Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 36 van 249 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
36
Gastenscore: 8 - Goed. 63 van 249 beoordelingen" "
8 - Goed
63
Gastenscore: 6 - Redelijk. 72 van 249 beoordelingen" "
6 - Redelijk
72
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 249 beoordelingen" "
4 - Matig
43
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 35 van 249 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
35
6,6/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
5,6/10
Voorzieningen
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Tanja
17 aug 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles wat hierboven staat
Tanja
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Sam
10 aug 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sam
1 nacht verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
ad
Reisde met familie
3 aug 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Verouderd hotel op bedrijven terrein. Wel fijn vlakbij snelweg
ad
1 nacht verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Larry
Reisde met familie
2 aug 2023
Negatief: Voorzieningen
Bedden verschrikkelijk hard. Vieze wc en douche met veel roest
Larry
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Adriana
Reisde met familie en kleine kinderen
2 aug 2023
Positief: Personeel en service
Wij waren op doorreis, dus was voor ons helemaal prima. Fijne bedden. Ontbijt vrij basic, maar daar was de prijs ook naar.
Adriana
1 nacht verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Melle
Reisde met familie
24 aug 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Functioneel snelweg hotel. Toilet spoelde niet door. Geen airco en erg warm op de kamer daardoor de slaap niet gehad waarvoor we kwamen.
Inchecken kon via automaat.
Drankjes automaat stuk. Dus geen koud drankje na 10 uur reizen.
Wel leuk stapelbed boven 2 persoonsbed en geschakelde kamers.
Melle
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van directeur op 25 aug 2022
We hebben goede nota genomen van uw opmerkingen over ons etablissement die onze volledige aandacht hebben behouden.Allereerst onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden tijdens uw verblijf.Onze teams doen er echter alles aan om het ongemak voor onze klanten tot een minimum te beperken. Ook heeft u de mogelijkheid om contact op te nemen met de receptie om ons hiervan op de hoogte te stellen zodat wij het nodige kunnen doen.
4/10 – Matig
Annelies
16 aug 2022
Negatief: Voorzieningen
Helaas geen airco, slecht onderhouden bij de deuren was de onderkant aan het wegrotten door de vocht van de douche. De douches zijn veel te klein, voor een dikkere persoon kan deze er niet in.
Annelies
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van directeur op 23 aug 2022
We hebben goede nota genomen van uw opmerkingen over ons etablissement die onze volledige aandacht hebben behouden.Allereerst onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden tijdens uw verblijf.Onze teams doen er niettemin alles aan om de overlast voor onze klanten tot een minimum te beperken. Ook heeft u de mogelijkheid om contact op te nemen met de receptie om ons hiervan op de hoogte te stellen zodat wij het nodige kunnen doen.
2/10 – Ontzettend slecht
Yvonne
Reisde met familie
28 jul 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer slecht en vies hotel en bloedheet op de kamers!
Yvonne
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van director op 2 aug 2022
We hebben goede nota genomen van uw opmerkingen over ons etablissement die onze volledige aandacht hebben behouden.
Allereerst onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden tijdens uw verblijf.
Onze teams doen er niettemin alles aan om de overlast voor onze klanten tot een minimum te beperken. Ook heeft u de mogelijkheid om contact op te nemen met de receptie om ons hiervan op de hoogte te stellen zodat wij het nodige kunnen doen.
Ondanks alles hopen we u bij een volgend bezoek aan onze regio snel te mogen verwelkomen in ons hotel.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
9 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor een snelweghotel is dit perfect. Zelfs 2 dagen verbleven. Supermarkt, Mac, restaurant op loopafstand.
In een supermarkt kun je voor weinig ontbijten/lunchen.
Dijon ook een prachtige stad om te bezoeken.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van KHELIFA op 12 aug 2021
Geachte heer
Het is met groot genoegen kennis te nemen van de tevredenheid die ons etablissement u tijdens uw verblijf heeft geschonken. Wij verheugen ons erop u de volgende keer in onze regio te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 jul 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Bij reservatie inchecken via automaat.
Had mail gestuurd met vragen maar nooit antwoord gekregen. Op de kamer heel warm en raam "veilig" openzetten niet mogelijk.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
9 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Inchecken gebeurt heel vlot.
Geen verluchting in de gangen, noch in de kamers van het hotel.
Bij warm weer is het precies een sauna en kan je 's nachts nauwelijks slapen.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
1 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Het inchecken verloopt zeer vlot en de receptioniste was heel vriendelijk en zeer behulpzaam.
Op de kamers was het zeer warm en er is geen airco, zodat het s' nachts zeer moeilijk slapen was en men constant zat te zweten.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Harold, Wateringen
5 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Eenvoudig, goedkoop en zeer vriendelijk ontvangst
Zeer vriendelijke en behulpzame dame die ons ontving en hielp bij het inchecken.
Harold
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Isabelle Fontaine op 13 mrt 2018
bonjour,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de répondre au questionnaire, l'avis de nos clients st une source constante d'amélioration.
Sentiments dévoués
6/10 – Redelijk
Daan, apeldoorn
24 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Good hotel for 1 night
A good hotel for 1 night. Bathroom was very small but also very clean.
Daan
1 nacht verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel. Gaan er zeker nog eens terug. Vriendelijke receponiste. Is zeker aan te raden, en vooral als tussenstop naar of van het zuiden.
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 feb 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Naam van het hotel gaf verwarring
Hotel was aan het verbouwen al 2 jaar en heet nu bonsai. Beetje verwarrend. Verder goed
Geverifieerde reiziger
Reactie van KHOUDIEDJI op 10 feb 2017
Nous venons de prendre connaissance de votre commentaire et nous vous remercions d'avoir pris le temps d'apporter votre sentiment sur votre séjour à l'hôtel Bonsaî de Dijon.Nous vous assurons que nous mettrons tout en oeuvre pour continuer à progresser afin de vous satisfaire de votre prochain séjour.
La direction
2/10 – Ontzettend slecht
henny
27 nov 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
achteraf
zou het niemand aanraden, het is ontzettend oud geen lift en de kamer stonk
henny
4/10 – Matig
Ed, Voorhout
4 nov 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vergelijkbaar met F1 hotels maar duurder
Had volgens receptioniste 2 kamers geboekt hetgeen niet waar was. Dus 2e kamer werd door receptioniste geannuleerd.
De kamer was redelijk schoon maar met een heel laag bed en een dun matras op een plank.
De douche ruimte was heel beperkt waardoor je je ternauwernood kon douchen.
Dit is voor ons (70+) een hotel waar we niet meer terugkomen.
Ed
2/10 – Ontzettend slecht
Ad.k, Oud Alblas
25 okt 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een absolute afrader
Klachtenbehandeling ter plaatse zeer slecht
norse dame aan de receptie
hoetel naar het lijkt uitsluitend voor honden
op deze kamers wil je zelfs niet dood gevonden worden
Ad.k
6/10 – Redelijk
Martijn, Drenthe
4 aug 2016
Negatief: Comfort kamer
Redelijk goed voor een tussenstop.
Het is een redelijk hotel voor een tussenstop richting het zuiden.
Geen airco is wel erg jammer en dus een warme nacht.
Martijn
6/10 – Redelijk
joke
29 jul 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs kwaliteit klopt wel, rusten en verder !!
Bed was erg laag en hard matras, spoorlijn liep er langs,daar wen je snel aan, ach 1 nacht.maar wat wil je voor 39 euro,het meest irritante was dat er een vreemde geur hing.Het raam maar de gehele nacht open laten staan.
joke
2/10 – Ontzettend slecht
Marcel, Hoofddorp
8 mrt 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Area 51 of experimentele bunker
Hotel is niet meer van deze tijd. Verouderd en je lijkt in een film te stappen. Je verwacht elk moment zombies tegen te komen of andere experimentele wezens. Nee niet doen, voor hetzelfde geld of een paar euro extra heb je wel iets beters. Voor ons noodzaak geweest, maar gooi dit hotel uit het bestand is echt niet meer van nu. Je waant je in een slechte film. Elke euro teveel besteed en ik ben niet moeilijk, heb veel gezien in de loop der jaren maar deze staat echt onderan.
Marcel
4/10 – Matig
Francois, Genk
13 sep 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik ga er nooit meer.
Echt niet onder indruk. De volgende keer betaal ik iets meer en ga naar Comfort hotel daar in de buurt.
Francois
4/10 – Matig
Dennis & Elles
3 sep 2015
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Schoon....maar is dan ook alles mee gezegd
Erg oud en slecht onderhouden. Bedden zijn erg slecht. kamer is meer dan basic, zeg maar aftands. Maar....wel schoon.
Dennis & Elles
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
23 aug 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Martijn, Hengelo
27 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed en goedkoop hotel voor op doorreis
De hotelklerk was zeer behulpzaam, legde ons de weg uit naar een park en verontschuldigde zich omdat hij de kussenslopen vergeten was. Deze kwam hij uit zichzelf brengen.
Martijn
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2015
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smoezelig maar goedkoop hotel
Het rook er muf, de dekens stonken en zaten onder de vlekken. De receptionist was erg vriendelijk en het hotel is erg goedkoop maar voortaan betaal ik liever iets meer en lig ik in n schoner bed!
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 jan 2014
Positief: Netheid, comfort kamer
Goede optie voor doorreis
Goed voordelig hotel om een nacht doortebrengen op doorreis. Verwacht geen luxe, het is een simpel hotel maar dat kan ook niet anders voor die prijs.
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Jan, Eindhoven Nederland
12 jul 2009
Een goed vakantie door reis Hotel, voor een nacht.
een goedkoop overnachtings hotel, als je de volgende dag verder gaat rijden.
Jan
4/10 – Matig
BOUHNIK
Zakenreiziger
23 apr 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tromperie sur la chambre entre photos internet et realité, moquette qui date d'il y a 30 ans, robinetterie défectueuse, wc déplorable, tv non iclinable, bref à eviter !!!
BOUHNIK
1 nacht verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Jade
Reisde met familie
23 feb 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Un peu déçu pas de sécurité les portes de chambre se ferme pas er porte de l hotel non plus pas de sécurité niveau chambre sa va sauf odeur salle de bain et wc qui fuit
Jade
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
LINDSAY
Reisde met familie
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Does the job
Basic hotel but comfortable beds and warm. Only bad point was our room stunk of smoke. Didnt think to book a non smoking room as didnt think you could.
A bit noisy at night, train line near by maybe.
LINDSAY
1 nacht verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
ENGIN
Reisde met familie en kleine kinderen
3 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It started with terrible check in, we waited around 50minutes to enter the building. No one picked up the phone, check in machine outside does not accepted reservation number, so we waited outside about 50minutes with my children. we reached Expedia to aort it out. They opened the door with code after an hour. When we enter the room it was terrible, dirty, old and again very dirty.
We faced a lady in the morning who was sitting on reception , she was rude and was not happy.
It is the first time that we stayed that much dirty and bad hotel
ENGIN
1 nacht verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Daniela
25 nov 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très sale
Daniela
2 nachten verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Gareth
27 aug 2023
Gareth
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Aurélie
21 aug 2023
Aurélie
1 nacht verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Roobathasan
22 jul 2023
Roobathasan
1 nacht verbleven in juli 2023
4/10 – Matig
Karsten
22 jul 2023
Karsten
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Marco
Reisde met familie
22 jul 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Für ein Zwischenstopp, ist die Unterkunft gut!
Marco
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Mickaël
16 jul 2023
Mickaël
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Dominique
8 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dominique
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Catharina
Reisde met familie
6 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Catharina
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Harmony
Reisde met familie
2 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ras
Harmony
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van DIRECTEUR op 7 jun 2023
Merci à vous pour ce commentaire élogieux. Nous ne manquerons pas de le partager avec notre équipe qui sera ravie de le lire. A très bientôt
10/10 – Uitstekend
Mykola
1 mei 2023
Mykola
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van DIRECTEUR op 7 jun 2023
Nous vous remercions pour votre commentaire et cette note de 10 suite à votre séjourVotre reconnaissance ne fait que nous encourager à continuer nos efforts.Au plaisir de vous revoirCordialement
8/10 – Goed
Laurent
23 apr 2023
Laurent
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van MICK op 25 apr 2023
Nous vous remercions pour votre commentaire et cette note de 8 suite à votre séjourVotre reconnaissance ne fait que nous encourager à continuer nos efforts.Au plaisir de vous revoirCordialement
8/10 – Goed
Julien
Reisde met familie
13 nov 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Julien
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van DIRECTEUR op 17 nov 2022
Nous vous remercions pour votre commentaire et cette note de 8 suite à votre séjourVotre reconnaissance ne fait que nous encourager à continuer nos efforts.Au plaisir de vous revoirCordialement
2/10 – Ontzettend slecht
Gertrud
Reisde met familie
1 aug 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir si d nach 21h dort angekommen, konnten nicht einchecken, wo war das Petsonal, haben von unterwegs telefonisch gemeldet, niemand ging ans ☎️ Telefon, kein Rückruf, nur besetzt,
Bewertung von mir unterdurchschnittlich 6
Minus.
Gertrud
1 nacht verbleven in juli 2022
4/10 – Matig
Marie
Reisde met familie
19 jul 2022
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Propreté à revoir et odeur désagréable
Marie
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Direction op 20 jul 2022
Nous avons pris bonne note de vos commentaires concernant notre établissement qui ont retenu toute notre attention.
Nous vous prions tout d’abord de bien vouloir accepter toutes nos excuses pour les désagréments que vous avez subis lors de votre séjour.
Nos équipes font néanmoins tout leur possible pour minimiser les désagréments pour notre clientèle. Vous avez également la possibilité de contacter la réception pour nous en informer afin que nous puissions faire le nécessaire.
Nous espérons malgré tout avoir le plaisir de vous accueillir prochainement dans notre hôtel lors d’un prochain passage dans notre région.
10/10 – Uitstekend
Anne-Sophie
Reisde met familie
18 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je recommande ce lieu pour une nuit.
Très bon rapport qualité prix pour cette nuit étape sur notre long trajet de 10heures.
Arrivés à 0h00, la procédure pour récupérer la carte chambre a bien fonctionné, même si ça n'a pas été le cas pour une autre cliente avant nous, obligée d'attendre au moins 30min.
Très bonne literie. Salle de bain propre, efficace. Seul hic, les oiseaux nombreux (mais on ne va pas trop se plaindre 😅) et donc très sonores. Il faisait très chaud dans la chambre, alors nous avions ouvert la fenêtre pour dormir.
Nous n'avons pas pris le petit-déjeuner sur place.
Anne-Sophie
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van La direction op 25 apr 2022
Madame, Monsieur,
Je note avec plaisir votre satisfaction quant à l’accueil qui vous a été réservés lors de votre séjour dans notre établissement
Nous vous remercions de nous avoir fait part de vos remarques très constructives à nos yeux et d’avoir pris la peine de nous transmettre vos appréciations. Celles-ci nous permettent ainsi de mieux veiller au suivi et à la qualité de l’ensemble de nos produits et apporter éventuellement les améliorations qui s’imposent.
Nous espérons avoir à nouveau le plaisir de vous accueillir prochainement lors d’un prochain passage dans notre région
Cordialement,