Details aan de buitenkant

Beoordelingen van ibis Montpellier Centre Polygone

3 out of 5
ibis Montpellier Centre Polygone
95, Place Vauban, Boulevard d'Antigone, Montpellier, Herault

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 96 van 440 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 176 van 440 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 97 van 440 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 440 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 440 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rik

7 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Mohamed

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Kort bij centrum kamers te klein en airco van slechte kwaliteit
3 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Je betaalt voor de locatie, niet voor het comfort
Je betaalt voor de locatie, niet voor de kamer. Onze douche en toilet zaten in de kamer, met een gordijn ervoor. De handdoeken waren stuk. Het personeel is wat gestresst maar wel behulpzaam
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel met buitenterras. Fijn verblijf op loopafstand van het centrum Montpellier
2 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Airco kon de kamer niet koelen waardoor het 25 graden bleef in de kkamer.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Michiel, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel voor enkele nachten
Prima hotel voor business reis van enkele nachten. Receptie tot laat open en 24 uur bewaking. Ik kwam om 22:00 uur aan en kon ook nog prima eten.

8/10 – Goed

Alain

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre agréable et bien située
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Vladimir, Torrington

1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Sylvie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonne situation en plein centre-ville de Montpellier, excellent petit-déjeuner avec des produits frais et variés
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Delphine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Petit dej
Excellent petit déjeuner
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Patricia

Court séjour dans le cadre d’un événement artistique. Chambre confortable et propre et bon petit déjeuner le matin.
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Claire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hôtel
Séjour pour un festival de gospel l’hôtel est très bien situé Personnel très agréable disponible et chaleureux Chambre propre et confortable !
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Stanislas Gérard

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

odile

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

MARLENE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

JORDAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Ola

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Winfried

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Etienne

1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Béatrice

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Le volet de la pseudo salle de bain ne fonctionne pas donc impossible de dormir avec les lumières Le bruit intempestif des ascenseurs qui ne se came qu’entre 1 h et 6 h du matin Résultat : de très mauvaises nuits Je ne retournerai jamais dans cet hôtel dont les tarifs sont prohibitifs compte tenu des problèmes rencontrés
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel bien placé et confortable . Très bon petit déjeuner
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

German

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

kevin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Fatima

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well located, nice staff
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Laila

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Contini

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je ne recommande pas du tout
Ne correspond pas au standing des hotels ibis . Extrêmement bruyant, chambre pas propre et mal entretenue
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Marla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
Stay was nice. Hotel was clean and close to everything. Public transportation easy to access.
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Adeline

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Personnel super mais ménage à revoir d’urgence
Les personnels étaient très bien, très réactifs Par contre la propreté de la chambre laissait à désirer. Pleins de poussières sous le lit, les fenêtres très sales, derrière la Porte coulissante se baladaient des moutons de poussières, porte coulissant ayant ayant aussi des traces de calcaire et d’éclaboussures. Le pain du petit déjeuner n’était pas de première fraîcheur Je pense qu’il y a un réel effort à faire du côté du ménage !!!
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Fabienne Franziska

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

liliane

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Rebecca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Martine

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Pascal

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

FIDEL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Anne H

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
a bit shabby but the location was GREAT
Parking was great and so was the location. The room was a bit shabby is all.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

TRUCH

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Jean

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Rey

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Vedat

3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Julien

1 nacht verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Herve

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Richard

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien situé MAIS pour mettre les vélos en sécurité au garage on nous a demandé un coût exorbitant de 16€ alors que tous les autres Ibis étaient gratuits pour les vélos. Très déçus.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decent place to stay
Check in was friendly although one of the receptionists didn't speak very clearly which was challenging as my French is passable but far from fluent. The room was a decent size but the toilet/bathroom was small without a door- just a curtain. We intended to go out for an evening meal but as we were about to leave there was a very, very heavy downpour of rain. Reception saw is and offered us the loan of an umbrella which was really nice of them but we decided we didn't want to go out in the rain so we had a snack in the restaurant. The waiter was very friendly, efficient and helpful. We were tied after a long drive so were quite happy to stay in really but a cheerful waiter was really welcome. We went into the city centre the following morning and the hotel is really well situated for the central Square of Montpellier (Place de la Comedie). Finding the hotel when digging into Montpellier was a nightmare though because of road closures and the one way system and this would put me off returning unless traveling by train. Be warned if driving though that you need an emissions certificate from the City authorities which you need to have planned before you start your journey. You can't register online and be covered as you need to allow time for the physical certificate to arrive. If traveling from another country, this could take days off even weeks and you're liable for a €68 fine if you're spotted.
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Lidwine

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Jérôme

1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Régine

Negatief: Netheid, comfort kamer
Déception
L'hotel Ibis était indiqué comme complet et pourtant, j'ai trouvé une chambre disponible via le site Hotels,com. J'ai très souvent dormi dans des chambres Ibis et n'avais jamais été déçue jusqu'à cette fois. À croire qu'il y a un lot de chambres réservées pour les sites tels que Hotels.com : proches de l'ascenseur, odeur désagréable dès l'entrée de la chambre, système de climatisation bruyante et... propreté de la douche à revoir (joints noirs) Bref... je suis trés déçue de ce séjour
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

CHRISTINE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sejour agréable
Hotel bien placé proche du centre ville et confortable. Accueil sympathique. Seul bémol : une porte manquante separant la douche et les wc de la chambre (cassée sans doute mais pas réparée)
1 nacht verbleven in augustus 2022