Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Courtyard by Marriott Montpellier

4 out of 5
Courtyard by Marriott Montpellier
105, Place Georges Freche, Rue du Chelia, Montpellier, Herault

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 291 van 587 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 217 van 587 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 41 van 587 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 587 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 587 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel in a calm area of the city
Excellent hotel! If you stay on the ground floor, you have a little garden with seats. The breakfast is amazing. Full continental and fresh. The location is within 30min walking distance to the city center or €10 with a taxi.
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustige ligging, maar prima t.o.v. Centrum met tram. Goed bed, goed geslapen. Zwembad oké... maar erg vol.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Fijn hotel, ruime kamer met groot balkon. Met de tram vlakbij ben je snel in de stad.
4 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Marianne, Oosterhesselen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam, rustig hotel
Ruime kamer, ruime badkamer. Rustig en goed verzorgd hotel

8/10 – Goed

Hans, Leusden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima vertekpunt
Schoon en relaxed, 10 minuten met de tram vanaf het centrum

4/10 – Matig

leo, eefde

Hoezo ontbijt?
Rond 17.00 uur even in de bar/annex restaurant een wijntje drinken. Het personeel was de tafels aan het dekken voor de avond en had geen oog voor de gasten. Toen er inmiddels 2 stelletjes bij waren gekomen kregen we eindelijk aandacht. De wijn was ronduit smerig. Volgende ochtend ontbijt. In de rij, terwijl er voldoende tafels vrij waren. Eindelijk aan de beurt mochten we in de tweede rij; wederom wachten tot iemand ons een tafel gaf, terwijl het gewoon een buffet was. Geen personeel nodig verder. Enfin na ca10 minutrn besloten we naar de supermarkt aan de overkant te gaan om een ontbijtje te kopen. We zagen daar al meerdere hotelgasten!!! Haal er maar drie sterren vanaf. Oja, bij aankomst bleek de parkeergarage ook nog vol en ons werd nors te verstaan gegeven dat er een eindje verderop wel een parkkeerplaats was.

10/10 – Uitstekend

Marielle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel mooi hotel vlakbij tramhalte
Fijn hotel, mooie kamer, fijne bedden, groot balkon, dichtbij tramhalte naar het centrum.

2/10 – Ontzettend slecht

pawan

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed bugs
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Courtyard Marriott op 3 apr 2024
Dear Pawan,I would like to thank you for taking the time to give us feedback on your last stay with us.However, I am very surprised by your comment. After checking your room, we found nothing wrong. We are always ready to listen to you on the spot and there again no complaint on your departure? I hope we will have the pleasure of welcoming you again.Christophe G.General Manager

10/10 – Uitstekend

daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Direction Courtyard Marriott op 29 jan 2024
Cher Daniel, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de partager votre expérience au sein du Courtyard Marriott Montpellier. Votre satisfaction est la plus belle de nos récompenses.Au plaisir de vous revoir prochainementSincèrementChristophe G.Directeur Général

10/10 – Uitstekend

Elodie

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Direction Courtyard Marriott op 24 jan 2024
Chère Elodie,Merci beaucoup d'avoir pris le temps de partager votre expérience au sein du Courtyard Marriott Montpellier. Votre satisfaction est la plus belle de nos récompenses.Au plaisir de vous revoir prochainementSincèrementChristophe G.Directeur Général

8/10 – Goed

marine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Direction Courtyard Marriott op 18 dec 2023
Chère Marine, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de partager votre expérience au sein du Courtyard Marriott Montpellier. Votre satisfaction est la plus belle de nos récompenses.Au plaisir de vous revoir prochainementSincèrementChristophe G.Directeur Général

8/10 – Goed

jonas

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
bussparkering
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Direction Courtyard Marriott op 30 nov 2023
Dear Jonas,Thank you very much for taking the time to share your experience at the Courtyard Marriott Montpellier. Your satisfaction is our greatest reward.We look forward to seeing you again soon.Sincerely, Christophe G.General Manager

8/10 – Goed

Lotta

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good situated next to tram stations, friendly staff, nice rooms
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Direction Courtyard Marriott op 30 nov 2023
Dear Lotta, Thank you very much for taking the time to share your experience at the Courtyard Marriott Montpellier. Your satisfaction is our greatest reward.We look forward to seeing you again soon.SincerelyChristophe G.General Manager

6/10 – Redelijk

Peter

Positief: Netheid
Tråkig personal, kämpade på att vi skulle uppgradera rummet, orutinerade personal allmänt tråkigt
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Charles op 29 okt 2023
Hello Mr Peter,We thank you for taking the time to inform us of what happened during your stay.However, we do not fully understand your dissatisfaction, in fact I remember your arrival at the hotel very well. You made your reservation 2 minutes before entering our doors, it had not yet arrived on our system. When I finally found your reservation I noticed that you had a standard room with twin beds, so I kindly offered you a superior room with a large king size bed for an additional fee.Which you accepted with pleasure.Our goal is to satisfy our customers as best as possible, so I don't understand why we were boring and inexperienced.Hoping to see you again soon, best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Thierry

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

marc

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Direction Courtyard Marriott op 30 nov 2023
Cher Marc, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de partager votre expérience au sein du Courtyard Marriott Montpellier. Votre satisfaction est la plus belle de nos récompenses.Au plaisir de vous revoir prochainementSincèrementChristophe G.Directeur Général

10/10 – Uitstekend

PIERRE

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superbe Hôtel qui a répondu à toutes nos attentes. Seul bémol, le prix du buffet du petit-déjeuner est élevé pour la présentation par rapport à d’autres établissements de même standing.
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Kristin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay in Montpellier
Good service and comfortable rooms. Tram station right in front to take you to city center. Located right next to their city hall.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Courtyard Marriott Montpellier op 20 sep 2023
Dear Kristin,Thank you very much for taking the time to share your experience at the Courtyard Marriott Montpellier. You have appreciated the quality of our service and our comfortable rooms.Your satisfaction is our greatest reward.We look forward to welcoming you again,SincerelyChristophe G.General Manager

4/10 – Matig

Yasmine

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ramin

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is located very close to two tram stations that can get you anywhere inside the Old Town within 10-20 minutes. Everything about the hotel is very nice, the pool is divine. The only thing we didn't like was the fact that the water pipes seem to have a rather low capacity when it comes draining the sink and else
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Courtyard Marriott Montpellier op 20 sep 2023
Dear Ramin,I would like to thank you for taking the time to give us feedback on your most recent stay at our establishment.I am delighted that you were satisfied with all the services offered by the Courtyard By Marriott. However, we have noted your very pertinent comments, which will enable us to improve our service.I sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you again on your next visit to Montpellier.Best regardsChristophe G.General Manager

8/10 – Goed

Yasmina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Yorai

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, beautiful hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Courtyard Marriott Montpellier op 6 aug 2023
Dear Yorai, Thank you very much for taking the time to share your experience at the Courtyard Marriott Montpellier. Your satisfaction is our greatest reward.We look forward to welcoming you again,SincerelyChristophe G.General Manager

10/10 – Uitstekend

Michelle

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jason

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Nasrine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon hôtel
5 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

XAVIER

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rigtig tilfreds med restrurant en dårlig oplevelse
God pool, flot værelse, desværre hovedpude alt for tyk tung og bestant... Restrurant var en dårlig oplevelse
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Isabelle

2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Hubert

1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Majed

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Courtyard By Marriott Montpellier op 5 jul 2023
Cher Majed, Je tiens à vous remercier d’avoir pris le temps de nous faire partager votre expérience concernant votre dernier séjour au sein de notre établissement.Je suis sincèrement désolé que nous n’ayons su répondre à votre attente cette fois-ci.J’espère que nous aurons le plaisir de vous accueillir à nouveau lors d’un prochain déplacement sur MontpellierCordialementChristophe G.Directeur Général

10/10 – Uitstekend

marc

3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Courtyard By Marriott Montpellier op 5 jul 2023
Cher Marc, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de partager votre expérience au sein du Courtyard Marriott Montpellier. Votre satisfaction est la plus belle de nos récompenses.En espérant avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau,SincèrementChristophe G.Directeur Général

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice pool! French with an American touch
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Courtyard By Marriott Montpellier op 5 jul 2023
Dear David,I am honoured to note your overall satisfaction with your stay with us. It is always a pleasure to share this type of comment with my teams. We do indeed try to look after our customers, and your satisfaction is our greatest reward, as well as a real source of motivation.We look forward to welcoming you back,Best regardsChristophe G.General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Adam

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Don’t book here! Gates to car park left open, Builders on site. No pool. Refused to stay
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

marine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Susan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice large clean rooms. Great location on the river walk.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Christine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would like to highly recommend the Courtyard Marriott - great hotel in a great location.
9 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

marc

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

marie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pratique, bien placé, mais le service se dégrade un peu. ce n'est peut être que pour cette fois .... car nous avons toujours été contents les dernières fois
4 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Kasper

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable. Restaurant was fine. Bar “so—so” Spa was unfortunately closed.
1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Eric

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Atiya

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

CELINE

2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Diane

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Marie

2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Sarl

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Alain

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thé property is a bit away from the more tourist district but with the trams directly across the street access is very easy to where you might want to go. Staff was very very pleasant especially Jeremy. Being in the hotel business ourselves we definitely recommend this property in Montpellier.
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

MARIE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

isabelle

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
séjour au top
un séjour très agréable une situation au top car tramway proximité pas besoin de son véhicule pour se déplacer, restaurant au top et petit déjeuner royal. La propreté de l’établissement et le personnel très avenant un séjour parfait
1 nacht verbleven in januari 2023