Terras

Beoordelingen van The Ritz-Carlton, Montréal

5 out of 5
The Ritz-Carlton, Montréal
1228 Sherbrooke Street West, Montreal, QC

Beoordelingen

9,8

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 366 van 407 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 28 van 407 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 407 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 407 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 407 beoordelingen" "

10/10

Netheid

9,8/10

Personeel en service

9,8/10

Voorzieningen

10/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rubina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked the room esp the closet and the bathroom Staff was very friendly and pleasant I felt like I was being spoiled
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Alae

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Vincent Vinh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent customer services and I will definitely come back.
6 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Taylor

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We spent a long weekend here for my birthday. I would give this hotel six stars if I could. The service, thoughtfulness, attention to detail and professionalism of the staff are unparalleled. Special thanks to Ms. Cristina who went above and beyond to ensure our stay was amazing!
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Audrey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

PARWESH

Very limited food options
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Carolyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hospitality. A hotel well worth experiencing.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ashley

Reisde met huisdieren, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
From the doorman to the cleaning staff. Everyone was so friendly and accommodating even with our French Bulldog in tow. Would highly recommend !!
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ping, Oakville

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff service is standing out comparing to others.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

MERIC

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top shelf in service!
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Danxi

2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

David Boyd

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

cedric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente propiedad
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

John, Orange

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff! Extremely polite, friendly and attentive.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Matthew Michael, Reading

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Classic beauty and elegance. Staff incredibly friendly and helpful. Highly recommend.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Pierre-Olivier

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel de l'hôtel est tout simplement exceptionnel.

10/10 – Uitstekend

Ching

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s Ritz. Everything was great especially the customer service, top notch! The only thing is that you should call 15min ahead if you have valet parking. Other than that, all is fab.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Raphael Morello op 7 jan 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Lauren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Incredible property with incredible staff in a great location in Montreal. Will be back.
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Layley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luxury at its best. The bathroom was immaculate. Service from parking attendant, receptionist , housekeeping was impeccable. 5 minutes after we settled In, someone knocked on our door and the Ritz sent us wine and charcuterie as a welcome gift. We will be back!
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Mauricio

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the best Ritz in which I have ever stayed. Kudos to everyone who works at this iconic hotel in downtown Montreal who made my two days in Montreal memorable. And an extra worthy mention of sommelier Gilbert whose expertise of fine French wines made my lunch the best one I have had in a while!
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

MARK

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Pascal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Ritz is a fantastic hotel. From the moment I arrived the staff made me feel at home. I drove from NYC and was immediately met by the valet to assist with my car and the luggage. When I arrived at my room there was a handwritten note welcoming us along with cookies. I came in to see the Pink concert( which I walked to from the hotel) and spent three wonderful nights. They have two restaurants in the lobby. One a very upscale French restaurant the other more relaxed. I found both excellent. The location of the hotel is perfect with several wonderful restaurants in near proximity if you want to venture outside of the hotel for options. Also shopping glamour within a couple blocks. The hotel has an excellent Spa and a gym which while adequate could use a refresh. There is also a pool and sun deck on the roof. In conclusion a fantastic hotel with a wonderful staff. Highly recommend!!!
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Timothy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simply the best!
What a wonderful hotel.....super hotel, great food, nice location, awesome staff. The Ritz-Carlton Montreal is so welcoming, and the services are premier level. Old world charm and elegance. We will be back again!
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Mishaal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall it was comfortable, staff was extremely amazing and good amenities. I think they need to dial down their price even if it is a ritz. They need to improve the tea quality even in the tea room. Tea room scone were below standards, but ambiance was nice. I struggled to have my morning tea which was disappointing. If you are a swimmer, the pool is short barely 10 m so will slow you down with all the turns. Sauna was great and cozy. Breakfast at Maison Boulud was good but overpriced and no good tea so had to have a latte.
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Best Ritz we have ever stayed at! Unbelievably exceptional service.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement op 28 okt 2023
Thank you!

10/10 – Uitstekend

MARK

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabulous
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement op 28 okt 2023
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Ariel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very personal experience
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement op 28 okt 2023
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay as usual. Great service. See you again in 24
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement op 3 okt 2023
Thank you for your great feedback.

10/10 – Uitstekend

Louis-Philippe

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement op 20 sep 2023
Thank you for your comments. We appreciate your feedback.

10/10 – Uitstekend

Alexis

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement op 9 okt 2023
Merci pour vos bons commentaires.

10/10 – Uitstekend

Graham

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great beds , linens and bathroom ; three of the things that we find Iimportant., as the dining room was not open in the evening we ate out but breakfast was more than acceptable.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement op 13 sep 2023
Thank you for your feedback. We appreciate your patronage.

10/10 – Uitstekend

Christopher

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement op 13 sep 2023
Thank you for your feedback. We appreciate your patronage.

8/10 – Goed

ESRA

4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement op 13 sep 2023
Thank you for your score. We appreciate your patronage.

10/10 – Uitstekend

Aya

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
During my stay, I discovered that this is the first, ORIGINAL Ritz-Carlton! Everything about the property is exquisite, from the original chandeliers from 1912 to their high tea time at their beautiful lobby lounge- loved it all! The service is also impeccable! House keeping spoiled me with a birthday cake as well as fresh flowers, and Antonio and his team took amazing care of my 4-year old son and me. It’s walking distance to all of the cool spots in downtown Montreal, but away from the noise so location is perfect.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement op 5 jul 2023
Thank you very much for such great feedback. I will share your kind words to the team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Best in Montreal
Great hotel, we stayed at the signature room, very spacious and clean , they cleaned the room twice a day. Front desk very friendly. We also booked a reservation for the tea time ,great experience… Highly recommend
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement op 5 jul 2023
Thank you for such great feedback

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suberpe treatments. Ritz-Carlton really feels like a Royal Experience.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement op 4 jul 2023
We are delighted that you enjoyed your stay with us. Thank you again for choosing Ritz-Carlton Montreal as destination.

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement op 4 jul 2023
Thank you for your fedback. We appreciate. It was a pleasure to have you at the Ritz-Carlton Montreal

10/10 – Uitstekend

HENGCHAO, Jamaica

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement op 30 jun 2023
merci d'avoir répondu au sondage

10/10 – Uitstekend

Monica

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Louis-Philippe Talbot - directeur de l'hébergement op 26 jun 2023
Merci pour vos bons commentaires.