Exterieur

Beoordelingen van WoodSpring Suites Doral Miami Airport

2.5 out of 5
WoodSpring Suites Doral Miami Airport
7500 NW 41st Street, Miami, FL

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 269 van 732 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 168 van 732 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 114 van 732 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 68 van 732 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 113 van 732 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

6,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Roberto, Wellintong

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel están en muy buen estado y la atención es excelente
7 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Jose, Lawrence

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hhj
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Jimmy

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk staff was excellent. They saw we were stressed out about our travels and accommodated us with our rooms a little early. The room was clean and cozy. To walk for food was a bit dangerous. Crossing the Main Street had no crosswalk or path for pedestrians. Very dangerous to cross. Dangerous to travel alone at night and no security guard. Although, you need your room key to enter. Free coffee was excellent. Staff was amazing.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Manager op 24 mei 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Uitstekend

Thelma

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Manager op 24 mei 2024
Thank you.

10/10 – Uitstekend

richard, Miami

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 24 mei 2024
Thank you.

6/10 – Redelijk

virgilio

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid
Noise. I report a problem with the vanity. They never fixed.
11 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Manager op 17 mei 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 – Ontzettend slecht

Sergii, Sacramento

1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Manager op 17 mei 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.

10/10 – Uitstekend

Jorge

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hermosa
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Manager op 17 mei 2024
Thank you.

10/10 – Uitstekend

Arden

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good for a sleep in and convenience
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 17 mei 2024
Thank you.

8/10 – Goed

Randy

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was quiet and clean
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Manager op 10 mei 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Goed

Galina

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No much quiet
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Manager op 10 mei 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

4/10 – Matig

florence

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed sheet dirty, I was explained house keeping is every two weeks. Lobby closes all night until morning. Smells very bad like humidity halleays and rooms. black mold in shower ceiling.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Manager op 10 mei 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

8/10 – Goed

Luis

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 10 mei 2024
Thank you.

10/10 – Uitstekend

Alejandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s awesome
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Manager op 10 mei 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Goed

Daniel, Hialeah

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 10 mei 2024
Thank you.

8/10 – Goed

Libardo

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente para estadías largas, cuenta con cocina pero no posee los implementos para cocinar lo cual la hace inservible, solo para calentar. No hacen limpieza a las habitaciones a menos que el huésped lo solicite.
21 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 3 mei 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

8/10 – Goed

GASTON

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Manager op 3 mei 2024
Thank you.

6/10 – Redelijk

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The price for the hotel was reasonable, but I am not sure that the area was safe
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 3 mei 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Uitstekend

Jorge

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bonito limpio está genial
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 29 apr 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Highly recommend.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 29 apr 2024
Thank you.

10/10 – Uitstekend

Roselly

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 29 apr 2024
Thank you.

4/10 – Matig

angelly, MIAMi

Negatief: Netheid, voorzieningen
I did not like it, the bathroom was dirty, bad pillows and mattress
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 25 apr 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

6/10 – Redelijk

franco

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
La parte de la entrada toda sucia nadie cambió lo potes de basura , el elevador siempre sucio nadie limpia .. el resto cuarto pasillos y los que atienden muy bien !!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 25 apr 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Uitstekend

Adafel

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MUY LIMPIA Y NUEVA
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 15 apr 2024
Thank you.

6/10 – Redelijk

Lacory

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
It was not was terrible but wasn’t excellent.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 15 apr 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was nice. The staff was friendly. The breakfast was really nice. The room was ok, while it was somewhat clean, the room did have a faint smell of pet mixed with the strong Lysol smell, it wasn’t terrible but you can still smell pet. The shower curtain had a what seemed like a blood stain on it but the bathroom was clean, so for my 2 day stay it was fine
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 15 apr 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

6/10 – Redelijk

Luis Anthony

10 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 15 apr 2024
Thank you.

6/10 – Redelijk

Raúl

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 15 apr 2024
Thank you.

2/10 – Ontzettend slecht

Shaniqua

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Don’t stay here. Horrible and dirty
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 12 apr 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

6/10 – Redelijk

Enrique

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 29 apr 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.

10/10 – Uitstekend

Joseph G

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 8 apr 2024
Thank You

4/10 – Matig

Brenda

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1) The place is dirty and they offer room service every 14 DAYS 2) The kitchenet has nothing on it, not even a coffee maker so if you are planning to use it, you have to buy everything 3) the surroundings are not clean. You can find condoms on the parking. (not 1 or 2) 4) The halls, elevators and commom areas has a particular smell... 5) This hotel is in an industrial area
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 8 apr 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay for the price.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 8 apr 2024
Thank You

8/10 – Goed

Oniel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy parking
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 8 apr 2024
Thank You

2/10 – Ontzettend slecht

Ian

Positief: Netheid, voorzieningen
An employee came into my room at 10:55 on my check out day while i was in the bathroom to ask me if i was checking out today. And when i complained about it and they tried to justify it instead of apologizing.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 8 apr 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 – Ontzettend slecht

Claribel

Negatief: Netheid
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 8 apr 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.

8/10 – Goed

Branetta

7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 25 apr 2024
Thank you.

6/10 – Redelijk

Ashley Alejandra Nunez

7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 25 apr 2024
Thank you.

2/10 – Ontzettend slecht

Jarielys Nicole Torrens

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 1 apr 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.

10/10 – Uitstekend

Jerrica

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was extremely clean and smelled good.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 1 apr 2024
Thank you for staying with us.

2/10 – Ontzettend slecht

Cynthia

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Do not stay here!
14 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 1 apr 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

6/10 – Redelijk

Jessica Dawn

Reisde met familie
Negatief: Netheid
The staff were not able to accommodate after I had travelled quite a distance. After pleading to accommodate there were dirty needles found in our room. Still nothing done.
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 1 apr 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

6/10 – Redelijk

Angelo, Aruba

Negatief: Netheid
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 1 apr 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.

2/10 – Ontzettend slecht

Hsuan

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
Poor and untrained employee, especially the chubby and curly hair girl at the front dest. She is showing disrespectful and unwilling to provide basic service which suppose belongs to her job. A nice hotel but ruined by one unprofessional staff.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 1 apr 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

6/10 – Redelijk

miki, Orlando

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the location
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 1 apr 2024
Thank you.

8/10 – Goed

Ruben

4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 15 apr 2024
Thank you.

8/10 – Goed

Armani

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was ok
Reactie van Manager op 25 mrt 2024
Thank you.

10/10 – Uitstekend

Andy, Lancaster

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 25 mrt 2024
Thank you.

10/10 – Uitstekend

Nikesha

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Property needs a lot of work done
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 25 mrt 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Uitstekend

Cesar

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 12 apr 2024
Thank you.