Exterieur

Beoordelingen van ibis Milano Ca Granda

3 out of 5
ibis Milano Ca Granda
Viale Suzzani 13-15, Milan, MI

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 93 van 434 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 218 van 434 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 77 van 434 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 434 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 434 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sebastiaan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat je kan verwachten van een ibis. Goede bedden schone ruime kamer. Dit hotel specifiek, 3 minuten lopen naar de metro richting centrum. En de tram op 1 minuut lopen. Als je geluk hebt gratis parkeren voor de deur. Anders in de parkeergarage voor de deur. 18 euro voor 24 uur. Een nadeel is dat de kamerdeur erg hard dicht vallen. En het douchen is in een badkuip, welke rijkelijk aan de smalle kant is.
5 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ons kamer zag er goed uit, personeel waren vriendelijk.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Raffi achter de balie was heel vriendelijk en behulpzaam. Dat gerold zeker niet voor andere personeelsleden voor wie het al te veel was om goede morgen te zeggen Het hotel beloofde airco, maar op de kamers was het warmer dan buiten; volgens personeel kon daar niets aan worden gedaan omdat de airco centraal werd geregeld. Het ontbijt buffet was goed.
3 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

werik, limburg

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht verzorgd en oud
Ik had er veel meer van verwacht. Het ontbijt was heel slecht. De kamers erg rumoerig en slecht gepoetst. Nooit meer.
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van FOM op 24 aug 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Basis comfort tegen redelijke prijs
Verwacht geen luxe, dit is echt basic. Bed is verder prima, badkamer ook schoon. Afwerking niet top. Maar als je weinig eisen stelt, dan prima. Ontbijt is ook basic, maar verder prima.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van DG - GM HOTEL op 31 mrt 2018
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Milano Ca Granda. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

8/10 – Goed

melanie, brussels, belgium

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Navigli is zeker een aanrader! Leuke restaurantjes. Milaan is een propere en leuke stad! Zeker de aperitivo uitproberen.
2 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

ter Wal, Deventer The Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice room, clean, airco, near the metro
Verry noce holiday in Milaan. The hotel was near a metrostation. A bit pitty was the noise in the night from music from locals.
5 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

André, Temse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima service. Mooi hotel.
Vriendelijke ontvangst. Receptioniste was behulpzaam met info metrostations. Zeer goede wi-fi.

8/10 – Goed

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schone moderne kamer met snelle WiFi.
Vriendelijk personeel, nette schone moderne kamer met snelle wifi, gratis parkeren op eigen terrein (beperkte plaatsen). Wij waren met de auto dus de voorzieningen in de omgeving kan ik niet beoordelen. De buurt zag er fatsoenlijk uit.

8/10 – Goed

Choukri, Lelystad

Positief: Netheid, comfort kamer
Prettig verblijf voor een goede prijs.
Het hotel zag er goed uit en was goed bereikbaar. Enige minpuntjes waren dat de Wifi niet goed werkte en kleine schimmelplekjes in de douche/bad. Het viel op zich heel erg mee hoor, het was niet smerig ofzo. De kamer zag er verder erg netjes uit en het meeste personeel was vriendelijk en behulpzaam. Voor 50 euro had ik een kamer voor 2, voor die prijs heb ik een zeker een erg goed verblijf gehad in een mooie hotelkamer.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Graeme

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were great and very helpful. The area was OK, but the little square outside the hotel was run-down, but it did not feel unsafe.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

DELMA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen desayuno. Facil transporte
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Imran

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Talal

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Mohamed

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel mediocre muy malo… el colchón muy muy malo no era colchón una lámina fina de esponja
5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Marouane

3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Jessica

Reisde met een groep
3 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Tuvalet temiz değildi. Odadaki eşyalar fotoğraflarda gözüktüğünden daha eski ve bakımsızdı. Odaların ses yalıtımı iyi değildi; özellikle ön cepheye bakan odalara otoparka giriş-çıkış yapan araçların sesleri çok yüksek şekilde geliyordu. Kahvaltı standart ve olması gerektiği gibiydi. Resepsiyon personeli ilgili ve güleryüzlüydü.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Josef

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Muhammed Cihan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Neil

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
前台服務待提升
前台不想提供WiFi密碼的態度,很無語
3 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Daniel

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Alexander

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service and employes have been great. The area was ok, but little noisy. The only negativ Point was that our room was next to the elevator which was super loud.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Anya Michele

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Eunice

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cute place to stay
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Bernardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Aracelie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk provided great options for dinner all within a quick 5-10 minute walk.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Das zimmer war groß und es hat alles drin gehabt. Das frühstück war sehr gut und die auswahl war groß.
2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Cristiano

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ko
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Mao-Chi

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Filippo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel con un buon rapporto qualità prezzo e buon servizio.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

francisco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
super petit déjeuner
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Anas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The review is actually for the adjacent Novotel, as we were relocated there as ibis was closing. The staff at the ibis desk were very helpful, explaining the situation and arranging the relocation to Novotel even with early check in. The Rooms in Novotel were good size and comfortable. The outdoors swimming pool was and added bonus during the heatwave. The desk staff at Novotel were very helpful and attentive. The Metro line is a short walk away. There was a good restaurant nearby.

10/10 – Uitstekend

Chloe

2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Petri

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Stayed two nights in July. Some wear and tear due to the age but generally clean and comfortable room and hotel with polite staff. Good airconditioning in the room even with very hot weather outside. The hotel surroundings not particularly aesthetic/pleasant but otherwise good location: easy access arriving by car and good public transport options nearby. Pretty good breakfast at a decent price (though, the juices were very watery). Would choose again.
2 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Luis Gonçalo, Ponta Delgada

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Title: Terrible Stay at Ibis Hotel - A Mosquito-Infested Nightmare Rating: ★☆☆☆☆ (1/5) Our stay at Ibis Hotel was a complete disaster. The first room had a leaking bathroom ceiling, torn curtains, and swarms of mosquitoes. The second room had a broken air conditioner. Despite relocating to a third room, the mosquito problem persisted, forcing us to leave at 5 am. The hotel's poor maintenance and inability to address basic issues made for an utterly unpleasant experience. Avoid at all costs.
4 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

CARLOS ENRIQUE

Regular no más! Buen desayuno
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Rodrigo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Philippe

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Hôtel correct, sauf que. Nous avons eu la malchance d'avoir une chambre à côté des ascenseurs et cela change tout ! Impossible de dormir avant minuit et réveillés des 06h00. On entend constamment les moteurs des ascenseurs ! Inadmissible !!! Le reste était conforme à un hôtel Ibis.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Decent but poorly soundproofed
The hotel was ok as expected however, the walls are so super thin so you can here every single discussion on the floor like people would be standing next to your bed in your room, doors slamming the whole night so loud, that it shocks you out of sleep.
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

John

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
May23 Stay
Really nice surburban hotel 10mins walk from Ca Grande metro station which is about 30mins from the centre of Milan (Duomo) with 1 change. Quiet, clean, easy, no complaints. Standard Ibis setup and quality.
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Adriana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Nicole

3 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Sarah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Staff were all very nice and helpful. Our room however was at the back of the hotel that has a large concreted area with nothing in it. In the evenings and late into the night there were large groups of people hanging around playing music and generally being loud. Even with the window shut it was still very loud. The hotel rooms are very basic so no tea/coffee facilities to use and the beds are pretty flat with one pillow but overall clean and tidy.
2 nachten verbleven in april 2023