Accommodatievoorzieningen

Beoordelingen van Novotel Nice Arenas Aeroport

4 out of 5
Novotel Nice Arenas Aeroport
455 Promenade Des Anglais, Nice, Alpes-Maritimes

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 480 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 340 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 107 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 31 van 1003 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Felix

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Paul

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Anita

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuttle was goed, het eten niet zo, kamer aangenaam en mooi ingericht.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Sébastien op 9 apr 2023
Bedankt voor uw feedback en bedankt voor deze goede opmerking

8/10 – Goed

Bart

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Ingrid

2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Olivier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is een mooi, schoon en comfortabel hotel.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het inchecken en uitchecken gaat snel. Het ontbijt is uitgebreid en kwalitatief.
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Raj

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Dewperkash

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Joost

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet slecht
Prima hotel maar niets heel bijzonders. Helaas te vroeg vertrokken om het ontbijt te kunnen beoordelen.
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Quentin LARRIEU op 31 mrt 2020
Geachte GAST, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Nice Arénas Aéroport erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie top. Jammer ramen konden niet open. Ontbijt uitstekend. Personeel zeer goed
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Quentin LARRIEU op 2 apr 2020
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed
Receptie keurig wat betreft de ontvangst. Lekker vlot en duidelijk. Hotel ligt overigens prima voor overnachting voor of na een vlucht. Loopafstand naar Terminal 1 is prima te doen. Naar Terminal 2 is het te ver. Ontbijt lekker vroeg mogelijk en uitgebreid.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Hayo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
The airport is really close to the airport. I had a super early morning flight and hence I chose to stay in this hotel. This hotel is just a walking distance away from Terminal 1. For terminal 2, you will need a transport. The rooms were good, new and well decorated.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
De locatie. Vlakbij de terminal. Ik had het hotel gebeld en binnen een kwartier kwamen ze ons ophalen met de Shuttle bus. De kamer is niet groot maar ook niet klein. Gezien de prijs had ik er meer van verwacht. Duur ontbijt.
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Jay

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, attractive and close to airport
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ideal location for departing Nice airport
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Jane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient and clean. Reliable shuttle.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Gary, Bellevue

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient area. Modern and clean.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Stacy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We only stayed for one night but it was perfect for our needs. We took the tram, which is walking distance from the hotel, to the center of town and the beach and had a lovely day strolling the shops and eating. The shuttle took us to the airport very early and was on time. Our room was very quiet and comfortable. An easy and pleasant stay!!
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Sheng-Hui

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Angie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff went above and beyond for me and my daughter twice and we were only at the hotel for less than 12 hours. If I could give this hotel 50 stars I would! My daughter and I were very delayed in Rome. Our luggage was stored at a Bounce luggage storage near the hotel. The hotel staff graciously picked out luggage up for us and brought to the hotel so we could have it for our early morning flight the next day. Without this we would have had to change our flight the next day to a later time. Since we were able to make our original flight, we left early in the morning. The shuttle was available at 4:15 am and the hotel person had juice, croissants, coffee and fruit waiting for us to enjoy before our long trip back to the US. If I'm ever in Nice again I will DEFINTELY stay at this hotel.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Andrea

This location is really convenient whether you’re travelling by train (St.Augustin stop is a five minute walk with a rolling suitcase) or by plane (terminal one is a five minute walk away). Too much luggage to walk? They have a free shuttle that goes every half hour to the airport. Huge buffet breakfast and comfortable rooms. Recommend.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Rea Psalm Alexa Yap

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Maria

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

John

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Michael, Bangor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel has been renovated since we last stayed a couple of years back. The rooms are now very nice and match the quality of the hotel. This hotel is a short walk for Nice Airport Terminal 1.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Alexandr

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonne service, tranquille, stationnement facile, emplacement pratique pour aeroporte
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Alizé - service expérience client op 6 mrt 2024
Cher client,Nous vous remercions pour votre commentaire. Nous sommes ravis que votre séjour à proximité de l'aéroport ait répondu à tous vos besoins.Au plaisir de vous revoir prochainement,

8/10 – Goed

Eva

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoyed our overnight stay at Novotel Nice when we were catching a flight out very early the next morning. The front desk clerk, a young man, was very attentive and efficient and his English was excellent. He was well-groomed and gives positive image for this hotel. The only issue we had was their reluctance to give us a shuttle (one of the reasons we chose this hotel) over to the airport during the day. We arrived at a time when no meals were being served in the hotel so asked where we could go for something to eat. We were advised to go to the airport. So we asked for the shuttle and were told that we could walk over because it was so close. I am currently recovering from knee surgery so that proved to be an uncomfortable undertaking. I could quite easily walk over but the return walk resulted in pain for several hours afterwards. The early morning shuttle operated as it should.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Alizé - customer experience team op 23 feb 2024
Dear Eva,Thank you for taking the time to share a feedback for your stay in our hotel.We are sorry for that bad experience with the shuttle service. We'll share your comment to our team to always improve the quality of our services.We apologize again,Best regards

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très agréable et très propre. Personnel charmant et petits-déjeuners copieux varié et très bon.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Alizé - service expérience client op 16 feb 2024
Cher Robert,Merci pour votre agréable commentaire ! Nous sommes ravis d'apprendre votre satisfaction.Au plaisir de vous accueillir une prochaine fois !

10/10 – Uitstekend

Chris

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay for families, lots of toys and games downstairs to entertain the kids
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Alizé - customer experience team op 31 jan 2024
Dear Chris,Thank you for sharing your experience at Novotel Nice Arenas.We're happy that you enjoyed your family stay !It will be a pleasure welcoming you again.Best regards

10/10 – Uitstekend

Saurabh

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Alizé - customer experience team op 31 jan 2024
Dear guest,Thank you for your good review !We're happy that you enjoyed the stay in our hotel.See you soon !

8/10 – Goed

IOANNIS

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Alizé - customer experience team op 22 jan 2024
Dear guest,Thank you for sharing your opinion about your stay.See you soon !

2/10 – Ontzettend slecht

Allen

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Alizé - customer experience team op 22 jan 2024
Dear Allen,Thank you for sharing your experience in our hotel.We're sorry that you didn't enjoy the stay, please accept our apologies.We remain at your disposal to discuss about it.Best regards

6/10 – Redelijk

Nicolas

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Alizé - service expérience client op 22 jan 2024
Cher Nicolas,Merci d'avoir partagé votre expérience relative à votre séjour dans notre hôtel.Nous restons à votre disposition pour échanger sur d'éventuels points à améliorer pour toujours mieux servir nos clients :)Bien cordialement

10/10 – Uitstekend

Des

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Alizé - service expérience client op 22 jan 2024
Cher(e) client(e),Merci beaucoup pour votre bonne note !Nous sommes ravis d'apprendre votre satisfaction.Au plaisir de vous accueillir à nouveau

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mycket bra på hotellet, genomgående, bra med Nespresso på rummet och vattenkokare. Bra frukostbuffe
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Alizé - customer experience team op 15 jan 2024
Dear Alexandra,Thank you for your feedback. We're happy that you enjoyed your stay in our hotel !See you soon !

10/10 – Uitstekend

antoine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Alizé - service expérience client op 22 jan 2024
Cher Antoine,Merci beaucoup pour votre bonne note !Nous sommes ravis d'apprendre votre satisfaction.Au plaisir de vous accueillir à nouveau

10/10 – Uitstekend

Des

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Alizé - service expérience client op 22 jan 2024
Cher(e) client(e),Merci beaucoup pour votre bonne note !Nous sommes ravis d'apprendre votre satisfaction.Au plaisir de vous accueillir à nouveau

10/10 – Uitstekend

Luca

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Alizé - service expérience client op 22 jan 2024
Cher Luca,Merci beaucoup pour votre bonne note !Nous sommes ravis d'apprendre votre satisfaction.Au plaisir de vous accueillir à nouveau

10/10 – Uitstekend

Lou

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Alizé - service expérience client op 22 jan 2024
Chère cliente,Merci beaucoup pour votre bonne note !Nous sommes ravis d'apprendre votre satisfaction.Au plaisir de vous accueillir à nouveau

8/10 – Goed

john

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Alizé - customer experience team op 21 nov 2023
Dear John,Thank you for sharing your experience !We're happy that you enjoyed your stay.

10/10 – Uitstekend

Susan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely comfortable hotel
Very nice hotel, welcoming staff and bright lobby. The room was spotless and very comfortable with lots of towels, toiletries and crisp sheets. I like the separate shower/vanity room and WC. It was very quiet in the hotel and the location is excellent, very close to the airport and there is a shuttle every half hour. The room is equipped with a fridge, kettle and best of all a Nespresso machine. The only snag we had is the very unusual door that closes the vanity/shower room. It’s very heavy and it swivels and swings over on a strong magnet to close off the bedroom from the entryway. It’s an odd design and awkward. I think it would be difficult for an elderly person to operate and made it impossible to just walk into the bathroom to wash my hands without pulling on the door to get in and having it slam shut to the bedroom. Anyway, that said, I thought the hotel was lovely and I would book again when I have an early flight from Nice.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Alizé - customer experience team op 21 nov 2023
Dear Susan,Thank you for your comments regarding your stay in Novotel Nice Arénas.We're happy that you enjoyed your stay here.It will be a pleasure welcoming you again for a further stay.

10/10 – Uitstekend

Daniel

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Alizé - customer experience team op 21 nov 2023
Dear Daniel,Thank you for sharing your experience !We're happy that your stay has meet all your expectations.See you next time !

10/10 – Uitstekend

Drew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Clean and Modern! Would stay again next time!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Alizé - customer experience team op 21 nov 2023
Dear Drew,Thank you for your comments !We are happy that you enjoyed your stay in our hotel.It will be a pleasure welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

Aurélien

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Alizé - customer experience team op 21 nov 2023
Cher Aurélien,Merci pour votre bonne note. Nous sommes ravis d'apprendre votre satisfaction.Au plaisir de vous revoir,

8/10 – Goed

Matthew

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Alizé - customer experience team op 21 nov 2023
Dear Matthew,Thank you for sharing your experience !We're happy that you enjoyed your stay.See you next time

10/10 – Uitstekend

Paul

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Alizé - customer experience team op 21 nov 2023
Cher Paul,Merci pour votre bonne note. Nous sommes ravis que votre séjour vous ait ravi.Au plaisir de vous revoir,

10/10 – Uitstekend

colette

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Service expérience client op 21 nov 2023
Chère Colette,Merci pour votre note positive. Nous sommes ravis d'apprendre votre satisfaction.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,