Een buitenzwembad

Beoordelingen van B Hotel Quezon City

4 out of 5
B Hotel Quezon City
14 Scout Rallos St. Brgy. Laging Handa, Quezon City

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 151 van 237 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 71 van 237 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 237 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 237 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 237 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rodelyn

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Joseph Zeus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed for 5 days before my flight to Bali. Loved the ambiance, the masculine aesthetic of the spacious room, the friendly staff, the buffet breakfast (wish more fresh fruits were served though). As it was scorching outside, didn’t really mind staying inside my room most of the time. This property will be my hotel of choice next time I visit!
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Remy

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Place is clean only thing they should put water bottle in the room
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Beverly

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good staff
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sean

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff at the hotel were fantastic. The hotel and staff are definitely a hidden gem. I would recommend this hotel.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were amazingly professional and always so helpful with questions such as dining recommendations, travel advice, exchange information, etc.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Janssen Estor op 24 nov 2023
Dear Mr. PatrickGreetings from the B Hotel Quezon City!We would like to extend our appreciation for taking the time and effort to give us a high score and excellent review.We will continue to provide good customer service, and we look forward to welcoming you again to our hotel.Best regards,Janssen EstorFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
よく訓練された意識の高いスタッフ 利便性の高い立地
スタッフの方々がみんなでサービスを良くして行こうとしているのを感じました。例えばタクシーを呼んでくれ、と頼んだり食事のシステムについて尋ねたりすると、どのスタッフも同じ笑顔で同じ説明で答えてくれます。私が少しどうしようかな、と考えているのにすぐ駆け寄って声をかけてくれます。立地やアクセスの良さは地図を見ればわかるでしょう、しかも安い宿泊費です。静かで夜はぐっすり眠れます。またチャンスが有れば利用したいです。
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Janssen Estor op 24 nov 2023
Dear Mr. ShigeruGreetings from the B Hotel Quezon City!We appreciate your time spent sharing your experience of your recent visit to our hotel. We will continually strive to provide extraordinary service to ensure our guests will always have a memorable stay with us. We look forward to having the opportunity to welcome you again at the B Hotel Quezon City.Best regards,Janssen EstorFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Elvira

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service and courteous people all around from the front desk: Michaela, Jam, Lorraine & Pat to the dining area: Lucas, Prince, Hannah, Glad, Ella & Zildjian(egg station) are great accommodating service oriented people with very positive attitude! Even the guards are so quick and helpful. They’re ready with umbrellas just so to keep us dry in & out of the hotel when raining. Thank you for making our almost a week stay so enjoyable. Until next time BHotel.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Janssen Estor op 22 okt 2023
Dear Elvira,Mabuhay from the B Hotel Quezon City!We appreciate your time spent sharing your experience of your recent visit to our hotel. We will continually strive to provide extraordinary service to ensure our guests will always have a memorable stay with us. We look forward to having the opportunity to welcome you again at the B Hotel Quezon City.Warm regards,Janssen EstorFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Charles, Center Valley

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean facility, good breakfast, easy access location for getting out of Manila without long traffic delays.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Janssen Estor op 22 okt 2023
Dear Charles,Mabuhay from the B Hotel Quezon City!We appreciate your time spent sharing your experience of your recent visit to our hotel. We will continually strive to provide extraordinary service to ensure our guests will always have a memorable stay with us. We look forward to having the opportunity to welcome you again at the B Hotel Quezon City.Warm regards,Janssen EstorFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Corazon

9 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Jasper

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love the location and vibe. Good breakfast, although it has a smaller selection. The front desk staff was wonderful, Pat was exceptional in the care and service she provided. Veron made me feel welcome, and I love her energy. Will be staying at BHotel again.
18 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

kenneth william

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Emily

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
First time in B Hotel
There was no expectation at first but I was surprised that B Hotel is a very nice property. Check in was fast as front desk personnel Jam was well trained. Room was also good but bed was too hard for my back and power switch was not thought through. Food was great and service of Levi during breakfast was superb. But during dinner food took 45 mins to be served which really irritated me and service was very poor as nobody bothered to check.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

RANDY

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recommended this place around cubao/ timog area. It’s my 2nd time but still love to come back.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Remando

Positief: Netheid, personeel en service
.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Alejandro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast buffet was outstanding selections. The service staff was very friendly and helpful. The only complain I have was the carpet at the floor hallways. It smells bad when the humidity was high and it was so hard to roll our luggage on the floor carpet.
8 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Leilanie Ilynne, Anchorage

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were very professional and accommodating.
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Charina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was at a good location in Quezon city.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Celia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
14 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Miguel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is the best, they’re always there to help you!
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Divinder, Everett

12 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Maria Z

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Best value for the bucks
Staff was very helpful and accommodating to our request. Customer service is the best. Breakfast buffet had a variety of menu and reasonably priced.
7 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Jose Hernando Jr

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Breakfast, Good in house restaurants, excellent service, clean rooms, and very comfortable. Uneven temperature in hallways and rooms though.
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Christine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Definitely my Go-To hotel whenever i am in town
B Hotel is my go to hotel in QC. Great service. Fair amenities for the price. Great location.
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Chao Yi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room is big and clean. The front counter is helpful and friendly. There are plenty of nice restaurants around the area. Breakfast is simple but enough for me.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

James

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are wonderful and always very helpful especially Chris at the restaurant.
5 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Esther

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front Desk staff especially Camille is very efficient and helpful. Hero from Housekeeping is very thorough in his cleaning the room and surfaces. Dining staff are always attentive to our needs. Shout out to Paula from the Pancake station and Chris, waitstaff. Everyone is helpful and happy to help even the Security Guards. Towels and dining chairs need some upgrades. Thank you.
8 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

ROBERTO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and clean. Definitely will come back.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Augusto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
For the price Excellent. Cafe staff need more training.
9 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Fe, Bohol

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is very helpful and prompt service.Hotel is clean. They take good care of their clients.
5 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van HMSonny op 22 jul 2020
Dear Fe, Many thanks for the feedback! We look forward to welcoming back at the B Hotel Quezon City. Stay safe! Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応から設備面まで全ての部分において満足です。
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van HMSonny op 20 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback! We are delighted to read you had an excellent stay. Thanks again and please have a good weekend ahead. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van HMSonny op 20 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our hotel. We are glad you had a good stay and we look forward to your next visit. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Eunice Stephen A.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van HMSonny op 28 jan 2020
Dear Eunice, Thank you for taking the time to rate our hotel. Your feedback is very much appreciated and we hope to welcome you again soon! Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van HMSonny op 22 jan 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our hotel! We are happy to know you had an excellent stay. Our team is happy to be of service and we look forward to your next visit. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

8/10 – Goed

Dinah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The service is good and room is clean and bed comfortable
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van HMSonny op 14 jan 2020
Dear Guest, I am happy to read you enjoyed our clean and comfortable rooms. Also, thank you for your positive comment regarding the service. We hope to welcome you again soon! Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
12 nachten verbleven in december 2019
Reactie van HMSonny op 14 jan 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our hotel. Our team is looking forward to your next visit. Thanks again and have a good week ahead. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very accommodating staff especially since we had our dog with us. They made sure our stay was very comfortable. Thank you for responding quickly early in the morning when we called about noise from the other room
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van HMSonny op 14 jan 2020
Dear Guest, It's a delight to know you had a comfortable stay overall. Your kind comments are encouraging and very much appreciated. Thank you and please have a good week ahead. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Steven

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The B Hotel is always our choice when we visit the Philippines. Great hotel, perfect location, center of hundreds of good restaurants.
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van HMSonny op 14 jan 2020
Dear Steven, Thank you for always choosing the B Hotel Quezon City to be your home away from home! We very much appreciate the feedback. Our team is happy to be of service and we look forward to your next visit. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Liza

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptional. Great value, location is quiet, ample parking. The service is absolutely delightful, courteous and extraordinary.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van HMSonny op 14 jan 2020
Dear Liza, I'm happy to read you had an exceptional stay! Your kind words are very much appreciated. Rest assured I will share this with the team. Thanks again and we are looking forward to your next visit! Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Christian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very satisfied with our stay
Staff was very friendly and accommodating. We enjoyed the free water dispensers on every floor and the accessibility to many restaurants and shops nearby. The breakfast wasn’t all that great, but if included in the price of the hotel it’s much more worth it than posting there separately. You get more than you are paying for.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van HMSonny op 1 jan 2020
Dear Christian, Thank you for taking the time to share your feedback. I'm delighted to read you were satisfied with your stay overall. Our team is happy to be of service and we are looking forward to your next visit. Thanks again and Happy New Year! Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bel accueil. Personnel sérieux, serviable, très agréable, à l’ écoute. Chambre très propre, spacieuse. Lit très confortable. Très bon restaurant. Excellent prix pour la chambre. Merci Expedia
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van HMDSonny op 13 dec 2019
Dear Guest, Thank you for your kind comments. Should your travels bring you back to Manila, we certainly hope to get the opportunity to welcome you again at the B Hotel Quezon City! Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適的大廳
舒適的大廳,快速的入住,電梯很快,沒有瓶裝水,但是走廊上有飲水機可使用,附近有麥當勞跟快樂蜂。
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van HMSonny op 13 dec 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your comments. It is our pleasure to be of service and we hope to welcome you back in the future! Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Richwell

3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Roman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value
Good Service. Friendly Staff. Easily accessible location.Room had a nice view of the skyline.
6 nachten verbleven in november 2019
Reactie van HMSonny op 22 nov 2019
Dear Roman, Many thanks for the kind comments! Our team will be happy to know you enjoyed your stay. Thanks again and have a good weekend ahead. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was big enough and clean.
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van HMSonny op 17 nov 2019
Dear Guest, I'm very happy to know you found our rooms spacious and clean. Thank you for taking the time to share your feedback. Our team is happy to be of service and we hope to welcome you again in the near future. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Marivic

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van HMSonny op 17 nov 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our hotel. The excellent score is very much appreciated! I'm very happy you enjoyed your stay and hope we get the opportunity to welcome you back in the near future. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

WENKAI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Make a good choice
Very very good service and comfortable, and the price is fair
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van HMSonny op 4 nov 2019
Dear WENKAI, Thank you so much for the feedback and for the excellent rating. I am happy to read that you had a comfortable stay. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van HMSonny op 21 okt 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate the B Hotel Quezon City! We hope to welcome you again in the near future. Thanks again and have a good week ahead. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van SDS op 11 okt 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our property. We hope to welcome you again at the B Hotel Quezon City. Have a good weekend ahead. Best regards, Sonny Delos Santos Hotel Manager