Terras

Beoordelingen van Hotel Ilusion Calma & Spa

3 out of 5
Hotel Ilusion Calma & Spa
Carrer de Horaci, 5, Can Pastilla, Palma de Mallorca, Mallorca

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 93 van 318 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 120 van 318 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 65 van 318 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 318 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 318 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Nanaa

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verry noisy and dirty
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Samuel Navarro op 7 mrt 2024
We are sorry we could not fullfill your expectations, we will work harder to improve.Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice Hotel & Staff first we got a room with washbasin problem in the toilet & they moved us to another room! Everything was perfect!
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Hotel Ilusion Calma & Spa op 20 mrt 2019
Good Morning, Thank you for your comments, help us grow and see that we are doing the job well. We hope to have you again very soon. Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Missing link between expedia en hotel
However we booked a room 24 hours in advance, the hotel didn't receive any notice of our reservation. Even the prepayment was not known at the hotel desk. Free wifi is only available in the lobby at ground level. Breakfast is just available from 8 am and not from 7 am, as the website tells you. That is a problem when you need to catch an early flight at the airport. Safety boxes are present in the room, but you can only use them after extra payment at the desk. Somthe information by expedia is not up to date. The well equiped bathroom has a beautiful looking rain shower, but you need constantly one hand at the tap to keep it running

6/10 – Redelijk

50+, Nijmegen

Positief: Personeel en service
Eenvoudig, maar prima hotel
Eenvoudig hotel, vlakbij het strand en de boulevard. Palma en andere plaatsen zijn goed te bereiken met het openbaar vervoer. Can Pastille is een rustige wijk bij de Jachthaven en ligt ongeveer 2 km van het vliegveld.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig familiehotel niet ver van het strand
Wij verbleven met Half Pension, maar dan heb je geen drankjes bij het eten. Dus is mijn advies: neem volpension, dan heb je ook een flesje wijn bij je eten. Bij all inclusive krijg je alle drankjes in plastic bekertjes, dat is minder! Het eten is prima, er is voldoende keuze. Wij verbleven er eind september en het hotel is dan vol met Fransen, meest 60+ en daar is een uitgebreid animatieprogramma voor (is ook leuk om naar te kijken). Wij gaan beslist nog eens terug naar dit hotel. Let op: er is alleen internet tegen betaling! En niet op de kamer. Ook is er geen sateliettelevisie, dus geen BVN.

10/10 – Uitstekend

Siqi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best location and delicious food.
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Samuel Navarro op 12 mei 2024
Hello,We are delighted knowing that you had a good stay with us.We hope to have you back as client soon.Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Van

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Debra

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room 313 had a constant smell of cooking. It was warm so balcony door open. Noisy early mornings, refuse trucks most days. Food hit and miss. Lunch was better than dinner. Sausages and bacon revolting. Jacuzzi was luke warm. Indoor pool was lovely. Didn't use outdoor ,too cold. Didn't appear to have snacks in between meals. Maybe only high season.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Samuel Navarro op 7 apr 2024
Thank you for your review. We will check everything said and we will work with it to improve.Regards

8/10 – Goed

Julija

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Samuel Navarro op 25 mrt 2024
Gracias

10/10 – Uitstekend

Graham

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean & spacious hotel. Near to airport. Pleasant, friendly and funny staff. Good entertainment team. Great acts from outside ( Tony? - Mentalist, and Fausto - singer). Compliments to the chefs and kitchen staff for making delicious meals every day, plenty of variety and choice. Looking forward to visiting again.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Samuel Navarro op 25 mrt 2024
Thank you for your feedback, we are really pleased you had a good stay.

10/10 – Uitstekend

Carlos, Saint Cloud

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Samuel Navarro op 7 apr 2024
¡Gracias!

10/10 – Uitstekend

Elinor

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I asked for a quiet room and I got one, easy check in, lovely modern room
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Samuel Navarro op 25 mrt 2024
Thank you for such a fantastic feedback.

8/10 – Goed

Vanessa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen hotel para hospedarse, habitaciones limpias, excelente atención del personal. La comida bastante normal, pero muy buen ambiente. Seguro que repetimos.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Samuel Navarro op 7 mrt 2024
Agradecemos su reseña y nos encantaría volver a tenerle como cliente.Saludos

4/10 – Matig

María Teresa

Reisde met familie
Solo se informa de que hay bebidas que pueden estar excluidas en la media pensión, pero en ningún momento se indica que la única bebida incluida es agua. El servicio de cena finaliza a las 21:30, y a las 21:00 algunos días empiezan a recoger, quitar bandejas y apagar luces del comedor. Lo que crea incomodidad y cenar en escasos 10-15 minutos. Respecto al spa informan que es necesario reservar, cómo el acceso no está regulado, está masificado. Dejadez en la limpieza y mantenimiento. A destacar la amabilidad del personal de recepción y barra zona social.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Samuel Navarro op 7 mrt 2024
Agradecemos su comentario y tomamos nota de sus criticas constructivas. Las usaremos para mejorar nuestro servicio.Saludos

8/10 – Goed

Coman Florin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Samuel Navarro op 7 mrt 2024
Gracias!

10/10 – Uitstekend

Yves

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel et restaurant.
Bon hôtel. Bon restaurant.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Samuel Navarro op 7 mrt 2024
Merci!

8/10 – Goed

Lisa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just returned after a five days break. Staff were all so friendly lovely hotel central to everything. Food lots of choice would recommend
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van S.Navarro op 24 nov 2023
Hello Lisa.We are pleased knowing that your stay in our hotel was a great experience for you. We will keep working hard to improve even more our service and we hope to see you back again with us.Regards

10/10 – Uitstekend

Neil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All good to relax
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van S.Navarro op 24 nov 2023
Dear Neil,We reallly appreciate your review and we are glad to know that you enjoy your time here.We hope to see you back again.Regards

10/10 – Uitstekend

Elisabet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van S.Navarro op 24 nov 2023
Thank you for your valoration. We are glad you had a good time with us and we hope to see you soon

8/10 – Goed

GILLES

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van S.Navarro op 24 nov 2023
Thank you for your review. We hope to see you soon

6/10 – Redelijk

FLORENCE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
BESOIN DE RENOVATION ET ISOLATION
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van S.Navarro op 24 nov 2023
Salut,Nous apprécions votre avis et nous prenons en compte les aspects susmentionnés pour les étudier et les améliorer.Nous espérons vous compter à nouveau parmi nos clients et vous offrir un service encore meilleur.Salutations

10/10 – Uitstekend

jose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
12 nachten verbleven in september 2023
Reactie van S.Navarro op 24 nov 2023
Mil gracias por su puntuación.

10/10 – Uitstekend

Johannes, Helsinki

5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van S.Navarro op 24 nov 2023
Thank you!

8/10 – Goed

Roberta

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo personale e sempre disponibile. Bagno da migliorare e anche le salviette spesso trovate con i buchi. Cibo ottimo e con molta varietà. Posizione ottima.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Samuel Navarro op 19 sep 2023
Buongiorno,Apprezziamo che tu abbia dedicato del tempo per scrivere la tua recensione e siamo lieti di sapere che sei soddisfatto del personale dell'hotel, trasmetteremo la tua opinione.Siamo spiacenti di apprendere che hai avuto problemi con la stanza e desideriamo comunicarti la nostra disponibilità ad approfondire il problema per risolverlo.Speriamo di avervi nuovamente in futuro e di rendere il vostro soggiorno ancora più piacevole.Saluti

8/10 – Goed

Kimberley

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Samuel Navarro op 10 sep 2023
Hola Kimberley,Agradecemos su reseña y estamos felices de que haya tenido una estancia agradable con nosotros.Hasta la próxima.

6/10 – Redelijk

Alberto

Reisde met partner
Soggiornato in questa struttura nella settimana dopo ferragosto nel complesso ci siamo trovati bene noi avevamo la formula all-inclusive quindi per quanto riguarda le bevande nulla da dire. Nel ristorante menu poco vario i dosatori marmellate e bevande spesso erano vuoti alcune volte abbiamo fatto la coda per accedere al ristorante per mancanza di tavoli liberi. Una notte abbiamo dovuto evaquare l'hotel per allarme antincendio che poi è risultato falso allarme spaventando gli ospiti della struttura. Le piscine non sono grandi e sdrai spesso insufficienti.
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Samuel Navarro op 10 sep 2023
Grazie per la tua recensione su Expedia. Ci dispiace sentire che hai dovuto aspettare per entrare nel ristorante e che la piscina non sia molto grande. Tuttavia, siamo felici di sapere che, nel complesso, sei soddisfatto della tua esperienza. Apprezziamo il tuo feedback e terremo presente le tue osservazioni per migliorare il nostro servizio. Speriamo di accoglierti nuovamente in futuro per offrirti un'esperienza ancora migliore. Grazie ancora per aver scelto Expedia!

6/10 – Redelijk

Johanna

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Cocktails schmecken wie Säfte. Wasser ohne Gas überteuert für 1.50€. Klimaanlage nur auf Stufe 1 möglich.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Samuel Navarro op 10 sep 2023
Hallo! Es tut uns leid zu hören, dass Ihnen die Cocktails während Ihres Aufenthalts bei uns nicht gefallen haben. Wir schätzen Ihre Kommentare und Meinungen, da sie uns helfen, unsere Dienstleistungen zu verbessern. Wir möchten gerne Ihre Erfahrung genauer untersuchen und die notwendigen Maßnahmen ergreifen, um die Qualität unserer Cocktails zu gewährleisten. Wir danken Ihnen für Ihr Feedback und hoffen, Ihnen in Zukunft eine bessere Erfahrung bieten zu können. Vielen Dank, dass Sie uns gewählt haben!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Cockroaches and poor air conditioning
The quality of the hotel aligns with the price but I had multiple cockroaches in the room each night. We were not leaving the balcony door open so they were coming from within the hotel. The air conditioning is poor, despite having it as cold as possible with the fan as high as possible the room was so hot we couldn’t sleep. Lying sweating, with no covers while unsure if there were cockroaches you had failed to kill was wholly unpleasant.
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Benjamin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon séjour, piscine au top, petit déjeuner très varié. Petit bémol on entend tout ce qui se passe la nuit. Je recommande quand même rapport qualité prix excellent.
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Emily

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are really friendly and property is clean! Good range of drinks! Overall a really nice trip!
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Samuel Navarro op 9 jul 2023
Thanks for your review! We are very happy that you enjoyed your stay with us. Your positive feedback motivates us to continue to provide our guests with superior service. We hope to welcome you again soon. Thanks again for choosing our hotel!

10/10 – Uitstekend

Marie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Samuel Navarro op 9 jul 2023
Merci pour votre avis ! Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous. Vos commentaires positifs nous motivent à continuer à offrir à nos clients un service supérieur. Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt. Merci encore d'avoir choisi notre hôtel !

10/10 – Uitstekend

Per

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Samuel Navarro op 9 jul 2023
Thanks for your review! We are very happy that you enjoyed your stay with us. Your positive feedback motivates us to continue to provide our guests with superior service. We hope to welcome you again soon. Thanks again for choosing our hotel!

8/10 – Goed

Klaudia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Samuel Navarro op 9 jul 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung! Wir freuen uns sehr, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Ihre positiven Kommentare motivieren uns, unseren Gästen weiterhin einen erstklassigen Service zu bieten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Nochmals vielen Dank, dass Sie sich für unser Hotel entschieden haben!

8/10 – Goed

Cassandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Samuel Navarro op 9 jul 2023
Merci beaucoup pour votre critique ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour chez nous. Vos commentaires positifs nous encouragent à continuer à offrir un service de qualité à nos clients. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt. Merci encore d'avoir choisi notre établissement !

4/10 – Matig

Manuel

Negatief: Personeel en service
calamiteux
Catastrophique à l'arrivé, chambre attribué, en prenant la chambre, un couple l'occupé de ja. Une heure pour avoir une chambre (2 heures du matin) Les draps froissés été la preuve que ils n'étaient pas changés. Le Landelin le directeur de l'hôtel a reconnu cela et ma promis de changer les draps et les serviettes, chose qui n'a pas été faite.
9 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van S.Navarro op 5 jun 2023
cher Manuel,Nous sommes désolés que votre séjour à l'hôtel Ilusion Calma & Spa n'ait pas répondu à vos attentes précédentes, nous prenons très au sérieux les commentaires de nos clients et nous les utilisons toujours pour nous améliorer.D'une part, nous tenons à vous dire que nous sommes désolés si la première nuit vous avez eu des problèmes de temps pour accéder à votre chambre.Nous suivons un protocole de nettoyage très strict et bien sûr tous les draps sont changés après qu'un client ait quitté la chambre, cependant, comme vous le savez, le lendemain, le responsable de la réception et le directeur de l'hôtel se sont entretenus avec vous pour corriger la situation, même bien qu'il ait refusé de changer de chambre, le responsable s'est personnellement assuré que sa chambre était à nouveau nettoyée et que tous les draps étaient changés.Nous apprécions vos commentaires et même si votre séjour à l'hôtel n'a pas été tout à fait à votre goût, nous espérons et souhaitons vous avoir à nouveau comme client afin que nous puissions changer votre opinion sur nous.Avec nos meilleures salutations,Samuel NavarroChef de réception

10/10 – Uitstekend

Craig

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Calma spa hit the spot
Very friendly reception staff This hotel was spotless Great variety of food as we where all inclusive
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van S.Navarro op 29 mei 2023
Hello Craig.Thank you for your positive review fo our hotel and staff! Were thrilled to hear that you had a great experience during your stay with us.Our team takes great pride in providing exceptional service and making sure our guest have a comfortable and enjoyable stay. Were glad that we were able to meet your expectations and enjoyable stay.Thank you for choosing to stay with us and we hope to have the opportunity to welcome you back soon

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van S.Navarro op 24 mei 2023
Hello David. We deeply appreciate that you have taken the time to share with us your experience at Ilusion Calma & Spa. On behalf of the entire team, thank you for letting us serve you. Greetings

10/10 – Uitstekend

Maryse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien situé et très agréable
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van S.Navarro op 14 mei 2023
Bonjour, C'est un plaisir pour nous de savoir que votre séjour à l'hôtel Ilusion Calma & Spa s'est déroulé à votre goût. Nous sommes impatients de vous servir à nouveau bientôt.Salutations

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van S.Navarro op 7 mei 2023
Gracias

10/10 – Uitstekend

Håkan

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van S.Navarro op 7 mei 2023
¡Gracias!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
An average hotel
The hotel was ok. I had a single room which was very small and looked onto other rooms. The air conditioning wasn't good.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van S.Navarro op 4 mei 2023
Hello.We do not have rooms looking onto other rooms, all of them have an outdoor balcony.We are sorry if we were not able to fullfill your expectations but we hope to see you back again and make your stay better than this time.Thank you,Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Jutta

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Super Frühstück
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van S.Navarro op 7 mei 2023
Vielen Dank!!

6/10 – Redelijk

Janice

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Awful food
Room was great , service quite good. Main disappointment was the food. Not good, not much choice and not quality. Food always looked the same , everything covered in oil, yuk. Would not go back to hotel purely because of the food.
6 nachten verbleven in april 2023
Reactie van S.Navarro op 26 apr 2023
Hello Janice.We are really sorry after hearing this from you. We would like you to come back and that is why we will keep working to improve every aspect of our hotel so the next time you can feel better here. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Ulrika

4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van S.Navarro op 16 apr 2023
Thank you Ulrika for your comment.We are glad that you had a good stay with us and we hope to see you back again.Regards

10/10 – Uitstekend

Stacey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
Amazing stay would highly recommend
5 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Marlene Posada op 5 apr 2023
Dear Stacey,It is a real pleasure to thank you on behalf of the entire team of Hotel Ilusion Calma&Spa, for taking your time and reviewing the hotel regarding your last stay with us!Your recognition to the hotel,is with no doubt, our biggest and most important prize, what motivates us, making our job out of our passion: to service. Our greatest goal is your satisfaction and knowing we got to exceed your expectations leaves us feeling very proud. We are all looking forward welcoming you back soon to your home in Mallorca!Greetings

10/10 – Uitstekend

William, London

7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van S.Navarro op 26 apr 2023
Thank you William!Hope to see you back soon

8/10 – Goed

MICHELE JOANNA M

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cómodo y cerca de aeropuerto
Cerca del aeropuerto, muy buenos recepcionistas habitación y camas muy confortable con terraza, comida simple pero siempre hay algo bueno y para todos como es buffet. Agradablemente sorprendido, volveré.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Marlene Posada op 31 mrt 2023
Estimada MichelePara nosotros fue un placer tenerle en casa, cada día nos esforzamos en brindar un excelente servicio y saber que cumplimos sus expectativas nos llena de felicidad, esperamos recibirlo nuevamente en su casa Ilusion Calma & SpaSaludos cordiales,

10/10 – Uitstekend

Gertrudis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van MARLENE op 3 apr 2023
Dear Ms Gertrudisthank you so much for your 5 Star rate. Hoping to welcome you for your next stay with us. Best regards,

6/10 – Redelijk

Ariadna

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel reformado muy acogedor, el personal bueno, la estancia bien. A mi parecer se debería especificar que el Spa ni la piscina ni el jacuzzi son climatizados. Y segundo a valorar críticamente, sobre la comida, deja un poco que desear, tanto en variedad como en calidad, a veces la plancha está bien, lo más rico el desayuno. Sobre el todo incluido considero que vale la pena, lo que ponía que había snacks en un horario y ningún día pusieron.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van MARLENE op 8 mrt 2023
Estimada AdrianaGracias por compartir con nosotros su comentario aqui en la red de ExpediaNos hubiera gustado que nos comentara su inconveniente en el SPA, ya que todas las instalaciones son climatizadas,Pasaremos sus comentarios a los responsables de cocina para poder ir mejorando día a díaRespecto a los snacks, estan disponibles a partir del mes de abril, como esta escrito en la información del hotel.Esperemos que han podido disfrutar de su estancia con nosotros y nos gustaría poder darles la bienvenida nuevamente cuando deciden volver a visitar Mallorca.Un saludo cordial,

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo excelente.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Marlene Posada op 13 nov 2022
Buenos díasestamos muy orgullosos de su puntuación, y esperamos poder verle nuevamente en el hotel ilusion calma & spa un caluroso abrazo