Tweepersoonskamer, niet-roken | Een bureau, geluiddichte muren, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van B&B HOTEL MEAUX

2 out of 5
B&B HOTEL MEAUX
5 avenue de la Victoire, Meaux, Seine-et-Marne

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 91 van 294 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 141 van 294 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 294 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 294 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 294 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Esther

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Reception op 22 okt 2023
Bonjour Esther,Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour à l'hôtel. La satisfaction de nos clients est notre principale préoccupation et c'est toujours un réel bonheur de lire des remarques comme les vôtres. Au plaisir de vous accueillir au B&B lors d'un prochain séjour

10/10 – Uitstekend

B.E.

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Reception op 4 sep 2023
merci

6/10 – Redelijk

Philip, Elsloo

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit is echt een budgethotel. Verwacht dan ook niet te veel. De bedden zijn niet gewoon hard, maar echt oncomfortabel hard. De deken op het tweepersoonsbed was te smal voor twee personen. Wij hadden last van onze spieren na een nacht hier. Het was ook flink warm en daar konden we niets aan veranderen. Met het raam open (in februari) was het nog steeds te warm. Verder heeft het hotel alles wat je nodig hebt. De incheck verliep snel en soepel. Het ontbijt is heel simpel, maar goed, maar er ligt op 25 meter afstand ook een bakker waar je kunt zitten. Daar leek het gezelliger en goedkoper. Basic fit ligt naast de deur.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van la reception op 23 feb 2023
merci

10/10 – Uitstekend

esther

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van La réception op 12 aug 2022
Bonjour Esther, Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au B&B Hôtel MEAUX. La satisfaction de nos clients est notre principale préoccupation et c'est toujours un réel bonheur de lire des remarques comme les vôtres. Au plaisir de vous accueillir lors d'un prochain séjour

6/10 – Redelijk

Danielle

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Paar minpuntjes
De doucheslang was stuk en het water liep niet meer weg in douche putje. Verder wel tevreden, was netjes en schoon en het bed sliep lekker..
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van La réception op 24 jul 2022
Hallo, hartelijk dank voor uw constructieve feedback. Ik kijk ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in B&B Hotel de Meaux!

2/10 – Ontzettend slecht

Anand

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Sander

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van La réception op 28 okt 2021
Bonjour Merci pour votre avis Cordialement

6/10 – Redelijk

Ilona

Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van LA RECEPTION op 18 sep 2021
merci pour votre notation Cordialement

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Ontbijt zeer lekker Kamer vuil en rook naar sigaretten! Net zoals het hele gebouw en de mensen aan het onthaal
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van LA RECEPTION op 16 mrt 2020
Bonjour Nous sommes désolé du désagrément Cordialement

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van LA RECEPTION op 18 feb 2020
Bonjour Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour à l'hôtel. La satisfaction de nos clients est notre principale préoccupation et c'est toujours un réel bonheur de lire des remarques comme les vôtres. Au plaisir de vous accueillir au B&B lors d'un prochain séjour

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Aan deur hangt een noodverlichting en dit bleef oranje pinken dat bijna heel de kamer belicht is enorm storend om te kunnen slapen wij hebben er telkens een handdoek moeten overhangen
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van la reception op 23 jan 2020
merci pour votre avis cordialement

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van le reception op 29 dec 2019
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos notes !

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
De receptie spreekt bijna geen emgels. De airco deed het niet, aangegeven dan zetten ze het raam open. Snachts is het weer ontzettend warm. 1x hebben ze de kamer niet schoongemaakt. De locatie en kamers zijn prima. Aan de overkant een bakker waar je brood en koffie kan halen.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van la reception op 24 okt 2019
Best guest, Thank you for taking the time to provide your feedback. I would have liked you to have had a better experience. We can nevertheless learn a great deal from this type of feedback to improve ourselves. We are working hard to give our guests a fantastic experience, but apparently we have failed in this case. We hope that you would still like to give us a chance to regain your confidence. I can guarantee that we will do our utmost to give you a fantastic experience that many of our guests have come to love in the meantime. Sincerely,

8/10 – Goed

Disneyrunloper, Heesch

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was alleen om te slapen, verder hoefde we niet veel op de kamer of in de omgeving van het hotel te zijn. Dus het was prima. We mochten zelfs een uurtje langer op de kamer blijven om nog te kunnen douchen. Vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van la reception op 23 sep 2019
Hello, We thank you for your comments following your stay at the B & B Hotel MEAUX It is with great pleasure that we receive your compliments. Also, we will not fail to share your appreciations with our entire team. Your satisfaction is the greatest reward for our staff who work day after day to offer you an irreproachable service. Looking forward to welcoming you again, please believe in the expression of our best feelings.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van B&B Meaux op 17 aug 2019
Merci pour votre note. La réception.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Inchecken verliep niet zo vlot. Hadden gebeld op voorhand dat we later waren. Konden inchecken met reservatienummer zei men, maar dit lukte niet omdat het nummer van Expedia was. Duurde even vooraleer parlofoon beantwoord werd. Kamers waren klein, maar praktisch. Dit ook ook zo voor de badkamer. Douche (vorm) was ideaal voor kinderen. Jammer dat er dan geen thermostatische kraan instond. Ontbijt was basic, maar meer dan ok.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van b&b meaux op 14 jul 2019
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'exprimer votre avis. Nous regrettons sincèrement que votre expérience à l’hôtel n’ait pas été à la hauteur de vos attentes malgré tout le soin apporté pour que les séjours de nos clients se déroulent au mieux. Toute l’équipe sera ravie de vous accueillir de nouveau dans l’espoir d’améliorer votre jugement.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel proper, personeel heel beleefd, inchecken heel simpel automatisch Winkels in de buurt en een Quick hallal Heel content
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van la reception op 6 jul 2019
bedankt voor je mening Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Kamer is netjes goed te bereiken. 24 uur incheckmogelijk. Service is er niet airco deed het niet is aangegeven maar niks mee gedaan. Prima kamers, ontbijten nodigt niet echt uit voor het geld. Ertegenover zit een boulangerie, gezelliger eten voor minder geld. Lidl en action om de hoek. Dichtbij disneyland.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van La réception op 3 mei 2019
Hallo Het was een genoegen om je te ontvangen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te vertellen hoe je je voelde na je verblijf in ons hotel. Uw positieve reacties zijn een echte aanmoediging voor alle teams. Al uw opmerkingen en suggesties zijn welkom om ons te helpen onze diensten aan te passen aan uw behoeften. Er is echter geen airconditioning in de kamers, onze excuses voor het ongemak. Ik kan niet wachten om je weer te zien.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed was bijzonder slecht, geen bed bodem maar een houten plaat onder het matras. verblijf was klein maar had wel voldoende ruimte. We miste een koelkast op de kamer. Inchecken ging via een computer buiten, amper personeel gezien (alleen met ontbijt)
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van la reception op 23 apr 2019
First of all thank you for your comment. We are pleased that your stay with us has met your expectations at all levels. Regarding your comment, we take note to improve a little more the comfort of our rooms and hope to have the pleasure of welcoming you again during your next stay at the B & B Hotel MEAUX.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideaal voor een nachtje kinderen hebben er goed geslapen in het stapelbed
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van la reception op 30 apr 2019
heel erg bedankt voor je mening Met vriendelijke groeten receptie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor een paar nachtjes vlakbij eurodisney!!
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van la reception op 21 jan 2019
Merci beaucoup A bientôt dans notre hôtel.

6/10 – Redelijk

Firat

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Komische Zimmer, Lobby Bereich komisch, da saßen zu viele komische Menschen
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Jeremy, Otterberg

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reception was entirely non-staffed, which was amazing. The room was just what we needed with no extra frills. It wasn't too far from the Disney parks, and there were plenty of restaurants nearby.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Reception op 29 mrt 2024
merci

6/10 – Redelijk

Stefan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Also ein Fön sollte im Jahr 2024 bei einem Zimmer für 100 Euro die Nacht schon vorhanden sein. Das Zimmer war generell sehr spartanisch ausgestattet, außer den Betten und einem Tisch gab es nix in dem Zimmer. Wenn man duscht, wird die Toilette klatschnass, da die Duschabtrennung viel zu kurz ist. Beim nächsten Mal geben wir etwas mehr aus und buchen ein anderes Hotel.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Reception op 27 mrt 2024
MERCI

8/10 – Goed

Nicole

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir hatten nur eine Übernachtung auf einem Zwischenstopp. Die Dame an der Rezeption war sehr freundlich. Zimmer entsprach unseren Erwartungen. Alles war sehr sauber.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Reception op 27 mrt 2024
DANKE

10/10 – Uitstekend

celine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception op 23 feb 2024
merci

10/10 – Uitstekend

Annelise

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Reception op 9 feb 2024
Merci beaucoup Annelise. A bientôt dans notre hôtel.

6/10 – Redelijk

Franck

Reisde met familie
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Reception op 9 feb 2024
Merci beaucoup Franck. A bientôt dans notre hôtel.

6/10 – Redelijk

Delphine

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Reception op 9 feb 2024
Merci beaucoup Delphine. A bientôt dans notre hôtel.

8/10 – Goed

Florian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Reception op 27 jan 2024
Merci beaucoup Florian. A bientôt dans notre hôtel.

6/10 – Redelijk

Alfredo, Köln

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schlecht geschlafen Zimmer für 4 Personen viel zu klein
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Reception op 27 jan 2024
Bonjour Alfredo,Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'exprimer votre avis.Nous regrettons sincèrement que votre expérience à l’hôtel n’ait pas été à la hauteur de vos attentes malgré tout le soin apporté pour que les séjours de nos clients se déroulent au mieux. Toute l’équipe sera ravie de vous accueillir de nouveau dans l’espoir d’améliorer votre jugement.

6/10 – Redelijk

TRANCHANT

Reisde met familie
Positief: Netheid
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Reception op 27 jan 2024
Merci beaucoup Alfredo. A bientôt dans notre hôtel.

10/10 – Uitstekend

Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon rapport qualité prix.
Très bon accueil, lit très très confortable. Calme étonnant malgré la proximité de grandes routes.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Reception op 5 jan 2024
Bonjour Eric,Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au B&B HOTEL Meaux. La satisfaction de nos clients est notre principale préoccupation et c'est toujours un réel bonheur de lire des remarques comme les vôtres. Au plaisir de vous accueillir lors d'un prochain séjour

8/10 – Goed

Eliezer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boa
Tudo ok , só não gostei do café da manhã, não vale a pena! Aconselho contratar sem café da manhã.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Reception op 12 nov 2023
Olá Eliézer,Estamos muito satisfeitos que você tenha gostado da sua estadia no B&B HOTEL Meaux.A satisfação dos nossos clientes é a nossa principal preocupação e é sempre um verdadeiro prazer ler comentários como o seu.Estamos ansiosos para recebê-lo durante sua próxima estadia

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammad Qasim

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Reception op 20 nov 2023
merci

6/10 – Redelijk

Regina

Negatief: Netheid
Das Personal war freundlich, check in war unkompliziert. Das zimmer war in Ordnung, allerdings haben wir in den kinderbetten paar kleine Härchen gefunden. Das Frühstück ist nicht empfehlenswert. Nur süses zeug. Kein käse, keine wurst....für 8,50Euro für mein empfinden viel zu teuer. Gegenüber gibt es eine super Bäckerei, geht dort hin.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Reception op 4 okt 2023
merci

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
Very practical and clean. Liked it!
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Reception op 16 aug 2023
merci

10/10 – Uitstekend

Sutharna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really good costumer service
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Reception op 14 aug 2023
merci

8/10 – Goed

Jorn

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and smart but complicated for most people
Complicated to check in even if we got help from an employee, but you cannot always be sure, there is an employee available. Internet quality very, very good, but you need to input a lot of data, every time you open your phone or laptop. My God, why so complicated? One time is acceptable.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van la reception op 15 jul 2023
Bonjour Jorn,Nous vous remercions d’avoir choisi l'hotêl B&B Meaux. Nous sommes très heureux que votre séjour se soit bien passé. C'est avec grand intérêt que nous avons pris en compte vos commentaires.A très bientôt parmi nous !

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van la reception op 16 jul 2023
Merci beaucoup Brigitte. A bientôt dans notre hôtel.

6/10 – Redelijk

Michela

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Preis-Leistungsverhältnis war gut
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van la reception op 10 jul 2023
merci

8/10 – Goed

Joe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
One of the best breakfast we’ve had in many overnight stops.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van la reception op 4 jul 2023
merci

10/10 – Uitstekend

Arild

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van la reception op 1 jul 2023
Bonjour Arild, Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au B&B HOTEL Meaux. La satisfaction de nos clients est notre priorité et c'est toujours un réel plaisir de lire des remarques encourageantes comme les vôtres. Toute l'équipe espère avoir l'opportunité de vous accueillir prochainement !

10/10 – Uitstekend

Riss

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van la reception op 3 jul 2023
MERCI

10/10 – Uitstekend

Taef

3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van la reception op 24 jun 2023
Bonjour Taef,Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour à l'hôtel. La satisfaction de nos clients est notre principale préoccupation et c'est toujours un réel bonheur de lire des remarques comme les vôtres. Au plaisir de vous accueillir au B&B Meaux lors d'un prochain séjour

10/10 – Uitstekend

Laura

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van la reception op 4 jun 2023
Merci beaucoup Laura . A bientôt dans notre hôtel.

10/10 – Uitstekend

Brigitte

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van la reception op 29 mei 2023
Nous avons pris connaissance de votre notation, et nous vous remercions vivement.

8/10 – Goed

Abrahim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van la reception op 27 mei 2023
Merci beaucoup Abrahim. A bientôt dans notre hôtel.

4/10 – Matig

Eileen

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van la reception op 27 mei 2023
Merci beaucoup Eileen. A bientôt dans notre hôtel.

8/10 – Goed

Brabender Technologie GmbH

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koffer kann man einschließen, u-bahn ist nah, Restaurants sind nah.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van la reception op 15 apr 2023
Guten Morgen,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt im B&B Hotel Meaux mitzuteilen.Ihre positiven Kommentare sind eine echte Ermutigung für das gesamte Team und wir freuen uns, dass Ihr Aufenthalt bei uns Ihren Erwartungen entsprochen hat.Bis bald !