Lobby

Beoordelingen van Courtyard by Marriott Munich Garching

Courtyard by Marriott Munich Garching
Walther Von Dyck Strasse 12, Garching

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 79 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 41 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 142 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Halina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es ist ein sehr schönes Hotel. Ruhige Lage, schöne Umgebung. Außerhalb der Stadt, aber sehr gute Verbindung in die Innenstadt. Ich würde das Hotel weiterempfehlen. Ich komme wieder.
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Jeremias

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Das Hotel ist sehr gut direkt neben dem Kongresscenter gelegen. Die Ausstattung ist sehr gut. Die Zimmer sind extrem sauber. Den Großteil des Personals fand ich z.T. unverschämt und patzig im Tonfall. Im Restaurant wartet man ewig auf die Bestellung.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Florian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Hendrik

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Industriegebiet aber super U-Bahnanbindung.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

yuki

Positief: Netheid
ちかくに
5 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Sudha

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stay. Friendly and helpful staff
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Sudha

Friendly staff
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Gertrud

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Uwe

Reisde met partner
Alles bestens
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Courtyard by Marriott/München Garching op 26 feb 2024
Sehr geehrter UweVIelen Dank für Ihr Feedback!Herzliche GrüßeCourtyard by Marriott/München Garching

8/10 – Goed

Khemaies

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Courtyard by Marriott/München Garching op 26 feb 2024
Sehr geerhrte/r KhemaiesVielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und Ihre Bewertung!Herzliche GrüßeCourtyard by Marriott/München Garching

10/10 – Uitstekend

Silke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Immer wieder gerne!!!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Courtyard by Marriott/München Garching op 26 feb 2024
Sehr geehrte SilkeDanke für das tolle Feedback!Herzliche GrüßeCourtyard by Marriott/München Garching

10/10 – Uitstekend

Fatih

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Courtyard by Marriott/München Garching op 26 feb 2024
Sehr geehrter FatihVielen Dank für Ihr Feedback nach Ihrem Aufenthalt!Herzliche GrüßeCourtyard by Marriott/München Garching

10/10 – Uitstekend

Gerd

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Weltklasse Hotel mit super Frühstück! Jederzeit wieder!
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Courtyard by Marriott/München Garching op 26 feb 2024
Sehr geehrter GerdHerzlichen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und Ihr Feedback!Herzliche GrüßeCourtyard by Marriott/München Garching

10/10 – Uitstekend

Andreas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Courtyard by Marriott/München Garching op 26 feb 2024
Sehr geehrter AndreasVielen Dank für Ihr tolles feedback!Herzliche GrüßeCourtyard by Marriott/München Garching

8/10 – Goed

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Daniel Thönnessen op 20 jan 2024
Dear FrankThank you for your feedback.Sincerely yours,Courtyard by Marriott, Garching

8/10 – Goed

Luis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hotel nuevo y con buen desayuno a 1/2 hora de Munich en metro. No puedo valorarlo excelente porque un día no hicieron la habitación por error, y no tuvieron ni un gesto de disculpa, lo que indica un servicio al cliente mejorable.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sincerely, Heike Resident Manager op 11 dec 2023
Dear Luis. Thank you for taking the time to share your feedback. First of all Im happy you did like the place. In regards to our Housekeeping service we will share this feedback to ensure the neccessary guidlines are in place.

10/10 – Uitstekend

Michaela

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sincerely, Heike Resident Manager op 7 dec 2023
Dear Mrs. MichaelaThank you for your positive comments.Looking forward to welcome you soon back.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sincerely, Heike Resident Manager op 7 dec 2023
Dear Sir/MadamThank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. I hope you choose again staying with us when your travel will bring you back to the area

4/10 – Matig

Michael

Reisde met partner
Dont go there if your flight is cancelled and you want to eat dinner. We showed up at 9pm. Front desk said kitchen is open for 40 more minutes. So, we immediately went to the bar (restaurant was closed). After waiting 15 minutes for staff to acknowledge us, i flagged down a young lady and told her we would like to eat. She handed me ywo menus and went behind the bar and poured some drinks. I eventually let her know that when she was done I was ready to order. In the interim my wife went to the room to see if room service was available and faster (neither to both). After about another ten minutes the young lady finished with her drinks. When i told her what we wanted she said the kitchen was closed. FYI: it was still earlier than the listed closing time.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sincerely, Heike Resident Manager op 7 dec 2023
Dear MichaelThank you for sharing your feedback with us. Indeed it was a couple of challenging days with the weather situation, and I do apologize, that we let you feel this as a guest.I will share the feedback with the leaderhip team and ensure the necessary guidlines are in placce to prevent from occuring in the future.

4/10 – Matig

Maria

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Vermutlich weil ich Silver Status habe, habe ich ein Zimmer im 6.Stock bekommen..Ich hatte diese Buchung über ein Portal gebucht und musste feststellen, daß dieses Hotel keinerlei Kulanz gelten lässt...Meine Veranstaltung in Garching wurde storniert, so daß ich angefragt hatte, ob ich ggf. stornieren, ober zumindest umbuchen könnte...Die Aussage war: Da Sie über ein Portal gebucht haben, wars das schon PS: Der Barkeeper hat keine Ahnung von Alc. freien Bier....
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sincerely, Heike Resident Manager op 7 dec 2023
Dear Mrs. Maria.Im glad to hear that you did enjoy the room on the high floor categoy. In regards to the booking cancelation if you booked through a third party it is not possible to change the reservation. Thank you for the advice for the bar experience. We hope to see you again when your travel will bring you back to the area.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Tarik

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel (inkl. Personal) war super, sehr sauber und das Frühstücks Büffet auch toll. Ausserdem waren die Betten und die Kissen auch sehr bequem. Nur ist das Hotel leider sehr abgelegen und und es gab auch keine Gastronomie in der Nähe
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sincerely, Heike Resident Manager op 7 dec 2023
Dear Mr. TarikThank you very much for your feedback and Im happy to share this with the leadership team and hope to welcome you soon back to the hotel.

6/10 – Redelijk

JUN KYU

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sincerely, Heike Resident Manager op 8 dec 2023
Dear Mr. Jun KyuThank you for your rating of your stay. Please let us know if there was any issue we should work on.

8/10 – Goed

Carl-Martin

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sincerely, Heike Resident Manager op 8 dec 2023
Dera Mr. Carl-MartinThank you very much for your rating.Hope you will come to visit us again soon.

8/10 – Goed

Wolfgang

Reisde met partner
Insgesamt ein sehr gutes Hotel mit geschmackvoll und funktionell eingerichteten Zimmern. Leider funktionierte das WLAN nicht. Auf zweimaliges Nachfragen und Hinweis auf Beschwerde bei der Hotel Leitung wurde es sofort wieder hergestellt. Eine nachts überlaute Lüftung wurde auf Nachfragen sofort korrigiert. Wenn man dies berücksichtigt, dann kann man das Hotel sehr empfehlen.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sincerely, Heike Resident Manager op 7 dec 2023
Dear Mr. WolfgangThank you for taking the time to share your experience about your stay and please do apologize for the late reply as well the uncomfort due to internet and AC problems. But Im glad you enjoyed the stay and would be happy to welcome you back to the area whenever your tarvel allows you to.

10/10 – Uitstekend

Carolin

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uns hat der Aufenthalt sehr gut gefallen. Angefangen vom Zimmer, das sehr modern und gepflegt war. Das Frühstück ist sehr vielfältig. Alles in allem sehr zu empfehlen. In die Stadt fährt man mit der U-Bahn 30 Minuten.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sincerely, Heike Resident Manager op 7 dec 2023
Dear CarolinThank you very much for your positive comments.Im happy that you did enjoy your stay and I hope you choose to stay with us again when your travel will bring you back to the area.

8/10 – Goed

Tim

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr sauberes und tolles Hotel Personal wirkte überfordert während den Essenszeiten. Es dauerte bis aufgefüllt wurde.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jay

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ACHTUNG OKTOBERFEST
Very easy to arrive to the hotel and metro right outside to go into Munich. Very convenient
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ulrich

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nein
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Janet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Out of the city, but therefore quiet and more relaxed. Modern , king bed and underground right outside.
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Rebecca

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
At check in, I was not informed about wifi, breakfast hours, whether breakfast was included with the room, or where to find the elevator. I also did not receive an offer to help with my bags. I thought the staff could have been friendlier at both check in and check out. The signage around the property could have been better. The hotel is in the middle of a complex and it would have been helpful to have some signs pointing to the hotel entrance. It would have been nice for the property to have a discount deal with the parking garage. When I checked out, I mentioned a small problem with the room (shower drain cover was loose). I could tell this was going to be ignored. I also wanted to check out of 1 of 2 rooms I had booked and was told that they wanted to do them at the same time. I had checked out of 1 of 2 rooms at other hotels during the trip. This was an exception. There was no “sorry for the inconvenience” expressed. The room was clean. The hotel was well maintained.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Susanne

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
HOTEL Super. Personal an der Hotelbar ungenügend.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed the hotel and area. Nice and quiet.
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Giuliano

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Ottima scelta!
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Chansub

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

ELMA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It came up as a airport hotel, was not. The hotel was very nice and clean. Dinner was very good.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Radoslaw

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Ingeborg

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Niclas

3 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Enes Oguz

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Venlig og god service
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mir hat der Aufenthalt gut gefallen.
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Dicte

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Mika-Petteri

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safe, clean, good breakfast, gym and good parking - works in my scale well
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Geir

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jeremy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Hotel, nice food.. Air-con not great in room, but was high 20/ low 30 when we stayed
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Stefan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

pierangelo

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

CHIA - CHI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Place to Stat
Great place to stay! Clean, Quiet, great service, and right next to the subway station(U6)
5 nachten verbleven in juni 2023