Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Grand Hôtel du Midi

4 out of 5
Grand Hôtel du Midi
22 Boulevard Victor Hugo, Montpellier, Herault

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 375 van 748 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 266 van 748 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 57 van 748 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 748 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 748 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Yves

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ruud

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Mooie hotel op een hele centrale locatie.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Loyan - Receptiob op 28 aug 2023
Hello,Thank you for taking some time to share your impressions on your stay with us. We are glad to read, our services have allowed your stay to meet your expectations. We are looking forward to hearing from you again !Best RegardsReceptionGrand Hotel du Midi

10/10 – Uitstekend

Art

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Loyan - Reception op 21 mei 2023
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay. We are happy to read, your stay was such a positive experience for you. Your satisfaction is our ultimate reward ! We are looking forward to welcoming you again for your next stay in Montpellier. Best RegardsReceptionGrand Hotel du Midi

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima kamer, redelijk prijzig.
Kamer is qua locatie goed. Voor die prijs had ik iets meer service verwacht. Wel goede airco en schone ruimte.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Reception op 27 sep 2021
Hello, Thank you very much for sharing your feedback our your stay in our Hotel. We are happy to read, your stay was such a positive experience for you. Your satisfaction is our ultimate reward ! We are looking forward to welcoming you again for your next stay in Montpellier. Best Regards Reception Grand Hotel du Midi

10/10 – Uitstekend

Nena, Lanaken

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel tevreden van dit hotel! Erg vriendelijk personeel, prachtige kamer en een betere ligging kan je niet hebben.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Loyan - Reception op 27 aug 2020
Hello, Thank you for taking some time to share your feedback on your stay. We are glad to read, you appreciated our location and services to such an extent. We are looking forward to welcoming you again in our Hotel. Best Regards Reception Grand Hotel du Midi

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Loyan - Réception op 18 aug 2020
Madame, monsieur, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager vos impressions. Vos retours nous sont précieux. Nous sommes très heureux que vous ayez passé un agréable séjour dans notre établissement et que vous ayez été satisfait de l’ensemble de nos prestations. Dans l’attente du plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel pour une prochaine escale au cœur de Montpellier. Bien sincèrement, L’équipe Réception Grand Hôtel du Midi

8/10 – Goed

Nathalie, Haarlem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super locatie, keurige en behulpzame medewerkers bij de receptie, spreken Engels!
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Loyan - Reception op 18 aug 2020
Dear Sir, Madam, Thank you for taking the time to share your impression. Your feedback is very important for us. We are very happy to hear that you enjoyed your stay in our establishment and that you were satisfied by all our services. Looking forward to welcoming you again in our hotel for your next stay in the heart of the City of Montpellier. Best regards, Front Office Grand Hotel du Midi

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Locatie is perfect in centrum. Mooie ruime kamer, schoon!
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Herman Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer prettig hotel
Erg prettig hotel op de perfecte locatie
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a fine, nice art deco hotel. Good location. Only the temperature in the bar was far too warm.
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Front desk op 14 apr 2019
Dear guest, Thank you for your comment about your saty with us. We all hope to welcome you again soon. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
X"xxxxxxxxxx fggyjjkkjhdfggttghhdrhjhhhhfgttghjjhgrt rtjjhhdd
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van La réception op 21 jan 2019
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir donné un bel avis sur Expedia.com lors de votre passage dans notre hôtel. Nous espérons vous recevoir à nouveau lors d'un prochain passage dans notre belle ville Cordialement

6/10 – Redelijk

Deuken, Hasselt

In gangen en inkomhal van hotel voortdurend spek en eieren geur. Kan lekker zijn als je honger hebt, maar niet erna !
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van The Reception op 7 nov 2018
Geachte Deuken, bedankt voor het geven van uw mening over expedia.com, het spijt ons dat uw verblijf niet zo aangenaam was, met betrekking tot het ontbijt, wij regelen de service om beter te voldoen aan onze We hopen u weer te mogen verwelkomen tijdens uw volgende verblijf. Met vriendelijke groeten, de receptie

10/10 – Uitstekend

petra, leiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel op unieke centrumlocatie.
Sfeervol hotel met mooi ingerichte comfortkamers. Zelfs slippers aanwezig. Vriendelijk personeel. Ontbijtservice is dit jaar wel iets minder uitgebreid in kwaliteit vergeleken met andere jaren en nog lekker genoeg!
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van The Reception. op 3 okt 2018
Dear Petra, Thank you so much for your nice comment about your stay. We all hope to have you stay with us again soon. Best regards

8/10 – Goed

nadine , knokke belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel vlak in het oude centrum
Super goeie ontvangst met veel uitleg. Kamer was wel nog niet klaar om 15u en kregen daardoor een upgrade. Het ontbijt namen we op de kamer maar het warme eten (omeletten ) was koud en de warme chocomelk ook doordat ze dit met niets afdekken ... spijtig
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Ella

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een prima hotel
Een fijn hotel midden in het centrum, vlakbij de tram. Geen last van rumoerigheid. Kamer is comfortabel ingericht. De mensen achter de receptie waren erg behulpzaam. Ontbijt was goed.
1 nacht verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Petra, Leiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi monumentaal sfeervol hotel
Zeer centraal gelegen, in het historische stadshart en makkelijk per OV te bereiken. Fraaie 3 persoonskamer, schoon ,degelijk en sfeervol sanitair. Personeel is uitermate vriendelijk,adequaat en spreken goed hun talen.
3 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Ideke, Noord-Brabant

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig centraal gelegen hotel
Ideaal gelegen bij het levendige Place du Midi en daarbij tijdens je nachtrust geen hinder van drukte of lawaai.
Reactie van Pedro GOMES op 18 apr 2017
Hello Thank you for taking the time to share your thoughts about your stay at the Grand Hotel du Midi. I am glad that we were able to meet your expectations and that your stay was fine. We look forward to welcoming you in a future stay in our town of Montpellier. Cordially. Pedro GOMES Director.

10/10 – Uitstekend

John Tresch

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gorgeous 19th century hotel with a modern update. Beautiful spacious rooms, fantastic breakfast, best possible location (centre ville, tramway, 5 min to train), amazingly thoughtful and helpful staff. Our stay here was the high point of our wonderful trip to Montpellier. 10/10, thank you Grand Hotel du Midi!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Luis op 7 mei 2024
Hello,Thank you for providing us with your opinion regarding your stay at our Hotel. We are delighted to read, you have appreciated the quality of service and the professionalism of our teams, that motivates us to continue doing our best to satisfy our customers. We look forward to welcoming you again in our hotel.Kind RegardsReceptionGrand Hotel du Midi

10/10 – Uitstekend

Melissa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a great experience here!
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Luis op 30 apr 2024
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay. We are happy to read, your stay was such a positive experience for you. Your satisfaction is our ultimate reward ! We are looking forward to welcoming you again for your next stay in Montpellier. Best RegardsReceptionGrand Hotel du Midi

10/10 – Uitstekend

Mary

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay in central Montpellier!
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Luis op 30 apr 2024
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay. We are happy to read, your stay was such a positive experience for you. Your satisfaction is our ultimate reward ! We are looking forward to welcoming you again for your next stay in Montpellier. Best RegardsReceptionGrand Hotel du Midi

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propre , lieu très agréable Petit déjeuner excessivement chère donc nous n'en avons pas prit
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van La Réception Grand Hôtel du Midi op 11 mrt 2024
Bonjour,Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour chez nous. Nous sommes désolés d’apprendre que celui-ci ne fut pas totalement conforme à vos attentes. Nous sommes à votre disposition et à votre écoute si vous souhaitez nous faire part de vos remarques plus en détails. Dans l’espoir de vous accueillir de nouveau pour un prochain séjour à Montpellier.Bien à vous

10/10 – Uitstekend

Roland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich bekam auf Anfrage ein sehr ruhiges Zimmer. Das Hotel liegt sehr zentral, daher waren ruhige Zimmer nicht zu erwarten. Das Hotel ist ein schönes Gebäude (außen und innen).
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception Grand Hotel du Midi op 4 mrt 2024
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay. We are happy to read, your stay was such a positive experience for you. Your satisfaction is our ultimate reward ! We are looking forward to welcoming you again for your next stay in Montpellier. Best Regards

10/10 – Uitstekend

simon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, so convenient to explore this beautiful city.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception Grand Hotel du Midi op 28 feb 2024
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay. We are happy to read, your stay was such a positive experience for you. Your satisfaction is our ultimate reward ! We are looking forward to welcoming you again for your next stay in Montpellier. Best Regards

8/10 – Goed

Satu

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Excellent location in the old town and close to the railway station. Very friendly and helpful staff. First floor room had some noice from the restaurant below & some street noice. Overall the hotel interior could use an upgrade.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception Grand Hotel du Midi op 28 feb 2024
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay in our Hotel. We are sorry to learn, your stay did not meet all your expectations. Feel free to get in touch with us, in order to provide us with some precious feedback on the issues you have experienced. Looking forward to hearing from you.Best Regards

8/10 – Goed

julio

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Não se pode chegar de carro a menos de 150 metros do hotel
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception Grand Hotel du Midi op 12 feb 2024
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay in our Hotel. We are sorry to learn, your stay did not meet all your expectations. Feel free to get in touch with us, in order to provide us with some precious feedback on the issues you have experienced. Looking forward to hearing from you.Best Regards

6/10 – Redelijk

julio

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Há q se caminhar uma quadra para chegar no hotel. Não se pode abordá-lo de carro
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Reception Grand Hotel du Midi op 12 feb 2024
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay in our Hotel. We are sorry to learn, your stay did not meet all your expectations. Feel free to get in touch with us, in order to provide us with some precious feedback on the issues you have experienced. Looking forward to hearing from you.Best Regards

8/10 – Goed

Stig

Positief: Comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Tom

2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Denis

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Nicolas

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

JAIME FABIAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Its a nice option to visit the main sites in Montpellier. Comfortable & really close to best places.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Grand Hôtel du Midi op 29 dec 2023
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay. We are happy to read, your stay was such a positive experience for you. Your satisfaction is our ultimate reward ! We are looking forward to welcoming you again for your next stay in Montpellier. Best RegardsReceptionGrand Hotel du Midi

10/10 – Uitstekend

Yannick

4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

said

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

david

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

DON

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Najat

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Francisco

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

stephane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très charmant situé à quelques mètres de la place de la comédie Plus près serait impossible
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Loyan - Réception op 21 nov 2023
Bonjour,Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour. Nous sommes heureux de constater que vous l’avez tant apprécié. Votre satisfaction est notre plus belle récompense ! Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau dans notre hôtel lors d’un prochain séjour.Bien à vousLa RéceptionGrand Hôtel du Midi

10/10 – Uitstekend

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Loyan - Reception op 14 nov 2023
Bonjour,Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour. Nous sommes heureux de constater que vous l’avez tant apprécié. Votre satisfaction est notre plus belle récompense ! Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau dans notre hôtel lors d’un prochain séjour.Bien à vousLa RéceptionGrand Hôtel du Midi

8/10 – Goed

Sébastien

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Loyan - Reception op 2 nov 2023
Bonjour, Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour. Nous sommes heureux de constater que vous l’avez tant apprécié. Votre satisfaction est notre plus belle récompense ! Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau dans notre hôtel lors d’un prochain séjour. Bien à vousLa Réception Grand Hôtel du Midi

10/10 – Uitstekend

Sabine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très central et particulièrement agréable.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Loyan - Reception op 31 okt 2023
Bonjour,Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour. Nous sommes heureux de constater que vous l’avez tant apprécié. Votre satisfaction est notre plus belle récompense ! Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau dans notre hôtel lors d’un prochain séjour.Bien à vousLa RéceptionGrand Hôtel du Midi

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Loyan - Reception op 31 okt 2023
Bonjour,Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour. Nous sommes heureux de constater que vous l’avez tant apprécié. Votre satisfaction est notre plus belle récompense ! Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau dans notre hôtel lors d’un prochain séjour.Bien à vousLa RéceptionGrand Hôtel du Midi

10/10 – Uitstekend

Céline

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Loyan - Réception op 25 okt 2023
Bonjour,Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour. Nous sommes heureux de constater que vous l’avez tant apprécié. Votre satisfaction est notre plus belle récompense ! Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau dans notre hôtel lors d’un prochain séjour.Bien à vousLa RéceptionGrand Hôtel du Midi

10/10 – Uitstekend

Mette Elise

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Loyan - Reception op 22 okt 2023
Hello,Thank you very much for sharing your feedback on your stay. We are happy to read, your stay was such a positive experience for you. Your satisfaction is our ultimate reward ! We are looking forward to welcoming you again for your next stay in Montpellier. Best RegardsReceptionGrand Hotel du Midi

4/10 – Matig

Anne

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Loyan - Reception op 16 okt 2023
Bonjour,Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour chez nous. Nous sommes désolés d’apprendre que celui-ci ne fut pas totalement conforme à vos attentes. Nous sommes à votre disposition et à votre écoute si vous souhaitez nous faire part de vos remarques plus en détails. Dans l’espoir de vous accueillir de nouveau pour un prochain séjour à Montpellier.Bien à vousLa RéceptionGrand Hôtel du Midi

10/10 – Uitstekend

Benjamin

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Loyan - Reception op 5 nov 2023
Bonjour,Merci d’avoir pris le temps de partager vos impressions sur votre séjour. Nous sommes ravis que notre accueil et nos prestations aient rendu votre séjour conforme à vos attentes. Nous espérons vous revoir très bientôt au sein de notre établissement !Bien à vousLa RéceptionGrand Hôtel du Midi

10/10 – Uitstekend

Claudia, Redmond

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. It was fun walking out the door and being right in the old part of Montpellier. Just a short walk from train station as well. Our room included breakfast which was delicious and convenient.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Loyan - Reception op 15 okt 2023
Hello,Thank you for taking some time to share your impressions on your stay with us. We are glad to read, our services have allowed your stay to meet your expectations. We are looking forward to hearing from you again !Best RegardsReceptionGrand Hotel du Midi

10/10 – Uitstekend

Randall, Cumming

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Loyan - Reception op 31 okt 2023
Bonjour,Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour. Nous sommes heureux de constater que vous l’avez tant apprécié. Votre satisfaction est notre plus belle récompense ! Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau dans notre hôtel lors d’un prochain séjour.Bien à vousLa RéceptionGrand Hôtel du Midi

10/10 – Uitstekend

brian

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Loyan - Reception op 17 okt 2023
Bonjour,Merci à vous d’avoir partagé votre avis sur votre séjour. Nous sommes heureux de constater que vous l’avez tant apprécié. Votre satisfaction est notre plus belle récompense ! Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau dans notre hôtel lors d’un prochain séjour.Bien à vousLa RéceptionGrand Hôtel du Midi

10/10 – Uitstekend

kathryn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent location and ambiance
Front desk staff were very friendly and helpful. Beds were super comfortable. Location was fantastic - close to restaurants, sites, shopping. All in all a terrific experience.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Loyan - Reception op 17 sep 2023
Hello,Thank you for providing us with your opinions regarding your stay at our Hotel. We are delighted to read, you have appreciated the quality of service and the professionalism of our teams. We are looking forward to welcoming you again in our hotel.Kind RegardsReceptionGrand Hotel du Midi