Villa Fontana, Club Terraza 300 mts. Sur, Managua, Managua Department
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 261 van 690 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
261
Gastenscore: 8 - Goed. 279 van 690 beoordelingen" "
8 - Goed
279
Gastenscore: 6 - Redelijk. 95 van 690 beoordelingen" "
6 - Redelijk
95
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 690 beoordelingen" "
4 - Matig
38
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 690 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
17
8,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
J, NL
11 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel fijn hotel met alles wat je nodig hebt na een lange vliegreis
J
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Guest Service op 18 jan 2018
Geachte gast,
Bedankt voor het delen van uw ervaringen met ons hotel Barceló Managua, we zijn gevleid door uw geweldige opmerking en we zijn verheugd dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
We hopen het snel weer te ontvangen.
Met vriendelijke groet
Francella Moreno
Klantenservice
6/10 – Redelijk
wij reizen veel, Den Bosch
27 mei 2017
Goed hotel voor kort verblijf
Wij hebben dit hotel gebruikt voor de eerste nacht in Nicaragua. Vanuit thuis hebben we email contact gehad met het hotel voor een transfer. Op de luchthaven werden we keurig opgevangen door de chauffeur (sprak geen engels) en naar het Hotel gebracht (de transfer voor dit hotel is relatief goedkoop. Gebaseerd op alle ander transfers van de geboekte hotels). We werden minder warm ontvangen bij aankomst in het hotel. De dame van de receptie sprak vrijwel geen Engels en was niet heel vriendelijk. Hotel kamer was goed, schoon en ruim (geen uitzicht, terwijl dit in ons kamertype wel werd aangegeven). Bedden zijn wat aan de harde kant. Ontbijt is goed met voldoende diversiteit. Checkout werd verzorgt door een man van Jamaica en was erg vriendelijk en behulpzaam.
wij reizen veel
Reactie van Channel Manager op 5 jun 2017
Dear Guest
We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Barceló we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal.
We first would like to extend our sincere apologies for the imperfections of service you describe in your review and although your comments do not seem to match the usual feedback we receive both onsite and online, we will make sure to discuss your review internally so as to avoid giving this kind of impressions from our dedicated employees.
Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.
Best Regards
8/10 – Goed
Thomas D.
26 jan 2015
Positief: Netheid, comfort kamer
korte trip naar Nicaragua
Hotel is gekozen omdat we een dag in Managua zouden verblijven voor terugreis. Locatie was erg ver van een echt centrum en zeker 40 minuten rijden vanaf het vliegveld De shuttle ging om 5 uur in de ochtend en daarna om de twee uur, dus dat gaf weinig speelruimte. Hotel zelf is perfect en qua faciliteiten uitstekend.
Thomas D.
10/10 – Uitstekend
moon, j
10 aug 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Goed personeel, aardig, lekkere sushi. Goede locatie, mooie kamers
moon
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
el personal de recepcion atentos,el personal de servicio igual.muy educados,cortez,amables,me encanto la comodidad dr las camas,un desayuno amplio ,rico,con gran variedad,una vista Hermosa del lado de la piscina,meencanto todo muy renovado.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Servicio al Cliente op 2 okt 2019
Nuestro personal da la bienvenida a cada huésped como se lo merece y se esfuerza en asegurar, de todas las maneras posibles, una estancia agradable. Es gratificante leer su aprecio y que su estancia fue placentera. Esperamos nuevamente su visita.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Esta en remodelacion. Las nuevas habitaciones son muy confortables. Próximamente será afiliado a la cadena Hilton
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Servicio al Cliente op 25 aug 2019
Gracias una vez más por elegirnos. Nos alegra saber que hemos tenido el honor de recibirlo; Seguimos trabajando para brindarle un servicio de calidad y poder seguir superando sus expectativas.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Servicio al Cliente op 23 aug 2019
Gracias una vez más por elegirnos. Nos alegra saber que hemos tenido el honor de recibirlo. Esperamos cumplir con sus expectativas en su próxima visita.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was big, clean with a large bathroom. The staff was friendly and courteous. Excellent AC.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Servicio al Cliente op 19 aug 2019
Thank you for this very kind review of our hotel and for choosing us, we look forward to serving you again in the future. Regards.
8/10 – Goed
Teresa
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Teresa
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Servicio al Cliente. op 14 aug 2019
Nos alegra saber que hemos tenido el honor de recibirlo. agradecemos haya compartido con nosotros su estancia.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 aug 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Servicio al Cliente op 4 aug 2019
Agradecemos nos aligera como su Hotel para su estadía, nos agrada saber que pudimos cumplir con sus expectativas y tuvo una estancia reconfortante.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Servicio al Cliente op 4 aug 2019
Gracias una vez más por elegirnos. Nos alegra saber que hemos tenido el honor de recibirlo y pudiéramos cumplir con sus expectativas.
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 jul 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Water bottle service is just one time at chack in.
But so difficult to buy water in Hotel.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Servicio al Cliente op 30 jul 2019
Thank you once again for choosing us. We apologize and regret the inconveniences that you had during your stay with us; We will take your comment into account.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Servicio al Cliente op 1 aug 2019
Gracias una vez más por elegirnos. Nos alegra saber que hemos tenido el honor de recibirlo .
4/10 – Matig
Ernesto
7 jul 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No muy recomendado
El aire acondicionado de la habitación estaba malo. Me cambiaron de habitación a otra y a penas enfriaba. El desayuno no hay mucha variedad. No tenían bacon, ni jamón. Al cambiar de Barceló a Hilton creo que no hubo mejoría... Esperemos que eso cambie
Ernesto
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Servicio al Cliente op 12 jul 2019
Estimado Señor Ernesto, agradecemos una vez más por elegirnos y por el tiempo brindado. Estamos en el proceso de convertirnos en DoubleTree by Hilton Managua, aun operamos como Hotel Villa Fontana, por lo que nos disculpamos y lamentamos los inconvenientes por remodelación que pudo haber tenido durante su estancia con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de servirle nuevamente y poder superar sus expectativas con una atención como la merece.
4/10 – Matig
Eduardo
10 mei 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
No hay amenidades , cierran a las 10 el roomservice , no hay aire en los pasillos
Eduardo
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Servicio al Cliente op 13 jun 2019
Gracias una vez más por elegirnos y por el tiempo brindado; sentimos mucho los percance, esperamos tener la oportunidad de servirle de nuevo en el futuro y poder superar sus expectativas
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusto mucho la piscina el desayuno, las habitaciones muy confortables. A mejorar seria la calidad de la comida ya que salieron piedras en el gallopinto y las copas olian feo, pero de eso, todo excelente
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Servicio al Cliente op 3 mei 2019
Gracias una vez más por elegirnos y por el tiempo brindado para comentarnos su experiencia en este su Hotel. Nos disculpamos y lamentamos los inconvenientes que tuvo durante su estancia con nosotros; tomaremos en cuenta su comentario para investigar al respecto. Esperamos tener la oportunidad de servirle nuevamente y poder superar sus expectativas.
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
4 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Servicio al Cliente op 30 apr 2019
Apreciamos el tiempo que se tomó para compartir su experiencia en nuestro Hotel, esperamos que nos de la oportunidad de ofrecerle un mejor servicio en un futuro no muy lejano.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the location of the hotel, the staff very polite.
The only thing is that the AC was too noisy.
But besides that everything was perfect and very good price for a nice hotel.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Servicio al Cliente op 2 apr 2019
Thank you for making us your hotel choice on this occasion, we hope to have the honor of serving you again in the near future.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
20 mrt 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Property seems rundown and staff seems unprepared and not motivated.
Rooms were ok.
Breakfast could be better.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Servicio al Cliente op 21 mrt 2019
Thank you very much for the time you spent to share your personal impressions of your stay at our Hotel. We apologize in the most sincere way and we hope to fulfill your expectations on your next visit with us. Regards.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was good. Friendly staff. Good room. Very comfortable
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Customer Service op 30 mrt 2019
We are thrilled you enjoyed your stay with us. Thank you for making us your choice. We look forward to welcoming you back again very soon.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
18 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
clean room with nice service.
casino and Japanse restaurant is also good.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Ramiro Lorio - Sales & Marketing Manager op 19 feb 2019
Thank you for sharing your experience during your stay with us.
We are looking forward for a next stay.
Regards,
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 feb 2019
No VIP benefits. Fire alarms all morning. Bad service.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Servicio al Cliente op 18 feb 2019
Thank you once again for choosing us and for the time provided. We apologize and regret the inconveniences that you had during your stay with us; We will take your comment into account. We hope to have the opportunity to serve you again and exceed your expectations.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 feb 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Servicio al Cliente op 29 apr 2019
Agradecemos su amable puntuación. Esperamos poder servirle nuevamente en un futuro cercano.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Servicio al Cliente op 25 jan 2019
Muchas gracias por su puntuación. Seguimos trabajando para brindarle un mejor servicio.
6/10 – Redelijk
Jose, CR
14 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
En varias ocaciones me he hospedado en este hotel tiene una excelente ubicación. Lastimosamente en mi última estadía tuve una mala experiencia empezando con el personal de recepción.
Jose
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Servicio al Cliente op 28 jan 2019
Gracias una vez más por elegirnos y por el tiempo brindado; sentimos mucho el percance, esperamos tener la oportunidad de servirle de nuevo en el futuro y poder superar sus expectativas.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genial
Excelente servicio
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Verónica Molina - Gerente General. op 12 dec 2018
Estimado huésped,
Queremos darle las gracias por compartir esta opinión sobre su reciente estancia en el Barceló Managua. Estamos encantados de que haya disfrutado de su estancia y coincidimos con usted en que nuestro atento personal juega un papel clave en la experiencia global de nuestros huéspedes. Todo el equipo trabaja muy duro para garantizar que ofrecemos un servicio de alta calidad y una experiencia diferente y memorable.
Gracias de nuevo por esta revisión reconfortante sobre su estancia con nosotros, esperamos su próxima visita.
Saludos cordiales.
6/10 – Redelijk
Seungki
9 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
전반적으로 깔끔했고, 조식이 너무 별로였습니다.
Seungki
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Verónica Molina - General Manager op 12 dec 2018
Dear Mr. Seungki,
Thank you very much for the time you spent to share your personal impressions of your stay at our Barceló Managua.We always welcome feedback, as it allows us to continually improve the experience we create for our guests.
We would appreciate if you give us an email to contact to you and to know more about your experience.
Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive criticism, we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed your expectations in a not too distant future.
Best regards.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
18 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Verónica Molina - Gerente General op 12 dec 2018
Estimado huésped,
Le damos las gracias por compartir la puntuación sobre sus recientes vacaciones con nosotros, nuestro principal objetivo es asegurar que seguimos ofreciendo experiencias inolvidables a nuestros huéspedes.
Apreciamos el tiempo que ha dedicado en compartir su experiencia con nosotros. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo muy pronto.
Saludos cordiales.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
El personal de resección muy lento y sin amabilidad total
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Verónica Molina - Gerente General op 8 dec 2018
Estimado huésped,
En Barceló estamos convencidos de que siempre hay margen de mejora y sus comentarios ayudarán a nuestro equipo en sus continuos esfuerzos encaminados a satisfacer las expectativas de nuestros huéspedes, por ello agradecemos enormemente el tiempo que ha dedicado a compartir con nosotros sus críticas constructivas.
Nos gustaría por favor poder obtener algún correo electrónico para comunicarnos con usted.
Gracias una vez más por elegirnos y por sus críticas constructivas, esperamos tener la oportunidad de servirle de nuevo en el futuro y de superar sus expectativas.
Saludos cordiales.
2/10 – Ontzettend slecht
OTTO
30 nov 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perdí mi fin de semana con Barceló Managua!
Un desastre, tenía una suite reservada y no tenían. Me querían dejar sin habitación inclusive esa noche. Me dieron una habitación regular de 2 camas. Nos fuimos al día siguiente sin completar la estadía.
"Disculpe" con eso arreglaron el robo de mi reservación!
OTTO
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Verónica Molina - Gerente General op 7 dec 2018
Estimado huésped,
Gracias por compartir su opinión sobre el hotel Barceló Managua. De hecho, por lo que usted describe, algunos aspectos de su estancia no cumplieron con nuestras normas habituales de servicio; por favor, acepte nuestras más sinceras disculpas por no hacer de su estancia con nosotros un momento perfecto de relajación y apreciamos enormemente que se haya tomado tiempo para hacérnoslo saber.
Nos gustaría poder obtener algún correo electrónico para comunicarnos con usted.
Puede estar seguro de que sus comentarios serán tomados en consideración y que nos ayudarán a mejorar nuestros servicios. Una vez más, gracias por su tiempo, esperamos tener la oportunidad de restaurar su fe en nuestra empresa en un futuro próximo.
Saludos cordiales.
8/10 – Goed
Max
27 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place
Good place
Max
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Verónica Molina - General Manager op 4 dec 2018
Dear Mr. Max
We always find it nice to read that our guests went home with great holiday memories and we are very grateful for the time and effort you spent to share your personal experience at our Barceló Managua hotel.
Thank you again for this heartwarming review of your stay with us, we look forward to your next visit.
Best regards.
8/10 – Goed
Tatiana
23 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
No coments
Tatiana
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Verónica Molina - General Manager op 4 dec 2018
Dear Mrs. Tatiana,
Thank you very much for leaving your punctuation. We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.
Best regards.
10/10 – Uitstekend
Tamara
18 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxury with a bathtub!
We were looking for some quality time together to relax and unwind. We have lived in Leon, Nicaragua for 9 years and i was thrilled that we had warm water and more importantly, A BATHTUB!!! We will certainly recommend this high class hotel!
Tamara
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Verónica Molina - General Manager. op 23 nov 2018
Dear Mrs. Tamara,
Thank you for making our Barceló Managua your choice hotel on this occasion and for your very kind recommendation to the travel community, this positive feedback keeps us motivated to encounter the compliance of our demanding quality standards.
Thank you again for this heartwarming review of your stay with us, we look forward to your next visit.
Best regards.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
17 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was perfect: room, staff, breakfast buffet.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Verónica Molina - General Manager op 20 nov 2018
Dear guest,
We always find it nice to read that our guests went home with great holiday memories and we are very grateful for the time and effort you spent to share your personal experience at our Barceló Managua hotel.
We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.
Best regards.
10/10 – Uitstekend
Roberto
13 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Service was outstanding
Roberto
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Verónica Molina - General Manager op 13 nov 2018
Dear Mr. Roberto,
Thank you very much for leaving these wonderful comments, we always find it nice to read that our guests went home with great holiday memories.
Again we thank you for this wonderful review, it has been a pleasure for us to read and we look forward to serving you again soon.
Best regards.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ubicación, Instalaciones y Comodidad.
Esta situado muy cerca del Centro Comercial Plaza Galerías el mejor de la ciudad de Managua
Cuenta con buena infraestructura de servicios como GYM, piscina y buenos restaurantes
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Verónica Molina. Gerente General. op 4 nov 2018
Estimado huésped,
Le damos las gracias por compartir su opinión sobre sus recientes vacaciones con nosotros, nuestro principal objetivo es asegurar que seguimos ofreciendo experiencias inolvidables a nuestros huéspedes y sus comentarios nos ayudan a ello. Apreciamos el tiempo que ha dedicado en compartir sus opiniones.
Una vez más le damos las gracias por esta maravillosa opinión, ha sido un placer para nosotros leerla y esperamos poder servirle de nuevo pronto.
Saludos cordiales.
6/10 – Redelijk
AdrianoDragotta, Guagemala
22 okt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Requerí por la tarde la utilización del servicio de sauna y no estaba funcionando.
La segunda noche, nos apagaron el aire acondicionado y el calor fue muy duro, debido a que no circulaba el aire.
AdrianoDragotta
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Verónica Molina, Gerencia General. op 26 okt 2018
Estimado Sr. Dragotta,
En primer lugar, nos gustaría darle las gracias por dedicar su tiempo en compartir las impresiones sobre su reciente estancia en nuestro hotel Barceló Managua. Es sólo a través de opiniones como la suya que somos capaces de mantener y mejorar el servicio que ofrecemos a nuestros clientes. Sentimos profundamente escuchar que no disfrutara al máximo de su experiencia en nuestro hotel, ya que nos esforzamos día a día en convertir cada estancia en algo inolvidable.
Nos gustaría poder obtener un correo electrónico y contactarnos con usted para verificar los distintos incidentes que se presentaron durante su estadía.
Nuevamente apreciamos el tiempo que tomó para compartir sus preocupaciones, esperamos que nos de la oportunidad de ofrecerle un mejor servicio en un futuro.
Saludos cordiales.
Reactie van Verónica Molina. General Management. op 26 okt 2018
Dear guest,
Firstly, we would like to thank you for taking the time to share your impressions regarding your recent stay at our Barceló Managua Hotel. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve upon the service that we provide to our guests. We would like to have an email to contact to you and verify the incidents that occurred during your stay.
Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.
Best regards
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
15 okt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
I had suitcases opened and my credit cards were take and put back in my wallet so clumsy and in a way I never do that I noticed right away The cleanse or somebody that had access to my room. I notified at the front desk but not a single manager talked to me, not an apology. I had to blocked my cards. I will hold Barcelona Managua responsable if my card has been used/or being use.
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Verónica Molina. General Manager. op 27 okt 2018
Dear guest,
We are deeply sorry to hear that any manager did not talk to you about this incident. As a result to guaranteed the service, we took some corrective actions since the first time that you reported this issue. Moreover, we have not been communicated for this kind of inconvenience in the past but if there is anything we can do to help you please let us know any way to contact you.
Also, we would like to thank you for sharing your comments as it will help us to identify areas of concern and act immediately so as to enhance our future guests' experience among us.
Again, our truthfully apologies that we did not have the chance to meet you and talk about this. If you give us the opportunity to continue being your hotel in Managua, I would be pleased to get together.
Sincerely,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 okt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Guest service op 9 okt 2018
Dear Guest,
Thank you very much for leaving these punctuation, we are delighted that you enjoyed your stay among us.
Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.
Best regards.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 sep 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Atención al cliente op 5 okt 2018
Estimado huésped,
En primer lugar, nos gustaría agradecerle que eligiera nuestro hotel Barceló Managua para sus vacaciones y por la puntuación que compartió, estamos encantados de saber su opinión sobre su estancia.
Una vez más le agradecemos su amable opinión de nuestro hotel y esperamos poder servirle de nuevo en el futuro.
Saludos cordiales
8/10 – Goed
Loris
29 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loris
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Atención al Cliente op 1 okt 2018
Estimada Sra. Loris,
Le damos las gracias por compartir la puntuación sobre sus recientes vacaciones con nosotros, nuestro principal objetivo es asegurar que seguimos ofreciendo experiencias inolvidables a nuestros huéspedes y sus comentarios nos ayudan a ello.
Una vez más le damos las gracias por compartir su experiencia con nosotros y esperamos poder servirle de nuevo pronto.
Saludos cordiales.
8/10 – Goed
youngkwan
21 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
편안한 장소
조용하고 편안하게 묵을수 있는 곳입니다.
youngkwan
4 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Guest service op 21 sep 2018
Dear Mr. Youngkwan,
First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our Barceló Managua hotel and are delighted to read that we were able to match your expectations.
Truly, our hotel is located in an exclusive area that allows guests to enjoy security and is easily accessible.
Again we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.
Best regards.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Felt safe,confortable,from the bus driver and up,very cordial good food
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Guest service op 21 sep 2018
Dear guest,
Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Barceló Managua. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience.
Again we thank you for this wonderful review, it has been a pleasure for us to read and we look forward to serving you again soon.
Best regards.
8/10 – Goed
JOSE
15 sep 2018
Ok,
Ok, they had ro cut down on because of political situation. So air condition was restricted to specific hours during the day.
JOSE
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Guest service op 21 sep 2018
Dear Mr. José,
Thank you for your insights following your recent visit. We always look for ways to improve and your comments are crucial to our future success.
Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.
Best regards.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Excellent location very close to good restauants and shoppin. Incredible sushi place at hotel but very dated! Hope it would be alot more “modern”.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Guest Service op 14 aug 2018
Dear guest,
Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time and constructive critics.
Thank you again for this heartwarming review of your stay with us, we look forward to your next visit.
Best Regards
10/10 – Uitstekend
Bruce, Houston
12 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
As usual the staff took care of me
Bruce
5 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Guest Service op 14 aug 2018
Dear Guest,
Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Barceló hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations.
Again we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.
Best regards.
2/10 – Ontzettend slecht
Fer, La
11 aug 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Air conditioning was off in all the hotel. The rooms air conditioning is on saving mode, slept without blankets very hot. Situation is bad and very little people so they don’t turn the air conditioning on. I got a very good price but no air is bad
Fer
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Guest Service op 14 aug 2018
Dear Guest,
Firstly we would like to thank you for taking the time to share your impressions regarding your recent stay at our Barceló Managua hotel. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve upon the service that we provide to our guests.
Thank you again for making us your choice hotel on this occasion, we look forward to serving you again in the near future.
Best Regards.
8/10 – Goed
orlando, California
9 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agradable estadía
Fue una estadía agradable.
orlando
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Atención al cliente op 17 aug 2018
Estimado Huésped,
En primer lugar, nos gustaría agradecerle su comentario elogiando su reciente visita a nuestro hotel Managua y estamos encantados de saber que fuimos capaces de cumplir con sus expectativas.
Gracias de nuevo por esta revisión reconfortante sobre su estancia con nosotros, esperamos su próxima visita.
Saludos cordiales,
8/10 – Goed
Overlord, Boston
8 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable hotel .
Overlord
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Guest Service op 14 aug 2018
Dear guest,
We would like to thank you for your preference in selecting our Barceló Managua hotel for your holidays, as well as for taking the time to tell us about your recent experience among us.
We look forward to serving you again soon.
Best Regards.