Restaurant

Beoordelingen van Hotel Berghof

Hotel Berghof
Piepenborn 17, Nieheim, NRW

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 25 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 25 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 25 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 25 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 25 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jos

2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Marco

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het lijkt volgens de beschrijving of er een zwembad is. Iig als je goed leest: toegang tot! Echter er is een openbaar zwembad op 500 mtr. Kaartje hiervoor mag je gewoon zelf kopen. Ontbijt is niet slecht, maar niet echt uitgebreid.
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Rudi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed
Vriendelijke ontvangst, nette kamer, zeer verzorgde badkamer, snelle wifi! Een absloute aanrader.
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Sameh

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Accebtable
In het algemeen goed. Heeft vernieuwing nodig.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ligging, gezellige sfeer, mooi buitenterrras
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Authentic and fantastic place.
Fantastic place with very nice people. The service was great, food enjoyable and the room was perfect. Nice view, nice location, and just a good stay.
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Petra

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Thomas

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Rudolf

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Bernd

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Rooms and Bathrooms were very clean. The breakfast service has to be improved : the tables were not cleaned up after guests were finished and left the breakfast room, no breakfast buns, empty service plates were not refilled again. After complaining it changed for the better! The asparagus with the fried potatoes and ham were excellent!
3 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Im Zimmer war unglaublich kalt.
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Kenth

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Berghof Hotel op 17 jul 2022
Thank you very much for appreciating our work. We were happy to have you in our hotel. Hope to see you again. Berghof Team

10/10 – Uitstekend

Flemming

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Berghof Hotel op 17 jul 2022
Thank you very much for appreciating our work. We were happy to have you in our hotel. Hope to see you again. Berghof Team

2/10 – Ontzettend slecht

Thomas

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Gottfried

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Jussi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geräumiges Zimmer, herrlicher Blick übers Land
3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Gerd

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Graham

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great view from the room. COVID-19 measures in place and were enforced.
3 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Frank, Saarbrücken

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Ausstattung, netter Service, gerne wieder! Lag, für uns sehr praktisch, in der Nähe der Rennstrecke.
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

PATRICK

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Martin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Sauber, nett, alt
Im Hotel war alles gut und sauber, der Hotelier sehr nett! Leider ist alles schon etwas in die Jahre gekommen, eine Renovierung würde dem Hotel und den Zimmern sicherlich sehr gut tun! Aber alles in allem würde ich hier jederzeit wieder buchen
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019