Ingang binnen

Beoordelingen van Hilton Milan

4 out of 5
Hilton Milan
Via Luigi Galvani 12, Milan

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 510 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 364 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 76 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 1000 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jeremy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, zeer goed en uitgebreid ontbijt. Kamer was prima en een heerlijk bed. Ligt net buiten het centrum maar goed aan te lopen.
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Daniele Fabbri - General Manager op 14 mrt 2022
Dear Jeremy, Thank you for taking the time to share your opinion. I am happy to learn that you had a really nice stay in the hotel. It was particularly pleasant to see that you appreciated our breakfast and our rooms. It will be an honour to have you again in the hotel. We look forward to welcoming you back again soon. Kind Regards, Daniele Fabbri - General Manager

6/10 – Redelijk

B

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van General Manager op 12 dec 2018
Dear Guest, Thanks for sharing your feedback with us. Best regards, Nassos Papazoglou General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel op prettige afstand van centrum
Verblijf was top. Ontbijt excellent. Service heel goed met zeer vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van HiltonMilan op 14 sep 2018
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te delen. We zijn blij om te horen dat je een heel leuk verblijf in het hotel hebt gehad. Het was bijzonder prettig om te zien dat je indruk van ons personeel zeer behulpzaam en vriendelijk was, en dat je ons ontbijt en onze locatie leuk vond. Ik ben er zeker van dat al uw suggesties andere gasten zullen helpen om nog meer van hun verblijf in Milaan te genieten. Het zal een eer zijn om je weer in het hotel te hebben. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen. Vriendelijke groeten, Nassos Papazoglou General Manager

4/10 – Matig

jeff, Amsterdam

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet Hilton waardig
Het hotel voldeed niet aan mijn beeld wat ik tot op heden van Hilton gewend bent.
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Hilton Milan op 26 apr 2018
Beste gast, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback met ons. Beste wensen, Nassos Papazoglou General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideaal
Zeer nette hotel. Personeel is vriendelijk en attent. Roomservice is bij hilton uitstekend te noemen. Vooral de pasta..hmmm. Minpuntje was het harde ventilator geluid in de badkamer. Draaide de hele nacht door... hilton is centtaal gelegen.
Reactie van Hilton Milan op 28 apr 2017
Geachte Gast, Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om uw mening met ons te delen over uw verblijf in het Hilton Milan. Het is een waar genoegen dat u onze collega’s gedurende uw verblijf als zeer behulpzaam en vriendelijk heeft ervaren. Dit omdat het ons doel is om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen en het stelt ons dan ook zeer tevreden wanneer dit gereliseerd word. Nogmaals hartelijk dank voor uw tijd en wij hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Nassos Papazoglou General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Goed verblijf heb ik twee keer moeten bellen de factuur per mail te krijgen en ik heb de factuur nog steeds niet. )-:
Reactie van HiltonMilan op 28 mrt 2017
Geachte Gast, Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om uw mening met ons te delen over uw verblijf in het Hilton Diagonal Mar. Uw suggesties zullen gedeeld worden met het management team om zodoende het verblijf van onze gasten in de toekomst te maximaliseren. Nogmaals hartelijk dank en wij hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Nassos Papazoglou General Manager

10/10 – Uitstekend

Anthony

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hilton Milan op 3 apr 2024
Dear guest, thank you for your positive comments. We are happy to learn that you had a really nice stay in the hotel.We look forward to welcoming you back again soon.Kind Regards,Daniele FabbriGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

LIHUA

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hilton Milan op 3 apr 2024
Dear guest, thank you for your positive comments. We look forward to welcoming you back again soon.Kind Regards,Daniele FabbriGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Jorge

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place very modern super centralized close to central station
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Milan op 27 feb 2024
Dear guest, thank you for your positive comments. I'm happy to read that you have enjoyed your stay at Hilton Milan. I am sure that all your suggestions will help other guests to enjoy even more their stay in Milan.We look forward to welcoming you back again soon.Kind Regards,Daniele FabbriGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Maria Carolina

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
all'altezza del nome Hilton, tutto bene come previsto
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hilton Milan op 23 feb 2024
Caro ospite, grazie per aver condiviso la sua opinione, siamo contenti che abbia avuto un ottimo soggiorno.Sarà un unore per noi riaverla nei nostri Hotel.Cordiali saluti,Daniele FabbriGeneral manager

10/10 – Uitstekend

Saneyasu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hilton Milan op 23 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your opinion. I am happy to learn that you had a really nice stay in the hotel.I truly hope that you will have the chance to come back soon to our wonderful Milan and to have the chance of welcoming you again. With best regards,Daniele FabbriGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

LUIS CARLOS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comentarios de servicio en Hilton Milán
La vdd me recibieron increíble había estado estudiando Italiano y pude desenvolverme aceptablemente , excelente servicio a excepción de un chico el cual nunca preguntamos su nombre ( de manera muy grosera le colgó el teléfono a mi esposo ) cuando lo único que estábamos requiriendo era su ayuda para cambiar la reserva a nombre mío y no al de mi esposo llamamos desde guadalajara explicando la situación . Que habíamos mandado dos correos como se nos había indicado . Mejor nos auxilió un amigo de mi hijo menor que vive en Milán para hacer el cambio. Francamente de esta persona muy decepcionados Los demás empleados muy serviciales y amables
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hilton Milan op 23 feb 2024
Estimado invitado,Gracias por tomarse el tiempo de compartir su opinión. Me alegra saber que ha tenido una estancia realmente agradable en el hotel pero siento mucho y le pido sinceras disculpas por los incidentes que menciona en su comentario. Será un honor tenerle de nuevo en el hotel. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo pronto.Saludos cordiales,Daniele FabbriDirector General

10/10 – Uitstekend

Anahita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The reception and concierge staff were very helpful. A special commendation to the female reception staff who on the day we checked out allowed us a very late checkout as she was aware that we were all sick with a head cold and would benefit from resting in the room before we had to leave for the airport. She was kind, thoughtful and proactive with her offer.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Milan op 23 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your opinion. I am happy to learn that you had a really nice stay in the hotel. It was particularly pleasant to see that your impression of our staff was very helpful and friendly. Please rest assured that I will share your nice comments with the rest of the team. It will be an honour to have you again in the hotel. We look forward to welcoming you back again soon.Kind Regards,Daniele FabbriGeneral Manager

8/10 – Goed

WINSTON

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

WING LUNG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Yuki

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

PRAKASH NANDLAL

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Lisa, Raleigh

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Yuri

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

AKIRA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方が親切で大変過ごしやすかったです
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hilton Milan op 23 feb 2024
Dear guest, thank you for your positive comments. I'm happy to read that you have enjoyed your stay at Hilton Milan. Please rest assured that I will share your nice comments with the rest of the team. I truly hope that you will have the chance to come back soon to our wonderful Milan and to have the chance of welcoming you again. With best regards,Daniele FabbriGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spacious room and very convenient to the train station.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Milan op 23 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your opinion. I am happy to learn that you had a really nice stay in the hotel. I am sure that all your suggestions will help other guests to enjoy even more their stay in Milan.It will be an honour to have you again in the hotel. We look forward to welcoming you back again soon.Kind Regards,Daniele FabbriGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

On In Shanice

1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Faiz

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Old not well maintained property. Dirty.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Milan op 23 feb 2024
Dear Guest, first of all, I would like to thank you for taking the time to share your comments regarding your recent stay.I am really sorry and sincerely apologize for the incidents you mention in your comment. This is definitely not the kind of service we are willing to our guests.I have asked my team to take the appropriate actions to the comments that you raised especially in terms of helpfulness of staff.I hope that you will be visiting you soon so we can prove that we can provide a far better service.Best regards,Daniele fabbriGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Karla Fernanda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen bufete y cerca de la estación de tren
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Milan op 23 feb 2024
Estimado invitado,Gracias por tomarse el tiempo de compartir su opinión. Me alegra saber que ha tenido una estancia realmente agradable en el hotel. Estoy seguro de que todas sus sugerencias ayudarán a otros huéspedes a disfrutar aún más de su estancia en Milán.Será un honor tenerle de nuevo en el hotel. Esperamos darle la bienvenida de nuevo pronto.Saludos cordiales,Daniele FabbriDirector general

10/10 – Uitstekend

Shiva, Cedar Park

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk, concierge, hotel staff are very nice and provided excellent service. The breakfast was good and the staff were friendly. The hotel is very near to Milan Central station. The front desk staff recommendation for restaurant was very good. Overall we had a good experience at Hilton Milan and we recommend it to anyone visiting Milan.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

CAROL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Rob, Cabo San Lucas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 minutos caminando de la estación central, habitaciones amplias y baño cómodo. Definitivamente se puede descansar.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

SHUHEI

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Slightly Outdated but Clean/Safe
Room was outdated. The lobby is nice and the restaurant was good. Staff very helpful and friendly. Super close to train station which is why I picked this hotel.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

SHUICHI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
朝食が良かったです。お湯も問題なし。ほぼ満足でした。
6 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Hanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Väldigt fin och trevlig personal.
Trevlig personal med bra service. Min son blev sjuk en natt och de hjälpte oss på ett väldigt bra och fint sätt. Städat och fint. Bra frukostbuffé.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Liset

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Sinan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Moatazbellah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Linn

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Adriene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was friendly the restaurant was accommodating. overall, the bests hotel we stay in Italy for our trip.

10/10 – Uitstekend

Adriene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the hotel was clean, and the staff was friendly. the bed was comfortable the room was clean overall it was a great experience.

8/10 – Goed

Yuki

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Nina

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Sverre

4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Kjell Hampus

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Andres

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Nice service, but disappointing rooms.
The staff was very friendly and helpful, so the service was great. Also the lobby and restaurant/bar were very nice. However, the bedrooms themselves were disappointing. Overall, they were quite outdated. Even though they were fairly clean, the condition came off very old. This is my second time staying at this hotel, but don’t think I’ll stay there next time I visit Milan until rooms get renovated.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

jaehyang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

MIKIKO

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅から近い。隣にスーパーがあり便利。 スタッフのサービスはバラツキが感じられた。朝食会場で素晴らしいホスピタリティ精神のスタッフがいて、朝からとても心地よい時間を過ごして、滞在して良かったと感じた。 ヒルトンらしさやサービスの良さは感じにくい為、もう少し努力されることを願う。
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Karime

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

JOUNGHO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

necip

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Rosemary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff member kindly allowed me to check in early after a long flight. The room was perfect, extremely comfortable and quiet.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Manoj

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

José Manuel, Corregidora

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel esta ubicado muy cerca de la estación de tren Milano Centrale. Es un hotel europeo pero con estilo americano.
1 nacht verbleven in september 2023