissement te sturen. Uw opmerkingen en beoordelingen zijn erg belangrijk voor ons, omdat ze ons helpen verbeteren.Ons personeel staat klaar om onze gasten de beste service te bieden en we zijn blij dat u genoten heeft van onze faciliteiten en gastvrijheid tijdens uw verblijf in het hotel.Wat betreft de negatieve aspecten die u ons vertelt: dit is niet het soort commentaar dat we graag lezen en we willen graag uw standpunt onderzoeken om een passende oplossing te vinden. Wij zijn van mening dat uw mening van groot belang is om onze dienstverlening te verbeteren. Als u het handig vindt, neem dan contact met ons op voor meer informatie over uw mening over uw verblijf.We voelen ons diep teleurgesteld over het imago dat het hotel heeft gekregen vanwege het slechte functioneren van de liften, want hoewel het duidelijk is dat dit buiten onze controle ligt, zijn wij de laatsten die verantwoordelijk zijn. We hebben al maatregelen genomen tegen het bedrijf dat verantwoordelijk is voor het onderhoud van de liften, zodat deze vervelende situatie zich niet meer voordoet.Vanuit de receptie hadden wij u graag effectiever willen helpen.Onze excuses voor het eventuele ongemak dat geheel onbedoeld aan onze kant is veroorzaakt.Wij hopen dat ondanks alles de balans van uw verblijf positief is geweest en dat u besluit ons bij uw volgende bezoek aan Palma opnieuw een kans te geven.Ontvang een hartelijke groet,

6/10 – Redelijk

Astrid van

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Ik vind het hotel niet 4 sterren waardig. Ontbijt is eenvoudig en iedere dag hetzelfde aanbod. Achter het toilet bij afvoer was het vies bruin bij kitranden!
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van José Carlos García op 25 jan 2022
Dear Customer , We are very grateful to you for taking the time to give us your opinion, as it is very important to us. We are sorry that our breakfast and your room were not to your liking. We would have liked to be able to help you, with a change of room during your stay Waiting to see you again Best Regards reception

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed gelegen Hotel. uitgebreid ontbijt (soms wat haperingen bij tijdig aanvullen). Vriendelijk behulpzaam personeel. Slechts 1 lift beschikbaar. Hier en daar wat tekenen van slijtage( los behangselpapier, etc niks heel erg)
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Reception. op 17 jun 2019
Geachte gast, Bedankt dat u een paar minuten de tijd hebt genomen om ons uw mening te geven over ons etablissement. Uw opmerkingen zijn erg belangrijk voor ons. Ons personeel is bereid om onze gasten de beste service te bieden en we zijn blij dat u tijdens uw verblijf bij ons van onze faciliteiten en gastvrijheid hebt genoten. We hopen je te zien op je volgende reis naar Palma! Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Recepción op 5 jun 2019
Dear Guest, First of all, we want to thank you for having dedicated part of your time to write a comment about the hotel. We are very happy with your kind comment and that you have enjoyed all our services, facilities, privileged location and the cordial attention of all our employees. We hope to have your presence at the hotel again in the future. A cordial greeting,

6/10 – Redelijk

marc

Positief: Netheid, personeel en service
Funky with a downside
Good value, fancy hotel and very clean. Rooms are so-so and very noisy from outside as well as inside the hotel. Shower is a big word, you need 2 minutes to get wet. Breakfast very chaotic, lots of things not available like glasses and plates. Staff is very friendly but reception sent us to the wrong busstop because they cannot speak English very well. Fix the shower, better organisation at the breakfast and Engish speaking staff and it is a superb, funky hotel.

8/10 – Goed

Heidi D.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Zeer goed gelegen
De kamer was aangenaam, wel een iets te kleine badkamer. Het hotel is naar ons gevoel te donker (zwarte gang, gedimd licht,...)

6/10 – Redelijk

Heidi B.

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Prima hotel
Locatie ok. Goed restaurant. Harde bedden. Zeer ruime kamers, ook de éénpersoonskamer.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Gehorig en slechte informatie
De kamers zijn extreem gehorig, mede door het laminaat op de kamers en de bouwwijze. Er is te weinig zitruimte in de ontbijtzaal, dus wachtrijen vanaf half 9. Op oudjaarsavond informeerde men de gasten niet dat er nergens wat te eten viel (alle restaurants waren gereserveerd) en het eigen restaurant was ook gesloten. Dus veel gasten hadden niets te eten.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel midden in het centrum
Als rolstoelgebruiker, ben ikgeen enkel negatief punt tegengekomen

4/10 – Matig

Julie

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were friendly and helpful. The room had a terrible smell of drains which spoilt our stay. No other rooms available
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Reception HMJ3 op 25 apr 2024
Dear Julie,Thank you for taking a few minutes to send us your feedback about our establishment, your comments and ratings are very important to us as they help us to improve.Our staff is ready to provide the best service to our guests and we are pleased that you enjoyed our hospitality during your stay at the hotel.Regarding the negative aspects that you commented, this is not the kind of feedback we like to read and we would like to examine your point of view in order to find a suitable solution. We believe that your opinion is very important to improve our service. We would have liked to help you more effectively from the reception, and we deeply regret the incident of the room beyond our control, due to a burst pipe in the street.As the hotel was full it was not possible to move you to another room as would have been our intention.We apologise for any inconvenience caused totally unintentionally on our part.We hope that in spite of everything the balance of your stay has been positive, and that you decide to give us a chance again on your next visit to Palma.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Nathalie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout était parfait pendant notre séjour de la chambre au petit déjeuner. De plus, je veux saluer le service exceptionnel des personnes à la réception. J’ai eu un problème personnel et ils ont tout fait pour trouver une solution à mon problème. J’ai été très impressionnée.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van José Carlos García - Recepción op 17 apr 2024
Chère Madame Nathalie,Nous tenons à vous remercier pour votre commentaire sur notre personnel et vous faisons savoir que nous sommes très satisfaits que votre séjour ait été à votre goût.En attendant de te revoirCordialement

10/10 – Uitstekend

Margit

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Super Lage. Bus A1 hält direkt vor dem Haus. Zimmer mit Balkon und Stadtblick sind sehr geräumig, hell. Minibar ist inklusive. Tolles Hotel. Alles zu Fuß gut erreichbar.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Marco Silva op 29 mrt 2024
lieber Kunde,wir freuen uns sehr, dass Sie mit uns zufrieden waren und danken Ihnen, dass Sie sich einen Moment Zeit genommen haben, um uns Ihre Erfahrung mitzuteilen.Mit freundlichen Grüßen.

8/10 – Goed

Andreas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles Bestens, super Lage, Flughafenbus vor der Haustür, aber laute Umgebung vor dem Hotel.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest relations manager op 25 mrt 2024
Sehr geehrter Gast,es freut uns sehr, dass Sie unseren Standort und die Anbindung an den Flughafenbus als positiv hervorheben. Es ist uns bewusst, dass die belebte Umgebung unseres Hotels nicht für jeden Gast ideal ist. Wir hoffen jedoch, dass dieses Element Ihr Gesamterlebnis nicht beeinträchtigt hat. Wir freuen uns darauf, Sie bei Ihrem nächsten Besuch erneut willkommen zu heißen und hoffen, Ihre Erwartungen noch übertreffen zu können.Mit freundlichen Grüßen,Diana

10/10 – Uitstekend

Carmen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Hotel - wie schon im vergangenen Jahr ! Top Lage und guter Service !
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van FERNANDO RECEPTION op 23 mrt 2024
Liebe Carmen,Vielen Dank für Ihre Bewertung/Bewertung des Hotels.Vielen Dank, dass Sie sich ein paar Minuten Zeit genommen haben, um uns Ihre Meinung zu unserem Haus mitzuteilen. Ihre Kommentare und Bewertungen sind uns sehr wichtig.Unser Personal ist bereit, unseren Gästen den besten Service zu bieten und wir freuen uns, dass Sie unsere Einrichtungen und Gastfreundschaft während Ihres Aufenthalts im Hotel genossen haben.Wir hoffen, Sie bei Ihrer nächsten Reise nach Palma wiederzusehen!Herzliche Grüße vom gesamten Personal des JAIME III Hotels.

10/10 – Uitstekend

Rosa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo único criticable es que tiene un solo elevador y cuando hay mucha gente es difícil subir , si uno está en pisos bajos la escalera sino hay que esperar porque son tres personas lo que pueden usarlo.
19 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van José Carlos García - Recepción op 6 mrt 2024
Estimada Sra Rosa, Queremos agradecerle su comentario , porque su opinión es importante para nosotros para mejorar En espera de verla nuevamente en próximas visitas Un saludo

10/10 – Uitstekend

Jermain

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van José Carlos García - Recepción op 4 feb 2024
Dear Mr. Jermain,We want to thank you for your comment about his stay at our hotel.We are very satisfied that everything was to your liking.Looking forward to seeing you again in future viewingsGreetings

10/10 – Uitstekend

Jermain

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome
10 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Fernando Reception op 2 feb 2024
Dear JermainThank you very much for your rating/rating of the hotel.Thank you for taking a few minutes to send us your opinion about our establishment, your comments and ratings are very important to us.Our staff is ready to provide the best service to our guests and we are pleased that you enjoyed our facilities and hospitality during your stay at the hotel.We hope to see you again on your next trip to Palma!Receive a cordial greeting from all the staff at the JAIME III hotel.

10/10 – Uitstekend

María Dolores

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van FERNANDO RECEPCION op 30 jan 2024
Querida María Dolores,Muchas gracias por su puntuación / valoración del hotel. Gracias por haberse tomado unos minutos para enviarnos su opinión sobre nuestro establecimiento, sus comentarios y puntuaciones son muy importantes para nosotros. Nuestro personal está listo para brindar el mejor servicio a nuestros clientes y nos complace que hayan disfrutado de nuestras instalaciones y hospitalidad durante su estancia en el hotel. Esperamos volver a verles en su próximo viaje a Palma¡¡¡ Reciba un cordial saludo de parte de todo el personal del hotel JAIME III.

10/10 – Uitstekend

MARIA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El trato humano y servicial del personal de Recepción
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van FERNANDO RECEPCION op 27 jan 2024
Queridos María y VicenteMuchas gracias por su puntuación / valoración del hotel.Gracias por haberse tomado unos minutos para enviarnos su opinión sobre nuestro establecimiento, sus comentarios y puntuaciones son muy importantes para nosotros.Nuestro personal está listo para brindar el mejor servicio a nuestros clientes y nos complace que hayan disfrutado de nuestras instalaciones y hospitalidad durante su estancia en el hotel.Esperamos volver a verles en el hotel cada vez que tengan que venir a Palma. Esperamos que se sientan como en casa.Reciba un cordial saludo de parte de todo el personal del hotel JAIME III.

10/10 – Uitstekend

María Dolores

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Bien comunicada
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van FERNANDO RECEPCION op 27 jan 2024
Querida Maria DoloresMuchas gracias por su puntuación / valoración del hotel.Gracias por haberse tomado unos minutos para enviarnos su opinión sobre nuestro establecimiento, sus comentarios y puntuaciones son muy importantes para nosotros.Nuestro personal está listo para brindar el mejor servicio a nuestros clientes y nos complace que hayan disfrutado de nuestras instalaciones y hospitalidad durante su estancia en el hotel.Esperamos volver a verles en el hotel cada vez que vengan a PalmaReciba un cordial saludo de parte de todo el personal del hotel JAIME III.

10/10 – Uitstekend

MARIA

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van FERNANDO RECEPTION op 13 jan 2024
Querida Maria ,Muchas gracias por su puntuación / valoración del hotel.Gracias por haberse tomado unos minutos para enviarnos su opinión sobre nuestro establecimiento, sus comentarios y puntuaciones son muy importantes para nosotros.Nuestro personal está listo para brindar el mejor servicio a nuestros clientes y nos complace que hayan disfrutado de nuestras instalaciones y hospitalidad durante su estancia en el hotel.Esperamos volver a verles en su próximo viaje a Palma¡¡¡Reciba un cordial saludo de parte de todo el personal del hotel JAIME III.

10/10 – Uitstekend

Iris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van FERNANDO RECEPTION op 13 jan 2024
Liebe Iris ,vielen Dank für Ihre Bewertung des Hotels.Vielen Dank, dass Sie sich ein paar Minuten Zeit genommen haben, um uns Ihre Meinung über unser Haus mitzuteilen, Ihre Kommentare und Bewertungen sind uns sehr wichtig.Unser Personal ist stets bemüht, unseren Gästen den besten Service zu bieten, und wir freuen uns, dass Sie unsere Einrichtungen und unsere Gastfreundschaft während Ihres Aufenthalts im Hotel genossen haben.Wir freuen uns darauf, Sie bei Ihrer nächsten Reise nach Palma wiederzusehen!Bitte grüßen Sie das gesamte Personal des Hotels JAIME III.

8/10 – Goed

Kerstin

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van FERNANDO RECEPTION op 13 jan 2024
Liebe Kerstin ,Vielen Dank für Ihre Bewertung des Hotels.Vielen Dank, dass Sie sich ein paar Minuten Zeit genommen haben, um uns Ihre Meinung über unser Haus mitzuteilen, Ihre Kommentare und Bewertungen sind uns sehr wichtig.Unser Personal ist stets bemüht, unseren Gästen den besten Service zu bieten, und wir freuen uns, dass Sie unsere Einrichtungen und unsere Gastfreundschaft während Ihres Aufenthalts im Hotel genossen haben.Wir freuen uns darauf, Sie bei Ihrer nächsten Reise nach Palma wiederzusehen!Bitte grüßen Sie das gesamte Personal des Hotels JAIME III.

6/10 – Redelijk

ana, miami

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Very good location, a lot af restaurants and stores around. no air conditioner in winter, elevator doesn’t work almost all the time.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van FERNANDO RECEPTION op 13 jan 2024
Good morning ana, Thank you for taking a few minutes to give us your opinion about our establishment. Your comments and ratings are very important to us as they help us to improve. Regarding the negative aspects you mention, it is not the kind of comment we like to read and we will study your point of view to find a suitable solution. We believe that your opinion is very important to improve our service. . We can only apologise for the problem with the lift, as it is a technical error beyond our control and the maintenance company in charge of the lift, ORONA ASCENSORES, is not exactly efficient, as you have seen. In view of the total lack of professionalism, the hotel has taken the necessary measures to ensure that this situation does not happen again, as it negatively affects our image and our commercial brand. We would have liked to assist you better at reception and help you with your luggage or anything else you may need. The air conditioning in autumn and winter is switched off and the heating is on. From April to October there is air conditioning and from November to March there is heating.We apologise for any inconvenience we may have unintentionally caused you. We hope that in spite of these small inconveniences you will come back to stay with us on your next visit to Palma. Best regards,

4/10 – Matig

pilar idoia

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy incomodo. Necesita mejorar las instalaciones y el mantenimiento, solo tiene un ascensor para 9 plantas y no ha funcionado en los 5 días q estuvimos en el, y estando nuestra habitacion en la planta 9. El restaurante para el desayuno resulta incómodo, es pequeño, hay q elegir uno de los tres turnos, esperar cola y darse prisa. Zumos y cafés mejorables.
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van FERNANDO RECEPTION op 13 jan 2024
Querida Pilar, Gracias de nuevo por volver a dedicar unos minutos a hacernos llegar su opinión sobre nuestro establecimiento. Sus comentarios y valoraciones son muy importantes para nosotros ya que nos ayudan a mejorar. En cuanto a los aspectos negativos que menciona, no es el tipo de comentario que nos gusta leer y estudiaremos su punto de vista para encontrar una solución adecuada. Creemos que su opinión es muy importante para mejorar nuestro servicio. . Como ya le comente en mi anterior mensaje, de nuevo sólo podemos pedirles disculpas por el problema del ascensor, ya que se trata de un error técnico ajeno a nuestra voluntad y la empresa de mantenimiento encargada del ascensor, ORONA ASCENSORES, no es precisamente eficiente, como usted ha podido comprobar. Ante la total falta de profesionalidad, el hotel ha tomado las medidas necesarias para que esta situación no se repita, ya que afecta negativamente a nuestra imagen y a nuestra marca comercial. Nos hubiera gustado atenderle mejor en recepción y ayudarle con su equipaje o con cualquier cosa que necesitara. Sobre el desayuno y dada la capacidad del comedor , aunque pidamos turnos para tratar de evitar aglomeraciones, es inevitabloe que haya tramos horarios donde se junten a la vez la mayoria de huespedes, provocando en momentos puntuales colas en el buffet.Solo queda disculparme de nuevo en mi nombre y en el de mis compañeros y como ya le comente en mi anterior mensaje, me tienen a su disposicion para futuras estancias. Reciban un cordial saludo,

6/10 – Redelijk

Carlos, Boca Raton

The hotel was good but they had issues with the elevators for most of the days. We had to go up and down the stairs as the elevators were not working
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van FERNANDO RECEPTION op 13 jan 2024
Good morning Carlos, Thank you for taking a few minutes to give us your opinion about our establishment. Your comments and ratings are very important to us as they help us to improve. Regarding the negative aspects you mention, it is not the kind of comment we like to read and we will study your point of view to find a suitable solution. We believe that your opinion is very important to improve our service. . We can only apologize for the elevator problem, since it is a technical error beyond our control and the maintenance company in charge of the elevator, ORONA ASCENSORES, is not exactly efficient, as you have been able to verify. In view of the total lack of professionalism, the hotel has taken the necessary measures to ensure that this situation is not repeated, as it negatively affects our image and our commercial brand. We would have liked to serve you better at the front desk and help you with your luggage or anything else you may need. We apologize for the inconvenience we have unintentionally caused you. We hope that, in spite of everything, your stay was positive and that you will visit us again on your next visit to Palma. Best regards,

8/10 – Goed

Bernhard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Lage Hotel in die Jahren gekommenen
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van FERNANDO RECEPTION op 13 jan 2024
Lieber Bernhard,Vielen Dank für Ihre Bewertung des Hotels.Vielen Dank, dass Sie sich ein paar Minuten Zeit genommen haben, um uns Ihre Meinung über unser Haus mitzuteilen, Ihre Kommentare und Bewertungen sind uns sehr wichtig.Unser Personal ist stets bemüht, unseren Gästen den besten Service zu bieten, und wir freuen uns, dass Sie unsere Einrichtungen und unsere Gastfreundschaft während Ihres Aufenthalts im Hotel genossen haben.Wir möchten Sie darüber informieren, dass in den nächsten Monaten eine Renovierung geplant ist, so dass wir hoffen, dass Sie bei Ihrem nächsten Besuch ein neues, komfortableres und bequemeres Hotel vorfinden werden.Wir freuen uns darauf, Sie bei Ihrer nächsten Reise nach Palma wiederzusehen!Bitte grüßen Sie das gesamte Personal des Hotels JAIME III.

8/10 – Goed

Ivette

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Fernando Reception op 5 jan 2024
Dear Ivette ,Thank you very much for your rating / valuation of the hotel.Thank you for taking a few minutes to send us your opinion about our establishment, your comments and ratings are very important to us.Our staff is ready to provide the best service to our guests and we are pleased that you enjoyed our facilities and hospitality during your stay at the hotel.We hope to see you again on your next trip to Palma.We send you a warm greeting from all the staff of the hotel JAIME III.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Fernando Reception op 30 dec 2023
Cher ALIX PEYRATEAUMerci beaucoup pour votre évaluation de l'hôtel.Nous vous remercions d'avoir pris quelques minutes pour nous faire part de votre opinion sur notre établissement, vos commentaires et évaluations sont très importants pour nous.Notre personnel est prêt à fournir le meilleur service à nos clients et nous sommes heureux que vous ayez apprécié nos installations et notre hospitalité pendant votre séjour à l'hôtel.Nous espérons vous revoir lors de votre prochain séjour à Palma !Tout le personnel de l'hôtel JAIME III vous salue chaleureusement.

8/10 – Goed

Isabelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van JOSÉ CARLOS GARCIA - RECEPTION op 19 dec 2023
Dear Mrs Isabelle,We want to thank you for giving us your evaluation of her stay, and we let you know that we are very satisfied that you liked it.Waiting to see you againBest regards

10/10 – Uitstekend

Keith

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van JOSÉ CARLOS GARCIA - RECEPTION op 19 dec 2023
Dear Mr Keith , We want to thank you for giving us your evaluation of her stay, and we let you know that we are very satisfied that you liked it.Waiting to see you againBest regards

4/10 – Matig

Lars Baarts

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was an absolute disapointment as the hotel standard is very old an worn out. Room was not clean, 3rd bed was wiggely, tv remote not working and view from small window was directly into a backyard. On too the spa was cold and sauna did not work properly. Staff did not realy react when we aproached them after check in. Overall a bed experience and do not recomend others to stay there.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van FERNANDO RECEPTION op 28 nov 2023
Dear Mr. Lars Baarts Ottendahl,Thank you for taking a few minutes to send us your feedback about our establishment, your comments and ratings are very important to us as they help us to improve.Regarding the negative aspects that you commented, this is not the kind of feedback we like to read and we would like to examine your point of view in order to find a suitable solution. We believe that your opinion is very important to improve our service. If you find it convenient, please contact us to know more about your opinion about your stay. We would like to know if at the time you found the deficiencies you listed in the room, you contacted the reception so that they could be solved.The view of the room is the same for all the triple rooms, as only the double rooms with front view are the ones with balcony overlooking the paseo mallorca.The sauna works from 8.30-10.30h in the morning and from 17.30-20.30h in the afternoon, if you went outside these hours to the spa that must be the reason why you found the sauna cold.We would also like to inform you that a complete refurbishment of the hotel is planned for the beginning of 2024.We would have liked to have been able to assist you more effectively from reception.We hope that in spite of everything the balance of your stay has been positive, and you decide to give us a chance again on your next visit to Palma.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien situé
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Fernando Reception op 17 nov 2023
Chère IsabelleMerci beaucoup pour votre note/notation de l'hôtel.Merci d'avoir pris quelques minutes pour nous faire part de votre avis sur notre établissement, vos commentaires et notes sont très importants pour nous.Notre personnel est prêt à fournir le meilleur service à nos clients et nous sommes heureux que vous ayez apprécié nos installations et notre hospitalité pendant votre séjour à l'hôtel.Nous espérons vous revoir lors de votre prochain voyage à Palma !Recevez un salut cordial de la part de tout le personnel de l'hôtel JAIME III.

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reaxing in Palma
Palma is a beautiful modern city with great restaurants. Hotel HM Jaime III was very clean and nice and close to old town for easy walking.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van FERNANDO RECEPTION op 16 nov 2023
Dear Richard,Thank you very much for your review / rating of the hotel.Thank you for taking a few minutes to send us your opinion about our establishment, your comments and ratings are very important to us.Our staff is ready to provide the best service to our guests and we are pleased that you enjoyed our facilities and hospitality during your stay at the hotel.We look forward to seeing you again on your next trip to Palma!Please receive a warm greeting from all the staff of the hotel JAIME III.

8/10 – Goed

Håkan

6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Fernando Reception op 17 nov 2023
Kära HåkanTack så mycket för ditt betyg/betyg av hotellet.Tack för att du tog några minuter att skicka oss din åsikt om vår anläggning, dina kommentarer och betyg är mycket viktiga för oss.Vår personal är redo att ge den bästa servicen till våra gäster och vi är glada att du gillade våra faciliteter och gästfrihet under din vistelse på hotellet.Vi hoppas att se dig igen på din nästa resa till Palma!Ta emot en hjärtlig hälsning från all personal på JAIME III-hotellet.

10/10 – Uitstekend

Juan Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De lo mejor. Muy bien servicio
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van JOSÉ CARLOS GARCIA - RECEPTION op 5 nov 2023
Estimado Sr Juan Carlos, Queremos agradecerle su buen comentario de nuestro hotel y personal, y nos sentimos muy satisfechos de que todo haya sido de su agradoEn espera de verle nuevamente Un cordial saludo

4/10 – Matig

Kevin

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van JOSÉ CARLOS GARCIA - RECEPTION op 5 nov 2023
Dear Mr. Kevin,We want to thank you for rating your stay at our hotel, and let you know that our staff is here to help our guests make their stay as pleasant as possible.We are sorry for the inconvenience you have had during your stay.We hope to see you on future visits.Sincerely

10/10 – Uitstekend

sten

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Fernando Reception op 28 okt 2023
Kjære SvenTusen takk for din anmeldelse / vurdering av hotellet.Takk for at du tok deg tid til å sende oss din mening om hotellet vårt. Dine kommentarer og vurderinger er svært viktige for oss.Personalet vårt er klar til å yte den beste servicen til gjestene våre, og vi er glade for at du likte fasilitetene og gjestfriheten vår under oppholdet ditt på hotellet.Vi ser frem til å se deg igjen på din neste reise til Palma!Vi ønsker deg hjertelig velkommen fra hele personalet på hotell JAIME III.

8/10 – Goed

Robert L

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A good stay and the staff was kind
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van José Carlos García - Recepción op 24 okt 2023
Dear Mr. Robert,We want to thank you for giving us your opinion about your stay at our hotel and we feel very satisfied with the services offered by our staff, they were to your liking.We hope to see you again on future visits.Best Regards

10/10 – Uitstekend

Vanessa

5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van José Carlos García - Recepción op 22 okt 2023
Dear Ms. Vanessa,We want to thank you for your evaluation of her stay at our hotel, and we let you know that we are very satisfied that everything was to her liking and we hope to see you again on future visits.Best Regards

8/10 – Goed

Alin

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van JOSÉ CARLOS GARCIA - RECEPTION op 11 nov 2023
Dear Mr Alin,We want to thank you for your evaluation of his stay at our hotel and we hope to see you again on future visits.Best Regards

10/10 – Uitstekend

Ana

5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van JOSÉ CARLOS GARCIA - RECEPTION op 21 okt 2023
Estimada Sra Ana, Queremos agradecerle su buena valoración de nuestro hotel durante su estancia y esperamos volver a verla nuevamente en próximas visitas Un cordial Saludo

10/10 – Uitstekend

Jose

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location!
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van FERNANDO RECEPTION op 19 okt 2023
Dear JoseThank you very much for your rating / valuation of the hotel.Thank you for taking a few minutes to send us your opinion about our establishment, your comments and ratings are very important to us.Our staff is ready to provide the best service to our guests and we are very pleased that you enjoyed our facilities and hospitality during your stay at the hotel.We look forward to seeing you again on your next trip to Palma!Please receive a warm greeting from all the staff of the hotel JAIME III.

10/10 – Uitstekend

Christine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location very convenient. Property itself looking tired, eg sink in bathroom was badly cracked, hall carpets marked
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van JOSÉ CARLOS GARCIA - RECEPTION op 15 okt 2023
Dear Mrs. Cristina,We want to thank you for your comment, because our customers' opinions are very important to us.We have taken note of the negative aspects, as he tells us, for future improvements.waiting to see you againBest Regards

8/10 – Goed

Manon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super bel hôtel, on est arrivé plus tôt en matinée et on nous a octroyé tout de suite une chambre. Personnel très agréable, a recommander .
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van JOSÉ CARLOS GARCIA - RECEPTION op 16 okt 2023
Cher Monsieur Manon,Nous tenons à vous remercier pour votre commentaire suite à votre séjour dans notre hôtel, et nous tenons à vous dire que nous sommes très satisfaits que votre séjour ait été à votre goût et nous espérons vous revoir lors de prochaines visites.CordialementJosé Carlos GarcíaRéception

10/10 – Uitstekend

Nicole

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr ansprechendes, stylisches, modernes City-Hotel in Mitten von Palma. Parkhäuser und Bus sehr gut zu Fuß erreichbar (sehr nah). Frühstück reichhaltig und lecker. Auch Sitzmöglichkeiten außen. Sehr netter Service. Sehr geräumige Zimmer, großes Badezimmer, Balkon mit Blick über Palma. Bequemes großes Bett. Kathedrale sehr gut zu Fuß erreichbar, auch Kneipen, Bars, Einkaufsmöglichkeiten etc. Perfekt für einen Urlaub in der Stadt.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van FERNANDO RECEPTION op 10 okt 2023
Liebe Nicolevielen Dank für Ihre Rezension / Bewertung des Hotels.Vielen Dank, dass Sie sich ein paar Minuten Zeit genommen haben, um uns Ihre Meinung über unser Haus mitzuteilen, Ihre Kommentare und Bewertungen sind uns sehr wichtig.Unser Personal ist bereit, unseren Gästen den besten Service zu bieten und wir freuen uns, dass Sie unsere Einrichtungen und Gastfreundschaft während Ihres Aufenthalts im Hotel genossen haben.Wir freuen uns darauf, Sie bei Ihrer nächsten Reise nach Palma wiederzusehen!Bitte grüßen Sie das gesamte Personal des Hotels JAIME III.

8/10 – Goed

Magnus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van José Carlos García - Recepción op 8 okt 2023
Dear Mr Magnus,We want to thank you for your rating of our hotel during your stay, and we would like to see you again on future visits.Best regards

10/10 – Uitstekend

Elvis

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alex reception op 6 okt 2023
Muchas gracias por su valoración.Nos alegra haber cumplido sus expectativas y haberle brindado una feliz estancia y esperamos que nos vuelva a elegir en futuras estancias.Saludos cordiales

10/10 – Uitstekend

Jo Oeivind

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van JOSÉ CARLOS GARCIA - RECEPTION op 2 okt 2023
Dear Mr Oeivind,We want to thank you for your good evaluation of our hotel during your stay.We feel very satisfied and hope to see you againBest Regards

8/10 – Goed

Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stay. Gladly again
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van FERNANDO RECEPTION op 1 okt 2023
Dear thomas ,Thank you very much for your review / rating of the hotel.Thank you for taking a few minutes to send us your opinion about our establishment, your comments and ratings are very important to us.Our staff is ready to provide the best service to our guests and we are pleased that you enjoyed our facilities and hospitality during your stay at the hotel.We look forward to seeing you again on your next trip to Palma!Please receive a warm greeting from all the staff of the hotel JAIME III.