Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 88 van 391 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
88
Gastenscore: 8 - Goed. 160 van 391 beoordelingen" "
8 - Goed
160
Gastenscore: 6 - Redelijk. 89 van 391 beoordelingen" "
6 - Redelijk
89
Gastenscore: 4 - Matig. 40 van 391 beoordelingen" "
4 - Matig
40
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 391 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
14
7,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 aug 2021
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
min en pluspunten
Het zag er wat oud uit en had hier en daar schadeplekken op deuren. De schroeven van het handdoek rek hingen eruit. en de afstandbediening deed het niet. Wel was het een heerlijk grote kamer en grote badkamer met bad en fijne grote wasbak met genoeg plek voor je spullen. De franse verzorgingsprodukten van Fragonard op de foto's zijn er echter niet en zouden niet op de foto's moeten staan.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 mei 2018
Fijne omgeving.
Prijs is aan de hoge kant voor wat je er voor krijgt. Verder is alles gewoon oke
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2018
Reactie van APOGIA NICE op 17 mei 2018
Cher Client, Nous avons lu avec attention vos remarques sur notre Hôtel et vous remercions de nous en avoir fait part. Nous sommes sincèrement navrés de n'avoir pu répondre à vos attentes personnelles et ferons part de vos observations à l'ensemble de nos équipes.
Bien sincèrement,
8/10 – Goed
Fons , Amersfoort
9 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel but the rooms are very warm, even with open window.
Fons
6/10 – Redelijk
armand c.
2 aug 2015
Negatief: Personeel en service
niet echt een aanrader
het hotel was voor ons doel goed gelegen. We hebben er alleen maar geslapen. Personeel was niet bepaald vriendlijk, noch hulpvaardig.
armand c.
8/10 – Goed
P@, NL
9 sep 2013
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service
Although the hotel needs a little paint in the rooms and bathroom, it is a great place to stay. The area is great for business (conference center close by) and close to the boulevard, old city center etc.. The service of the staff is great, after waiting 45 min for a cab, the manager took us in her own car. That's Service with a capital S!!
P@
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 aug 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Adrien Jules
Reisde met familie
24 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel fraîchement rénové . Décoration soignée , établissement propre et confortable.
Le coin bar et restaurant semble sympathique .
Literie confortable , chambre spacieuse . Personnel de l’accueil sympathique.
Adrien Jules
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Diana
24 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Diana
3 nachten verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Fung
8 apr 2024
Fung
5 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Filippa Victoria
Reisde met partner
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trevligt hotell. Bra service och trevlig personal. Rummet var väldigt fint och fräscht och frukosten mycket prisvärd.
Filippa Victoria
3 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Alessio
Reisde met partner
2 jan 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Abbiamo scelto questo hotel perché tra le lingue parlate in struttura c’era l’italiano, ma arrivati abbiamo scoperto il contrario e non lo parlavano
Alessio
3 nachten verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Lindita
Reisde met familie
22 okt 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bad smell throughout the hotel
Lindita
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met familie
15 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrea
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Jan
Zakenreiziger
11 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ok
Jan
5 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Mary
20 sep 2023
Poor Wi-Fi Poor breakfast.
Mary
3 nachten verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Liliam
4 sep 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
This place definitely catfishes its patrons !! Mold everywhere even on one of our pillows !! And they force you to pay for daily breakfast even if u don’t want it !!
Liliam
5 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Jorge
28 aug 2023
Jorge
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Patrizia
13 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrizia
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Jessica
2 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was an amazing stay over all besides the manors and rudeness of the other guests staying.
Jessica
9 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Martin
Reisde met familie
29 mei 2023
Positief: Comfort kamer
Ok for a short stay
Not really value for money. The rooms are quite dated and would need remodeling. Location is OK in the city centre with a 10 minute walk to the port.
Martin
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Jie
Reisde met familie
22 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, very nice and helpful staff. They have free water, coffee and a lot of amenities. However the Wi-Fi is painful slow
Jie
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
PARQUETS
Zakenreiziger
1 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PARQUETS
8 nachten verbleven in februari 2023
4/10 – Matig
Emmanuel
27 sep 2022
Emmanuel
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 aug 2022
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Kenza
14 aug 2022
Kenza
7 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Ian, Watchet
Zakenreiziger
12 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Reception is clean and modern but the rest of the hotel, particularly the rooms need decorating and updating. The staff are friendly. The WiFi however is the worst I have ever experienced. Apparently if the hotel is busy then it’s pot luck if you can get connected anywhere in the hotel. In my 4 night stay I struggled to use the WiFi at all. Certainly not a great hotel for a business trip.
Ian
4 nachten verbleven in augustus 2022
4/10 – Matig
ZORAN
26 jul 2022
ZORAN
1 nacht verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
Florestan
Zakenreiziger
13 jul 2022
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Florestan
6 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Bruce
10 jul 2022
Bruce
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Cem
Zakenreiziger
27 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent location, friendy staff
Cem
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Maria op 28 jul 2022
Good morning,
thanks a lot of your positive review.
It is a pleasure for us to satisfy your expectations.
we hope to welcome you again
Kind regards
Maria
4/10 – Matig
Bjarne
17 jun 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bjarne
7 nachten verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
Tonje A.W
12 jun 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tonje A.W
4 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Corinne
28 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice proximité Vieux Port
Très bon séjour à proximité de nos activités ! Personnel attentionné et toujours dispo !
Corinne
4 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Daniel
23 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
exceptionnel
Bien que compliqué d'accès car pas de parking et oui nous sommes en centre ville, vite oublié par la qualité de cet établissement, un accueil très pro, et que dire de la chambre! propre, une douche parfaite et un couchage de haute qualité, rien à redire !tous était parfait, n'a rien à envier à des hôtel style Mercure, bien au contraire.
Daniel
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Gilles
Zakenreiziger
9 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour
Très bon hôtel propre, bien insonorisé avec une bonne literie.
Gilles
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Nicolas
Reisde met familie
24 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
little space to move in parking. not for big cars.
Nicolas
3 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Porte d'entrée difficile. Odeur dans l'ascenseur.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
Alessio
18 aug 2021
Alessio
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van APOGIA NICE op 22 sep 2021
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback Kind regards
8/10 – Goed
Gabriela
16 aug 2021
Gabriela
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van APOGIA NICE op 22 sep 2021
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback Kind regards
8/10 – Goed
Juan
7 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely breakfast and super comfortable room. The staff was very friendly. The only inconvenience was that the hotel run out of towels and had to use hand towels for shower
Juan
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van APOGIA NICE op 22 sep 2021
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback Kind regards
10/10 – Uitstekend
fateh
Zakenreiziger
9 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fateh
3 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van APOGIA NICE op 22 sep 2021
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback Kind regards
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 mrt 2020
Positief: Personeel en service
Close to trainstation and approx 10min walk to old town.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van APOGIA NICE op 12 mrt 2020
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback Kind regards
8/10 – Goed
CLAUDE
19 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CLAUDE
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van apogia nice op 5 mrt 2020
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback Kind regards
4/10 – Matig
Bryan
11 feb 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Definitely not 4 star standard
Reception & breakfast area 4 star standard, rooms 2 star standard. The bathroom reminded me of a 1970’s hotel & the bedroom wasn’t much better.
We booked a superior room but was given a standard room as all the superior rooms are on the 5th floor and are being refurbished. We asked for a refund for the price difference between the 2 rooms and whilst they eventually agreed to refund to our credit card they never did & further attempts have been unsuccessful.
I would ask to view the room before checking into this hotel as (apart from the reception area) this is far from 4 star standard.
Bryan
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van APOGIA NICE op 10 feb 2020
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback
Kind regards
8/10 – Goed
Olivier
Zakenreiziger
5 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olivier
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van APOGIA NICE op 10 feb 2020
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback
Kind regards
10/10 – Uitstekend
Miki, Barletta
29 jan 2020
Positief: Voorzieningen
Bagno assurdo pulizia mediocre frigo vuoto reception poco disponibile
Miki
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van APOGIA NICE op 30 jan 2020
Buongiorno,
la ringraziamo per aver soggiornato presso la nostra struttura e per aver condiviso la sua esperienza.
La informiamo che, come evidenziato nelle room directory presente nella stanza,il frigo viene riempito su domanda del cliente.
Nel nostro hotel in questo momento sono in corso i lavori di ristrutturazione dei bagni.
Per quanto riguarda la pulizia e la disponibilità della reception, informeremo i servizi menzionati della lamentela.
Nella speranza di poterla accogliere nuovamente nella nostra struttura
Cordialmente
8/10 – Goed
Ehsan
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ehsan
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van APOGIA NICE op 20 jan 2020
Thanks for staying with us.
We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback Kind regards
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 jan 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van APOGIA NICE op 20 jan 2020
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback
Kind regards
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war super, schön nur Dir liecht war etwas zu schwach speziell wenn man es am Morgen braucht.
Ansonstens alles war super.
Frohes neues Jahr
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van APOGIA NICE op 20 jan 2020
Thanks for staying with us.
We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback
Kind regards