Businesscentrum

Beoordelingen van Hôtel Mercure Marseille Canebière Vieux-Port

4 out of 5

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 114 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 90 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 236 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Georges

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede accomodatie. Mooie kamers. Kort bij openbaar vervoer
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ashley

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontvangst was zeer goed, mochten vroeg inchecken. Uitschenken is om 11. Om 10.30 stond de schoonmaak al te kloppen en kwam 10 minuten later gewoon binnen zonder kloppen. Daarom 4 in plaats van 5 sterren
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Robert Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van responsable réception op 3 sep 2020
Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Carl

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplocatie en tophotel
Zeer net en modern hotel op een uitstekende locatie. Goed ontbijtbuffet en vriendelijke servicedesk. Top hoor!
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Valentin op 29 mrt 2020
Dear, Thank you for taking the time to leave us your opinion. We hope to see you again soon at the Mercure Marseille Canebière Vieux Port. Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Good business hotel on a nice location close to the old port
4 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Valentin op 29 mrt 2020
Dear, Thank you for taking the time to leave us your opinion. We hope to see you again soon at the Mercure Marseille Canebière Vieux Port. Best regards.

8/10 – Goed

Declan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good all round hotel - excellent breakfast
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Grace

3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Yoshiaki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
マルセイユ駅からは離れていますが、港街に近くよかったです。
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Julia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Friendly staff team. Good food. Key card entry- very safe
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Wolfgang

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Stephanie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Andrew

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siamo stati bene, Hotel semplice, moderno e curato
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to everything
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Robert Seubert

Reisde met familie
Great location, five minute walk to the port. Fine breakfast. Very helpful front desk staff. Nice room with all necessities: safe, fridge, small table, roomy bathroom. Would stay again.
3 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Julia

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I don’t actually go! Really disappointed with service here contacted virtual agent within seconds
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Patti

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is well located with 3 minute walk to Metro station. It is also close to major attractions and train station. We found an issue with our room but hotel resolved it quickly. Excellent customer service!
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Mitzi

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were incredibly stuffy at night because they don’t turn the air conditioning on in the winter, however, leaving a window open is so noisy .. couldn’t leave open because of noise level. Not acceptable.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Michel

3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Keith

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Vincenzo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
piacevole soggiorno nel pieno centro di marsiglia .Ottimi collegamenti e tutto il contesto intorno. Consiglio un appendino per i cappotti all'ingresso per evitare di utilizzare sempre armadio.
3 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

NAOTAKA

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Originally, I was looking for a hotel with parking, and web site said this hotel had parking, so I decided to use. However, there were streetcars and stalls in front of the hotel, so we couldn't get close to the car, and of course there was no hotel parking lot. I parked my car in the 24-hour indoor parking lot recommended by the hotel, but my car was broken into and all my luggage was stolen. I had to drive all the way to London with the windows broken and I never want to travel to this hotel or Marseille again. The public safety is also very bad, so please be careful.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Reception desk op 6 jan 2024
Dear customer,We read each review carefully, and take note of the reviews. Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hôtel Mercure Marseille Canebière Vieux-Port.We are sorry for the incident you suffered outside of our hotel.Four your information, there is no specific mention on our materials indicating that we have our own car park. We fully understand your anger and we are very sincere.No major city in the world is certified not to encounter car mugging in public car park. We are glad you enjoyed the hotel, Mercure Hotels is keen to offer you the best quality of service, and we are still very sorry for this incident which ruined your stay. Thank you for your feedback.We are glad you enjoyed the hotel, Mercure Hotels is keen to offer you the best quality of service, and we are still very sorry for this incident which ruined your stay. We thank you for your feedback and hope to regain your trust during a future stay.We hope to have the opportunity to welcome you next time. Kind regards.The Reception

8/10 – Goed

Svenja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

ROSA

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Décevant
service minimum, pas de bouteille d'eau à notre arrivée comme précisé sur les conditions, quand on la réclame , la personne à l'accueil nous donne une bouteille en verre encore humide, des résidus d'eau à l'intérieur (lavée?) et nous indique que c'est à nous de la remplir à la fontaine à eau au 1 er étage, nous étions au 5eme( fontaine jamais trouvée). Articles de toilettes juste le le minimum, gel douche et main, c'est tout. Nous devions rendre la chambre à midi, on nous indique que c'est 11h alors que sur la réservation c'est indiqué midi. Propreté à revoir, Déçus. Ce n'est pas un 4 étoiles.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

EVANGELOS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

simone

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon accueil, personnel aux petits soins. Hôtel de bon confort. Bon petit dejeuner également. La brasserie, plat délicieux La prochaine fois je demanderai une chambre dans laquelle la fenêtre ne soit pas condamnée...en cas d'incendie !
2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARSEILLE VILLE TRES DANGEREUSE
Nos ni sommes pas alles car trop d'armes dans Marseille de plus quand nous avons voulu annuler ont nous a dit on et pas d'un ton aimable .
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Yuchi, BIRMINGHAM

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Generally, the hotel looks good. But my room is very smelling. I guess something wrong with sewage
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Delphine, Team manager op 23 sep 2023
Dear Yuchi,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the hotel Mercure Marseille Canebière Vieux Port. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

4/10 – Matig

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Indifferent manageress
I had a quick look around the hotel as it is a noisey area of Marseille so when I was given a low floored room I asked for one on a higher floor. I was assured by the manageress that it was quiet. It wasn’t and had two sleepless nights as the noise was incessant with constant shouting until 3am then service vehicles emptying waste or making deliveries. For my final night I was moved to a quieter room. The annoying thing is that the manager would have been well aware of this yet decided to patronise me instead. There were plenty of rooms as well on the first two nights as the hotel was empty. Breakfast was ‘ok’ but slow to replenish stock and with limited choice. I won’t stay again - better value hotels elsewhere.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sophie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hébergement superbe mais le quartier à l'arrière est peu sécurisant. Fort bruyant , impossible de laisser une fene^être ouverte la nuit
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent sur toute la ligne !!!
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Martin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfektes Stadthotel
Gutes Stadthotel - nahe an allem!
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Cornelia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

VINCIANNE

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Angélique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Edria

2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Angélique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait 👌 le personnel est top...
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Melody

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location to Port
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

NADINE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Notre séjour à Marseille.
Ayant fait une chute dans la douche dès le premier matin, le personnel de l'hôtel a été immédiatement reactif. La directrice ainsi que des membres du personnel ont été aux petits soins avec moi. Une personne m'a même accompagnée jusqu'au cabinet médical voisin. L'après-midi même nous avions des tapis anti derapants dans la douche. Malgré cet incident nous avons pu profiter de notre sejour dans cet hotel très bien situé proche du vieux port et de beaucoup de points de visites intéressants : Notre Dame de la Garde, le Panier, etc... l'hôtel est très bien entretenu et le personnel adorable. Un merci particulier à Sandra. Je recommande vivement.
4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Romain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
La chambre était très confortable (lit, douche). Super écran tv avec de nombreuses chaines sport. Il faisait un peu chaud. La clim n'est pas modifiable par les clients. Le sucre n'a pas été remis le lendemain sur le plateau café/thé. Super petit déjeuner. Situation géographique parfaite. Personnel très gentil.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

António

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Nadia

2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Andrea Lissett

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Colin

3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Evette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

alain

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023