Opslaan

Landmark Asia Serviced Apartments

3.0-sterrenaccommodatie
Aparthotel met comfortabele voorzieningen in Mumbai, met gratis parkeerplaatsen, in Marol

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn June 2024 en July 2024.
juni 2024
juli 2024

Fotogalerie voor Landmark Asia Serviced Apartments

Exterieur
Tuin
Comfort appartement, 1 slaapkamer, toegankelijk voor mindervaliden, uitzicht op binnenplaats | Individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd, een bureau
Deluxe appartement, 1 slaapkamer, keuken | Privékeuken | Een koelkast/vriezer, een magnetron, een waterkoker
Deluxe appartement, 2 slaapkamers, keuken, uitzicht op binnenplaats | Privékeuken | Een koelkast/vriezer, een magnetron, een waterkoker
Beoordelingen
6,2

Populaire voorzieningen

  • ZwembadZwembadZwembad
  • SchoonmaakserviceSchoonmaakserviceSchoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepenParkeren inbegrepenParkeren inbegrepen
  • AirconditioningAirconditioningAirconditioning
  • WasserviceWasserviceWasservice
  • Gratis wifiGratis wifiGratis wifi

Ontdek het gebied

Kaart
Ashok Nagar Building Complex, Old Military Road, Marol, Andheri East, Mumbai, Mahrashtra, 400072
  • Populaire locatieHiranandani Business Park - Powai6 min. rijden
  • Populaire locatiePowai-meer6 min. rijden
  • Populaire locatieNESCO Center8 min. rijden
  • LuchthavenMumbai (BOM-Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji)14 min. rijden

Meest relevante beoordelingen

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Deluxe appartement, 2 slaapkamers, keuken, uitzicht op binnenplaats

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een eettafel
Flatscreentelevisie
  • 92.9 m²
  • 2 slaapkamers
  • 2 badkamers
  • Max. aantal: 5
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden

Deluxe appartement, 1 slaapkamer, keuken

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Een eettafel
Flatscreentelevisie
  • 35 m²
  • 1 slaapkamer
  • 1 badkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Comfort appartement, 1 slaapkamer, toegankelijk voor mindervaliden, uitzicht op binnenplaats

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast/vriezer
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
  • 33 m²
  • 1 slaapkamer
  • 1 badkamer
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Over deze buurt

Mumbai

Landmark Asia Serviced Apartments is gelegen in de wijk Marol in Mumbai. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij de luchthaven en vlak bij een metrostation. Wie ook graag wat wil winkelen, kan bij Mohammed Ali Road terecht, terwijl iedereen bij Sanjay Gandhi National Park en Powai-meer van de natuur kan genieten. Als je tijdens je bezoek wel zin hebt in een evenement of wedstrijd, kun je bij Andheri Sports Complex terecht. Of overweeg anders een avondje uit bij JioGarden.

In de buurt

  • Hiranandani Business Park - Powai - 6 min. rijden
  • Powai-meer - 6 min. rijden
  • Phoenix Market City Mall - 6 min. rijden
  • NESCO Center - 8 min. rijden
  • Consulaat Generaal van de VS - 9 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Ghatkopar - 6 min. rijden
  • Metrostation Marol Naka - 20 min. lopen
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 15 min. rijden

Restaurants

  • Wazwaan Restaurant - 5 min. lopen
  • Shubham Green - 6 min. lopen
  • Raja Restaurant and Bar - 5 min. lopen
  • Keys Cafe - 6 min. lopen
  • Mageshwari Hotel - 1 min. lopen

Over deze accommodatie

Een plek voor jezelf

Landmark Asia Serviced Apartments

Aparthotel met comfortabele voorzieningen in Mumbai, met gratis parkeerplaatsen, in Marol
Dit aparthotel heeft niet alleen een stomerij/wasserijservice, maar ook een wasserij en meertalig personeel. Gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes en gratis parkeerplaatsen worden ook voorzien. Je vindt er ook een kruidenier/supermarkt, een tuin en een portier. Elk aparthotel biedt een zitruimte en een koelkast, plus gratis wifi en een flatscreentelevisie met kabelzenders. Een magnetron, een waterkoker en gratis theezakjes/oploskoffie zijn enkele van de overige voorzieningen.
Landmark Asia Serviced Apartments heeft 15 kamers met airconditioning die zijn voorzien van gratis mineraalwater en een strijkplank/strijkijzer. Deze kamers met een zitruimte zijn in eigen stijl ingericht en gemeubileerd en hebben een eettafel. Elke flatscreentelevisie van 20 inch heeft premium kabelzenders. Je kunt gebruikmaken van een koelkast en een magnetron op de kamer. Elke badkamer is voorzien van een douche.

Gasten kunnen gratis gebruik maken van wifi. Bureaus en bureaustoelen zijn beschikbaar. Een schoonmaakservice is dagelijks beschikbaar.

De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.

Gesproken talen

Engels

Accommodatie-voorzieningen

Zwembad/spa

  • Zwembad

Internet

  • Beschikbaar in het appartement: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Gratis beveiligd, overdekt parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaats beschikbaar

Gezinsvriendelijk

  • Gratis verblijf voor kinderen (zie details)
  • Speelplaats

Eten en drinken

  • Koelkast/vriezer
  • Magnetron
  • Waterkoker
  • IJsmachine
  • Kookgerei, borden, bestek
  • Vriezer
  • Gratis theezakjes/oploskoffie

Eetopties

  • Eettafel

Slaapkamers

  • Beddengoed aanwezig

Badkamer

  • Alleen douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Toiletpapier
  • Zeep

Huiskamers

  • Woonkamer
  • Zitkamer

Entertainment

  • 20-inch flatscreentelevisie met kabelzenders

Buiten

  • Tuin

Wasvoorzieningen

  • Stomerij/Wasservice
  • Wasserij
  • Wasserette in de buurt

Werkplekken

  • Laptopwerkplek
  • Bureaustoel

Comfort

  • Airconditioning
  • Plafondventilator

Huisdieren

  • Geen huis- of assistentiedieren

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkingen)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke douche op de kamer
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • Aparte rookruimtes

Diensten en faciliteiten

  • Dagelijkse schoonmaakservice
  • Meertalig personeel
  • Zonwering
  • Strijkplanken/strijkijzers
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Gratis mineraalwater
  • Portier
  • Kruidenierszaak

Ligging

  • Vlak bij de luchthaven
  • Vlak bij een metrostation
  • Vlak bij een treinstation
  • In het zakendistrict
  • In het stadscentrum
  • Spa/schoonheidssalon in de buurt
  • Ziekenhuis in de buurt

Veiligheidsvoorzieningen

  • Geen koolmonoxidemelder vermeld (De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.)
  • Geen rookmelder vermeld (de eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie)
  • Alarmsysteem
  • Brandblusser

Algemeen

  • 15 kamers
  • 11 verdiepingen
  • 1 gebouw
  • Kamers met unieke inrichting
  • Kamers individueel gemeubileerd

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: INR 1000
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

De accommodatie brengt 3 procent in rekening voor betalingen met creditcard.
De receptie is dagelijks tussen 10.00 uur en 17.30 uur geopend.
Je ontvangt 48 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Na het boeken dien je een kopie van je identiteitsbewijs aan de accommodatie te verstrekken

Renovaties en sluitingen

Van 15 april 2024 tot 15 juni 2024 voert deze accommodatie renovatiewerken uit (einddatum kan wijzigen). Deze werken zijn van toepassing op de volgende ruimtes:
  • Het buitengedeelte
  • Het parkeerterrein
Renovatiewerken worden alleen op werkdagen tijdens kantooruren uitgevoerd. Alles wordt in het werk gesteld om geluidsoverlast en hinder tot een minimum te beperken.
De volgende voorzieningen zijn gesloten op zondag, maandag, dinsdag, woensdag en donderdag:
  • Fitnessruimte
  • Buitenzwembad

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor vroeg inchecken: INR 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser en een beveiligingssysteem
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Landmark Asia Serviced Apartments Mumbai
Landmark Asia Serviced Mumbai
Landmark Asia Serviced
Landmark Asia Serviced Apartments Mumbai
Landmark Asia Serviced Apartments Aparthotel
Landmark Asia Serviced Apartments Aparthotel Mumbai

Veelgestelde vragen

Is Landmark Asia Serviced Apartments voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een zwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Landmark Asia Serviced Apartments?

Vandaag, 5 jun. 2024, kost een verblijf bij Landmark Asia Serviced Apartments van één nacht voor twee volwassenen op 17 jun. 2024 min. € 50,63, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Landmark Asia Serviced Apartments?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Landmark Asia Serviced Apartments te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Landmark Asia Serviced Apartments?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van INR 1000.

Tot hoe laat kan ik bij Landmark Asia Serviced Apartments uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Landmark Asia Serviced Apartments?

Dit aparthotel ligt in Marol, binnen 2 km afstand van MIDC Industrial Estate en Santacruz Electronic Export Processing Zone. Ook Powai-meer en Indian Institute of Technology Bombay liggen binnen 3 km afstand. Metrostation Marol Naka ligt op 20 minuten lopen en naar Station Shin-Unuma is het 23 minuten lopen.

Beoordelingen over Landmark Asia Serviced Apartments

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 22 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 22 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 22 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 22 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 22 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Ellora

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My Dad and I booked a once in a life time trip to India, once we arrived at the apartment at 1am there was no one there to check us in. Before travelling I was advised to contact the care taker who would let us in, i called and called (as well as reception) and no one answered Leading to us having to check in to an alternative hotel for the night. I am still fighting for a refund for the first night... I wouldnt call the apartments serviced, as it would only 'serviced' the first two days out of the 2 weeks we were there, and by serviced meaning the floor was sweeped and that was it. There was construction work going on, on the outside walls of the apartments therefore there was constant banging from 9am until 6pm. We were not warned in advance or when we could finally check in. The apartments also say it has a pool, which is true but it is only open from 6pm until 8pm... The only good thing about the apartments in the outside seating area in the complex, surrounding by trees and animals.

2/10 – Ontzettend slecht

Mahesh

1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Ria

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. Outside ambience is good. No proper tube lights or lamps provided. Furniture conditions are horrible.
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Aniruddha

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
Not a service apartment.l
The apartment listing does say it has a kitchen — but has no stove or cookware. Only a microwave with some serving dishes. The place advertises itself as a service apartment which by definition means “ A serviced apartment will include a full sized, fully equipped kitchen, enabling you to prepare homemade meals and store food and beverages in the refrigerator. ”. There is no full Indian meal you can prepare with a microwave. There was little help from the Hotels.com support desk as well.
8 nachten verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
There was a billing problem on my stay and the receptionist wouldn’t entertain my request. She prioritized another customer before me because he had several rooms booked at the property and that was commercially more viable for her. Poor hospitality. Poor coordination to set up the room despite checking in 5 hours later than my scheduled time
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

EVGENII

3 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Prasad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
These apartments are horrible. There is smell of mold and my daughter got sick due to this. I do not recommend them.
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Total Renovation Needed
Cons: large crack on surface of dinner table, door lock did not work with key (work was done to correct), vents/controls on ACs broken, very limited breakfast, ceiling fans coming loose from ceiling, toilet seats are cheap plastic and move side to side, locks on windows do not work (scary on 10th floor when traveling with kids), window treatments (blinds, etc.) are not adequate or do not exist (a lot of sun and heat comes in), pool is only open a few hours in the morning and a few hours at night. I spoke to the owner of the apartment about the condition of the apartment and there was no action taken or any real interest in what I (the customer) was saying. Pros: spacious, clothes washer (very handy), capable superintendent and maids, good WiFi.
6 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2019