Terras

Beoordelingen van Hotel Piola

2 out of 5
Hotel Piola
Via Pestalozza 28, Milan, MI

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 123 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 33 van 123 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 41 van 123 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 123 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 123 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Kamer was netjes, maar gedateerd. Netjes ontvangen. Afzuiging in badkamer maakte raar geluid.
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Henrica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waardeloze airco
Je moet extra betalen voor airco (€15 per nacht) en die heeft wel wat uurtjes nodig voor een hete kamer koel is. En dan zetten ze hem town 10 en 14u ook nog uit om energie te sparen. Verder prima hotel maar voor de zomer hierom wat mij betreft geen aanrader. Ook spreekt opa nauwelijks engels, dus als je hem aan de receptie treft, valt er weinig te bespreken.
3 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed Amine

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

kaija

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jansen

2 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Adriana

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No corresponde a las fotos y es un hotel muy muy descuidado
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Tomi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

simbala

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Luisa

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura accogliente, è proprietari molto disponibili, ottima locazione
3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Radoslav

2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Kiera

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Pao-Hsien

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Massimiliano

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Stefano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Massimiliano

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Stefania

1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room would be good, but it was impossible to sleep due to the heat and the mosquitoes. I was suffering the whole night and at 3am I went to the reception but no one answered the bell. When I saw that the room has AC I booked it but when I moved in I came to the realization that the AC is 15 EUR extra per night, which is a very sneaky unfair charge which would be not expected. Finally I could sleep 1 hour 40 minutes after suffering the whole night. Here never again!!
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Giorgio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ok per una notte mi sono trovato bene, spaziosa, letto grande e la doccia era ok.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Renaud

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien mais clim payante en sup
Hôtel simple, bien placé pour le métro, propre. Seul bémol, la clim est payante 15e la nuit ! C'est un peu cher et ça devrait être inclus dans le prix de la chambre !
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Anton

Positief: Netheid
Нормальный отель
Выбирал отель недалеко от вокзала, но пришлось пройти минут 10-15 от Milano Centrale. Номер обычный, wifi работает. Почему-то не функционировал кондиционер (зимой не включают?), дверь в ванную ходит немного тяжело.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Rahman, Pakistan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing service polite staff neat and clean! And very reasonable! Will visit again
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Jens

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Khadiatou

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Ozan

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Antonella

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
La posizione per la vicinanza al Besta e buona ma a parte il letto è il bagno tutto è a pagamento extra .. anche la tv
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Josefine

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

martin lind

Positief: Netheid
God wi fi. Dårlig air con
Super hurtig wi fi. Men man skal betale seperat for at få lov til at bruge aircon på værelse, hvilket nærmer sig afpresning, i så varm en by
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Morgane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel calme et propre
Hôtel calme et agréable. Chambre spacieuse et confortable. Petit déjeuner très satisfaisant.
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Barry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pulizia e personale molto gentile ,con la metro vicino, si va al centro senza difficoltà
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel vicino alla stazione
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Mirella

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Viaggio per salute
Proprietari gentili ,hotel pulito , in stanza le luci buie ,forse sarebbe il caso di metterle piu luminose.Vicino a .metro e mezzi pubblici ,zona silenziosa,bene
2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Walter

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Si bien es de 2 estrellas podrían agregar un pequeño desayuno, para utilizar el aire acondicionado había que 15 Euros. Solo para pasar un par de noches. La ubicación es buena.
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Test medicina
Stanza pulita posizione strategica x raggiungere tutta Milano ottimo servizio e cortesia
2 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Antonio

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Albergo scadentissimo, aria condizionata a pagamento, io ho viaggiato in mezzo mondo e non mi era capitato di dover pagare €. 15,00 Per fare accendere il condizionatore, vogliate prendere atto e spiegare ai clienti questo disagio.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van marco titolare op 28 jun 2018
La ringrazo per la disonestà le valutazioni vanno fatte per singole voci ed aggiungo di leggere prima di prenotare

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Carino
Albergo. A Gestione famliare. Senza pretese pratico per la posizione e in zona tranquilla
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van marco titolare op 30 jun 2018
Grazie Da tutti noi

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van marco titolare op 27 jun 2018
Grazie

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van marco titolare op 27 jun 2018
Grazie

10/10 – Uitstekend

Aranzazu , España

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Merece la pena alojarse ahí!
Es un hotel sencillo pero muy acogedor. La habitación muy limpia y bastante amplia. El personal era muy amable. Un hotel familiar con encanto.
5 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Ludovico op 8 apr 2018
grazieee

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Comodo per quello che serviva a noi
Non abbiamo avuto nessun problema, l unico dubbio è stato per la colazione, nel cartello alla reception c era scritto colazione inclusa ma nn ci è stata mai offerta se non un semplice caffè sotto nostra richiesta .per il resto ci torneremo, stanza abbastanza pulita e hotel comodo per quello che serviva a noi
3 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

MAGALI IVETTE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomendable
Estuvo increíble, muy amables y muy cómodo está un poco alejado pero lo bueno es que el metro esta cerca y llegas rápido a todos los lugares turisticos
1 nacht verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Pierina

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mi serviva una struttura nei pressi dell'Istituto Besta e la zona era perfetta anche per la vicinanza con la metro. L'hotel è ristrutturato ma in modo raffazzonato, il bagno quasi inagibile per le ridotte dimensioni. Un comodino non aveva la luce mentre l'altro ne aveva una fioca praticamente inservibile, ho chiesto che mi fosse fornita e la sera trovo un abat-jour sulla scrivania, frigo staccato per utilizzare quella presa, perchè sul comodino la presa non c'era. Ma la chicca è stata la richiesta di 10 € a notte per l'aria condizionata pur essendo compresa nei servizi della stanza, il personale ha sostenuto, in mala fede, che quelli erano servizi a pagamento. La richiesta del pagamento al chek-in, per quanto mi riguarda, era finalizzata a costringerti a rimanere alle loro condizioni. La temperatura torrida di quei giorni ha reso il soggiorno molto disagiato
2 nachten verbleven in juli 2017