Lobby

Beoordelingen van Nagoya Kanko Hotel

4 out of 5
Nagoya Kanko Hotel
1-19-30 Nishiki, Naka-ku, Nagoya, Aichi-ken

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 676 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 251 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 51 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 1003 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Wai keung

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
非常好 是視覺和觸覺的盛宴!有機會定會再次到訪
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

TORU

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応がよかったです。
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

wataru

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
良かった
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van フロント op 1 mei 2024
この度は名古屋観光ホテルにご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。また、お褒めのお言葉を賜り、大変うれしく光栄に存じます。またのご来館をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

JUNICHI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ivan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was decently priced for being in a good location.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front op 22 apr 2024
Thank you for selecting us out of the many possible places here.We would also like to thank you for your quick opinion and kind comments.We hope that you will choose our hotel the next time you come to Nagoya.

10/10 – Uitstekend

????

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
雰囲気のいいホテルでスタッフも親切でした
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van フロント op 20 apr 2024
この度は名古屋観光ホテルご利用頂きまして、ありがとうございます。お褒めの言葉をいただきまして大変恐縮いたしております。これからもこのようなお言葉を頂戴できますよう真摯に励んで参ります。名古屋にお越しの際は、是非当ホテルをご利用くださいますようお願い申し上げます。

8/10 – Goed

ELAINE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed 5 nights and prepaid for breakfast. Buffet breakfast was the same for all 5 days. Cut fruits supply was few and not replaced when plates were empty. No whole fruits. I probably would not select breakfast options if I stay there again.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front op 20 apr 2024
Thank you very much for choosing Nagoya Kanko Hotel.We sincerely apologize for the breakfast.The entire staff will make every effort to improve the situation.Thank you very much for your valuable feedback.

8/10 – Goed

??

Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフが丁寧でよかったです。 子連れでしたが安心して泊まれました ありがとうございました。
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van フロント op 15 apr 2024
この度は名古屋観光ホテルをご利用いただきまして誠にありがとうございます。また、その際のご感想をお寄せいただき、心より感謝申し上げます。これからも、多くのお客様に選ばれるホテルになるよう取り組んでまいります。お客様のまたのご来館を心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Bradley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front op 17 apr 2024
Thank you for selecting us out of the many possible places here.Your favorable comments has warmed our hearts and we will strive for excellence in our service.We eagerly anticipate your next visit and look forward to serving you again.

10/10 – Uitstekend

masatoshi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Hideko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
快適に過ごせました。また宿泊したいです。
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van フロント op 10 apr 2024
この度は名古屋観光ホテルにご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。「また宿泊したいです。」とのお言葉を賜り、大変嬉しく存じます。今後も皆様に非日常な空間をご満喫頂けますよう、サービス・施設の充実を図ってまいります。お客様のまたのご来館を心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Takemura

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Kahori

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Loh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice a big room for the 4 of us, each having a bed. Enough space to lay out our luggage as well. A small bottle of complimentary bottle of wine for us too! Hotel staff was nice and friendly. Checking in and out was easy and fast.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front op 10 apr 2024
Thank you very much for staying at Nagoya Kanko Hotel and for taking the time to share your valuable feedback. We are very happy that you enjoyed your stay with us.We eagerly anticipate your next visit and look forward to serving you again.

10/10 – Uitstekend

TOMOFUMI

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van フロント op 20 mrt 2024
この度は名古屋観光ホテルにご利用いただきまして誠にありがとうございました。数ある施設の中からお選びいただきましたこと重ねてお礼申し上げます。これからもこのようなお言葉をいただけますようサービス向上に努めて参りますので、またの機会にも是非ご利用くださいますようお願い申し上げます。この度は貴重なご意見を賜り、誠にありがとうございました。

10/10 – Uitstekend

Peter, Los Angeles

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very much friendly!
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front op 20 mrt 2024
The staff and I would like to thank you for choosing our place during your precious time here.We hope that you will choose our hotel the next time you come to Nagoya.

10/10 – Uitstekend

???

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ドリンクサービスが種類豊富で、美味しかったです。
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van フロント op 12 mrt 2024
この度は名古屋観光ホテルにご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。またこの上ないご評価を賜り、感謝申し上げます。これからもより良いサービスをご提供できますようスタッフ一同、精進してまいります。お客様のまたのお帰りを心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Shibasaki, Ohtaku

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
なし
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van フロント op 12 mrt 2024
この度は名古屋観光ホテルをご利用いただきまして誠にありがとうございます。今後も皆様に非日常な世界をご満喫頂けます様に、清潔感にも細心の注意を払いまして維持をしてまいります。次回も是非当ホテルをご利用頂きますよう、従業員一同、心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

KAZUKO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
忘れ物をしたのですが、その時も部屋に取りに行って下さって、寒いのでタクシーの中で待っていました。親切にして頂き助かりいました。
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van フロント op 12 mrt 2024
この度は名古屋観光ホテルをご利用いただきまして誠にありがとうございます。また、その際のご感想をお寄せいただき重ねてお礼申し上げます。これからも、おもてなしの心を大切に、お客さまのご期待に添えるサービスをご提供してまいります。お客様のまたのご来館をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

eunhee

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
객실이 청결했어요. 공기청정기도 잘 작동하고 객실도 넓어서 편안했구요. 교통도 매우 편한 위치에 있어요. 직원들도 품위있고 친절함니다.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front op 12 mrt 2024
Thank you very much for staying at Nagoya Kanko Hotel and for taking the time to share your valuable feedback. We are very happy that you enjoyed your stay with us.We sincerely hope to welcome you back on your next visit to Nagoya.

10/10 – Uitstekend

MIKYOUNG

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
昨年に一度、今年で2回目の宿泊です! すべてが完璧なホテルです! 名古屋にまた訪問してもこのホテルに訪問したいです! スタッフも丁寧に対応してくれて良かったです。
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van フロント op 3 mrt 2024
いつも名古屋観光ホテルご利用頂きまして、ありがとうございます。お褒めの言葉をいただきまして大変恐縮いたしております。これからもこのようなお言葉を頂戴できますよう真摯に励んで参ります。名古屋にお越しの際は、是非当ホテルをご利用くださいますようお願い申し上げます。

10/10 – Uitstekend

eunhee

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
오래된 품위있는 호텔입니다. 침구와 욕실 관리가 깨끗하게 잘 유지되어 상쾌함니다.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front op 3 mrt 2024
Thank you very much for having stayed at Nagoya Kanko Hotel.Thank you for sharing your review with us.We will continue our effort to provide the best service for our guests.We hope that you will choose our hotel the next time you come to Nagoya.

10/10 – Uitstekend

Aimee, Quezon City

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Located in the center. Readily accessible. Love the location and the service.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van フロント op 1 mrt 2024
Thank you very much for having stayed at Nagoya Kanko Hotel.Thank you for sharing your review with us.We will continue our effort to provide the best service for our guests.We eagerly anticipate your next visit and look forward to serving you again.

10/10 – Uitstekend

Siu Wai

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parking: Free parking with more than hundred parking lots. Better to park the car at B2, which you can enter the hotel directly Please be aware that the reception counter is located at 6/F Room: During the winter time, the air-conditioner will only turn up the heat. If you feel hot in the room, just turn it off.
Reactie van Front op 1 mrt 2024
Thank you very much for staying at Nagoya Kanko Hotel and for taking the time to share your valuable feedback. We hope that you will choose our hotel the next time you come to Nagoya.

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

a

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
インテリアがクラシックモダンな雰囲気で素敵でした。スタッフの方もとても親切で感じが良かったです。
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van フロント op 1 mrt 2024
この度は名古屋観光ホテルにご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。スタッフにもお褒めを頂戴いたしまして感謝申し上げます。次回ご来館いただけた際には更なるおもてなしをご提供できますようスタッフ一同、精進して参ります。またのお越しを心よりお待ち申し上げます。

4/10 – Matig

Keiko

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Akihiko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
なし
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van フロント op 1 mrt 2024
この度は名古屋観光ホテルをご利用いただきまして誠にありがとうございます。また、この上ないご評価を賜り、感謝の気持ちでいっぱいです。また、お会いできますことを楽しみにお待ちしております。

6/10 – Redelijk

jiwon

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Hideo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
車椅子利用者で手助け求めたらとても良い対応してくれた
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van フロント op 4 feb 2024
この度は名古屋観光ホテルをご利用頂き誠にありがとうございました。またスタッフの対応につきましても喜ばしい評価を頂戴でき、嬉しく今後の励みになります。また名古屋へお越しの際は、ぜひ当ホテルをご利用くださいませ。スタッフ一同、お待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Chanick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
나고야 간코호텔
룸 사이즈도 크고, 전망도 좋은 호텔
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front op 4 feb 2024
Thank you very much for having stayed at Nagoya Kanko Hotel.Thank you for sharing your review with us.We will continue our effort to provide the best service for our guests.We hope that you will choose our hotel the next time you come to Nagoya.

10/10 – Uitstekend

AYA

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
離乳食を温めたくて、電子レンジの場所を聞いたところスタッフさんが部屋に取りに来て下さり、さらに冷めないようにとひとつずつ出来上がり次第に届けてくれました。子連れに配慮して下さり感動しました。また駐車料金が無料であったり、チェックアウトをカウンターでしなくてもよかったりと心地よく過ごせました。また泊まりたいと思います。
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van フロント op 4 feb 2024
この度は名古屋観光ホテルにご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。「また泊まりたい。」とのお言葉を賜り、大変嬉しく存じます。これからもお客様のご評価を励みに、よりご満足いただけるよう努力してまいります。またのお越しを従業員一同、心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

shunsuke

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駐車場狭い以外は良いホテルでした。
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van フロント op 1 feb 2024
この度は名古屋観光ホテルにご宿泊いただき誠にありがとうございました。駐車場に関してましてはすぐさまの改修などが難しい為、今後の改修や設備更新の際の検討課題の一つとさせていただきます。この度は、貴重なご意見を賜り、誠にありがとうございました。お客様のまたのご利用を従業員一同、心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

boyoung

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

JAE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
고풍스러운 면이 있지만 깔끔하게 관리되고 있고 정비되어 있다. 편안한 느낌과 청결도가 좋다. 조식은 그렇게 특별하진 않다. 지하철이 가까워 이동하기 좋았고 주변 식당들도 많아 선택하기 좋았다.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front op 29 jan 2024
Thank you very much for staying at Nagoya Kanko Hotel and for taking the time to share your valuable feedback. We will continue our effort to provide the best service for our guests.We sincerely hope to welcome you back on your next visit to Nagoya.

10/10 – Uitstekend

???

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
インテリアが好みでした✨
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van フロント op 29 jan 2024
この度は名古屋観光ホテルをご利用いただきまして誠にありがとうございます。快適にお過ごしいただけたご様子が伺え、大変嬉しく存じます。これからもお客様のご評価を励みに、よりご満足いただけるよう努力してまいります。またのお越しを従業員一同、心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

saeho

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome
Incredibly good hotel for my trip in Nagoya
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front op 26 jan 2024
Thank you for selecting us out of the many possible places here.We would like to thank you for your swift reply and are deeply obliged to you for your kind compliments.We eagerly anticipate your next visit and look forward to serving you again.

10/10 – Uitstekend

Yongsu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

JANGUK

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
아주 청결하고 편안한 숙박이었습니다. 강추 입니다.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front op 26 jan 2024
Thank you very much for staying at Nagoya Kanko Hotel and for taking the time to share your valuable feedback. We are very happy that you enjoyed your stay with us.We sincerely hope to welcome you back on your next visit to Nagoya.

8/10 – Goed

Inamura

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kwai Ching

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
今次是家庭旅遊,訂了一間四人房,房間非常清潔及很新淨,有非常優靜的獨立層專為check in/out而設,效率非常高,員工很有禮貌。另外設有24小時免費飲品供應。我們一家都很滿意這次的住宿,下次再到名古屋一定再訂這間酒店。
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front op 17 jan 2024
Thank you very much for having stayed at Nagoya Kanko Hotel.Thank you for sharing your review with us.We will continue our effort to provide the best service for our guests.We hope that you will choose our hotel the next time you come to Nagoya.

10/10 – Uitstekend

KIYOTAKA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Gissela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New year holidays
The hotel is a bit old but well conserved and my stay was quite nice. The staff was very welcoming.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Front op 11 jan 2024
Thank you very much for staying at Nagoya Kanko Hotel and for taking the time to share your valuable feedback. We are very happy that you enjoyed your stay with us.We hope that you will choose our hotel the next time you come to Nagoya.

10/10 – Uitstekend

yuri

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet and old school - this hotel in Nagoya has always been and is still the very best.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Front op 11 jan 2024
Thank you very much for having stayed at Nagoya Kanko Hotel.We would also like to thank you for your quick opinion and kind comments.We eagerly anticipate your next visit and look forward to serving you again.

10/10 – Uitstekend

Ryo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックインは6階で、個別にデスクについて対応していただけて、急かされる感じがなく好感を持てました。事前に預けていた荷物の運搬や部屋の案内もスムーズで、案内していただいている間の会話•応対も良好でした。 部屋も広いとまでは言いませんが、十分な余白があり快適に過ごせました。エクスペディア特典のワインもしっかりとした味、量のあるもので満足しました(ワイン用のグラスと布ナプキンも用意してくださっていました)。チェックアウトも部屋から内線で済ませることができたのもスマートでした。 年末の忙しい時期だったとは思いますが、対応で慌しさを感じることはなく、快適な時間を過ごせました。チェックイン前、滞在中にドアマンに伝えたことのどれも適切に引き継がれており安心感がありました。宿泊した翌日に朝早く移動しなければならなかったのが残念なくらいです。 夜は一階のレストラン、エスコフィエでいただきましたが、こちらも大満足でした。 場所は、栄や大須観音などにもほど近くはありますが、土地勘がないとなかなかわかりづらいこともあり、わかりやすいルートの案内などがあるとよりよいと思いました。
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van フロント op 11 jan 2024
この度は名古屋観光ホテルにご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。また、その際のご感想をお寄せいただき重ねてお礼申し上げます。“チェックインから始まる非日常空間” をテーマにフロントレセプションを1階から6階へ移設し、より快適な寛ぎの場所としてプライベートな滞在を演出しております。これからも、お客様が快適にお過ごししただけるよう、従業員一同、一丸となって取り組んでまいります。またお会い出来ます日を心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Atsushi

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

HARVINDER SINGH

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

MOTOJI

1 nacht verbleven in december 2023