Dagelijks continentaal ontbijt (EUR 6.90 per persoon)

Beoordelingen van Hotel Inn Design Dijon

1 out of 5
Hotel Inn Design Dijon
61 Rue en Charmois, Marsannay-la-Cote, Cote-d'Or

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 36 van 249 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 63 van 249 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 72 van 249 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 249 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 35 van 249 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Tanja

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles wat hierboven staat
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Sam

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

ad

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Verouderd hotel op bedrijven terrein. Wel fijn vlakbij snelweg
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Larry

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Bedden verschrikkelijk hard. Vieze wc en douche met veel roest
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Adriana

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Wij waren op doorreis, dus was voor ons helemaal prima. Fijne bedden. Ontbijt vrij basic, maar daar was de prijs ook naar.
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Melle

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Functioneel snelweg hotel. Toilet spoelde niet door. Geen airco en erg warm op de kamer daardoor de slaap niet gehad waarvoor we kwamen. Inchecken kon via automaat. Drankjes automaat stuk. Dus geen koud drankje na 10 uur reizen. Wel leuk stapelbed boven 2 persoonsbed en geschakelde kamers.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van directeur op 25 aug 2022
We hebben goede nota genomen van uw opmerkingen over ons etablissement die onze volledige aandacht hebben behouden.Allereerst onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden tijdens uw verblijf.Onze teams doen er echter alles aan om het ongemak voor onze klanten tot een minimum te beperken. Ook heeft u de mogelijkheid om contact op te nemen met de receptie om ons hiervan op de hoogte te stellen zodat wij het nodige kunnen doen.

4/10 – Matig

Annelies

Negatief: Voorzieningen
Helaas geen airco, slecht onderhouden bij de deuren was de onderkant aan het wegrotten door de vocht van de douche. De douches zijn veel te klein, voor een dikkere persoon kan deze er niet in.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van directeur op 23 aug 2022
We hebben goede nota genomen van uw opmerkingen over ons etablissement die onze volledige aandacht hebben behouden.Allereerst onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden tijdens uw verblijf.Onze teams doen er niettemin alles aan om de overlast voor onze klanten tot een minimum te beperken. Ook heeft u de mogelijkheid om contact op te nemen met de receptie om ons hiervan op de hoogte te stellen zodat wij het nodige kunnen doen.

2/10 – Ontzettend slecht

Yvonne

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer slecht en vies hotel en bloedheet op de kamers!
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van director op 2 aug 2022
We hebben goede nota genomen van uw opmerkingen over ons etablissement die onze volledige aandacht hebben behouden. Allereerst onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden tijdens uw verblijf. Onze teams doen er niettemin alles aan om de overlast voor onze klanten tot een minimum te beperken. Ook heeft u de mogelijkheid om contact op te nemen met de receptie om ons hiervan op de hoogte te stellen zodat wij het nodige kunnen doen. Ondanks alles hopen we u bij een volgend bezoek aan onze regio snel te mogen verwelkomen in ons hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor een snelweghotel is dit perfect. Zelfs 2 dagen verbleven. Supermarkt, Mac, restaurant op loopafstand. In een supermarkt kun je voor weinig ontbijten/lunchen. Dijon ook een prachtige stad om te bezoeken.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van KHELIFA op 12 aug 2021
Geachte heer Het is met groot genoegen kennis te nemen van de tevredenheid die ons etablissement u tijdens uw verblijf heeft geschonken. Wij verheugen ons erop u de volgende keer in onze regio te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Bij reservatie inchecken via automaat. Had mail gestuurd met vragen maar nooit antwoord gekregen. Op de kamer heel warm en raam "veilig" openzetten niet mogelijk.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Inchecken gebeurt heel vlot. Geen verluchting in de gangen, noch in de kamers van het hotel. Bij warm weer is het precies een sauna en kan je 's nachts nauwelijks slapen.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Het inchecken verloopt zeer vlot en de receptioniste was heel vriendelijk en zeer behulpzaam. Op de kamers was het zeer warm en er is geen airco, zodat het s' nachts zeer moeilijk slapen was en men constant zat te zweten.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Harold, Wateringen

Positief: Netheid, personeel en service
Eenvoudig, goedkoop en zeer vriendelijk ontvangst
Zeer vriendelijke en behulpzame dame die ons ontving en hielp bij het inchecken.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Isabelle Fontaine op 13 mrt 2018
bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de répondre au questionnaire, l'avis de nos clients st une source constante d'amélioration. Sentiments dévoués

6/10 – Redelijk

Daan, apeldoorn

Positief: Netheid, personeel en service
Good hotel for 1 night
A good hotel for 1 night. Bathroom was very small but also very clean.
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel. Gaan er zeker nog eens terug. Vriendelijke receponiste. Is zeker aan te raden, en vooral als tussenstop naar of van het zuiden.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Naam van het hotel gaf verwarring
Hotel was aan het verbouwen al 2 jaar en heet nu bonsai. Beetje verwarrend. Verder goed
Reactie van KHOUDIEDJI op 10 feb 2017
Nous venons de prendre connaissance de votre commentaire et nous vous remercions d'avoir pris le temps d'apporter votre sentiment sur votre séjour à l'hôtel Bonsaî de Dijon.Nous vous assurons que nous mettrons tout en oeuvre pour continuer à progresser afin de vous satisfaire de votre prochain séjour. La direction

2/10 – Ontzettend slecht

henny

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
achteraf
zou het niemand aanraden, het is ontzettend oud geen lift en de kamer stonk

4/10 – Matig

Ed, Voorhout

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vergelijkbaar met F1 hotels maar duurder
Had volgens receptioniste 2 kamers geboekt hetgeen niet waar was. Dus 2e kamer werd door receptioniste geannuleerd. De kamer was redelijk schoon maar met een heel laag bed en een dun matras op een plank. De douche ruimte was heel beperkt waardoor je je ternauwernood kon douchen. Dit is voor ons (70+) een hotel waar we niet meer terugkomen.

2/10 – Ontzettend slecht

Ad.k, Oud Alblas

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een absolute afrader
Klachtenbehandeling ter plaatse zeer slecht norse dame aan de receptie hoetel naar het lijkt uitsluitend voor honden op deze kamers wil je zelfs niet dood gevonden worden

6/10 – Redelijk

Martijn, Drenthe

Negatief: Comfort kamer
Redelijk goed voor een tussenstop.
Het is een redelijk hotel voor een tussenstop richting het zuiden. Geen airco is wel erg jammer en dus een warme nacht.

6/10 – Redelijk

joke

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs kwaliteit klopt wel, rusten en verder !!
Bed was erg laag en hard matras, spoorlijn liep er langs,daar wen je snel aan, ach 1 nacht.maar wat wil je voor 39 euro,het meest irritante was dat er een vreemde geur hing.Het raam maar de gehele nacht open laten staan.

2/10 – Ontzettend slecht

Marcel, Hoofddorp

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Area 51 of experimentele bunker
Hotel is niet meer van deze tijd. Verouderd en je lijkt in een film te stappen. Je verwacht elk moment zombies tegen te komen of andere experimentele wezens. Nee niet doen, voor hetzelfde geld of een paar euro extra heb je wel iets beters. Voor ons noodzaak geweest, maar gooi dit hotel uit het bestand is echt niet meer van nu. Je waant je in een slechte film. Elke euro teveel besteed en ik ben niet moeilijk, heb veel gezien in de loop der jaren maar deze staat echt onderan.

4/10 – Matig

Francois, Genk

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik ga er nooit meer.
Echt niet onder indruk. De volgende keer betaal ik iets meer en ga naar Comfort hotel daar in de buurt.

4/10 – Matig

Dennis & Elles

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Schoon....maar is dan ook alles mee gezegd
Erg oud en slecht onderhouden. Bedden zijn erg slecht. kamer is meer dan basic, zeg maar aftands. Maar....wel schoon.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Martijn, Hengelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed en goedkoop hotel voor op doorreis
De hotelklerk was zeer behulpzaam, legde ons de weg uit naar een park en verontschuldigde zich omdat hij de kussenslopen vergeten was. Deze kwam hij uit zichzelf brengen.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smoezelig maar goedkoop hotel
Het rook er muf, de dekens stonken en zaten onder de vlekken. De receptionist was erg vriendelijk en het hotel is erg goedkoop maar voortaan betaal ik liever iets meer en lig ik in n schoner bed!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Goede optie voor doorreis
Goed voordelig hotel om een nacht doortebrengen op doorreis. Verwacht geen luxe, het is een simpel hotel maar dat kan ook niet anders voor die prijs.

6/10 – Redelijk

Jan, Eindhoven Nederland

Een goed vakantie door reis Hotel, voor een nacht.
een goedkoop overnachtings hotel, als je de volgende dag verder gaat rijden.

4/10 – Matig

BOUHNIK

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tromperie sur la chambre entre photos internet et realité, moquette qui date d'il y a 30 ans, robinetterie défectueuse, wc déplorable, tv non iclinable, bref à eviter !!!
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Jade

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Un peu déçu pas de sécurité les portes de chambre se ferme pas er porte de l hotel non plus pas de sécurité niveau chambre sa va sauf odeur salle de bain et wc qui fuit
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

LINDSAY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Does the job
Basic hotel but comfortable beds and warm. Only bad point was our room stunk of smoke. Didnt think to book a non smoking room as didnt think you could. A bit noisy at night, train line near by maybe.
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

ENGIN

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It started with terrible check in, we waited around 50minutes to enter the building. No one picked up the phone, check in machine outside does not accepted reservation number, so we waited outside about 50minutes with my children. we reached Expedia to aort it out. They opened the door with code after an hour. When we enter the room it was terrible, dirty, old and again very dirty. We faced a lady in the morning who was sitting on reception , she was rude and was not happy. It is the first time that we stayed that much dirty and bad hotel
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Daniela

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très sale
2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Gareth

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Aurélie

1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Roobathasan

1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Karsten

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Marco

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Für ein Zwischenstopp, ist die Unterkunft gut!
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Mickaël

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Dominique

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Catharina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Harmony

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ras
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van DIRECTEUR op 7 jun 2023
Merci à vous pour ce commentaire élogieux. Nous ne manquerons pas de le partager avec notre équipe qui sera ravie de le lire. A très bientôt

10/10 – Uitstekend

Mykola

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van DIRECTEUR op 7 jun 2023
Nous vous remercions pour votre commentaire et cette note de 10 suite à votre séjourVotre reconnaissance ne fait que nous encourager à continuer nos efforts.Au plaisir de vous revoirCordialement

8/10 – Goed

Laurent

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van MICK op 25 apr 2023
Nous vous remercions pour votre commentaire et cette note de 8 suite à votre séjourVotre reconnaissance ne fait que nous encourager à continuer nos efforts.Au plaisir de vous revoirCordialement

8/10 – Goed

Julien

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van DIRECTEUR op 17 nov 2022
Nous vous remercions pour votre commentaire et cette note de 8 suite à votre séjourVotre reconnaissance ne fait que nous encourager à continuer nos efforts.Au plaisir de vous revoirCordialement

2/10 – Ontzettend slecht

Gertrud

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir si d nach 21h dort angekommen, konnten nicht einchecken, wo war das Petsonal, haben von unterwegs telefonisch gemeldet, niemand ging ans ☎️ Telefon, kein Rückruf, nur besetzt, Bewertung von mir unterdurchschnittlich 6 Minus.
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Marie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Propreté à revoir et odeur désagréable
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Direction op 20 jul 2022
Nous avons pris bonne note de vos commentaires concernant notre établissement qui ont retenu toute notre attention. Nous vous prions tout d’abord de bien vouloir accepter toutes nos excuses pour les désagréments que vous avez subis lors de votre séjour. Nos équipes font néanmoins tout leur possible pour minimiser les désagréments pour notre clientèle. Vous avez également la possibilité de contacter la réception pour nous en informer afin que nous puissions faire le nécessaire. Nous espérons malgré tout avoir le plaisir de vous accueillir prochainement dans notre hôtel lors d’un prochain passage dans notre région.

10/10 – Uitstekend

Anne-Sophie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je recommande ce lieu pour une nuit.
Très bon rapport qualité prix pour cette nuit étape sur notre long trajet de 10heures. Arrivés à 0h00, la procédure pour récupérer la carte chambre a bien fonctionné, même si ça n'a pas été le cas pour une autre cliente avant nous, obligée d'attendre au moins 30min. Très bonne literie. Salle de bain propre, efficace. Seul hic, les oiseaux nombreux (mais on ne va pas trop se plaindre 😅) et donc très sonores. Il faisait très chaud dans la chambre, alors nous avions ouvert la fenêtre pour dormir. Nous n'avons pas pris le petit-déjeuner sur place.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van La direction op 25 apr 2022
Madame, Monsieur, Je note avec plaisir votre satisfaction quant à l’accueil qui vous a été réservés lors de votre séjour dans notre établissement Nous vous remercions de nous avoir fait part de vos remarques très constructives à nos yeux et d’avoir pris la peine de nous transmettre vos appréciations. Celles-ci nous permettent ainsi de mieux veiller au suivi et à la qualité de l’ensemble de nos produits et apporter éventuellement les améliorations qui s’imposent. Nous espérons avoir à nouveau le plaisir de vous accueillir prochainement lors d’un prochain passage dans notre région Cordialement,