Sauna

Beoordelingen van Clarion Hotel The Hub

4 out of 5
Clarion Hotel The Hub
Biskop Gunnerus Gate 3, Oslo

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1377 van 2341 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 613 van 2341 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 198 van 2341 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 101 van 2341 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 52 van 2341 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Pieter, Hoorn

4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Emma Marie op 22 mei 2024
Thank you for your feedback, Pieter. We always strive to be better, so 4/5 is not enough for us! Your feedback gives us the chance to become even better, and we hope you come and stay with us in the near future. Have a lovely day!

10/10 – Uitstekend

Desiree Esmeralda Maria ter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Martine op 26 apr 2024
Hello Desiree, Thank you for your feedback, we really appreciate it a lot. Hope to see you again!

6/10 – Redelijk

Jeroen Anthonius Adrianus, Waalwijk

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Be careful, they overbook. It happened to me for the 3th time now. I ended up with a downgrade and later an upgrade. The point is, I just want what I paid for. Service is lacking: no notes where made with my complaint at 1 am, bad communications within the staff. I’m sorry, but they need to do better for the prices!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van SMS op 20 apr 2024
Thank you so much for taking the time to give us your feedback! We really appreciate it.We are terribly sorry to hear about your previous experiences, and the fact it happened 3 times to you is truly unacceptable.Once again we are sorry that your experiences here are mostly negative. Hopefully we will get the chance to turn these negative experiences around in the future.

10/10 – Uitstekend

Jeroen, Waalwijk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Antonija, Welcome Office Manager op 29 feb 2024
Dear Jeroen,Wow! Your review has put a big smile on our faces. We're thrilled that you had such a wonderful leisure trip at the Clarion Hotel The Hub.It's fantastic to see that you found our hotel to be in top-notch condition and cleanliness. We take pride in maintaining our facilities to the highest standards, and your feedback validates our efforts.We hope your travels bring you back to us in the future. Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Silke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Antonija, Welcome Office Manager op 7 feb 2024
Dear Silke,Thank you so much for taking the time to share your experience at Clarion Hotel The Hub. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next leisure trip!Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Merijn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg mooi en net hotel. Medewerkers zijn erg behulpzaam en het ontbijt is fantastisch. Wellness is wel wat klein in verhouding met het aantal kamers dat het hotel heeft.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Martine op 7 nov 2023
Hi,Thank you for your feedback, we appreciate it a lot 3

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Tomine op 10 aug 2023
Hello Johan,Thank you for your feedback. We hope to see you again sometime.Best Regards, Tomine // Welcome Office

10/10 – Uitstekend

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Groot en druk hotel met goede faciliteiten vlak bij het centraalstation Oslo
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Marcus op 26 jul 2023
Thanks for the feedback Dennis. Good to hear that you had a nice stay.Best RegardsMarcus & Team Hub

4/10 – Matig

rob

10/10 – Uitstekend

Ingeborg

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader waard !
Super hotel , vriendelijk personeel net mooie kamers Ontbijt om u tegen te zeggen
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Belicia/Welcome Office op 20 dec 2022
Hello Ingeborg!Thank you for your feedback and top rating.We really appricate it.Have a lovely week ;:)

10/10 – Uitstekend

Noa

8/10 – Goed

Christiaan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Donkere kamers
Bij aankomst kreeg ik een kamer (op 11de) zonder enig tafeltje dat als werkplek kon dienen (ik had computerwerk te doen na klantbezoeken). Het raam keek uit op een binnenplaats, je kon er enkel ramen zien van andere kamers. De kamer was nogal donker (al was het buiten mooi weer) en er was weinig verlichting. 's avonds vroeg ik dan of men geen bureautje en stoel kon plaatsen in mijn kamer. Ik kreeg een andere kamer aangeboden. Mooi, dank daarvoor. De 2de kamer, 1001, had idd een klein tafeltje (net groot genoeg voor laptop en 1 A4 blad; echt goed werken daarop?). De hoop op beter uitzicht, helaas: het raam was nog kleiner, zelfde uitzicht. Identieke verlichting, dus nog donkerder. Niet opnieuw geklaagd. Overdag moesten dus ook alle lichten branden. Het was echt geen kamer waar ik met plezier wilde verblijven na bezoek bij de klant. Kortom: goede kamer voor toeristen die nooit uren op hun kamer verblijven Anderzijds: een erg mooie, grote badkamer, en een heel goed bed. De kamer was ook erg stil, geen geluiden van gang of buurkamers. De TV: erg groot, maar 11 kanalen met nordic zenders en Sky News. Helaas praatt die laatste enkel over de UK. Met moeite een HDMI kabel in de TV achterkant kunnen steken en zo via laptop naar VRT programma's kunnen kijken. Men heeft wel Chromecast. Het ontbijt: gewoon schitterend. Ik heb nergens een zo uitgebreid ontbijtbuffet gezien, zowel qua aantal gasten als qua aanbod in het eten, ook veel fruit bvb.
6 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Salwan op 11 sep 2022
Dear Christiaan,Thank you very much for your visit and for taking the time to give us a review afterwards! This is important to us, and we always welcome good advice and thoughts from our guests with open arms. I am sorry that your stay was not quite as you had hoped. Never be afraid to tell us if there is something you think we can do to make your stay better.Have a wonderful day ahead and welcome back to us you must be!RegardsTeam Clarion Hotel The Hub

8/10 – Goed

J

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A central place in a very nice city
Nice room on the 11th floor with a view over the city. Nice room, fast and excellent service and cosy bar and restaurant. Breakfast was very good with food.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Salwan op 9 sep 2022
Hello J!Thank you for your rating :)Wishing you a lovely evening, hope to see you again soon!Welcome Office

10/10 – Uitstekend

Roelof

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
heel netjes
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Emma | Welcome Office op 10 aug 2022
Hei Roelof, Thank you for staying and for your lovely feedback, we appreciate it! Welcome back. :)

10/10 – Uitstekend

THERESE

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Salwan op 14 jul 2022
Thank you for your feedback/rating.! We really appreciate it. Hope to see you again some other time :)

8/10 – Goed

Jim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkeren is onder het hotel maaar er is geen contract met het hotel, dat is wat onhandig. Er is een Qpark waar je direct voor de volgende dag moet betalen anders kom je voor verrassingen te staan. Zeer uitgebreid ontbijt
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Veronica op 9 mei 2022
Thank you for your feedback! We really appreciate it. Hope to see you again some other time.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superplek
Fijn modern schoon hotel heerlijk ontbijt
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Belicia op 3 mrt 2022
Hei! Tusen takk for din din tilbakemelding! Vi håper å se deg tilbake hos oss igjen snart! Beste hilsener fra Team Hub

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Karen op 7 jan 2022
Hei! Tusen takk for din fantastiske score. Vi setter så pris på deg som gjest! Hjertelig velkommen tilbake. Ha en nydelig dag,

10/10 – Uitstekend

Jacobus van de

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige accomodaties in hartje Oslo. OV stopt voor de deur en station is aan de overkant van de straat. Prachtige en stijlvolle kamers met nette badkamer van alle gemakken voorzien. Geweldig ontbijtbuffet waaraan niets ontbreekt. Groot hotel maar daar merk je nagenoeg niets van.
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Jeannette

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a great spot when visiting Norway! Hotel is central to everything in Oslo and has the most amazing complimentary breakfast buffet imaginable!
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guled op 21 mei 2024
Thank you so much for your feedback! 5 / 5 is amazing! I hope we get to see you again sometime, and that you have a lovely rest of your day!

6/10 – Redelijk

Adrianne

Positief: Netheid, voorzieningen
Wish I’d known the facility was so huge. Complicated hi tech elevators, couldnt figure out how hvac, Nescafé and towel warmers worked in rooms. Breakfast a vast series of food stations. I guess that’s seen as positive, food was good but so crowded overall. Do they cater to tour groups?
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Emma Marie op 21 mei 2024
Good morning, Adrianne. We are the biggest hotel in all of Norway, so our breakfast is huge! I am so glad you enjoyed the room with the coffee and warm towels. We do cater to tour groups! We can do a group check-in, and have booths in the conference area with merchandise the tour company wants to hand out. We do not do any guided tours from the hotel, but we can certainly accommodate a larger meeting of participants. I hope we get to see you again, either on a solo-travel or accompanied by a larger group! :)

2/10 – Ontzettend slecht

Rebeca

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff in the counter was extremely bad. They said they were going to do something and didn’t do it. The a/c didn’t work. Even when they went to fix it once. After some hours , again it was not working. The phone in the room never worked. I asked for someone to fix it .. every day they said it was going to be fixed .. it never happened. When we arrived we got the room with cleaning items inside , like the kind of broom.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Emma Marie op 21 mei 2024
Thank you for the feedback, Rebeca! We apologize that you complaints were not followed up on, and that the staff was not accommodating. That is not the standard of our hotel, and I am sorry you had this experience staying with us. We appreciate all feedback, it helps us improve. I will be sure to bring this up during our next staff meeting.

10/10 – Uitstekend

Abigail

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and hotel!
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guled op 21 mei 2024
Hello Torill Thank you so much for your kind feedback, we hope to see you next time:)

6/10 – Redelijk

Antonio

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Funktionelles Hotel in toller Lage mit großzügigem Frühstücksbüffet. Freundliches Personal und Restaurant (Luxus, teuer) und Bar (laut) auf dem Dach. Zimmer nicht besonders groß und kompliziertes System für den Aufzug (mit der Zugangskarte und ohne Knöpfe). Wellness-Bereich desaströs mit überfluteten Boden, schreienden Kindern und Sauna-Besuchern ohne Handtuch. Nicht das Geld wert (es gibt ähnlich funktionelle Hotels in der Nähe für weniger).
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van sinthu op 19 mei 2024
Hello Thank you so much for your kind feedback, we hope to see you next time:) Sinthu/ WO

10/10 – Uitstekend

R

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van sinthu op 19 mei 2024
Hello Thank you so much for your kind feedback, we hope to see you next time:) Sinthu/ WO

10/10 – Uitstekend

Louise

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was well located and rooms were nice. It did feel very busy and crowded as a hotel, particularly at breakfast, but overall a nice stay
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van sinthu op 17 mei 2024
Hello, Thank you for your lovely feedback, we appreciate it and we are trying to give our guest Welcome back.

8/10 – Goed

Tim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van sinthu op 17 mei 2024
Hello, Thank you for your lovely feedback, we appreciate it and we are trying to give our guest Welcome back.

10/10 – Uitstekend

Susan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel, clean modern rooms with a breakfast buffet to fill you up for the day!
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van sinthu op 16 mei 2024
Hello, Thank you for your lovely feedback, we appreciate it and we are trying to give our guest Welcome back.

10/10 – Uitstekend

Susanne Theresia, Weinheim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service was extraordinary, nice, helpful, and quick. Also we didn't miss anything at the breakfast buffet. But because of the size of the hotel, and if it's fully booked it can be really crowded at the buffet. Depending where your room is, you might hear some music from the bar or trains outside. I would still recommend this hotel, as it is prefectly located near the main station and to explore Oslo by foot!
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Emma Marie op 14 mei 2024
Dear Susanne! I am so happy that you enjoyed your stay here, and that the general noise of Oslo did not disturb you too much. It is true that we are a big hotel with a lot of guests, and it can get a bit chaotic at breakfast, but what can I say? Norwegians go crazy at breakfast! I am glad you got to explore the city and that the staff were nice! I hope to see again, and that you have a lovely day!

10/10 – Uitstekend

Geoffrey

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are friendly and focussed. Rooms are immaculate even with the creepy bear art installation ! Buffet breakfast is fabulous Including blueberries and yoghurt, tabasco for my egg yolks and capers for the smoked salmon for the win.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Danial op 9 mei 2024
Hello GeoffreyThank you so much for your lovely feedback, we are happy that you had a great stay:)Hope to see you next time:)WO

8/10 – Goed

Finn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Renngøring af værelst var ikke optimalt. Ellers var alt meget fint.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Håvard op 8 mei 2024
Så godt å høre alt annet var bra. Jeg skal også informere rengjøringspersonalet angående tilbakemeldingen din slik at vi kan gjøre det bedre neste gang. Vi ønsker deg velkommen tilbake! :)

10/10 – Uitstekend

Hilary

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not a cheap option but a very comfortable and stylish hotel. Good location for sightseeing as the harbour area and shops/restaurants etc in easy walking distance, and on top of transport hub for trams, trains, buses and metro. Quite lively area outside but we were on 9th floor and with windows closed we couldn't hear much noise. Comfortable beds and lovely shower. extensive breakfast, good quality, anything you could want was there.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Danial op 7 mei 2024
Hi HilaryThank you so much for your feedback, we really appreciate it:)Have a lovely evening:)See you next time!WO

10/10 – Uitstekend

Per Steffen

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van sinthu op 2 mei 2024
Thank you for this amazing rating, and especially for choosing to stay with us! We are happy to see that you had a pleasant experience, and would always love to have you back!

10/10 – Uitstekend

Trond

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotellet ligger veldig bra til med Oslo S. Dette var kanskje det dyreste hotellet jeg har ligget på, men det var virkelig bra. Spesielt frokosten var imponerende👍
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van SMS op 1 mei 2024
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Vi setter stor pris på det!Håper vi får gleden av å se deg her igjen snart!

10/10 – Uitstekend

Ogochukwu Cynthia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel experience ever . I love it here the staff were pleasant. Kind . It’s just amazing
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jalloh op 21 apr 2024
Hi Ogochukwu. Nice too read that you enjoyed your stay. Hope to see you soon.

6/10 – Redelijk

Charlotte

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Welcome Office op 15 apr 2024
Takk for din anmeldelse, Charlotte!Vi setter pris på våre gjester og deres opplevelse. Derfor vil vi alltid prioritere deres tilbakemeldinger og forbedre oss etter disse. Håper å få sett deg igjen, og kunne gi deg en enda bedre opplevelse :)

10/10 – Uitstekend

Lill jorun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evry thing was great. One thing to mention is that it was a lot of people and stress about the breakfast.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Welcome Office op 15 apr 2024
Takk for en utrolig fin tilbakemelding, Lill Jorun!Vi verdsetter våre gjester og blir utrolig begeistret over deres komfort samt tilfredshet med vårt team og hotell!Vi strever etter å yte best mulig service, og setter derfor utrolig stor pris på deres opplevelser hos oss. Veldig kjipt at det var mye aktivitiet under frokosten. Vi håper du får en roligere frokost opplevelse neste gang du bor hos oss.På gjensyn:)

10/10 – Uitstekend

John, Cheltenham

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable and high standard. Extremely close to the centre and the station. High tech lifts and we loved the video wall display around them on the ground floor.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Welcome Office op 13 apr 2024
Hi John!We appreciate your amazing feedback and stay with us. It is so nice to hear about your satisfaction with our location, standards, design and lastly comfort. Our guests always come first which makes us extremely grateful for the five stars.Thank you so much for choosing us and we hope to see you again:)Best regards

10/10 – Uitstekend

Hatsh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
สถานที่ทำเลดีมาก อยู่ฝั่งตรงข้าม Oslo S ใกล้แหล่งช้อปปิ้ง สถานที่ท่องเที่ยว อาหารเช้าหลากหลาย พนักงานบริการดีเยี่ยม ห้องพักใหญ่กำลังดี เด็กพักฟรี
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van sinthu op 8 apr 2024
Thank you so much for taking the time to give us your feedback, and helping us improve! Hope we get to see you here again soon !

8/10 – Goed

Anna

Checkin was slow But stay very nice
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van sinthu op 6 apr 2024
Thank you so much for your lovely feedback, we are so happy that you had a gret stay:) Hope to see you next time for your next stay:)

10/10 – Uitstekend

Geoffrey

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buffer breakfast was great
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Danial op 3 apr 2024
Hei GeoffreyThank you so much for your kind feedback:)We hope to see you next time in the future:)WO

6/10 – Redelijk

Brala

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No food at hotel after 10pm . Heating tops off at 21 degrees. Room too cold. Room good otherwise.
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guled op 2 apr 2024
Thank you for bringing these concerns to our attention. We apologize for any inconvenience caused by the lack of food availability after 10pm and the issue with the heating in your room. Your feedback is valuable to us and we will take steps to address these issues and improve the guest experience. We are glad to hear that you found the room otherwise satisfactory and appreciate your understanding. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide a more comfortable and enjoyable stay. Thank you for choosing to stay with us.

10/10 – Uitstekend

Carmen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel with super clean rooms and facilities. One of the best buffet breakfast I've ever had. Great sauna and gym, brilliant stay overall
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guled op 28 mrt 2024
Thank you for the wonderful feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. You're always welcome back!

6/10 – Redelijk

Nikhil

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guled op 29 mrt 2024
Dear Nikhil,Thank you for sharing your feedback. We are glad to know your stay was pleasant, yet we regret not fully meeting your expectations. Your insights are invaluable to us as we strive to enhance our service.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Magdalena

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Antonija, Welcome Office Manager op 29 feb 2024
Dear Magdalena,We are thrilled to hear that you had a fantastic stay with us at Clarion Hotel The Hub during your leisure trip. It's always a joy to know when our guests have a great time with us. We are happy to see that your experience with us was good and that we managed to exceed your expectations of us. This is what we aim to do and take pride in achieving.Thank you for your wonderful feedback, and we hope to welcome you back soon!Best Wishes,

10/10 – Uitstekend

Bjørn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Emma Marie, Welcome Office Agent op 23 feb 2024
Hei Bjørn! Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, du er en 10/10 gjest! Vi gleder oss allerede til å se deg igjen!

8/10 – Goed

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Bo

Positief: Netheid, personeel en service
Superior handicaprom
Bestilte superior rom og fikk et handicaprom?? Ikke spesielt koselig. Sikkert helt ok hvis du sitter i rullestol
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Antonija, Welcome Office Manager op 29 feb 2024
Hei Bo,Tusen takk for at du delte din opplevelse med oss. Vi setter stor pris på at du valgte å bo hos oss, og for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding på ditt besøk. Jeg beklager at rommet ikke stod til forventningene dine. Det er viktig for oss å vite hvordan vi kan forbedre oss. Jeg skal sørge for at tilbakemeldingen din blir gitt videre til de ansvarlige for romfordelingen. Vi ønsker alltid å gi våre gjester en god opplevelse, og det inkluderer å føle seg komfortabel på rommet.Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til Clarion Hotel The Hub ved en senere anledning. Med vennlig hilsen,

10/10 – Uitstekend

Emmanuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Emma Marie, Welcome Office Agent op 23 feb 2024
Thank you so much for the feedback, Emmanuel! You are a 10/10 guest! We hope to see you again sometime:)

10/10 – Uitstekend

Kardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van SMS op 22 feb 2024
Thank you so much for your feedback! We really appreciate it!We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us!Hopefully, we will get the pleasure of checking you in here again sometime soon!