Driepersoonskamer | Hypoallergeen beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Hotel Perlach Allee

3.5 out of 5
Hotel Perlach Allee
Therese-Giehse-Allee 76, Munich, BY

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 148 van 612 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 288 van 612 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 128 van 612 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 612 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 612 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel. 20 minutes bij U-bahn to Munchen Old City.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

apl

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Anton

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
duur
kamer was nog stof onder de bedden weinig parkeermogelijkheid in de buurt voor bestelauto's
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Hotel Perlach Allee op 20 aug 2019
Dear duur, Thanks a lot for your good review! We will have a look under the beds... Best regards, Hotel Perlach Allee

8/10 – Goed

Harry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was een goed hotel, beetje ver weg van centrum. Maar we hebben er prima kunnen overnachten voor een redelijke prijs.
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Guest Relation op 26 apr 2018
Dear Guest, Thanks for your great voting! See you soon, Golden Leaf Hotel Perlach Allee Hof.

8/10 – Goed

wilma, eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Dichtbij Messe. Leuk restaurant op 2km. Extra kosten voor WiFi (laptop) want "gratis" alleen voor 1 device.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon goed
Simpel hotel, maar daarom is het ook niet duur. Op de kamer was niet veel aan te merken. De S- en U-bahn is op een paar minuten lopen, dus het centrum is prima bereikbaar per openbaar vervoer. Het is wel wat lastiger om de auto in de buurt te kunnen parkeren.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Peter, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader als doorreislocatie
Prima hotel als tussenstop. Rustige ligging. Kamer goed ingericht met goede bedden en nette badkamer. Leuk restaurant bij het hotel waar je evt kunt eten in de tuin.

8/10 – Goed

Frank, Haarlem, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absoluut aan te raden voor korte reizen
Ben recentelijk met een vriend een weekendje naar München geweest, en heb destijds in dit hotel overnacht. Hetgeen ik zo weer zou doen want de kamer was schoon, het personeel vriendelijk en behulpzaam en de ligging uitstekend. Het Golden Leaf ligt namelijk in een rustige buitenwijk en dat betekent geen geluidsoverlast of onveiligheid op straat, en bovendien een gunstiger prijsniveau van restaurants dan in het centrum. Een centrum overigens dat met de metro (5 min. lopen) gemakkelijk en snel (pakweg 10 min.) bereikbaar is. Al met al een echte aanrader dus, maar dan wel voor korte reizen want als je van een hotel naast een slaap- en rustplaats nog andere zaken verwacht moet je elders zijn.

8/10 – Goed

Christopher

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Fenster gute Schalldichtigkeit, Zimmertür zum Flur leider unzureichend schalldicht. Personal freundlich. Frühstück: Qualität gut, Auswahl okay. Leider bereits 1h vor Ende der Frühstückszeit viele Speisen ausgegangen ohne dass diese aufgefüllt wurden. Im Rührei einmal ein langes mitgebratenes Haar gefunden.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Dorene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a good place for the amount of walking that I needed to do. I enjoyed the ability to shop for groceries nearby.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Dorene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a great place to stay. It help made the trip to Europe enjoyable.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Susanne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles in Ordnung
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Perlach Allee by Blattl op 28 dec 2023
Liebe Susanne,vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Hotel Perlach Allee by Blattl.Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben und es Ihnen an nichts gefehlt hat. In der Hoffnung, Sie auch bald einmal wiederzusehen,Ihr Hotel Perlach Allee by Blattl

4/10 – Matig

KAZUMASA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
受付終了時間後に帰着し、玄関のドアは普通に開き中に入れましたが、部屋のドアのカードキー差込み口の機械が壊れており、中に入れませんでした。 玄関ドアのところにある緊急連絡先に連絡しましたが、今晩中の対応は無理で、明日の朝スタッフが来てからの対応になると言われました。 その為、朝8時まで部屋の外の廊下で寝ることになりました。 ただ、スタッフが来てからの対応は良かったです。
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Perlach Allee by Blattl op 7 nov 2023
Dear Kaz,We are genuinely sorry about the inconvenience you experienced with the hotel key card during your stay. We'll take this opportunity to address the situation from our perspective.There may have been a serious language barrier at play, with our employee not speaking Japanese and your English or German proficiency being very limited. This unfortunate circumstance might have contributed to a misunderstanding. Our employee was attempting to understand the situation, but before they could do that, you left the call and we lost the chance to assist you further.Please understand that we would never leave you standing outside your room under any circumstances.We always strive to ensure our guests have a comfortable and pleasant stay.Best regardsHotel Perlach Allee by Blattl

10/10 – Uitstekend

Debra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Primo hotel!
This was our second time staying at this hotel, and it was just as great as the first. We will try to stay here every time we visit
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Perlach Allee by Blattl op 4 okt 2023
Liebe Debra,vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Hotel Perlach Allee by Blattl.Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben und es Ihnen an nichts gefehlt hat. In der Hoffnung, Sie auch bald einmal wiederzusehen,Ihr Hotel Perlach Allee by Blattl

8/10 – Goed

Taner

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Perlach Allee by Blattl op 27 sep 2023
Dear Taner,Thank you for your visit at Hotel Perlach Allee by Blattl.It's a pleasure to learn that you spent a comfortable stay.We hope to see you again soon. Best regardsHotel Perlach Allee by Blattl

8/10 – Goed

Rachel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Nathalie

4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Sebastian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
unkompliziert
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Ludek

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Visitación

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Limpieza, tamaño de habitaciones No me gusto que hubo ratos que pase frio. Radiadores al maximo pero no calentaban por todos los lados. Que pongan un solo nórdico, una sola almohada en una cama de matrimonio aunque estes sola en la habitación.
5 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Tatiana

4 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Jens

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy to reach from train station, clean, simple, quiet. Would go there again.
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Christoph, Walding

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Empfang bzw. einchecken war sehr rasch und herzlich. Die Zimmer sind einfach gestaltet aber gut. Negativ ist der fehlende Schallschutz im Zimmer. Jedes Gespräch im Nachbarzimmer war zu hören und schlimmer die am Gang. Gefühlt wie wenn jemand im Raum steht und spricht. Beim Frühstück war aufgrund des Andrangs (alle Tische belegt) fast alles leer und wurde nicht oder nur sehr spät aufgefüllt.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Perry

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptional value for money!
We arrived after midnight and the system for check-in was brilliant. Free parking just outside.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das zu klatschen der Gangtüren ist abends/nachts sehr störend. Schön ist dass man bis 10 Uhr frühstücken kann und das Zimmer erst bis 12 uhr geräumt werden muss
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Alles perfekt 👌 nettes Personal Zimmer top sowie nettes Restaurant im Haus
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Sonja, Drochaus nähe Plauen, Vogtland

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wunderbare Lage, sauber, Mooosbilder fand ich originell und eine gute Stimmung verbreitend, freundliches Personal,alles gleich geklappt mit Einchecken und Bezahlen, auschecken. Kaffee morgens am Eingang.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Kathrin, Lauf

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles hat uns gefallen. Immer wieder gerne. Werden es weiter empfehen , und aufjedenfall kommen wir sie nochmal besuchen.
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Elisabetta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
had a great stay
Friendly reception. Room clean and tidy. Shower working fine. Heating working fine.
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eingangs- und Rezeptionsbereich wirken ziemlich altbacken. Dafür sind die Zimmer sehr modern und gemütlich. Preis-Leistung finde ich für die Region absolut in Ordnung. Frühstück habe ich nicht in Anspruch genommen.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Milind

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place and good location.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Ellen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bis auf den Staub am Boden vor rund unter den Betten war alles gut
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Hotel Perlach Allee op 20 okt 2019
Vielen lieben Dank, lieber Gast! Thanks a lot, dear guest!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
It was small but had everything we needed. Great location near public transportation.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Hotel Perlach Allee op 20 okt 2019
Thank you very much for your great review and your kind words, dear guest!

8/10 – Goed

Silvija

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Hotel Perlach Allee op 20 okt 2019
Vielen lieben Dank für Ihre gute Bewertung, Silvija! Thanks a lot for your great review, Silvija!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Hotel Perlach Allee op 20 okt 2019
Vielen lieben Dank für Ihre gute Bewertung, lieber Gast! Thanks a lot for your great review, dear guest!

8/10 – Goed

Monika

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Einmalig anders
Ich war nun das zweite Mal im Hotel Perlach Allee. Diesmal hatte ich das Glück, ein ruhiges und sehr gemütliches Zimmer mit Aussicht auf die unterliegende Pizzeria zu bekommen. Es war mit geschlossenen Fenstern von aussen her sehr ruhig, die Gäste im Hotel waren allerdings übermässig laut und das bis nach 22 Uhr.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Frank Blattl op 24 aug 2019
Liebe Monika, vielen Dank für Ihre gute BEwertung und die positiven Worte. Freut uns, dass es Ihnen beim zweiten Aufenthalt noch besser gefallen hat. Für die anderen Gäste können wir uns nur entschuldigen. Bis bald & beste Grüße Hotel Perlach Allee

8/10 – Goed

Sohaib

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Hotel Perlach Allee op 20 aug 2019
Thanks a lot, Sohaib!

8/10 – Goed

Jakub

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Solid experience
Nice, modern room. Hotel was easy to reach by public transport with good connections to the city centre. Local area was pretty good since it had Lidl and Aldi nearby, as well as a nice, cheap kebab. Beds were comfortable to sleep in. Electric fan was absolutely quality for cooling down in the hot weather. Bathroom was in a clean condition. Only complaint I'd have is that there was some engineering work being done next door and there was constant drilling which was really loud and even made it difficult to speak to each other. But other than that it was a great experience for the price.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hotel Perlach Allee op 20 aug 2019
Dear Jakub, Thanks a lot for your good review and kind words! Sorry for the work during your stay. Hope to welcome you again. Now everything is ready. Best regards, Hotel Perlach Allee