Jachthaven

Beoordelingen van Hôtel Du Port

2 out of 5
Hôtel Du Port
3 Quai De Leon, Morlaix, Finistere

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 95 van 247 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 124 van 247 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 247 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 247 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 247 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel aan de haven
Hotel ligt mooi aan de haven maar is zelf een beetje ouderwets. Wij sliepen in een soort halfondergrondse kamer.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Een leuke receptioniste, die je graag helpt
Het is geen luxe hotel, maar een wel netjes en schoon.Het hotel heeft geen restaurant, maar er zijn genoeg restaurantjes op loopafstand.
Reactie van JC op 5 apr 2014
Good morning, Sorry I dont speak Dutch and write back in English . Anyway, many thanks for your advice i feel real and honest !! Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij het centrum voor een redelijke prijs
De kamers zijn sober maar zijn comfortabel genoeg. In het hotel wordt alleen ontbijt geserveerd, maar er zijn genoeg restaurants in de buurt waar je goed kan eten. Er is ook gratis wifi in het hotel.

10/10 – Uitstekend

R., Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel Du Port, rustig en toch vlakbij centrum
één bezwaar slechts, er is geen lift. Maar de hoteleigenaar bracht uit zichzelf de koffers boven. Zeer vriendelijke en behulpzame hoteleigenaar.

8/10 – Goed

Denis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was an old building that was cool
9 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel for short stay before pushing for Roscoff. Used a lot by cyclists. A lock up room for bicycles. Time for a walk along the stunning river moliere. Very good breakfast for 10€.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Andry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
2 nuits pour le travail.
2 lits simples associés pour faire un lit double n’est pas confortable car on ressent la rainure au niveau du dos. et pas d’occultation totale et beaucoup de bruit dans la rue car chambre mal insonorisée. À part ça rien à signaler. Les réceptionnistes sont accueillants et sympathiques.
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

BARRY

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Vytenis

Reisde met familie
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freundliches Personal
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

R

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Lauren

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was wonderful and went above and beyond to assist us and make our stay a great experience. We stayed at Hotel Du Port 4 nights. They had a nice big luggage storage room for our bikes and even allowed us to leave our bikes there for a couple extra days while we went to a wedding in the countryside before returning to Morlaix to catch the train for our trip home. They were very friendly and understood English well. Great experience!
4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Charlie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

jean philippe

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

anne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Laureano

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Dorothée

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommandé
Accueil très agréable Hôtel très propre Très bon petit déjeuner Excellent rapport qualité-prix
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Mathilde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Emilie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Patricia

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Diana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente Lage und freundlich
Ein sehr gutes Hotel mit sehr freundlichen und hilfsbereitem Personal. Gutes Frühstück. Excelente Lage.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

emmanuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel calme, tranquille, confortable
5 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Rachel, Montreal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
this is a wonderful old-style hotel, with giant keys that you can't lose, no elevator and nicely re-done bathrooms, good beds and linens and even a little breakfast room. it's no frills, but housekeeping gave us a fridge when they saw we had some food--witjout us even having to ask for it! it is right on the canal in lovely Morlaix, walking distance (or climbing distance to the train station!) to most things and the city surrounding the hotel is a treat. flowers abound, as do trees and all sorts of architecture. don't miss the lavoir, tucked away off the main road coming down from the train station.
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Vera

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

philippe

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My room was perfectly adequate, and the continental breakfast was also good. The hotel deserves an extra star.
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Christophe

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Michèle

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien placé
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

MARIE C V

5 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Anne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel bien situé et super petit déjeuner
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Patricia

1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Service et personnel très décevant
Après 3 jours de séjours, j’en garde un mauvais souvenir. J’ai été facturé un supplément par l’hôtel alors que cela n’arrive jamais; et que je n’ai pas été informée. Les chambres sont bruyantes et le personnel ne dit même pas bonjour. Cela fait 2 années que je réserve via votre plateforme et j’ai l’habitude de séjourner à l’hôtel pour mon travail mais ce genre de service et d’accueil venant de la part d’un hôtelier me désole pour ce domaine que j’apprécie pourtant.
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van la reception op 30 aug 2021
Vous avez réservé pour 1 personne et vous vous êtes présentés à 2 , cela est effectivement pas le même tarif et un supplément pour la 2eme personne est logiquement facturé, habituée des hôtels , vous savez comment cela fonctionne. quelle malhonnêteté de remettre en cause le professionnalisme du personnel , quelle mauvaise foi !!

8/10 – Goed

DENIS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
un bon endroit pour passer une nuit en itinérance
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

jean paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bonne situation
Bon emplacement, confort correct, amabilité du personnel. Peut-être le petit dejeuner pourrait être amélioré.
3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

ERIC

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belle surprise à morlaix
Belle surprise ! Qualité et prix Hôtel en lien avec nos attentes
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Patrick

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

claude

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bref séjour
Sympa, propre, bien reçu, dommage qu'il n'y ait pas d'ascenseur Accès handicapés moteurs impossible
5 nachten verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

aymérique

1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

NATHALIE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

STEPHANIE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Stéphane

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2021