Ingang accommodatie

Beoordelingen van Hotel Tocq

4 out of 5
Hotel Tocq
Via A. De Tocqueville 7/D, Milan, MI

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 301 van 594 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 223 van 594 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 40 van 594 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 594 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 594 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had een een kamer aan de straatkant. Op zaterdagnacht wordt er gefeest tot in de vroege uurtjes op straat en in de discotheek aan de overkant. Dat maakte het moeilijk om de slaap aan te vatten. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van TOCQ Hotel – Guest Relations op 28 apr 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback, we hope we can welcome you again in the future and offer you a more enjoyable stay.Kind Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Frans

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
2 rooms were prepaid, online check-was arranged, late arrival was announced ............. Overbooked no rooms available. Guests were moved to a lesser quality and located hotel in the middle of the night. Incredible, unprofessional and certainly not very welcoming.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Gianluca Patruno - General Manager op 15 dec 2023
Dear Guest, First of all I would like to take this opportunity to thank you for dedicating your time to review our Hotel. Your comments will be a valuable opportunity for further improvement. They will be discussed and shared among our staff in order to avoid any further disappointment. I hope we will have the opportunity to host you again to guarantee you a more enjoyable stay. With best regards

4/10 – Matig

Jan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van GM op 20 okt 2023
Dear Guest, we would like to thank you for rating Tocq Hotel. Based on the rating left, we are sorry to understand that you were not satisfied. We would appreciate if you could share your experience with us so that we can use your suggestions to improve our service. We hope to have the opportunity to host you again to guarantee a more enjoyable stay. Best Reagrds, The General Manager

4/10 – Matig

Jan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van GM op 20 okt 2023
Dear Guest, we would like to thank you for rating Tocq Hotel. Based on the rating left, we are sorry to understand that you were not satisfied. We would appreciate if you could share your experience with us so that we can use your suggestions to improve our service. We hope to have the opportunity to host you again to guarantee a more enjoyable stay. Best Reagrds, The General Manager

8/10 – Goed

Fien

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Everything was very nice especially the fruity water in the lobby. When your room is next to the elevator you hear very loud noises when there are people with their luggage.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van the General Manager op 7 sep 2023
Dear Guest, Thank you very much for your positive review. We look forward to welcoming you again in our Hotel in the future

8/10 – Goed

Stijn

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf voor 1 nacht. Comfortabele kamers. Ontbijt redelijk, werd niet goed aangevuld als je later komt.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van GM op 27 jul 2023
Dear Stijn, thank you for choosing Tocq Hotel and for your feedback. It is always important for us to satisfy our guests. We are glad everything was great and we hope to host you again. Best Regards, The General Manager

8/10 – Goed

René

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van The general manager op 20 dec 2023
Dear Guest, Thank you very much for your positive review. We look forward to welcoming you again in our Hotel in the future. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel op goede lokatie.
Prima hotel op een goede lokatie. Veel is te belopen. Half uurtje naar het centrum. OV in de buurt, taxi's goed geprijsd. Neem geen UBER deze zijn duurder. Het ontbijt vonden wij iets tegenvallen. Door de strenge regels (Covid) mag je niets zelf pakken, wordt opgeschept. Wat niet altijd vlot verloopt, staat ook maar een iemand, waardoor je toch minder eet. Koffie en thee werd aan tafel bediend, maar ging niet even vlot. Je moest er zelf om vragen. Volgende keer kies is zeker weer voor Tocq, maar wellicht zonder ontbijt. Wel een minpuntje vond ik het geluid van buiten. Wij sliepen aan de voorkant van het hotel, er tegenover is een soort club/cafe Tocqueville waar het op de vrijdagavond erg druk was. Veel geluiden van toeterende auto's, elke keer een soort alarm wat afging, soms wat harde muziek. Wel erg onrustig. (en wij hadden de ramen gesloten) Voor je rust kan je wellicht beter aan de achterkant kant slapen. (mocht je het weekend gaan) Bij de volgende keer dat wij naar Milaan gaan, vraag ik dat zeker. Maar al met al een heerlijk hotel, met goede service en dank aan de vriendelijke dame bij de receptie dat wij de kamer een paar uurtjes extra mochten houden tot ons vertrek. Arrivederci alla prossima.
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van The general manager op 20 dec 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your views. We are very pleased that you are satisfied with our services, and your valuable opinions have been a source of motivation for all Tocq Hotels employees. It is great to read you felt welcome with the hospitable level of service provided by our team. We will be certainly sharing your kind sentiments. We thank you for your interest in our hotel and hope to be able to say "Welcome" to you again as soon as possible. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
12 nachten verbleven in november 2019
Reactie van La Direzione op 18 dec 2019
Gentile Ospite Sono lieto abbia gradito il Suo soggiorno e spero avremo l’opportunità di ospitarLa nuovamente presso la nostra struttura. Buone Feste, La Direzione

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van The general manager op 20 dec 2023
Dear Guest, Thank you very much for your positive review. We look forward to welcoming you again in our Hotel in the future. Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goede ligging naast trein-metro Schitterend ontbijt met zeer goede service
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van The General Manager op 9 aug 2019
Dear Guest, I would like to thank you for your positive comment regarding your experience in our Property. I am glad you have enjoyed your stay and hope to have the opportunity to host you once again to our Property.   Have a wonderful Summer! The General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De hospitality in de breedste zin van het woord was uitmuntend. Proffesionele ontvangst aan de receptie en bedienend personeel tijdens het ontbijt deed haar werk met passie en had veel aandacht voor haar gasten.
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van La Direzione op 3 apr 2019
Dear Guest, I would like to thank you for such genuine positive comment showed us regarding your experience in our Property. I am glad you have enjoyed your stay and hope to have the opportunity to host you once again to our Property.     Best Regards, The General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Laurien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tof hotel
Zgoed hotel in een buurt met winkels, cafés en restaurants op loopafstand. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Sommige kamers hebben een renovatie nodig.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van General Manager op 22 jun 2018
Dear Laurien, I would like to thank you for choosing Tocq Hotel for your stay in Milan. Furthermore, I thank you for taking your time to contact us and for sharing your experience. Tocq Hotel is in the heart of Corso Como District, where nightlife, fashion and business merge together. We are delighted to know that you have enjoyed our American Breakfast! Since our very first aim is our guests’ satisfaction, make their stay memorable and take care of everyone of them is a pleasure for us. Your genuine positive comment will be shared between our staff in order to state further stimulations. I am glad you have enjoyed your stay and hope to have the opportunity to host you once again to our Property. Best Regards General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very noisy hotel - loads of bars and clubs playing loud music till late at night
3 nachten verbleven in juni 2017
Dear Guest I would like to thank you very much for taking the time to contact us and focus your attention to some basic and essential features in order to improve our quality service. Since our aim is focused on our guests’ satisfaction, we have really appreciated your suggestions as a significant chance to improve and provide better and more enjoyable services. As far as the previous occurrence is concerned, we would like to express our sincerest apologies for the inconvenient. We would also be really pleased to show you all our best efforts in order to avoid any future dismay. This your comments will be then shared within our Hotel Staff and they will be a real impressive chance for any future guest to benefit from. We do hope to host you once again to our Property and to guarantee a more enjoyable future stay in Milan. Best Regards General Manager

10/10 – Uitstekend

PAOLA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zona centralissima
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient for where I needed to be, nice staff, great breakfast, I didn't use the facilities so can't really comment.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van TOCQ Hotel – Guest Relations op 28 apr 2024
Dear Paul,Thank you for your positive feedback, we cannot wait to welcome you back in the future.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Salvatore

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van TOCQ Hotel – Guest Relations op 28 apr 2024
Gentile Salvatore,La ringraziamo per la recensione positiva

8/10 – Goed

Sergio, Caserta

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura moderna,elegante,ottima e abbondante colazione con prodotti di qualità serviti da un personale eccezionale,zona centralissima con tanti ristoranti di vari generi,consiglio vivamente!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van TOCQ Hotel – Guest Relations op 8 apr 2024
Gentile Sergio,Grazie per averci lasciato questo gentile commento, ci riempie di gioia sapere che ha apprezzato il nostro lavoro. Non vediamo l'ora di ospitarLa nuovamente al TOCQ Hotel.

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Located conveniently with easy transportation from the airport. Within walking distance to major tourist attractions. The staff was very helpful and responsive.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Relation op 2 apr 2024
Dear Sandra, we would like to thank you very much for this positive feedback. It was really a pleasure to host you and we hope to have the opportunity to welcome you back again in the future. Best Regards,

8/10 – Goed

Anureet Kaur

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van TOCQ Hotel – Guest Relations op 21 mrt 2024
Dear Guest, Thank you very much for your positive review. We look forward to welcoming you again in our Hotel in the future.

10/10 – Uitstekend

Anne Claire

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relation op 18 jan 2024
Dear Anne Claire, thank you very much for this feeback. We hope to host you once again. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relation op 18 jan 2024
Dear Ricardo,thank you very much for sharing your positive feedback. We hope to have the possibility to welcome you back as soon as possible.

10/10 – Uitstekend

Robin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van TOCQ Hotel – Guest Relations op 21 mrt 2024
Dear Guest, we thank you very much for your feedback and for having taken the time to write about your recent experience. We look forward to welcoming you back very soon

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relation op 18 jan 2024
Dear Guest, thank you for your positive feedback. We hope to host you again at Tocq Hotel. Best Regards.

10/10 – Uitstekend

Eduardo Enrique

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van TOCQ Hotel – Guest Relations op 21 mrt 2024
Dear Guest, we thank you very much for your feedback and for having taken the time to write about your recent experience. We look forward to welcoming you back very soon

8/10 – Goed

Shivraj

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a fine hotel , quite walkable & convenient .
Reactie van TOCQ Hotel – Guest Relations op 21 mrt 2024
Dear Guest, we thank you very much for your feedback and for having taken the time to write about your recent experience. We look forward to welcoming you back very soon

10/10 – Uitstekend

Luciana

7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relation op 18 jan 2024
Dear Luciana, we would like to thank you for this 5-stars review. We hope to have the possibility host in the future. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Luca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Gianluca Patruno - General Manager op 15 dec 2023
Gentile OspiteSono veramente lieto che abbia trascorso un piacevole soggiorno presso la nostra struttura. Speriamo di avere presto l'occasione di accoglierLa nuovamente come nostro gradito Ospite. Distinti saluti,

10/10 – Uitstekend

EMMA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Gianluca Patruno - General Manager op 15 dec 2023
Gentile OspiteSono veramente lieto che abbia trascorso un piacevole soggiorno presso la nostra struttura. Speriamo di avere presto l'occasione di accoglierLa nuovamente come nostro gradito Ospite. Distinti saluti,

10/10 – Uitstekend

Mario

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimale per il mio lavoro !
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Gianluca Patruno - General Manager op 15 dec 2023
Gentile OspiteSono veramente lieto che abbia trascorso un piacevole soggiorno presso la nostra struttura. Speriamo di avere presto l'occasione di accoglierLa nuovamente come nostro gradito Ospite. Distinti saluti,

10/10 – Uitstekend

Eugenio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
week end a Milano
Abbiamo soggiornato due notti in questa struttura, è stato tutto perfetto dall'inizio alla fine, camere spaziose, luminose ma soprattutto pulite. Colazione ottima. un ringraziamento speciale per la loro professionalità ed accoglienza a Oliver e Giulia. Sicuramente torneremo... A presto e grazie di tutto.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Gianluca Patruno - General Manager op 15 dec 2023
Gentile OspiteInnanzitutto vorrei cogliere l’occasione per ringraziarLa del tempo dedicatoci. Sono veramente lieto che abbia trascorso un piacevole soggiorno presso la nostra struttura. Speriamo di avere presto l'occasione di accoglierLa nuovamente come nostro gradito Ospite. Distinti saluti

10/10 – Uitstekend

Harald

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute Verkehrsverbindung mit der nahe gelegenen Bahn und Metro Garibaldi.
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Gianluca Patruno - General Manager op 15 dec 2023
Dear Guest, Thank you very much for your positive review. We look forward to welcoming you again in our Hotel in the future. Best regards

8/10 – Goed

LUISELLA

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van The general manager op 20 dec 2023
Gentile OspiteInnanzitutto vorrei cogliere l’occasione per ringraziarLa del tempo dedicatoci. Sono veramente lieto che abbia trascorso un piacevole soggiorno presso la nostra struttura. Speriamo di avere presto l'occasione di accoglierLa nuovamente come nostro gradito Ospite. Distinti saluti

10/10 – Uitstekend

FILIPPO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Colazione da sogno.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Gianluca Patruno - General Manager op 15 dec 2023
Gentile OspiteSono veramente lieto che abbia trascorso un piacevole soggiorno presso la nostra struttura. Speriamo di avere presto l'occasione di accoglierLa nuovamente come nostro gradito Ospite. Distinti saluti

4/10 – Matig

Baratta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel nel complesso molto buono, da evitare camere lati esterno, non si dorme
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Gianluca Patruno - General Manager op 15 dec 2023
Gentile OspiteInnanzitutto vorrei cogliere l’occasione per ringraziarLa del tempo dedicatoci. Sono veramente lieto che abbia trascorso un piacevole soggiorno presso la nostra struttura. Speriamo di avere presto l'occasione di accoglierLa nuovamente come nostro gradito Ospite. Distinti saluti

10/10 – Uitstekend

Trevor J

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff where amazing
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Gianluca Patruno - General Manager op 15 dec 2023
Dear Guest, Thank you very much for your positive review. We look forward to welcoming you again in our Hotel in the future. Best regards

10/10 – Uitstekend

MASAO

Zakenreiziger
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Gianluca Patruno - General Manager op 15 dec 2023
Dear Guest, Thank you very much for your positive review. We look forward to welcoming you again in our Hotel in the future. Best regards

8/10 – Goed

joyce

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
No upgrade or amenities offered or given Otherwise ok
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van GM op 3 nov 2023
Dear Joyce,we would like to thank you for dedicating your time sharing this feedback. Your comments will be shared among the staff in order to improve our services and standard. We hope to have the opportunity to host you once again on your next trip to Milan. Best Regards, The General Manager

6/10 – Redelijk

joyce

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
No upgrade or amenities offered or given
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van GM op 3 nov 2023
Dear Joyce,we would like to thank you for dedicating your time sharing this feedback. Your comments will be shared among the staff in order to improve our services and standard. We hope to have the opportunity to host you once again on your next trip to Milan. Best Regards, The General Manager

10/10 – Uitstekend

Ludovia Maria

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van GM op 30 okt 2023
Dear Ludovica, thank you for this top rating! We hope to have the opportunity to host you once again. Best Regards, The General Manager

10/10 – Uitstekend

Shivraj

I liked the spot & staff
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van GM op 23 okt 2023
Dear Guest, thank you very much for this 5-star review! We are glad you enjoyed our services and our staff made you feel like home. We hope to have the opportunity to host you once again. Best Regards, The General Manager

10/10 – Uitstekend

Shivraj

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Gianluca Patruno - General Manager op 15 dec 2023
Gentile OspiteSono veramente lieto che abbia trascorso un piacevole soggiorno presso la nostra struttura. Speriamo di avere presto l'occasione di accoglierLa nuovamente come nostro gradito Ospite. Distinti saluti

10/10 – Uitstekend

Luigi

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van GM op 20 okt 2023
Gentile Luigi, La ringraziamo per questo feedback. Speriamo di poterla accogliere nuovamente al più presto. Distinti Saluti, The General Manager

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van GM op 20 okt 2023
Dear Daniel, thank you for your feedback. We're looking forward to welcome you again. Best regards, The General Manager

4/10 – Matig

Sascha

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, unfortunately right next to night clubs - very noisy and difficult to rest
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van GM op 20 okt 2023
Dear Sascha, we would like to thank you for sharing your view. Your comments will be a valuable opportunity for further improvement and avoid any further disappointment. We hope to host you again to guarantee a more enjoyable stay. Best Regards, The General Manager

10/10 – Uitstekend

Denise

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everyone was very kind and helpful. The room was clean and the beds were comfortable
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van GM op 20 okt 2023
Dear Denise, thank you so much for choosing Tocq Hotel and for this review. We are always very happy when our guests are fully satisfied and enjoyed their experience with us. We hope to welcome you back very soon. Best Regards, The General Manager

8/10 – Goed

Sarah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unser Zimmer war direkt zur Strasse, gegenüber einer Disco. Wir konnten das Fenster aufgrund der Lautstärke nicht öffnen, obwohl es sehr warm im Zimmer war. Die Party ging jeweils bis 6 Uhr. Das Frühstück war reichhaltig und der Frühstücksraum sehr schön. Es gab eine große, leckere Auswahl. Unsere Anfrage vorab bezüglich eines Zimmers wurde leider nicht berücksichtigt, während andere Gäste ohne Anfrage "unser" Zimmer bekommen haben. Das war sehr ärgerlich. Ansonsten ist das Hotel gut zu erreichen, viele nette Restaurant, Bars,Shoppingmöglichkeiten in der Nähe.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van GM op 20 okt 2023
Dear Guest, thank you for sharing your experience with us. We are glad everything was good and we are looking forward to host you again in the future. Best Regards, The General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Research before you book!
air conditioning controls, didn’t work, stuck on 26 even after it was attended to by staff, hotel located right next to a night club so make sure, you carefully consider your room. I wouldn’t have booked a night on Saturday if I was aware of that. The last thing, is the controls on the lift, very frustrating, requires a lot of patience
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van GM op 20 okt 2023
Dear Guest, thank you for taking your time sharing your feedback.Your comment will be shared among the staff in order to improve our services. We hope to have the possibility to host you again in order to guarantee a more enjoyable stay. Best Regards, The General Manager

10/10 – Uitstekend

Christina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lækkert hotel :-))
Lækkert hotel. De gav os opgradering til junior suite, da vi ankom. Super service :-) Vil så absolut bo dér igen, hvis vi skal tilbage til Milano.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van GM op 20 okt 2023
Dear Christina, we would like to thank you for being with us and for this feedback. We are very glad to hear that you enjoyed our services. We hope to have the possibility to host you once again in the future. Best Regards, The General Manager