Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi

Beoordelingen van Cassa Hotel NY 45th Street

2 out of 5
Cassa Hotel NY 45th Street
70 West 45th St., New York, NY

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 485 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 359 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 98 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 1002 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, vlakbij times square
Ligt in een drukke straat vlakbij Times Square. In hotel geen geluid overlast. Prima kamer, goed bed, regendouche in de badkamer, koelkast en kluis aanwezig meer heb je niet nodig. Bij ons ontbrak de kluis maar werd direct geregeld. We hadden heel veel herrie van een airco die niet uit gezet kon worden, kregen na melding direct een andere kamer. Restaurants volop in de buurt.
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Cassa Team op 28 okt 2019
Thank you for your feedback. We hope to see you soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Cassa Team op 19 sep 2019
Thank you for your rating! We hope to see you soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Prima hotel vlakbij veel toeristische attracties. Geen ontbijt. Fijne bedden. Standaard bed is erg smal voor twee vriendinnen. Tegen een meerprijs van 40 euro per nacht, konden we een breder bed krijgen, dat hebben we toen maar gedaan. Later las is dat een andere gast maar 30 euro meer hoefde te betalen voor een breder bed. Dus goed afspreken.
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Mery Obispo op 12 dec 2018
Thank you for the positive feedback and we are hoping to see you again.

8/10 – Goed

Els, Brugge

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed hotel, heel centraal gelegen
Let bij het boeken op de grootte van het bed! We hadden twee kamers geboekt zonder te letten op de grootte van het bed. 1 van de kamers was met kingsize bed en de andere met queenbed. De laatste wel heel erg klein voor 2 volwassenen...
5 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Felecia S. op 16 aug 2018
Bedankt voor het aanwijzen van dit. Het is altijd goed om de details van uw verblijf bij het hotel te controleren voordat u aankomt, dus er zijn geen verrassingen. Ik hoop dat de kamer met de koningin je verblijf niet al te erg heeft beïnvloed. Namens het voltallige personeel bent u te allen tijde weer welkom.

8/10 – Goed

Karel, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op het oog een simpel hotel
Cassa Hotel in het hart van Manhatten is perfect gelegen voor alle bezienswaardigheden van New York. Personeel is voor Amerikaanse begrippen erg terughoudend, maar weten alle vragen te beantwoorden en toeristische tips perfect te organiseren. Grappigste was dat we informeerden naar het ontbijt in het hotel en de receptionist ons adviseerde elders te ontbijten, want dan had je meer keuze voor minder geld! Een wereld tip, want in dezelfde straat kan je op 5 plekken prima ontbijten.
7 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Team Cassa op 28 jul 2018
Thank you for your review and we are happy you enjoyed your stay with us.

8/10 – Goed

Djaliesa , Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel, ik zou wel terug gaan naar dit hotel!
Fijn hotel, mooi centraal gelegen. Aanrader. Hygiënisch! Smorgens staat er koffie en thee klaar, dikke prima.
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Felecia S. op 22 mei 2018
Hallo Djaliesa, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te schrijven. Ons team bij Cassa stelt uw feedback op prijs en kan niet wachten om u opnieuw te verwelkomen!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
centraal hotel met prima kamers
kleine receptie/lobby, geen algemene lounge. Restaurant erg donker. Ontbijt veel te duur, 25 dollar voor minimale keuze.
4 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Felecia S. op 22 mei 2018
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons gedetailleerde feedback over uw verblijf te geven. We stellen uw opmerkingen op prijs, positief en negatief. Ik heb uw beoordeling doorgegeven aan Butter Management, zodat we samenwerken om onze gastervaring te verbeteren wanneer zij bij hen dineren voor het ontbijt. Namens ons hele team, bedankt voor uw bedrijf en we hopen u weer te zien!

10/10 – Uitstekend

Arjan, Rijssen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel centraal gelegen Metro om de hoek
Rustig hotel, fijne douche, goed bed. Alles wat je nodig hebt is op loopafstand te vinden. Metrostation en Time Sqaure om de hoek. Klein parkje met zitjes tegenover hotel. Dagelijks diverse foodtrucks in de straat voor breakfast/lunch.
9 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Felecia S. op 9 mrt 2018
Thank you for your detailed review. We appreciate all your positive feedback and hope to see you when your travels bring you to the area!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlak bij times square
Restaurant behoort niet bij het hotel en is duur. Voldoende eetgelegenheid ook voor ontbijt
8 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

k, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top ligging goed hotel
zeer vriendelijke ontvangst, nette kamer zoals het moet en goeie ligging
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Miriam, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel. The location is amazing.
Love the hotel. The staff is really friendly and helpfull. Clean room. Location is great. It's not too busy, but you can walk to different must sees, like times square, top of the rock, empire state building, central park. And many subway stations around the hotel.
7 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel, very central located
We liked the Hotel. It is very central, near to Times Square
3 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Joseph

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel not open, but hotels.com still booking
Hotels.com allowed me to book... but the hotel is closed. My credit card was charged too.
1 nacht verbleven in mei 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Justin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
like a communication is a very bad thing in business. in this hotel is typically one of them. there's no indication of the hotel officially being closed since last year. the hotel is still attempting to collect payments from customers and they're not open overall very disappointing the complete insult I honestly think that hotels.com should never do any business with them ever again
2 nachten verbleven in mei 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in mei 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I WILL NEVER USE EXPEDIA AGAIN , the HOTEL DOES NOT EXIST!!!!
3 nachten verbleven in mei 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was permanently CLOSED. Doors were chained and sign they closed permanently on 5/23. Plz remove them from your inventory ASAP!!!
1 nacht verbleven in mei 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was closed never got to check in
1 nacht verbleven in mei 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen
2 nachten verbleven in mei 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Adolfo

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HOTEL CERRADO
PÉSIMO! Llegué con mi reservación y el Hotel está cerrado! No entiendo porque hacen reservaciones si el hotel está cerrado, apagado, sin servicio! Y me dijeron que hay mucha gente que llega porque tiene reservaciones como yo cuando el hotel NO existe! O existe, pero apagado y sin servicio
3 nachten verbleven in mei 2021

2/10 – Ontzettend slecht

rafik

1 nacht verbleven in mei 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel closed without warning
Hotel was closed since March, yet allow me to place a reservation and show up to a chained up hotel. Nowhere on the site or location on Google does it say it is closed.
1 nacht verbleven in april 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is closed
1 nacht verbleven in april 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Justin

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was a mess and I saw a cockroach. I called down to no answer. Would like a refund!
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Cassa Hotel op 28 mrt 2020
Dear Justin, Our hotel is closed as of 3/23/20. When was your stay? Did you stay at the residencies?

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Cassa Hotel op 25 mrt 2020
Thank you for your rating.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Found a nice hotel from NY
Nice room and especially bathroom - decorated with taste. Hotel has a super location and price level was acceptable.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Management op 20 mrt 2020
Thank you for taking time to review us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Management op 20 mrt 2020
Thank you for taking the time to rate our property. We are sorry your stay did not meet your expectations. On behalf of our entire staff at Cassa Hotel New York 45th Street, we hope you give us another opportunity. Warm Regards,

8/10 – Goed

William

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good and Bad
Positive: Great location, big bathroom, clean room and friendly staff. Negative: No refrigerator/minibar (removed), safe was not locked to the wall - easily removed from the room.
5 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Management op 20 mrt 2020
Thank you for taking time to review us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Management op 20 mrt 2020
Thank you for taking time to review us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards,

10/10 – Uitstekend

Gladys, Gulf Breeze, FL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location walking distance to all the city’s attractions and restaurants. Hotel and room very clean and staff very helpful and friendly.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Management op 20 mrt 2020
Thank you for taking time to review us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Management op 20 mrt 2020
Thank you for taking time to review us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Management op 20 mrt 2020
Thank you for taking time to review us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
They were nice hotel as clean and new. Great location
4 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Management op 20 mrt 2020
Thank you for taking time to review us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Management op 16 mrt 2020
Thank you for taking time to rate us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff and hotel. One of the two elevators was out of order. That was the only problem
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Management op 16 mrt 2020
Thank you for taking time to review us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Cassa Hotel op 14 mrt 2020
Thank you for your rating. Sincerely, Cassa Hotel NY 45th Street

8/10 – Goed

Daniel, Ottawa, Canada

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel location was wonderful. Lobby was small but stylish, with very friendly staff. Room was adequate with hallways a little drab. Service was fantastic, and offset any shortcomings. I’d stay here again, but was hoping for a little more luxury.
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Management op 12 mrt 2020
Thank you for taking time to review us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Management op 12 mrt 2020
Thank you for taking time to rate us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My husband & I decided to stay in the city since we were going to see a Broadway Play. The hotel staff were very polite & professional. Overall the room was clean, the bed was comfortable and we were pleased.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Management op 9 mrt 2020
Thank you for taking time to review us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Only one elevator was working and that was ok...until they took the other one over for a private party and you couldn't use the one that worked and was never told. Had to walk down 19 levels. Almost missed our show. Carpets were clean but worn out.
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Management op 9 mrt 2020
We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We're disappointed to know that you did not enjoy your stay with us. Please accept our sincere apologies for the elevator issue. The private event was on the residence side of the building which they didn't provide any information to us prior to the event. We care about the comfort of our guests; your concerns have been addressed with the appropriate members of our team, so we may improve moving forward. We hope you can give us another opportunity to serve you in the future. Please contact us directly if you decide to come back. Warm Regards, Guest Services Management

2/10 – Ontzettend slecht

Michael

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Would never recommend.
Arrived to a friendly staff but after that it went downhill. Got to my room and it was absolutely the smallest room I’ve ever stayed in. The room was barely cleaned there was old bobby pins and tissues on the side of the bed from the previous occupants. The sheets had a musty smell and someone else’s mascara on the pillow. Showers were dirty and paint peeling everywhere. Half of the the plugs didn’t work. My favorite part is when I was leaving for my 6am flight the elevators were all broken and I had to walk down 8 floors with 4 pieces of luggage. With barely an apology. Would NEVER recommend this place to anyone. I’m not sure how it has the ratings that it does. Very disappointing.
4 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Management op 8 mrt 2020
We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We're disappointed to know that you did not enjoy your stay with us. Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations. We care about the comfort of our guests; your concerns have been addressed with the appropriate members of our team, so we may improve moving forward. We hope you can give us another opportunity to serve you in the future. Please contact us directly if you decide to come back. Warm Regards, Guest Services Management

8/10 – Goed

James

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Management op 8 mrt 2020
Thank you for taking time to review us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Management op 5 mrt 2020
Thank you for taking time to review us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Team Cassa op 3 mrt 2020
Thank you for taking the time to rate our property. We are sorry your stay did not meet your expectations. On behalf of our entire staff at Cassa Hotel New York 45th Street.

8/10 – Goed

Susan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous except for elevators.
Your staff was super friendly and accommodating, wouldn’t hesitate to stay again. Only thing that really needs attention are the elevators, we had to walk down 14 flights because two out of two were not working, thankfully one was working when we came back for the night!
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Team Cassa op 3 mrt 2020
Thank you for taking the time to complete our guest satisfaction survey. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. I have also addressed your concerns regarding the information presented, we sincerely apologize for the inconvenience of this issue, and rest assured we are working diligently to perfect our hotel to ensure this does not happen again. On behalf of our entire staff at Cassa Hotel New York 45th Street. We thank you for your patronage and hope to see you again when your travels bring you back to the city! Sincerely, Omar Lewis Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff and clean room. The hotel was within walking distance to the Javits.
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Management op 2 mrt 2020
Thank you for taking time to review us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards

8/10 – Goed

ly177, Frankfurt

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage war perfekt um alle sehendüwrdigkeiten in New York zu besuchen. DIe Gegen war auch sehr sauber und ansprechend. Zum Geburtstagt hat das Hotel das Zimmer extra schön dekoriert - das ear sehr aufmerksam!
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Management op 1 mrt 2020
Thank you for taking time to review us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards

8/10 – Goed

Audrey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Management op 1 mrt 2020
Thank you for taking time to rate us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards

8/10 – Goed

stephanie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Management op 1 mrt 2020
Thank you for taking time to rate us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoyed our recent stay at the Cassa Hotel. The front desk staff was fabulous, especially Stephanie. Very friendly and helpful. The room was a nice size for NYC. The location was the best part, so close to Times Square and lots of fabulous restaurants. We will definitely stay there again.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Management op 28 feb 2020
Thank you for taking time to review us. It was a pleasure to serve you. We hope to see you again soon. Warm Regards