2 indoor pools, 4 outdoor pools, pool umbrellas, sun loungers

Beoordelingen van Zafiro Bahia

4 out of 5
Zafiro Bahia
Avenida Playa de Muro, S/N, Muro, Balearic Islands

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 74 van 193 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 100 van 193 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 193 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 193 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 193 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel mooi en schoon hotel ,personeel vriendelijk en behulpzaam. Prachtige omgeving .
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Front Office Manager op 27 apr 2019
Thank you very much for your review. We hope to welcome you soon again at Zafiro Bahia

8/10 – Goed

Alex

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nabij fijn strand, goed op kinderen georiënteerd
Pluspunten: Fijn zandstrand, goed eten, schoon, veel te doen voor kinderen, vriendelijk personeel, goede bereikbaarheid. Minpunten: water zwembad erg koud ook bij kinderbaden, life guards zwembaden waren drukker met telefoon en vrouwelijke toeristen dan doen waarvoor men betaald wordt, dure supermarkten nabij, voorzieningen kitchenette matig

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima familie hotel met kleine kinderen
Prima verzorgd hotel, met goede faciliteiten en vriendelijk personeel. Echt voor familie met kleine kinderen. Voor Tieners is er minder te beleven.

8/10 – Goed

Jaqueline, Almere

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk hotel
Heerlijke tijd gehad hier. Alle faciliteiten zijn prima, de kamers zijn schoon en goed onderhouden. Ik had een appartement geboekt zonder maaltijden. De inhoud van de keuken viel echter een beetje tegen. We hebben daarom meerdere keren in het restaurant gegeten. Het eten was daar prima en niet duur (16 euro voor volwassenen, 8 euro voor kinderen).
Reactie van Margarita R. coll Coll op 10 mei 2016
Dear Madam, Thank you very much for choosing our hotel, in reference to your comments, we note to work on these details that need to be improved. I hope you decide to visit again in the future to give us the opportunity to meet your expectations.

8/10 – Goed

Paula, Hoofddorp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig vakantiecomplex
Viva Bahia heeft onze verwachting meer dan waargemaakt. Het appartement (Penthouse met uitzicht op zee) was duur maar was het 100% waard. Wat is er leuker dan 's morgens vanuit je eigen bubbelbad de zon op te zien komen? :-) Verder waren de buffetten (we hadden halfpension), de zwembaden en de andere faciliteiten ook erg goed en compleet en was alles goed schoon. De ligging van het complex, direct aan een mooi en rustig aflopend zandstrand en vlakbij een mooi natuurgebied, was perfect. Kanttekeningen: Af en toe roken we buiten bij ons appartement een rioollucht. Verder waren er veel Duitsers en Scandinaviërs waardoor onze dochter van 3 moeilijk contact kon maken met andere kinderen. Tenslotte ligt het complex een beetje afgelegen waardoor je 's avonds een eind moet lopen voor leuke winkeltjes.

10/10 – Uitstekend

Kornel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Jan

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles sehr gut...sehr schönes Wasser am Strand.
10 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Sabrina Elisabeth

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel surtout bien pour les familles avec des enfants. Belle plage de sable à 2 min devant l'hôtel. Les chambres supporteraient un coup de frais par endroit, mais dans l'ensemble très bien. Personnel très sympathique.
6 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Sarah

3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Marc

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen
Morgenessen und Nachtessen war top. Mittagessen durchschnitt.
6 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Monica

Negatief: Netheid, comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Maria de Fatima

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cest três bon pour familles avec dês enfante
7 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Dr Wayne

6 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Karen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusto mucho todas las actividades que mantienen, también el trato q le dan a los huéspedes y lo mejor q todo fue el precio q encontramos
7 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Theis Gerner Stanek

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Good hotel with good staff, although the food could be a lot better, but otherwise a very good family hotel with space
9 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Louise

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

12 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

tobias

6 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super all-in en famille !
Super séjour à la Toussaint, dans un hôtel très calme et avec de nombreuses activités : piscine tranquille, piscine adulte, spa/sauna/hammam inclus, piscines pour enfants, plage (transats payants par société extérieure), mini-golf, salle de sport. Mon regret : une seule piscine était chauffée. Pour les adultes, ce n'est pas gênant mais pour les enfants, la piscine avec toboggans était glaciale !!! Aucun enfant n'allait jouer dedans... Les animations ne sont pas super (un peu vieillottes). Le personnel de restauration est très sympathique. Les repas sont bons et les cocktails très réussis. Les chambres sont spacieuses et propres. Il y a même une kitchenette. Par contre on entend les bébés pleurer par les conduits d'aération. Bémol : la réception qui nous donne les clefs mais ne nous explique rien d'autre. Nous avons appris par la suite qu'il y avait un prêt de serviettes de plage. Lorsque nous avons demandé pour des pique-niques pour partir une journée en excursion, la réception nous a dit que l'hôtel ne proposait pas ce service. Or, le dernier jour, nous avons découvert un frigo en accès libre à côté du bar dans lequel se trouvent fruits et sandwiches!
6 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyggeligt hotel til alle aldre men det er ved at være slidt Mange steder men altid rent og meget flinkt personale.
8 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Zafiro Bahia Hotel Manager op 24 okt 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to leave such a review regarding your recent stay. I am delighted to see that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back to Mallorca again soon. Kind regards, Xisco Ferriol

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Zafiro Bahia Hotel Manager op 24 okt 2019
Dear guest, Thank you for sharing your feedback! Kind regards, Xisco Ferriol

8/10 – Goed

Randi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel with many facilities
A great hotel with very many facilities😄 We were a family of four with teenage children and spent 9 days at the hotel. It is high quality and very good comfort of the beds and the rooms in general. We enjoyed the all inclusive with different type of food and dessert every day. It is a large hotel with many guests hence some noice, but since it was an adult pool area with a great view and a very nice beach this was not a problem.
9 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Zafiro Bahia Hotel Manager op 11 okt 2019
Dear Randi, Thank you for taking the time to leave such a lovely review regarding your recent stay. I am delighted to see that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back to Playa de Muro again soon. Kind regards, Xisco Ferriol

8/10 – Goed

Matthias

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Familienurlaub im September 2019
Wir waren als Familie mit einem 22 Monate alten Kind im Hotel. Das Animationsprogramm für Kinder war top, der Service war sehr gut und auch die Küche ist ausgezeichnet. Nicht gefallen hat uns die Lage unseres Appartments oberhalb der Bühne, auf der jeden Abend zwischen 21:00 und 22:30 Veranstaltungen waren, denn es war viel zu laut. Auf dem Balkon im 2. OG wurden zu dieser Zeit 85 Dezibel gemessen und im Appartment bei geschlossenen Fenstern immer noch mehr als 60. Ein bißchen eigenartig fanden wir, dass die Appartments Mittwochs und Sonntags nicht aufgeräumt werden.
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Zafiro Bahia Hotel - Direktor op 2 okt 2019
Sehr geehrter Gast, Zuerst möchte ich mich bei Ihnen für die Zeit bedanken, die Sie damit verbracht haben, Ihre Eindrücke mit anderen Reisenden auf zu teilen, und auch für Ihr Vertrauen, unser Hotel für Ihren Urlaub auf der Insel zu wählen. Wir stimmen mit Ihnen darin überein, dass Ihre Erfahrung aufgrund der Unannehmlichkeiten, die durch den Lärm der Aufführungen unseres Animations - Teams verursacht wurden, nicht nur positiv war. Wir haben vollstes Verständnis dafür, dass jeder Gast seinen Urlaub in seinem eigenen Tempo und in den von ihm bevorzugten Rhythmus genießen möchte. Das Hotel verfügt deshalb über alle erforderlichen Isolierungsstandards und über Zimmer mit einer abgewandten Ausrichtung. Wenn Sie die Rezeption über diese Unannehmlichkeiten informieren, tun diese alles, um das Problem schnellstmöglich zu lösen. Wir möchten, dass Sie sich bei uns wohlfühlen. Ich nutze diese Gelegenheit auch, um Ihnen mitzuteilen, dass alle nächtlichen Vorstellungen spätestens um 22.30 Uhr enden und das Hotel ab diesem Zeitpunkt in Ruhe bleibt, um allen unseren Gästen eine ausgiebige Nachtpause zu ermöglichen. Ich hoffe, dass Sie uns auch in Zukunft die Gelegenheit geben werden, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Für weitere Informationen stehen wir Ihnen jederzeit zur Verfügung. Mit freundlichen Grüßen Xisco Ferriol

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Vielseitigkeit der Pools und die Distanz zum Strand sind super. Die Hälfte der Ferien war das Hotel nicht ausgebucht und man hatte genug Platz auf den Liegen und im Wasser. Als das Hotel voll war, war es leider einfach nur noch laut und chaotisch. Würde eher ausserhalb der Saison buchen. Das Essen hat man dann nach dem 4 Tag auch gsehen.
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Zafiro Bahia Hotel - Direktor op 2 okt 2019
Lieber Gastes, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine positive Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns zu verfassen. Ich freue mich sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns auf Mallorca begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen, Xisco Ferriol

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches Personal. Die Anlage ist sauber. Das Buffet schmeckt für so ein grosses Hotel ausgezeichnet
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Zafiro Bahia Hotel - Direktor op 2 okt 2019
Lieber Gastes, vielen Dank für Ihr positives Feedback nach Ihrem Aufenthalt bei uns im Hotel Zafiro Bahia. Wir freuen uns, dass Sie Ihre Zeit bei uns genossen haben und hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Xisco Ferriol

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid
The first time in my life I see hotel who is not cleaning the rooms everyday and where you need to pays extra to use the safe in the room. It's supposed to be 4 stars hotel and safe and cleaning the room daily should ln't be an option. Also insulation is really bad as we hear everything from next room and we have had people from next our room complaining about hearing us as well. To me those things are unacceptable.
8 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Zafiro Bahia Hotel Manager op 23 aug 2019
Dear Guest, Thank you for taking some of your precious time to share your impressions about our hotel. We are pleased that you enjoyed a few days of rest in Mallorca. However, we have also taken note of your comments that we will share with the entire team to help ensure that our service is always of the highest quality. We regret that you have been left with this bad impression Thanks again for sharing your opinion with the rest of the travel community. It would be a pleasure to welcome you back on your next visit to any Zafiro Hotel. Sincerely, Xisco Ferriol

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist an sich sehr schön. Das Personal ist mega Aufmerksam und freundlich. Das Essen ist auch gut, es ist zu jeder Mahlzeit immer ausreichend für jedermann vorhanden. Was uns nicht so gefallen hat war das Abend Progamm. Die Kinderdisco ist am Nachmittag wo die meisten noch am Stand oder Pool sind. Das war im letzten Jar anders, da war es vor den Abend Programm.
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Zafiro Bahia Hotel - Direktor op 23 aug 2019
Lieber Gastes, vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und für die Mühe, eine Bewertung zu verfassen. Wir wissen Ihr Feedback nach Ihrem Aufenthalt in unserem Zafiro Bahia Hotel wirklich zu schätzen. Ihre Eindrücke wurden an das Management der Hotel - Gruppe weitergeleitet, um unseren Service weiter verbessern zu können. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen, Xisco Ferriol

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unterkunft ist in Summe wirklich in Ordnung! Einzige leicht zu bemängelnde Punkte sind/waren: .- die Lautstärke im Essensbereich (eine Unterhaltung war kaum möglich) .- Pool - Handtücher werden nur jeden 2 Tag gewechselt / in einen 4* Sterne Hotel nicht nötig :( .- Sonntag gibt es keine Zimmerreinigung / in einen 4* Sterne Hotel nicht nötig :( .- Strandliegen sind sehr teuer extra zu bezahlen / wenn man welche bekommt ! Die erste Reihe (von gesamt drei Reihen) ist exklusiv für das Nachbarhotel reserviert und kann nicht genutzt werden ! Besonders Positiv aufgefallen: .- sehr gutes Essen !!! .- sehr freundliches und bemühtes Personal .- gutes Kinderprogramm und Animation
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Zafiro Bahia Hotel - Direktor op 23 aug 2019
Lieber Gastes, vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und für die Mühe, eine Bewertung zu verfassen. Wir wissen Ihr Feedback nach Ihrem Aufenthalt in unserem Zafiro Bahia Hotel wirklich zu schätzen. Ihre Eindrücke wurden an das Management der Hotel - Gruppe weitergeleitet, um unseren Service weiter verbessern zu können. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen, Xisco Ferriol

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Smukke omgivelser, rent og pænt. Gode fællesområder, hele tiden nogen der holder styr på alting. Mange livreddere og personale generelt. Lækker mad i restauranten.
8 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Zafiro Bahia Hotel Manager op 16 jul 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to leave such a lovely review regarding your recent stay. I am delighted to see that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back to Mallorca again soon. Kind regards, Xisco Ferriol

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome beach holiday
Mallorca is a wonderful island. The beach and sea at Muro are spectacular. Zafiro Bahia de Muro is a wonderful, all inclusive hotel. The staff are fabulous, the atmosphere is relaxed and the pools, spa and other amenities excellent. We had a young teenager with us and could have used some activities geared towards them. But parents with young children will love it. Zafiro Bahia has a team of enthusiastic young employees always thinking about things for little kids to do. The food and drinks were fine for an all inclusive resort.
11 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Zafiro Bahia Hotel Manager op 9 aug 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to leave such a lovely review regarding your recent stay. I am delighted to see that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back to Mallorca again soon. Kind regards, Xisco Ferriol

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Zafiro Bahía Hotel General Manager op 7 jun 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to leave us such amazing feedback following your recent stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Warmest regards, Xisco Ferriol

8/10 – Goed

Malin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rekomenderar Zafiro Bahia
Vi hade en riktigt fin vecka med hela familjen. Pga ej fungerande jacuzzi på terassen och en mycket oangenäm lukt som hotellet sa att det berodde på omkringliggande sankområden och blåsigt väder, så bytte vi rum och blev mycket nöjda. Överlag så var hotellet rent och frächt alldeles intill en fantastiskt strand. Vi hade allinclusive som var överraskande bra. Bra viner och drinkar med bra råvaror ingick även obegränsade besök på á la carte restaurangen vid havet. Frukosten hade allt- inklusive smoothies och cava. Middagsmaten var helt OK fanns mycket att välja på, även om det inte var någon gourmet mat. Gymmet var helt OK, fina padel och tennisbanor som man kan låna. Trevlig personal överallt! Rekommenderar att hyra bil om ni vill se något annat än närområdet som inte har något att bjuda på. Vi kan varmt rekommendera Zafiro Bahia för en semester med familjen!
6 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Front office manager. op 19 jun 2019
Dear Mrs Malin. Thank you very much for your review we feel pleased to hear that you had a nice stay and we hope to be able to welcome you soon again at Zafiro Bahía Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent food, friendly staff, happy kids! What more could you hope for?
5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Zafiro Bahia Hotel Manager op 7 jun 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to leave such a lovely review regarding your recent stay. I am delighted to see that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back to Mallorca again soon. Kind regards, Xisco Ferriol

8/10 – Goed

BIRGITTA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Zafiro Bahía Hotel General Manager op 7 jun 2019
Dear Birgitta, Thank you for taking the time to leave us such amazing feedback following your recent stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Warmest regards, Xisco Ferriol

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotelsrsonal ist sehr aufmerksam und das Angebot für Kinder und Erwachsene ist sehr groß.
6 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Zafiro Bahia Hotel - Direktor op 18 mei 2019
Lieber gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine so positive Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns zu verfassen. Ich freue mich sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns auf Mallorca begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen, Xisco Ferriol

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Zafiro Bahia Hotel General Manager op 15 mei 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to leave us such amazing rating following your recent stay with us. I am delighted to see that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back again soon. Thank you again, Xisco Ferriol

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage des Hotels ist fantastisch, Pool -Anlage sehr schön, viele balinesischen Liegen und Poolliegen vorhanden
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Juan op 8 mei 2019
Thanks for your comments many greetings

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolle Anlage,mit einer sensationellen Lage,gutem Essen,geräumigen Zimmern,nettem Personal und einem sehr guten Preis-Leistungsverhältnis.Einziger Minuspunkt sind die veralteten Sportanlagen und der kleine,schlecht belüftete Fitnessraum.
10 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Front Office Manager op 3 mei 2019
Sehr Geerhter Gast, Vielen dank für Ihre Netten worte. Wir werden an unsere Sportanlagen arbeiten und die Luftung des Sportraums.

8/10 – Goed

Helen, Essex

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It has extensive facilities, spacious rooms & was of a high standard. On the downside, only one of the smaller pools is heated, but this might not be a problem if you go in the height of summer (our trip was in April so the pools were too cold to swim in). We did have to queue at the restaurant for breakfast & dinner, this must be managed differently during busy periods. Overall a lovely hotel. The staff were very friendly & attentive & the entertainment team worked tirelessly. I would go back to this hotel.
6 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Front office manager op 27 apr 2019
Thank you very much for your review. We are working on the queue, thanks again for your nice feedback,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Front office manager op 27 apr 2019
Thank you for your feedback :)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Zafiro Bahia Hotel Manager op 30 okt 2018
Thanks a lot! We look forward to welcoming you soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Zafiro Bahia Hotel Manager op 30 okt 2018
Thank you very much, we hope to welcome you back in a near future! Best regards,

8/10 – Goed

Gitte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Zafiro Bahía Hotel Manager op 23 okt 2018
Dear Gitte, Thank you for taking the time to leave us such amazing feedback following your recent stay with us. I am delighted to see that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back again soon. Thank you again, Antoni Corró Zafiro Bahía Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Zafiro Bahía Hotel Manager op 23 okt 2018
Dear Expedia user, Thank you for taking the time to leave us such amazing feedback following your recent stay with us. We hope to welcome you back again soon. Thank you again, Antoni Corró Zafiro Bahía Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotell på plaja de muro hösten 2018
Bra läge, flera bra olika bad/sol ytor, bra service, många alternativ på bufféerna. Åker gärna tillbaka!
6 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Zafiro Bahía Hotel Manager op 16 okt 2018
Dear Thomas, Thank you for your feedback regarding your stay at Zafiro Bahía Hotel. We are pleased to see that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Antoni Corró Zafiro Bahía Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Zafiro Bahía Hotel Manager op 16 okt 2018
Dear Expedia user, Thank you for your feedback regarding your stay at Zafiro Bahía Hotel. We are pleased to see that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Antoni Corró Zafiro Bahía Hotel Manager