Terras

Beoordelingen van Campanile Orleans La Source

3 out of 5
Campanile Orleans La Source
326 Rue Chateaubriand, Orléans, Loiret

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 91 van 352 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 173 van 352 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 55 van 352 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 352 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 352 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Catharina M.Th. Hoek-van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Restaurant open. Dicht bij doorgaande route.
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

C.M.Th. Hoek-van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Weekend restaurant open! Beetje gedateeerde kamers. Heel vriendelijk personeel. Rustige ligging.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Jozef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Catharina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon, vriendelijk personeel, ligt gunstig t.o. van doorgaande wegen. Rustige omgeving. In weekend restaurant open!
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Juliette - Adjointe de Direction op 15 mei 2022
Hallo, Hartelijk dank voor uw zeer mooie reactie. Het is een genoegen je weer te zien, Juliette, Executive Assistant

8/10 – Goed

B.Van

Prima service. Het gebouw behoeft renovatie. Het restaurant is goed. Er wordt rekening gehouden met minder validen.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Juliette - Adjointe de Direction op 15 sep 2021
Hallo, Bedankt voor deze leuke opmerking. We hopen u bij een volgend verblijf nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten, Juliette, Executive Assistant

8/10 – Goed

Catharina M.Th. Hoek-van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Voor overnachting prima omdat er ook in het weekend restaurant open is. Dit keer veel Nederlanders op weg naar het zuiden. Prima stop!
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Juliette - Adjointe de Direction op 15 sep 2021
Bedankt voor je reactie. We zijn verheugd dat u genoten heeft van uw verblijf in ons etablissement. Ik kijk ernaar uit u weer te mogen verwelkomen, Juliette, Executive Assistant

10/10 – Uitstekend

Niel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eenvoudig hotel vóór doorreis
Simpel en schoon hotel voor doorreis
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Juliette - Adjointe de Direction op 8 aug 2021
Guten Abend, Vielen Dank für diesen sehr schönen Hinweis. Es ist eine Freude, dich wiederzusehen

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tussenstop
auto dichtbij, stille kamer, schoon beddengoed, laag toilet, 1 stoel tekort, koffie, thee, goed geslapen, goed bereikbaar, voor herhaling vatbaar
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Juliette, Chef de Réception op 3 okt 2019
Het hele team bedankt je voor je leuke reactie. Tot ziens voor een volgend verblijf. Juliette, receptie manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer basis, oud en smoezelig. Ontbijt erg karig. Maar 1 persoon aanwezig voor de receptie en het ontbijt. Die kon het niet bijhouden, met als gevolg tafels vol rommel en broodjes op
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Schoon maar wel gedateerd en geen airco. Prima restaurant
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was net en in orde maar eten was duur en niet lekker.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

monique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Degelijk en rustig hotel met lekker eten.
Het hotel is heel rustig gelegen en heeft een goed restaurant. Is wel wat verouderd. Een minpuntje vind ik dat het hotel toch een 10 km van de autonelweg ligt. Wij gaan er zeker terug!
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Jannette, Den Helder

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima voor doorreis
Het hotel is prima, bed is goed. Wel een kleine kamer maar alles zit er in. Koffie en thee op de kamer is ook fijn. De kamer is lekker koel Wat ook fijn is, is dat het terrein 's nachts afgesloten wordt. Hotelpersoneel spreekt goed engels. Alleen het eten was in onze ogen matig.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Nico, Geraardsbergen

Positief: Netheid, personeel en service
Ideal as a road hotel
*Quiet and remote road hotel with few accomodations. *Very friendly staff. *Easy for travellers passing through.
1 nacht verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slect
Geen airco en kamer te klein. .....................................................................
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima prijs kwaliteits verhouding.
1 nacht verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Comfortabele kamer voor een nacht
Makkelijk restaurant bij het hotel met redelijk eten voor een redelijke prijs
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Paul, Mechelen - België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles wat je nodig hebt voor een goede nachtrust
Vernieuwde kamer Moderne douche Goed bed Proper Goede temperatuurregeling Restaurant en administratie: zeer vlotte en vriendelijke bediening zonder wachttijden Auto op veilige parking Zeer geschikt voor personen op doorreis

8/10 – Goed

pererd, schiphol

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Oud motel. Wel schoon en simpel en spotgoedkoop.

10/10 – Uitstekend

Yvonne, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel voor een overnachting naar Spanje
uiterst vriendelijke ontvangst en een zeer schone en koele kamer (buiten 35 graden) Zeer comfortabele bedden en een heerlijke douche in een ligbad. Voor de prijs die wij hebben betaald echt een topper. Het diner en het ontbijt zijn ook prima. Tip, probeer een kamer aan de achterzijde te vragen omdat aan de voorkant de auto's geparkeerd staan vlak voor de kamers. De in alle vroegte vertrekkende gasten hoor je daar behoorlijk.

6/10 – Redelijk

Margot

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor eenvoudige overnachting
Voor een nacht een prima hotel. Eenvoudig maar voldoet. Restaurant niet zo goed.

8/10 – Goed

Bert, Hoogvliet

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotelletje voor onderweg.
Gewoon netjes hotel voor op doorreis. Vriendelijk personeel. Lekker rustige omgeving, paar minuten van de snelweg.

6/10 – Redelijk

Rob, Zwaag

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
net en schoon
hotel voorziet in de basis behoefte, weinig luxe maar wel netjes en schoon.

8/10 – Goed

Beatrice

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service
One bedside light didn't work but apart from that the room was fine. The setting is good, with wooded areas to walk the dog very close.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van THE DIRECTION op 18 mrt 2024
Dear MrWe appreciate this feedback regarding your experience at campanile Orleans la source.The “bedside lamp” problem has been resolved. We are sincerely sorry for this inconvenience.We are happy to learn that you enjoyed our wooded setting. It's an animal paradise.We will be very happy to welcome you again to our establishment.Best regards,THE DIRECTION

8/10 – Goed

Coralie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van LA DIRECTION op 18 mrt 2024
Madame, bonjour Nous vous adressons nos remerciements pour ce retour très positif suite à votre séjour dans notre établissement.Nous essayons de faire notre maximum pour satisfaire notre clientèle. Nous espérons vous revoir très prochainement dans notre établissement. Bien à vous, LA DIRECTION

8/10 – Goed

RENE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cadre agréable .Calme .
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

PETIT

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

jacqueline

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super endroit, personnel sympatique i
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Hervé

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parfait
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

CHRISTIANE

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Poirier-Rousseau Manon op 25 okt 2023
Bonjour, Je suis ravie d'apprendre que votre séjour dans notre établissement a été à la hauteur de vos attentes. Nous éperons avoir l'occasion de vous accueillir de nouveau lors d'un prochain séjour.Bien à vous,

10/10 – Uitstekend

Jean Luc

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Poirier-Rousseau Manon op 25 okt 2023
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser cette jolie note et espérons vous revoir prochainement dans notre établissement.Bien à vous,

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Poirier-Rousseau Manon op 11 okt 2023
Bonjour,Je suis navrée d'apprendre que votre séjour n'est pas été à la hauteur de vos attentes. Je vous invite à me contacter directement afin d'échanger sur les points qui vous ont posé soucis, n'ayant pas de détail.Bien à vous.

10/10 – Uitstekend

Régis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Poirier-Rousseau Manon op 11 okt 2023
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser cette agréable note et ne manquerais pas de la partager avec l'ensemble de l'équipe.Bien à vous,

8/10 – Goed

Alain

Positief: Netheid, personeel en service
Le bruit est relativement conséquent. De plus par ces temps de canicule, il aurait été très agréable d'avoir la clim. Nous avions cependant un ventilateur pour nous ''aerer'' . Sinon le personnel est très souriant, accueillant et prêt à se rendre utile. Bravo pour ce service
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Poirier-Rousseau Manon op 11 okt 2023
Bonjour Monsieur,Je vous remercie d'avoir pris le temps de nous laisser votre avis. Nous avons effectué récemment des travaux de rénovation, nottament le changement de l'ensemble de nos menuiseries afin d'améliorer l'isolation phonique. En ce qui concerne la climatisation, il est vrai que l'augmentation des températures de ces dernières années nous met en situation d'inconfort lors des fortes chaleurs. Une étude est en cours afin de pouvoir climatiser l'ensemble de notre établissement pour 2024.Je ne manquerais de passer le message à l'ensemble de l'équipe à l'accueil concernant les compliments fait à leur égard dans votre commentaire.Bien à vous.

10/10 – Uitstekend

Christine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Poirier-Rousseau Manon op 11 okt 2023
Bonjour Madame,L'équipe du Campanile vous remercie d'avoir pris le temps de nous laisser cette agréable note. Nous espérons vous revoir prochainement.Bien à vous,

2/10 – Ontzettend slecht

THIERRY

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trop bruyant
J ai passé deux nuits sur place a cause de clients ivres dans l hotel j aibplus m endormir avant 1h30 du matin malgres mes reclamations a la réception pour diner il faut venir de bonne heure car fin du service 21h le petit déjeuner est super chère par rapport aux produits servis
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Monique

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Thomas

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

ANAIS

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Ronald

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Laurent

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Serge

3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Natacha

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Moyen
La cuvette des toilettes cassé la descente de douche pas nettoyé beaucoup de calcaire et petite ventilateur qui fait office de climatisation pour un 3 Etoile moyen
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Daniela

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Mickael

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Poirier-Rousseau Manon op 15 jun 2023
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser votre avis et espérons vous revoir rapidement.Bien à vous,

4/10 – Matig

didier

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas a la hauteur d'un 3 étoiles
Nous avons trouvé a notre arrivée un hôtel en rénovation avec des travaux extérieurs. Il aurait été bien d'en avertir préalablement les clients avant leur arrivée. Un seuil de porte accidentogene au niveau de la porte de salle de bain.(+ d'1 cm non recouvert). Ma femme s'est entaillée légèrement le pied sur le carrelage coupant et non protégé. Le petit-déjeuner était complet et constitué de produits de qualité. En revanche lorsque nous sommes arrivés vers 8 h, il a été nécessaire comme d'autres clients de trouver le responsable pour mettre a disposition des assiettes et couverts, recharger la machine a café, réapprovisionner la corbeille a croisant.
L'extérieur de la chambre en travaux avec une indication "peinture fraîche au sol". Ou devons nous marcher ?
Seuil de porte de salle de bain accidentogene . Ma femme s'est ouvert légèrement le pied en heurtant le seuil
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Poirier-Rousseau Manon op 14 jun 2023
Monsieur,Tout d'abord, je tiens à vous présenter nos plus sincères excuses concernant cette expérience que vous avez vécu lors de votre séjour dans notre établissement.En effet, des travaux de rénovations sont actuellement en cours dans notre établissement, des peintures ayant été effectuées sur les plafonds extérieurs, les ouvriers ont placé sur la coursive, une bâche de protection afin d'éviter les projections de peinture qui endommageraient le sol. Ces derniers seront achevés en fin de semaine prochaine.Concernant la barre de seuil, l'absence de cette dernière est, j'en convient, totalement inadmissible. Dès lors que j'ai vu votre signalement via un commentaire laissé sur Expedia (hôtel.com), cette dernière a été remplacée afin d'éviter tout accident de ce genre. J'aimerais pouvoir renforcer les équipes, notamment pour absorber le flux au petit-déjeuner mais malheureusement, comme vous le savez surement déjà, nous subissons une pénurie de personnel dans le secteur et il est difficile de combler ce point. Je travaille, bien évidemment dessus très activement, que ce soit pour votre bien être, autant que pour le notre soyez en certain.Bien à vous,

8/10 – Goed

Karine

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Manon, Directrice op 6 jun 2023
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'exprimer votre avis et espérons vous revoir prochainement.Bien à vous,