Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Royal Mirage Deluxe Marrakech

4.5 out of 5
Royal Mirage Deluxe Marrakech
Rue Paris, Quartier Hivernage, Marrakech

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 491 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 219 van 491 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 127 van 491 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 75 van 491 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 47 van 491 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

El Kadi

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Personnel a la reception est faux. Il y a un malaise. Pas tres acceuillant. Dautres clients nous ont confié avoir eu le meme sentiment helas... La réception a pris des pourboires sans y avoir ete autorisé. Tres bel hotel, tres chic.
7 nachten verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Dee

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location but maybe a 3* instead of 5*
So I will give this my honest opinion based on our experience. This hotel was not a 5* but I would say 3*. If you are looking for something more than 3* star then this is not the place for you. However, the location is good. Fatima from housekeeping is very nice and good at her job, so she get's 5 stars. Staff were friendly but not very informative during our stay and when we arrived. Eg did not tell us basic info such as facilities within the hotel until we asked or even asked about our stay after we checked out etc. just the basic service.. maybe that's because we don't speak french since we noticed it has been different with French speaking guest.. We paid extra for a deluxe room but to be honest there was nothing deluxe about the room. The airconditioning did not cool, but only warm up the room. The toilet didn't flush right during our whole stay, same goes for the water in the sink and shower. After complaining about this a couple of times we just decided to shower in the bath tub, which is inconvenient since my wife is pregnant but ok.. Breakfast buffet was ok but not many options available and it's the same every day (we stayed 10 days). The quality of the food while we ordered room service was good. Pool was lovely, but the water is very cold...too cold to enjoy swimming. Fitness area has a couple of treadmills and some dumbells, so it's very minimal..ok for a day but not a weeks workout. There is hardly entertainment in the hotel and at it's very noisy.
9 nachten verbleven in april 2018

4/10 – Matig

Majid , T

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Tax is erg hoog in vergelijking met de meeste hote
Tax is erg hoog in vergelijking met meest hotels op dezelfde locatie. 5 euro per persoon per nacht! Belachelijk duur!!!! Verder is er veel overlast van barbezoekers! Vanaf 4 uur in de ochtend is er veel overlast in hotel en daar buiten!

6/10 – Redelijk

rob, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service
Rustig hotel, goede service
Een koffiezet apparaat op de kamer had wel prettig geweest. Rustig hotel, had iets levendiger mogen zijn. Bv wat muziek bij het zwembad

8/10 – Goed

Hennie, Wijk bij Duurstede

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
leuk hotel in Marrokaanse stijl
Mooi hotel in Marrokaanse stijl goede bediening aan de rand van de Medina. Enige nadeel is dat er een disco is waarvan het geluid door het hele hotel klinkt van 11 uur in de avond tot 5 uur in de ochtend. Eerst kregen we een kamer boven de disco en na klacht kamer zover mogelijk verwijderd . Geluid was toen minder maar de basbox was nog goed te horen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Als je niet in de Medina wilt zitten, maar wel vlak in de buurt, is deze locatie ideaal. Supermooi hotel, comfortabele kamers en heeeel fijn zwembad. Ontbijt was niet geniaal maar prima genoeg en de service niet altijd even snel, maar haan die daar naar kraait. Heel prettig verblijf gehad hier.

10/10 – Uitstekend

Bahadir, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zelfs tiramisu besteld midden in de nacht :)

8/10 – Goed

Johan M., Amersfoort Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NICE HOTEL WITH NOISY NEIGHBOURS!!
The Royal Mirage Deluxe Hotel in Marrakech is a beautiful hotel. It's positioned between the old part with it's famous sqaure, souks and Kasbah and the new part with Casino's and nice shops. All is on walking distance. The hotel offers a lot with a nice swimming pool, a Hammam, several restaurants and bars. HOWEVER in the surroundings of the hotel is a very active discotheque which makes terrible noice from 11.00 pm to 6.00 a.m. So make sure you have a room in the "quiet" part of the hotel!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

goed voor verminderde prijs, 5sterren niet waard
Het hotel is redelijk goed gelegen net buiten de stadsmuren. Ontvangst aan de receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. De service en inrichting is echter geen 5 - sterrenhotel waard. Gelukkig betaalden wij aan sterk verminderde prijs waardoor dit hotel wel een goede prijs - kwaliteitverhouding heeft.

8/10 – Goed

Peter, Rotterdam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Royal Mirage Deluze, aanrader.
Positief: Goede locatie: 15 minuten lopen van het bekende plein. Ook naar het nieuwe gedeelte (Gueliz) is het niet ver. Mooi interieur. Ruime kamer. Veel kastruimte. Bad en douche. Ruim balkon. Groot zwembad. Kluisje op kamer. Geldautomaat in het hotel. Goed ontbijt (omelet werd op bestelling gemaakt). Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kanttekening; het was wel laagseizoen (dus weinig gasten, gunstige prijs) Negatief (betrekkelijk): Last van duiven op het dak/balkon, wc spoelde niet goed door, weinig (1 !) tv zenders.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel heeft een aangenaam Arabisch interieur en biedt veel voorzieningen. De kamers zijn goed en groot doch standaard. De medewerkers zijn vriendelijk en gastvrij. Het hotel ligt in een aangename buurt (Hivernage) op redelijke loopafstand van de medina en dichtbij Gueliz. Hotel wordt ook gebruikt voor georganiseerde reizen en seminars. Als individuele gast heb je hier geen last van.

6/10 – Redelijk

Frank, Netherlands

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nice rooms, but old and not friendly staff
The location is ok, not too far from the Medina (20 min walk). The staff at reception were not really friendly to us. The SPA is rediculous old and crappy. The pool is next to a busy road, so not really relaxing because of the constant noise. Marrakesh is a city we will never return to. Nice city but the people you meet as tourist are not friendly, they bother you all the time, lie and cheat. Too bad for such a beautiful country....

6/10 – Redelijk

Inès

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

JOAO FERNANDO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Robert

1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Sebastien

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
DÉCEPTION ET BRUIT INSUPPORTABLE
Ma note n’est pas représentative du séjour mais J’ai été tellement déçu des bruits nocturne de cet hôtel entre les personnes qui jouent du piano certain soir, un musicien qui joue dans le hall un autre soir, et un bar au Rez de chaussée ou devrais je dire une discothèque compte tenu du volume de la musique je peux pas dire que je sois satisfait de l’hôtel mirage deluxe, L’hôtel est vieillissant rien de luxueux à l'exception de son hall d’entré qui est très beau. Le dernier soir l’hôtel a laissé le bar diffuser sa musique au volume max jusqu’à 1h30 nous devions quitter l’hôtel à 6h autant dire que la nuit a été courte malgré nos plaintes à partir de 23h30 nous n’avons eu aucune indemnisation et aucune réponse à mon mail de réclamation auprès du responsable. Hôtel et fête ne sont pas compatible sans une isolation respectable nous ne sommes pas venu faire un spring break ou fêter le carnaval
5 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Joao pedro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Emma, Irvine

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Fatima Zahra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Très bel hôtel Décoration traditionnelle Piscine agréable Bon petit dej
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

pascaline

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

sandra

3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Bernd

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Paul G

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Some broken door security items in room, not very safe.
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

benjamin

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Très mal entretenu. Mauvais rapport qualité / prix
Hall d’entrée impressionnant mais chambres très mal entretenue (fuîtes dans la salle de bain, meubles réparés avec du scotch, rafistolage dans chaque coin). Au final le rapport qualité / prix n’est pas bon
1 nacht verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Abdulaziz

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They are remodeling some floors, so it was super noisy. The hotel is 2 to 3 stars at best. Doors are squeeky with a very load noise.
3 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Laurent

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Alain, St jean de monts

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Piscine agréable Point négatif: ne correspond pas au descriptifs fait pas Expedia Manque d entretien
6 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Remer

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manque d’organisation
5 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Naser

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Mourad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Imane

2 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Shazib

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wifi didnt work.bath tub kept blocking
3 nachten verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Jessica

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
The staff was nice. Housekeeping would come in and clean the room and once they had left the floor with really greasy and it made it dirty to get into bed. Had to continue washing feet. I got abouts 8 bug bites sleeping in my room. I'm not sure if it was from a mosquito or bed bugs. Overall it is a nice hotel but it is not worth the price you pay.
5 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

philippe

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Scandaleux
Des travaux extérieur tres bruyants interdisant l accès à la piscine . Les déchets poussières et autres tombant dans la piscine Le nettoyage au jet d eau soir tombant .....dans la piscine ! Bref faites attention ou vous nagez ! Cerise sur le gâteau , une certaine Malika vous contacte avant votre arrivée et vous propose un taxi AR à 70 euros. ..... 22 euros sur booking Bref bref méfiez vous !
7 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Carlos

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van guest relation op 4 feb 2020
Dear guest, Thank you very much for your feedback. We sincerely appreciate your comments regarding our staff, restauration and our location. We look forward to welcoming you for the next stay Best Regards

10/10 – Uitstekend

Ona

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Run Down
This is a very run down hotel, but the hotel was clean, service was okay - except for the lady in reception who claims to be the manager was not polite at all
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van guest relation op 6 dec 2019
Dear Guest, Thank you for taking time to let us know about your experience at the Royal Mirag Deluxe. We are sorry that your experience did not meet your expectations ; please allow us to express our sincerest apologies. At the Royal Mirage, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. Please be assured that we are taking the appropriate measures to adress the problem and prevent future occurrence. We appreciate for sharing your concerns, and we hope you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Le personnel est le point fort de l'hôtel
tout s'est bien passé Personnel au top
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
5 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Under middel
Rejse med en baby er ik nemt. Valgte Royal mirage fordi det skulle være 5 stjernet. Hotellet havde ik en babystol/indsats hvilket gjorde det meget svært at give morgenmad. Morgenmaden på hotellet havde ingen variation, det samme hver morgen i 6 dage. Vi eftersøgte en elkedel for sterilisering af sutteflasker men det havde de heller ik. Musikken ved poolen var autorepeat/samme cd hele dagen lang i 6 dage. Beliggenhed af hotellet var til gengæld godt, både til den nye bydel samt gamle.
6 nachten verbleven in september 2019
Reactie van guest relations op 19 sep 2019
Dear, Thank you for choosing the Royal Mirage Deluxe following your recent stay. We are deeply sorry to read you did not appreciate some of our services. Your comment have been share with our team, we thank you very much for bringing your valuable feedback. We hope to have the pleasure of welcoming you again the near future. Sincerely

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Would not class it as a 4*. look tired in need of a clean up and paint. Breakfast needs improving, Very little veg, vegan option, Need fresh milk. need to change breakfast around. Same thing every day!!
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van guest relations op 26 jun 2019
Dear Guest, Thank you for taking time to let us know about your experience at the Royal Mirag Deluxe. We are sorry that your experience did not meet your expectations ; please allow us to express our sincerest apologies. At the Royal Mirage, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. Please be assured that we are taking the appropriate measures to adress the problem and prevent future occurrence. We appreciate for sharing your concerns, and we hope you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Gyorgy

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel bien placé à 1/4 h a pieds de la Médina mais un peu viellissant notamment les salles de bain qui auraient vraiment besoin d être refaites . Grande piscine agréable , petit dej correct sans plus. Personnel agréable mais en trop petit nombre.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van guest relations op 22 jun 2019
Cher client, Merci pour votre commentaire suite à votre séjour au Royal Mirage Deluxe. Nous vous remercions chaleureusement pour vos compliments qui seront partagés avec l’ensemble du personnel. Nous prenons note de vos remarques et espérons avoir le plaisir de vous prouver nos améliorations lors de votre prochain séjour. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau prochainement. Cordialement