Exterieur

Beoordelingen van Four Seasons Hotel Montreal

5 out of 5
Four Seasons Hotel Montreal
1440 rue de la Montagne, Montreal, QC

Beoordelingen

9,8

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 360 van 402 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 24 van 402 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 402 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 402 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 402 beoordelingen" "

10/10

Netheid

9,8/10

Personeel en service

9,8/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Laszlo von

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Where to start? Check-in person asked personal/inappropriate question. Room had hole in wall over closet, valance lighting under console had fallen off, shower closure fitting was broken off floor rendering the glass door floppy and scary. Cobweb on inside window. Worst: lack of sound-proofing made noise from Crescent Street nightclubs unbearable at night. Very poor for a "five star" hotel.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Christina - Reservations Manager op 16 mei 2024
Dear Mr. Laszlo Von,Warm greetings from the Four Seasons Hotel Montréal! Thank you for choosing to stay with us and taking the time to share your feedback.I am sorry to hear that your recent stay was less than satisfactory. We are committed to providing a positive and enjoyable experience for all our guests, and we would appreciate the opportunity to address any issues you may have faced. We hope to have the chance to welcome you back in the future and provide you with a much-improved experience.I remain available should you wish to further discuss your recent stay among us. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Corina Andreea

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Christina - Reservations Manager op 16 mei 2024
Bonjour Corina Andreea,Warm greetings from the Four Seasons Hotel Montréal! Thank you for taking the time to share with us your feedback! We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Warm regards

10/10 – Uitstekend

Lawrence, Lititz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Concierge and other staff were welcoming and helpful. We also took advantage of the Spa, for massages, and were very happy with the service.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Christina - Reservations Manager op 16 mei 2024
Bonjour Lawrence,Warm greetings from the Four Seasons Hotel Montréal! Thank you for taking the time to share with us your feedback! I will be certain to share your comments with our concierge and spa teams!We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Melissa

2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Gazmend, Staten Island

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property. Service not at the expected level.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Christina - Reservations Manager op 16 mei 2024
Dear Gazmend,Warm greetings from the Four Seasons Hotel Montréal! Thank you for choosing to stay with us and taking the time to share your feedback. I am sorry to hear that the service level during your recent stay was less than satisfactory.We are committed to providing a positive and enjoyable experience for all our guests, and we would appreciate the opportunity to address any issues you may have faced. We hope to have the chance to welcome you back in the future and provide you with a much-improved experience.I remain available should you wish to further discuss your recent stay.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Marenglen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Christina - Reservations Manager op 16 mei 2024
Bonjour Marenglen,Warm greetings from the Four Seasons Hotel Montréal! Thank you for taking the time to share with us your feedback! We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Warm regards

10/10 – Uitstekend

Gilles, Quebec

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simply stunning, attentive staff and beautiful room full of amenities. Best hotel in Montreal!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Christina - Guest Recognition Specialist op 20 apr 2024
Dear Mr. Gilles,Warm greetings from the Four Seasons Hotel Montréal! Thank you for taking the time to share with us your feedback! We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Warm regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Marc-Andre

Staff barged in at night
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Christina - Guest Recognition Specialist op 17 apr 2024
Dear Marc-Andre,Warm greetings from the Four Seasons Hotel Montréal! Thank you for choosing to stay with us and taking the time to share your feedback. I am sorry to hear that your recent stay was less than satisfactory.We are committed to providing a positive and enjoyable experience for all our guests, and we would appreciate the opportunity to address any issues you may have faced.We hope to have the chance to welcome you back in the future and provide you with a much-improved experience. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Kevin

3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Christina - Reservations Manager op 16 mei 2024
Bonjour Kevin,Warm greetings from the Four Seasons Hotel Montréal! Thank you for taking the time to share with us your feedback!We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

bethany

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Christina - Guest Recognition Specialist op 17 apr 2024
Bonjour Bethany,Warm greetings from the Four Seasons Hotel Montréal! Thank you for taking the time to share with us your feedback! We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Diane, Stittsville

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Christina - Guest Recognition Specialist op 17 apr 2024
Bonjour Diane,Warm greetings from the Four Seasons Hotel Montréal! Thank you for taking the time to share with us your feedback! We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Neil

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was great
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Christina - Guest Recognition Specialist op 17 apr 2024
Bonjour Neil,Warm greetings from the Four Seasons Hotel Montréal! Thank you for taking the time to share with us your feedback! We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

ran

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Christina - Guest Recognition Specialist op 17 apr 2024
Bonjour Ran,Warm greetings from the Four Seasons Hotel Montréal! Thank you for taking the time to share with us your feedback! We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Warm regards,

8/10 – Goed

Sophie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our room was beautiful and very clean. They allowed an early check in which was appreciated but the check in process was a bit awkward since they couldn’t find our name in their system and just stared at us. They added a nice touch with a cake for my husbands birthday. The hotel is close to popular street (st Catherine). We ate at the hotel restaurant and got overcharged 200$ on our hotel bill which got fixed but very concerning if we hadn’t looked into the final bill in detail. Overall we enjoyed the hotel but they do need improvement for a five star experience.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Christina - Guest Recognition Specialist op 30 mrt 2024
Dear Sophie,Thank you for your comment! We are thrilled to hear that you had an enjoyable stay at our property and celebration for your husbands birthday! I would like to extend my apologies in regards to the restaurant overcharge, and am glad this was resolved. Please do not hesitate to reach out should you wish to discuss this further. Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top notch Four Seasons experience. As expected. The best of everything!
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Christina - Guest Recognition Specialist op 30 mrt 2024
Bonjour Paul, Thank you for your wonderful comment! We are thrilled you had a great Four Seasons Experience!We hope to welcome you back soon!Warm regards

10/10 – Uitstekend

Leonard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Christina - Guest Recognition Specialist op 17 apr 2024
Bonjour Leonard,Warm greetings from the Four Seasons Hotel Montréal! Thank you for taking the time to share with us your feedback! We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Charles

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Christina - Guest Recognition Specialist op 17 apr 2024
Bonjour Charles,Warm greetings from the Four Seasons Hotel Montréal! Thank you for taking the time to share with us your feedback! We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

szabolcs

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Christina - Guest Recognition Specialist op 17 apr 2024
Bonjour Szabolcs,Warm greetings from the Four Seasons Hotel Montréal! Thank you for taking the time to share with us your feedback! We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Andrea

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent séjour! Seule note négative… il vous manque vraiment des bains tourbillons dans l’air de la piscine et sauna. La seule chose qui a manqué à notre bonheur!
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Felipe

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Christina - Guest Recognition Specialist op 17 apr 2024
Bonjour Felipe, Warm greetings from the Four Seasons Hotel Montréal! Thank you for taking the time to share with us your feedback! We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Pierre Marc, Longueuil

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Talk about a real 5 star experience …
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Joshua

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabulous staff
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Andre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Camille

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Oren

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Christina - Guest Recognition Specialist op 16 jan 2024
Dear Mr. Oren,Warm greetings from the Four Seasons Hotel Montréal! Thank you for choosing to stay with us and taking the time to share your feedback.I am sorry to hear that your recent stay with us was less than satisfactory. If there are specific aspects that you would like to bring to our attention, please feel free to contact us directly.We are committed to providing a positive and enjoyable experience for all our guests, and we would appreciate the opportunity to address any issues you may have faced.We hope to have the chance to welcome you back in the future and provide you with a much-improved experience. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Juan Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente!!
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel is in a great location is absolutely beautiful. The staff is amazing and the hotel is spotless. The Markus restaurant which is located in the lobby is a wonderful experience and has fine dining. I recommend this hotel to anybody who wants to stay in a great location and a great property.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

michael r

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Incredible place . Amazing front desk . Best rooms period !
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Whitney

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Another fantastic stay at Four Seasons Montreal! The staff went above beyond to make sure we were comfortable and enjoyed our stay. I can’t wait to go back!
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Constance M

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was friendly formal professional. Fabulous from start to finish!
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Sandra

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jue Li

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect girls weekend in Montreal!
Beautiful place with perfect location! We checked in and went shopping at Holt Renfrew's next door, then we had drinks and apps at the lounge. The room service with tablet was super fast and convenient. Then woke up and had breakfast at Marcus. Food was delicious
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Valérie

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

amacmartin

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

ginette

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

john

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Teri

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Honestly, it’s been a long time since I’ve had such gracious service. From check-in to housekeeping to restaurant staff, everything was just exquisite.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Four Seasons Hotel Montreal op 8 okt 2023
Thank you so much for taking the time to express your amazing experience and your gratitude towards our beautiful Hotel. We are so thrilled to communicate such a wonderful feedback to our magnificent team.Looking forward to welcoming you again very soon.Four Seasons Hotel Montreal.

10/10 – Uitstekend

Lena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great and kind staff
5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Kyle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Timothy J, New York

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Tais

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful experience, very high end. Get ready to pay over $100 for breakfast and for valet though.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Beatriz Elena, Mexico

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Brad

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is an expensive hotel so my expectations are very high. The only negatives are it was a little noisy in our room and the tv did not have direct login for streaming services like Netflix.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Tania

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023