Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 375 van 748 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
375
Gastenscore: 8 - Goed. 266 van 748 beoordelingen" "
8 - Goed
266
Gastenscore: 6 - Redelijk. 57 van 748 beoordelingen" "
6 - Redelijk
57
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 748 beoordelingen" "
4 - Matig
39
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 748 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
11
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Yves
Zakenreiziger
29 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yves
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Ruud
Reisde met familie
27 aug 2023
Positief: Netheid, voorzieningen
Mooie hotel op een hele centrale locatie.
Ruud
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Loyan - Receptiob op 28 aug 2023
Hello,Thank you for taking some time to share your impressions on your stay with us. We are glad to read, our services have allowed your stay to meet your expectations. We are looking forward to hearing from you again !Best RegardsReceptionGrand Hotel du Midi
10/10 – Uitstekend
Art
29 apr 2023
Art
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Loyan - Reception op 21 mei 2023
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay. We are happy to read, your stay was such a positive experience for you. Your satisfaction is our ultimate reward ! We are looking forward to welcoming you again for your next stay in Montpellier. Best RegardsReceptionGrand Hotel du Midi
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima kamer, redelijk prijzig.
Kamer is qua locatie goed. Voor die prijs had ik iets meer service verwacht. Wel goede airco en schone ruimte.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Reception op 27 sep 2021
Hello,
Thank you very much for sharing your feedback our your stay in our Hotel. We are happy to read, your stay was such a positive experience for you. Your satisfaction is our ultimate reward ! We are looking forward to welcoming you again for your next stay in Montpellier.
Best Regards
Reception
Grand Hotel du Midi
10/10 – Uitstekend
Nena, Lanaken
Reisde met partner
27 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel tevreden van dit hotel! Erg vriendelijk personeel, prachtige kamer en een betere ligging kan je niet hebben.
Nena
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Loyan - Reception op 27 aug 2020
Hello,
Thank you for taking some time to share your feedback on your stay. We are glad to read, you appreciated our location and services to such an extent. We are looking forward to welcoming you again in our Hotel.
Best Regards
Reception
Grand Hotel du Midi
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 aug 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Loyan - Réception op 18 aug 2020
Madame, monsieur,
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager vos impressions. Vos retours nous sont précieux.
Nous sommes très heureux que vous ayez passé un agréable séjour dans notre établissement et que vous ayez été satisfait de l’ensemble de nos prestations.
Dans l’attente du plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel pour une prochaine escale au cœur de Montpellier.
Bien sincèrement,
L’équipe Réception
Grand Hôtel du Midi
8/10 – Goed
Nathalie, Haarlem
Reisde met familie
14 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super locatie, keurige en behulpzame medewerkers bij de receptie, spreken Engels!
Nathalie
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Loyan - Reception op 18 aug 2020
Dear Sir, Madam,
Thank you for taking the time to share your impression. Your feedback is very important for us.
We are very happy to hear that you enjoyed your stay in our establishment and that you were satisfied by all our services.
Looking forward to welcoming you again in our hotel for your next stay in the heart of the City of Montpellier.
Best regards,
Front Office
Grand Hotel du Midi
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 sep 2019
Positief: Netheid
Locatie is perfect in centrum. Mooie ruime kamer, schoon!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Herman Jan
20 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer prettig hotel
Erg prettig hotel op de perfecte locatie
Herman Jan
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a fine, nice art deco hotel. Good location. Only the temperature in the bar was far too warm.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Front desk op 14 apr 2019
Dear guest,
Thank you for your comment about your saty with us.
We all hope to welcome you again soon.
Best regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir donné un bel avis sur Expedia.com lors de votre passage dans notre hôtel.
Nous espérons vous recevoir à nouveau lors d'un prochain passage dans notre belle ville
Cordialement
6/10 – Redelijk
Deuken, Hasselt
5 nov 2018
In gangen en inkomhal van hotel voortdurend spek en eieren geur. Kan lekker zijn als je honger hebt, maar niet erna !
Deuken
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van The Reception op 7 nov 2018
Geachte Deuken, bedankt voor het geven van uw mening over expedia.com, het spijt ons dat uw verblijf niet zo aangenaam was, met betrekking tot het ontbijt, wij regelen de service om beter te voldoen aan onze We hopen u weer te mogen verwelkomen tijdens uw volgende verblijf.
Met vriendelijke groeten,
de receptie
10/10 – Uitstekend
petra, leiden
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel op unieke centrumlocatie.
Sfeervol hotel met mooi ingerichte comfortkamers. Zelfs slippers aanwezig. Vriendelijk personeel. Ontbijtservice is dit jaar wel iets minder uitgebreid in kwaliteit vergeleken met andere jaren en nog lekker genoeg!
petra
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van The Reception. op 3 okt 2018
Dear Petra,
Thank you so much for your nice comment about your stay.
We all hope to have you stay with us again soon.
Best regards
8/10 – Goed
nadine , knokke belgie
26 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel vlak in het oude centrum
Super goeie ontvangst met veel uitleg. Kamer was wel nog niet klaar om 15u en kregen daardoor een upgrade. Het ontbijt namen we op de kamer maar het warme eten (omeletten ) was koud en de warme chocomelk ook doordat ze dit met niets afdekken ... spijtig
nadine
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Ella
18 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een prima hotel
Een fijn hotel midden in het centrum, vlakbij de tram. Geen last van rumoerigheid. Kamer is comfortabel ingericht. De mensen achter de receptie waren erg behulpzaam. Ontbijt was goed.
Ella
1 nacht verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Petra, Leiden
2 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi monumentaal sfeervol hotel
Zeer centraal gelegen, in het historische stadshart en makkelijk per OV te bereiken. Fraaie 3 persoonskamer, schoon ,degelijk en sfeervol sanitair. Personeel is uitermate vriendelijk,adequaat en spreken goed hun talen.
Petra
3 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Ideke, Noord-Brabant
28 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig centraal gelegen hotel
Ideaal gelegen bij het levendige Place du Midi en daarbij tijdens je nachtrust geen hinder van drukte of lawaai.
Ideke
Reactie van Pedro GOMES op 18 apr 2017
Hello
Thank you for taking the time to share your thoughts about your stay at the Grand Hotel du Midi.
I am glad that we were able to meet your expectations and that your stay was fine.
We look forward to welcoming you in a future stay in our town of Montpellier.
Cordially.
Pedro GOMES
Director.
10/10 – Uitstekend
John Tresch
Reisde met familie
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gorgeous 19th century hotel with a modern update. Beautiful spacious rooms, fantastic breakfast, best possible location (centre ville, tramway, 5 min to train), amazingly thoughtful and helpful staff. Our stay here was the high point of our wonderful trip to Montpellier. 10/10, thank you Grand Hotel du Midi!
John Tresch
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Luis op 7 mei 2024
Hello,Thank you for providing us with your opinion regarding your stay at our Hotel. We are delighted to read, you have appreciated the quality of service and the professionalism of our teams, that motivates us to continue doing our best to satisfy our customers. We look forward to welcoming you again in our hotel.Kind RegardsReceptionGrand Hotel du Midi
10/10 – Uitstekend
Melissa
Reisde met partner
24 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a great experience here!
Melissa
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Luis op 30 apr 2024
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay. We are happy to read, your stay was such a positive experience for you. Your satisfaction is our ultimate reward ! We are looking forward to welcoming you again for your next stay in Montpellier. Best RegardsReceptionGrand Hotel du Midi
10/10 – Uitstekend
Mary
20 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay in central Montpellier!
Mary
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Luis op 30 apr 2024
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay. We are happy to read, your stay was such a positive experience for you. Your satisfaction is our ultimate reward ! We are looking forward to welcoming you again for your next stay in Montpellier. Best RegardsReceptionGrand Hotel du Midi
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met partner
10 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propre , lieu très agréable
Petit déjeuner excessivement chère donc nous n'en avons pas prit
Richard
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van La Réception Grand Hôtel du Midi op 11 mrt 2024
Bonjour,Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour chez nous. Nous sommes désolés d’apprendre que celui-ci ne fut pas totalement conforme à vos attentes. Nous sommes à votre disposition et à votre écoute si vous souhaitez nous faire part de vos remarques plus en détails. Dans l’espoir de vous accueillir de nouveau pour un prochain séjour à Montpellier.Bien à vous
10/10 – Uitstekend
Roland
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich bekam auf Anfrage ein sehr ruhiges Zimmer. Das Hotel liegt sehr zentral, daher waren ruhige Zimmer nicht zu erwarten.
Das Hotel ist ein schönes Gebäude (außen und innen).
Roland
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception Grand Hotel du Midi op 4 mrt 2024
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay. We are happy to read, your stay was such a positive experience for you. Your satisfaction is our ultimate reward ! We are looking forward to welcoming you again for your next stay in Montpellier. Best Regards
10/10 – Uitstekend
simon
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, so convenient to explore this beautiful city.
simon
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception Grand Hotel du Midi op 28 feb 2024
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay. We are happy to read, your stay was such a positive experience for you. Your satisfaction is our ultimate reward ! We are looking forward to welcoming you again for your next stay in Montpellier. Best Regards
8/10 – Goed
Satu
Reisde met een groep
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Excellent location in the old town and close to the railway station. Very friendly and helpful staff. First floor room had some noice from the restaurant below & some street noice. Overall the hotel interior could use an upgrade.
Satu
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception Grand Hotel du Midi op 28 feb 2024
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay in our Hotel. We are sorry to learn, your stay did not meet all your expectations. Feel free to get in touch with us, in order to provide us with some precious feedback on the issues you have experienced. Looking forward to hearing from you.Best Regards
8/10 – Goed
julio
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Não se pode chegar de carro a menos de 150 metros do hotel
julio
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception Grand Hotel du Midi op 12 feb 2024
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay in our Hotel. We are sorry to learn, your stay did not meet all your expectations. Feel free to get in touch with us, in order to provide us with some precious feedback on the issues you have experienced. Looking forward to hearing from you.Best Regards
6/10 – Redelijk
julio
9 feb 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Há q se caminhar uma quadra para chegar no hotel. Não se pode abordá-lo de carro
julio
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Reception Grand Hotel du Midi op 12 feb 2024
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay in our Hotel. We are sorry to learn, your stay did not meet all your expectations. Feel free to get in touch with us, in order to provide us with some precious feedback on the issues you have experienced. Looking forward to hearing from you.Best Regards
8/10 – Goed
Stig
5 feb 2024
Positief: Comfort kamer
Stig
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Tom
30 jan 2024
Tom
2 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Denis
12 jan 2024
Positief: Personeel en service
Denis
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Nicolas
31 dec 2023
Nicolas
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
JAIME FABIAN
28 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Its a nice option to visit the main sites in Montpellier. Comfortable & really close to best places.
JAIME FABIAN
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Grand Hôtel du Midi op 29 dec 2023
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay. We are happy to read, your stay was such a positive experience for you. Your satisfaction is our ultimate reward ! We are looking forward to welcoming you again for your next stay in Montpellier. Best RegardsReceptionGrand Hotel du Midi
10/10 – Uitstekend
Yannick
27 dec 2023
Yannick
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
said
26 dec 2023
said
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
david
22 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
david
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
DON
Zakenreiziger
15 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DON
3 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Najat
15 dec 2023
Najat
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Francisco
9 dec 2023
Francisco
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
stephane
Reisde met partner
20 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très charmant situé à quelques mètres de la place de la comédie
Plus près serait impossible
stephane
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Loyan - Réception op 21 nov 2023
Bonjour,Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour. Nous sommes heureux de constater que vous l’avez tant apprécié. Votre satisfaction est notre plus belle récompense ! Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau dans notre hôtel lors d’un prochain séjour.Bien à vousLa RéceptionGrand Hôtel du Midi
10/10 – Uitstekend
Vincent
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vincent
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Loyan - Reception op 14 nov 2023
Bonjour,Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour. Nous sommes heureux de constater que vous l’avez tant apprécié. Votre satisfaction est notre plus belle récompense ! Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau dans notre hôtel lors d’un prochain séjour.Bien à vousLa RéceptionGrand Hôtel du Midi
8/10 – Goed
Sébastien
30 okt 2023
Sébastien
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Loyan - Reception op 2 nov 2023
Bonjour, Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour. Nous sommes heureux de constater que vous l’avez tant apprécié. Votre satisfaction est notre plus belle récompense ! Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau dans notre hôtel lors d’un prochain séjour. Bien à vousLa Réception Grand Hôtel du Midi
10/10 – Uitstekend
Sabine
27 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très central et particulièrement agréable.
Sabine
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Loyan - Reception op 31 okt 2023
Bonjour,Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour. Nous sommes heureux de constater que vous l’avez tant apprécié. Votre satisfaction est notre plus belle récompense ! Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau dans notre hôtel lors d’un prochain séjour.Bien à vousLa RéceptionGrand Hôtel du Midi
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Loyan - Reception op 31 okt 2023
Bonjour,Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour. Nous sommes heureux de constater que vous l’avez tant apprécié. Votre satisfaction est notre plus belle récompense ! Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau dans notre hôtel lors d’un prochain séjour.Bien à vousLa RéceptionGrand Hôtel du Midi
10/10 – Uitstekend
Céline
23 okt 2023
Céline
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Loyan - Réception op 25 okt 2023
Bonjour,Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour. Nous sommes heureux de constater que vous l’avez tant apprécié. Votre satisfaction est notre plus belle récompense ! Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau dans notre hôtel lors d’un prochain séjour.Bien à vousLa RéceptionGrand Hôtel du Midi
10/10 – Uitstekend
Mette Elise
20 okt 2023
Mette Elise
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Loyan - Reception op 22 okt 2023
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay. We are happy to read, your stay was such a positive experience for you. Your satisfaction is our ultimate reward ! We are looking forward to welcoming you again for your next stay in Montpellier. Best RegardsReceptionGrand Hotel du Midi
4/10 – Matig
Anne
15 okt 2023
Anne
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Loyan - Reception op 16 okt 2023
Bonjour,Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour chez nous. Nous sommes désolés d’apprendre que celui-ci ne fut pas totalement conforme à vos attentes. Nous sommes à votre disposition et à votre écoute si vous souhaitez nous faire part de vos remarques plus en détails. Dans l’espoir de vous accueillir de nouveau pour un prochain séjour à Montpellier.Bien à vousLa RéceptionGrand Hôtel du Midi
10/10 – Uitstekend
Benjamin
14 okt 2023
Benjamin
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Loyan - Reception op 5 nov 2023
Bonjour,Merci d’avoir pris le temps de partager vos impressions sur votre séjour. Nous sommes ravis que notre accueil et nos prestations aient rendu votre séjour conforme à vos attentes. Nous espérons vous revoir très bientôt au sein de notre établissement !Bien à vousLa RéceptionGrand Hôtel du Midi
10/10 – Uitstekend
Claudia, Redmond
Reisde met partner
13 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. It was fun walking out the door and being right in the old part of Montpellier. Just a short walk from train station as well.
Our room included breakfast which was delicious and convenient.
Claudia
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Loyan - Reception op 15 okt 2023
Hello,Thank you for taking some time to share your impressions on your stay with us. We are glad to read, our services have allowed your stay to meet your expectations. We are looking forward to hearing from you again !Best RegardsReceptionGrand Hotel du Midi
10/10 – Uitstekend
Randall, Cumming
8 okt 2023
Randall
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Loyan - Reception op 31 okt 2023
Bonjour,Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour. Nous sommes heureux de constater que vous l’avez tant apprécié. Votre satisfaction est notre plus belle récompense ! Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau dans notre hôtel lors d’un prochain séjour.Bien à vousLa RéceptionGrand Hôtel du Midi
10/10 – Uitstekend
brian
27 sep 2023
brian
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Loyan - Reception op 17 okt 2023
Bonjour,Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour. Nous sommes heureux de constater que vous l’avez tant apprécié. Votre satisfaction est notre plus belle récompense ! Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau dans notre hôtel lors d’un prochain séjour.Bien à vousLa RéceptionGrand Hôtel du Midi
10/10 – Uitstekend
kathryn
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent location and ambiance
Front desk staff were very friendly and helpful. Beds were super comfortable. Location was fantastic - close to restaurants, sites, shopping. All in all a terrific experience.
kathryn
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Loyan - Reception op 17 sep 2023
Hello,Thank you for providing us with your opinions regarding your stay at our Hotel. We are delighted to read, you have appreciated the quality of service and the professionalism of our teams. We are looking forward to welcoming you again in our hotel.Kind RegardsReceptionGrand Hotel du Midi