Interieur

Beoordelingen van Bab Hotel

4.5 out of 5
Bab Hotel
Angle bd Mansour Eddahbi, Rue Mohamed El Beqal, Gueliz, Marrakech

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 99 van 272 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 102 van 272 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 272 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 272 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 272 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hélène

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer behulpzaam personeel, alleen de muziek in de lobby was vaak te luid, geen lobby muziek, na vraag om het zachter te zetten, werd daar onmiddellijk gehoor aan gegeven. Heerlijk nespresso op eigen kamer! Schone, ruime mooie kamer en badkamer. Alleen foto's van Andy Warhall (de creep) overal, vond ik persoonlijk storend, maar kon ik goed negeren. Personeel zeer behulpzaam met vervoer naar vliegveld, taxi's met vooraf vermelding van ritprijs. In huis Spa, was niet altijd goed, jammer.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Ghita EL SALES DEPARTEMENT op 23 nov 2022
Dear Guest, First, thank you for taking time to review your stay at bab hotel. we are pleased to know that our staff was up to meet all your needs and that you enjoyed your stay between us.Hope to see you again very soon. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel, ze helpen je met al je vragen en zijn erg beleefd! Lobby is ook ruim en netjes. Toiletten beneden zien er ook mooi uit. Ruime kamers, bed en badkamer. Kamer zelf was wel wat stoffig in hoeken, stopcontacten etc. In de ochtend wat lawaai overlast van buitenaf, dus dun glas. Verder een fijn hotel, prima ontbijt en op loopafstand van winkels. Zwembad ook netjes en een leuk terras buiten!
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van BAB Hotel op 21 jan 2020
Dear Client, We would like to thank you for taking the time to share your experience with us regarding your stay at our establishment. It is our privilege to know that you've enjoyed your stay with us at the BAB Hotel Marrakech. However, we apologize for the inconvenience that you've experienced, and we can assure you that your valuable feedback will be taken into consideration to better the guest experience. We thank you and truly hope to see you once more at The BAB Hotel Marrakech. Kindest regards.

8/10 – Goed

Mark

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, moderne inrichting met mooie kamers
Kamers op de eerste verdieping zijn gehorig door muziek in de bar. Na paar keer klagen kregen we zonder problemen een andere kamer op een hogere verdieping waar het geluid niet te horen was.
4 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van radwane op 4 mrt 2018
Bonjour Cher client , Nous vous remercions pour vois commentaires et nous espérons vous revoir bientôt au BAB HOTEL pour un nouveau séjour. Bien a vous

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van radwane op 6 mei 2018
Bonjour cher client , Nous vous remercions d'avoir choisit le BAB HOTEL et nous espérons vous revoir bientôt. Bien a vous

6/10 – Redelijk

SB

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op zich prima maar wel verbeterpunten
Zowel diverse positieve als negatieve reacties die eerder gegeven werden, snap ik niet. Het hotel is in de basis in orde maar faalt op een aantal punten. Het inchecken gaat langzaam, na een lange treinrit wil ik gewoon snel naar mijn kamer. Het internet was langzaam, de eerste avond langzaam maar stabiel, de tweede avond langzaam en onstabiel, heel frustrerend. En ik weet dat het in Marokko helemaal niet zo onstabiel hoeft te zijn. Het bed was super lekker en groot, maar de nachtrust was minder, heel veel herrie van buiten (clubs, geschreeuw en natuurlijk getoeter). Het avondeten was prima in orde, lekker en eerlijk geprijsd. Het ontbijt, waar veel negatieve reacties over zijn in de reviews, was wat mij betreft prima in orde. Vers, genoeg, lekker en de omelet die vers bereid werd, smaakte super. Vanwege het slechte Wifi en de geluidsoverlast van buiten tijdens de nacht, verwacht ik niet terug te keren naar dit hotel bij een volgend bezoek aan Marrakech.

4/10 – Matig

Anoniem, Amsterda

Negatief: Personeel en service
Geen fijn hotel
Contact met de medewerkers verloopt erg stroef en ze kijken je ongemakkelijk aan bij vragen (misschien vanwege de taal barrière). Kamer was prima, hotel ligging ook prima in nieuwe deel van Marrakech. Ontbijt is niet heel uitgebreid maar prima. Taxi van hotel naar vliegveld is 10 euro (100 dirham).
Reactie van radwane op 1 mrt 2017
Bonjour Nous vous remercions pour vos commentaires et nous espérons être a la hauteur de vos attente pour le prochain séjour .

6/10 – Redelijk

GK, Holland

Negatief: Personeel en service
Leuk hotel in het centrum
Leuk hotel, nette kamers en centraal gelegen in het centrum van Marrakech. Is op loop afstand van bijna alle bezienswaardigheden zoals de Medina en restaurants etc. Het bedienend personeel vond ik heel aardig alleen de dame bij de receptie vond ik erg irritant, de dame van de schoonmaak/kamer vroeg vooraf al om geld en de heer die je koffers naar de kamer bracht had al een prijs voor het dragen van je koffers. Dus dat viel zwaar tegen. Het eten is goed en ontbijt is ook prima.
Reactie van radwane op 17 dec 2016
Bonjour Nous vous remercions pour vos commentaires et espérant vous revoir prochainement au BAB HOTEL pour une nouvelle expérience . Radwane

10/10 – Uitstekend

Viktoria

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Top citytrip
Het hotel is erg modern en super netjes - zeker waar voor je geld! Ik verbleef hier een aantal dagen met een vriendin en wij hebben het prima naar ons zin gehad. De bedden zijn fijn, kamer ruim genoeg, mooie badkamer en behulpzaam personeel (vooral de portiers). Het hotel ligt in een fijne wijk, op loopafstand van een bekende winkelstraat met allerlei westerse winkels. Een aanrader is wel om een auto te huren (of de taxi te nemen) en binnen 10-15 minuten zit je op alle bekende plekken van Marrakech. Enige minpuntje was de douche: erg zachte stralen. Verder niets op aan te merken!

8/10 – Goed

Veronique S.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Super!
Top interieur, vriendelijk personeel, leuke loungebar, goeie keuken, centrale ligging, ... een aanrader.

10/10 – Uitstekend

Raina P.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fantastisch hotel en locatie
Wij hebben een fantastische tijd gehad in Bab hotel. Een week vol luxe en top service. Schoon hotel, top service en geweldige locatie nabij de stad. Alles is binnen handbereik. Een echte aanrader. Als je van modern en luxe comfort houdt dan is dit hotel de juiste keus. Wij gaan zeker terug!!!

8/10 – Goed

Glenn K.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ik was voor mijn werk en het voelde als ik op vakantie was.
Goed hotel, netjes en verzorgd zowel de kamers als het hotel zelf. Nette en leuke personeelsleden en locatie van het hotel is perfect. Loop afstand van de Medina en moderne winkelcentrum. Een aanrader tenminste als je niet van zwemmen houd. Ze hebben een kleine zwembad wel gezellig.

8/10 – Goed

Jeanette, Leeuwarden, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
supertrendy
Supertrendy hotel, helaas de eerste twee nachten amper geslapen (en dat lag niet aan de bedden, want die zijn echt fantastisch) vanwege de harde muziek uit het restaurant/nachtclub). Een andere kamer was gelukkig geen probleem.

8/10 – Goed

lisette, 4885 Achtmaal, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel in nieuwe buurt
mooi hotel in de nieuwe buurt nadeel was dat het restaurant een bar werd met luide muziek niet zo goed voor je nachtrust maar erg mooie ruime kamers

8/10 – Goed

Magnus

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Lite slitet men trevlig personal.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A good stay
A pleasant stay at this hotel. Positioned in a good location so easy to get around everywhere. Staff are very friendly. The deluxe room wasn’t as described but staff were able to resolve issues quickly.
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Farhad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Hotel
Best location in the center. Walking distance to bars, restaurants , lounges , coffee shops. Staff were extremely nice and helpful . Lamea the front desk supervisor was professional , helpful and tried to make guest happy . Breakfast was very nice . I defiantly stay again - the only thing that they need to work on the housekeeping . They leave the dirty glasses and don’t leave coffee pads every day .
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ali Rida

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Rik

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel vétuste, une renovation s'impose avec urgence. Les photos ne reflète pas la réalité. Spa pour touristes, 5/10 bon pour première expérience
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Janet

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

jacob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Mag

2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ishtiaq

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Rooms were good demanding more city tax on reception after lot of discussion with manager finally agreed on same price what hotel.com asked me to pay make sure u deal with them on day 1 Not very helpful reception staff, i asked them to book a taxi for airport-he said taxi will charge 250MD but i went outside hotel and taxi man said 100MD. he picked us up at 6AM so they try to steal you every penny when possible be careful
5 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

gerard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The BAB Hotel has a perfect international standard, and the staff are very friendly and openminded. We got an upgrade do to a small delay in check inn, and the room was perfect. Im absolutely coming back to BAB Hotel on my next visit
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Elizabeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are huge and so is the bed and bathroom. Very clean.Very noisy throughout the night from the traffic outside and people shouting.
2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Karim Khaled

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

salima

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotellet er fint og rent, rommene er store og har balkong. Badet har to servanter og veldig stor dusj. Personalet er hyggelige og hjelpsomme. Renhold er topp, en spesiell takk til en stuepike som jobbet i etasjen hvor vi hadde rom, hun var hyggelig, blid og flink til å rengjøre rommer.
7 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Bouchra

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Achraf

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Ghita EL SALES DEPARTEMENT op 27 dec 2022
Cher client, nous vous remecrions pour votre feedbackau plaisir pour une très prochaine fois.très cordialement

6/10 – Redelijk

Jean Ann

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
We loved this hotel. Great location, super modern. However the reservation system is very poor. We booked several rooms on two occasions and both times the reservations were not correct. The staff were great, the restaurant also but took well over an hour to get food. The hotel is not up to to standard on cleanliness. No toilet paper or towels. Maintenance also poor. Lights not working, blinds broken. This could be a super hotel but need proper management.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Ghita EL SALES DEPARTEMENT op 10 okt 2022
Dear Guest,First, we would like to thank you for sharing your comment,the reservations were made with the reservation site hotels.com, probably, it is a technical glitch,next time you try to go directly with the hotel to avoid any mistakes.for the towels and toilet paper, they are at disposal and it was enough to ask to the chambermaid or the recpetion.We apologize for this misunderstanding and assure you that the necessary actions will be taking to avoid this problem to happen againWe hope to see you again very soon,very cordially

2/10 – Ontzettend slecht

Jean Ann

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Jean Ann

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Super modern design with pool. Loved the food and loved being able to have an alcoholic drink. The cleaning could definitely be improved but overall loved this hotel!
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Ghita EL SALES DEPARTEMENT op 23 sep 2022
Dear Jean, First, thank you for taking time to review your stay at bab hotel. we are pleased to know that you enjoyed your stay and that you liked the room. We assure that your lovely feedback will be shared with the staff. thank you again and hope to see you a seconde time at bab hotel. Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Assia

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CATASTROPHIQUE
Nous sommes venus dans cet hôtel pourtant bien noté avec pleins de bonnes intentions. Pourtant, service déplorable, ménage fait à 17h30, si on peut appeler ça « fait ». De la poussière partout, les poubelles non vidées. Obligées de laisser la lumière allumée pour que les prises fonctionnent et seulement 2 serviettes pour 3. Wifi inexistante. La douche fuyait tellement que la Sdb était entièrement inondée à chaque fois. Ne parlons pas de l’isolation et des rideaux et stores inutiles et noirs de poussière… bref à éviter fortement !
5 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Ghita EL SALES DEPARTEMENT op 23 sep 2022
Chere Mme ASSIATout d'abord nous vous remercions pour le partage de votre commentaire, tous les commentaires sont importants pour nous que ça soit négatif ou positif vu que cela nous permet d'avoir un œil sur nos expériences clients pour corriger ou améliorer nos prestations et garder nos clients satisfaits. pour le bruit, il s'agit d'un hotel au plein, ce qui explique des fois le bruit des voitures qui passent. En ce qui concerne la wifi, le probléme des fois est generale dans le secteur mais les meusures necessaires ont été faite à la minute prés Nous vous assurons que nous avons pris votre commentaire au grand sérieux et nous ne manquerons pas de mettre en place les actions nécessaires afin de rendre nos prestations à la hauteur des attentes de nos hôtes. Nous vous remercions vivement d’avoir porté ces problèmes à notre attention, et on espère vous revoir une très prochaine fois afin de vous donner une vraie impression du BAB HOTEL. Très cordialement,

10/10 – Uitstekend

Mary

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All the staff from the door man, receptionist, dining staff, room service, spa and housekeeping staff were all professional, friendly and hard working in their duties. The breakfast buffet was delicious with lots of fresh food and variety. The room was clean, great AC, quiet, and good location. I would definitely stay at the Bab Hotel again in the future.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van sales Manager op 1 aug 2022
Dear guest, we are plaised to know that you enjoyed your stay between us and that our staff was up to meet all your needs. Hope to see you again. best regards. SALES DEPARTEMENT Ghita EL

10/10 – Uitstekend

Mary

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Very nice and clean hotel. The staff are very helpful and professional. Nouhaila: one of the massage therapist is very nice, kind and professional. I enjoyed my relaxing massage received by Nouhaila. I would definitely stay at the Bar Hotel again.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van sales Manager op 15 jul 2022
Dear Mme MARY, Thank you for taking the time to review your stay at our hotel and giving us your feed back. we are pleased to know that you enjoyed your stay bettwen us, Hope to see you soon, kind regads, sales departement Ghita EL

10/10 – Uitstekend

Mary

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the art on the walls, the spa, the buffet breakfast and staff.
5 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van sales Manager op 15 jul 2022
Dear Mme, Thank you for taking the time to review your stay at our hotel and giving us your feed back. we are pleased to know that you enjoyed your stay bettwen us, Hope to see you soon, kind regads, sales departement Ghita EL

2/10 – Ontzettend slecht

Akram

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This Hotel is very outdated, pictures looks perfect, in reality the most outdated hotel,
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van sales Manager op 13 jul 2022
Dear M. Akram, Thank you for taking the time to review your stay at our hotel and giving us your feed back. We are pleased to take any feedback from our guests either it’s positive or negative as it will help us to keep our services up to meet all the guests needs and makes us the more valiant to ensure that the negative experience does not happen again, We assure you that the necessary actions have been taken, as keeping our customers happy is our ultimate priority. hope to see you again at bab hotel. Best regards, Sales Departement, Ghita EL

10/10 – Uitstekend

mostafa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van sales Manager op 1 aug 2022
Bonjour, Nous vous remércions pour votre feedback espérons vous revoir encore une fois dans nos lieux bien à vous

10/10 – Uitstekend

Ugochukwu

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really enjoyed my stay
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van sales Manager op 13 jul 2022
Dear Guest, we are pleased to know that you enjoyed your stay bettwen us. best regads

8/10 – Goed

Christian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Sales Manager op 9 nov 2021
L’ensemble de l’équipe du BAB Hôtel vous remercie pour votre commentaire. Nous serions ravies de vous accueillir à nouveau dans notre boutique Hôtel. Cordialement, Mehdi Kazouini

10/10 – Uitstekend

Ola

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is perfect well presented near town the staff were fantastic extremely helpful i will surely recommend and i would return...aswell
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van General Manager op 13 sep 2021
Dear Guest, We would like to thank you for choosing BAB hotel Marrakech For your stay. We are so happy that you enjoyed your stay with us. We appreciate all your comments as your feedback which is very important for us to keep improving all our services. Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

mostafa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van General Manager op 13 sep 2021
Dear Mostafa, We would like to thank you for choosing BAB hotel Marrakech For your stay. We are so happy that you enjoyed your stay with us. We appreciate all your comments as your feedback which is very important for us to keep improving all our services. Kindest regards,

8/10 – Goed

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
Good hotel, nice rooms, breakfast was very good, staff were friendly, just one thing i didn't like was the swimming pool , very small and not so clean
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van General MAnager op 6 aug 2021
Dear Guest, We would like to thank you for choosing BAB hotel Marrakech For your stay. We are so happy that you enjoyed your experience with us, and you loved our Hospitality. We appreciate all your comments as your feedback which is very important for us to keep improving all our services. Kindest regards, Khalil Guerraoui

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is very central for gueliz- walking distance to everything. The staff especially the front desk is superb.
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van bab op 13 jul 2021
Dear Guest, First of all, we thank you for choosing the BAB hotel, we are verry happy to hear that you had a beautiful stay with us. The entiere Team will Be there to welcome you Again. See You Soon, Mehdi KAZOUINI Sales Manager

4/10 – Matig

Faisal

Negatief: Netheid
تم حجز غرفة مع الافطار وعند الوصول تم اخذ قيمة الفطور مرة اخرى، اخذ الفندق مبلغ مالي مقابل تنظيف الغرفة بشكل يومي.
2 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Sales Manager op 12 mei 2021
نشكرك على اختيار فندق bab ، نود معرفة المزيد من المعلومات حول حجزك لمعرفة ما إذا كنت قد حجزت غرفة فقط أو مع وجبة الإفطار ، فيما يتعلق بالتنظيف نحن لا نتحمل أي رسوم مقابل هذه الخدمة ، نشكرك على إرسال فاتورتك لتكون قادرًا على التحقق من كل شيء

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sejour agreable . Etablissement tres bien entretenue. Exelent emplacement.
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Sales Manager op 18 mrt 2021
Cher(e) client(e), Merci d'avoir choisi le BAB Hotel, nous sommes heureux d'apprendre que vous avez passé un agréable séjour. je serons ravie de vous accueillir a nouveau, Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Raymond

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Remarquable tenue de l’établissement BAB HÔTEL, service de qualité et personnel exceptionnellement bien professionnel bravo au directeur et son équipe 👍
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Jean Philippe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Raymond

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Abdelkader

1 nacht verbleven in december 2020