Kamer, 1 queensize bed | Een bureau, verduisterende gordijnen, een strijkplank/strijkijzer

Beoordelingen van Sands Motel Niagara Falls

2 out of 5
Sands Motel Niagara Falls
9393 Niagara Falls Blvd, Niagara Falls, NY

Beoordelingen

4,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 30 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 48 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 91 van 236 beoordelingen" "

5,0/10

Netheid

5,2/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

4,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

tedjepedje, washington

Positief: Personeel en service
Nice hotel. Free shuttle to niagara falls
Was a great location. Could take shuttle to the falls. room was big enough. a bit dated. Personal was very nice.
2 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Scott

1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

María Camila

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hot shower is not hot, even is not warm. We found spiders in the room, and the amenities just for 2 people.
3 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Falling apart no hot water
Falling apart from the inside. When tried booking another night they wanted to charge us even more! No hot water!!
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

JENNY, Selma

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The pool was unusable. The room smelled of cigarette smoke.
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

SOURABH

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The fire alarm in the room kept budging all night. We couldn't sleep. Terrible
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Keith

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
When I went to check in there was a person sleeping and wouldn’t get up so I went to a different hotel
3 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jennifer, Kerhonkson

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Never Again!Mildew smelling towels, pool was dirty, hard beds
3 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Rachael

Reisde met een groep
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Zuhrecan

1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

barbara

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
The beds slept ok. Only had a small shower and no tub.
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Freddy

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointed
Dirty room Dirty beds Butterfly’s in the ceiling Cracked walls and ceilings No soap No shampoo No body wash No hand soap Dirty pool The place should be shut down
1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Salman

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was unclean, Bed is not clean, microwave is dirty, unfriendly staff, I don't recommend.
2 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don't do it
We were so excited about staying here because of the location and outdoor pool. Boy were we in for a shock. The rooms were not clean, the pool was disgusting and it didn't have the safe atmosphere we were hoping for.
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van dilip op 23 jul 2022
but u r stay here why?desi like everything free & refund pool is not open we make new road & everything

2/10 – Ontzettend slecht

Jon

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Yamilette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Property location is great near stores and restaurants .Rooms were a little run down , customer service was great .
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van ash op 14 jul 2022
thank you for the feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Jesus

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I don’t like nothing on this property
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Dawn

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van ash op 14 jul 2022
thank you for the feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Gouri Shankar

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not cleaning the rooms regularly. I saw some flies inside. And constantly had issues with access card.
1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

sheshagiri

1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Vishal

Reisde met familie
Negatief: Netheid
If you are just looking for night halt while traveling then you can save some money while staying here. Overall its and average to below average motel.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Ash op 25 jun 2022
Thank you for your feedback we are small mom and pop motel

4/10 – Matig

Andrew

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuck
Run down place. The pool is disgusting. Room in serious disrepair
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Ash op 25 jun 2022
Andrew thank you for your feedback our pool is closed and under renovation.

4/10 – Matig

Manuel

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mal
2 nachten verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ashish

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty. And smelly.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Ash op 25 jun 2022
Thank you for your feedback. We do apologies for any inconvenience happened during your stay we will try harder to lake it right

2/10 – Ontzettend slecht

Brenda

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
No one was there no one would answer the phone I had to find another hotel
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Ash op 25 jun 2022
Hello Brenda Thank you for your feedback we have limited hours office.

4/10 – Matig

Kshitij

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Ash op 25 apr 2022
Hello Thank you for your feedback

10/10 – Uitstekend

Tarrin

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
homey
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Ash op 25 apr 2022
Thank you for staying with us.

6/10 – Redelijk

Amber

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Bonnie

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Had to wait over 20 minutes to check in. Property management was not around. No room service. Shower head was broke in room
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van ash op 15 sep 2021
Hello Boonie Thank you for your feedback. due to covid-19 and for safety of our guest and stay we don't provide rooms service. we allow 1 guest only in office for check-in. we are taking all precautions for our guest and staff safety.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was dirty and very poor service
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van ash op 16 aug 2021
thank you for your feedback. we apologies for any inconvenience happened during your stay. we will work with our housekeeping team

6/10 – Redelijk

nicole

2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van ash op 29 jul 2021
Thank you for your feedback, we are glad you enjoyed your stay with us.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
The pool was there but was not clean
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van ash op 29 jul 2021
thank you for your feedback. we apologies for any inconvenience, and Thank you for choosing Sands motel Niagara Falls NY

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Didnt like anything. Very overpriced. Sign in the window said.49.99/night. When I booked online it was $183 for 1 night. pool pic very deceiving. Pool was dirty. Staff not available. Given a phone # to call for help. Called 4 times for more.towels and no one ever answered. Rang 10 times each time and never picked up. Paper thin walls. Could hear everything in surrounding rooms. Beds extr we mely hard. Will never stay there again
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Ash op 20 jul 2021
Thank you for your feedback. We apologies for any inconvenience happened during your stay.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Its location is just a few miles from everything we wanted to do
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Ash op 20 jul 2021
Thank you for your feedback .

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van ash op 29 jul 2021
thank you for your feedback. we are glad you enjoyed your stay

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
If u stay in this hotel u will feel sorry for urself.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Ash op 8 jul 2021
Dear guest Please give us a call,We are unaware of any issues, that happened during your stay. Please provide more information. Our staff works really hard to make our guest stay pleasent.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It wasn't the Ritz. However, it was clean and comfortable. It was perfect for the price. It is also close to so many restaurants and the Falls.
5 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Ash op 1 jul 2021
Thank you for your feedback, we are glad you enjoyed you stay with us.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Ash op 8 jul 2021
Thank you for your feedback. We are happy you enjoy your stay with us. Our team always work hard to make our guest stay pleasant. Visit again soon.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roaches everywhere In the bed in the room stuff . Very disappointed
3 nachten verbleven in september 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Nicholas

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Jose

2 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

CrystalB, Cleveland

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like that it was convenient and the staff was very nice and helpful.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van GM op 20 jan 2020
We thank you for choosing Sands Motel for your accommodation needs. We appreciate your Feedback.

4/10 – Matig

Mykola

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Kind of clean, but not I would keep my door locked
Day 1 - They gave me room 112 that smell like lime someone just finished smoking. Exchanged for another one Day 2 - Morning, one of the manager opened my door at 10:55 and san you moving out, no knock just opened my door, and I told him why dude know next time and I have 2 night booked. No apologies followed. Day 3 - Extended staying by one night, next morning I wake up cause cops were pulling some looks like homeless people from next door, man time to get F out of here.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van GM op 7 nov 2019
We do apologize for all the Inconvenience you have faced during your stay we will work with our staff member and will work harder to improve customer service skills.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Reserved a double room. Check in and im put in a single queen 2 adults and 3 kids in a queen bed then was told i booked it that way. So for two days i was in a room to small for me with no kind of compens.
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van GM op 7 nov 2019
We do Apologize for the inconvenience you faced during your stay, we will work harder to train our staff and improve customer service in future.

8/10 – Goed

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very friendly service and comfortable rooms and very affordable
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van GM op 7 nov 2019
Thank you for taking time to review your stay. we greatly appreciate your feed back.

2/10 – Ontzettend slecht

George

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DO NOT DTAY HERE
This is the worst motel I have stayed in in 50+ years of travel There was no heat, no blankets for the beds, temps were in the 50’s. Black mould in the shower and bath, tile falling off the wall, ripped wallpaper and just plain disgusting. Management would not speak english. Left after the first night and I think Hotels.com owes me for the second night. Obviously Hotels.com does not vet the properties they suggest.
tiles falling off wall
no blankets on bed or in the room
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
I liked location ans price. Dislikes needs updating
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van GM op 7 nov 2019
We Do apologize for the inconvenience you faced during your stay. we will work towards improvements you suggested, thank you for choosing Sands Motel for your accommodation needs.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van GM op 7 nov 2019
Thank You for taking time to review us. We Appreciate your feedback.