Suite (Drage) | Kameruitzicht

Beoordelingen van Scandic Holmenkollen Park

4 out of 5
Scandic Holmenkollen Park
Kongeveien 26, Oslo

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 465 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 342 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 121 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 44 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 1001 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Deurloo,

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Location and hotel great. Rooms quiet. Staff could be more friendly/welcoming.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mvh Team Holmenkollen op 19 sep 2023
Hallo,Thank you for the feedback and we appreciate that your stay was as expected.We are sorry that you did not feel welcome, and will improve the importent jobb with taking good care of our customer .Welcome back,

8/10 – Goed

Janna Marloes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was wat moeilijk te vinden. Maar uitzicht prachtig.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van SG op 14 aug 2023
Dear Janna,Thank you for your kind review, we are pleased to learn you enjoyed your stay with us.We look forward to welcome you back to Scandic Holmenkollen Park.Kind regardsSilje

10/10 – Uitstekend

Carolina Maria Boshuis, sassenheim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantantic lodge : Best we have ever been too. Perfect location with view over Oslo and fjords from (breakfast) restaurant. Too much too choice from at breakfast buffet. All fresh product and best salmon ever. Hiking trail starts from hotel. Metro stop in walking distance. Great starting point either to downtown Oslo, hiking or car trips outside Olso.
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van SG op 19 jul 2023
Dear Carolina,Thank you for your kind feedback.We are pleased to learn you enjoyed your stay with great breakfast to start the day with.We look forward to welcome you back to the top of Oslo.Kind regardsReception

8/10 – Goed

robert

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Aleksandar op 27 mei 2023
Dear Robert,Thank you so much for your nice feedback. We really appreciate it and will share it with our team.Hope to see you again soonBest regardsTeam Scandic Holmenkollen Park

4/10 – Matig

audenaert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Aleksandar op 5 okt 2022
Hello Audenaert, Thank you so much for your feedback following your stay with us at Scandic Holmenkollen Park. I am so sad to see that the hotel did not live up to your expectations. If you would like to let us know how we can improve please do not hesitate to contact us again. We would very much like to improve upon our service. Have a great day and take care!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Op het eerste zicht ziet het hotel er OK uit. Het is echter wel heel erg verouderd en het bed in onze kamer was enorm slecht. Het was volledig doorlegen en als de ene zich draaide in bed kwam de ander wakker door het lawaai dat het bed maakte. Dit verwacht je niet in een 4* hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Vebjørn op 31 okt 2019
Dear guest, Thank you for making this feedback, and for staying with us. This is not as its supposed to be. We are so sorry for the inconvenience it might have been for you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Mooie ligging. Gerenoveerde kamers zijn mooi, maar zonder uitzicht. Ontbijtbuffet was ok
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooi hotel, met fantastisch uitzicht. aanrader voor als je in Oslo bent
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Mello, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The view was super. Good subway connection nearby.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Frederic - Service Manager op 6 mei 2019
Dear Mello, Thank you for staying with us and taking the time to write about your experience. We are delighted to hear you enjoyed beautiful views and practical transport to the city. Hope you had a wonderful stay and we look forward to welcoming you back.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Frederic - Service Manager op 5 mei 2019
Kjære gjest, Takk for at du bodde hos oss. Håper du hadde et fantastisk opphold og at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake.

8/10 – Goed

gerard, enschede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooie en goede locatie fijn hotel,en alles perfect
prima hotel, mooie ligging en alles perfect, zeker aan te bevelen aan anderen
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Alex, Afferden ( Druten)

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Leuk hotel
Erg leuk hotel, met geweldig uitzicht. Mooie ligging.
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, mooi gelegen. Alleen is het tijd voor een renovatie. Vooral de bedden zijn toe aan vervanging.
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Johanna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig gelegen en fijn hotel!!
Prachtig gelegen hotel met ruime kamers en thee en koffiefaciliteiten op de kamer. Helaas sloot de badkamerdeur niet goed en liep deze deur heel stroef.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Kees , krommenie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met een prachtig overzicht over Oslo
Een goed hotel met vriendelijk behulpzaam personeel. Een uitgebreid ontbijt- en dineebuffet.
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

J T M

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Een van de beste ontbijten ooit
Net hotel, op een ongemakkelijke plek (voor de stad, niet voor de zaken waarvoor ik hier was). Beetje vreemde hoekkamer, maar lekker bed. Geweldig ontbijt.

10/10 – Uitstekend

Rebecca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely and wonderful place
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Team Holmenkollen Park op 7 apr 2024
Dear Rebecca,Thank you for your kind review. We highly appreciate it.We are looking forward to welcome you again,

10/10 – Uitstekend

Philippe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Apprécié : calme, situation, Non apprécié : menu restaurant
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Team Holmenkollen Park op 9 mrt 2024
Dear PhilipeThank you for taking your time to leave us your review.We’re glad to hear that you were satisfied with your stay with us. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Best Regards,

8/10 – Goed

Kjell Petter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel. The personal could be more service minded, thats all
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Team Holmenkollen Park op 9 mrt 2024
Dear Kjell,Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team is committed to providing high-quality customer service, therefore we are sad to hear that this time we did not deliver as high service level as you are used to .We will work on service improvement and next time you are staying with we will be happy to deliver best service we can. Yours,

6/10 – Redelijk

Konrad

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Wiir haben bereits mehrfach im Scandic Hotel am Holmenkollen übernachtet, insbesondere nach der großen Renovierung. Leider müssen wir dieses Mal feststellen, dass wir mit dem Zimmer(3129) nicht zufrieden waren. Unser Zimmer befand sich im Seitenflügel und war ziemlich klein. Ein erster Kritikpunkt war die zu weiche Matratze im King-Size-Bett. Jedes Mal, wenn sich jemand im Bett umdrehte, wackelte das gesamte Bett. Zusätzlich war die Duschwassertemperatur nicht angemessen warm. Während unseres Aufenthaltes duschten wir im kostenpflichtigen Spa Oder Sportstudio des Hotels. Dort war das Wasser angenehm warm. Positiv war die schöne Ausgestaltung des Hotel-Foyers, das große Sportstudio und das umfangreiche Frühstücksbuffet. Leider fühlte sich niemand für unsere Reisemängel zuständig, weder die Rezeption noch der Reisevermittler( hier Expedia ). Wir haben mehrfach versucht, unsere Bedenken und Unzufriedenheit zu kommunizieren, jedoch blieben unsere Anliegen ungelöst. Aus den genannten Gründen werden wir zukünftig in Oslo andere Hotels nutzen müssen. Obwohl wir die Renovierungen und die allgemeine Atmosphäre des Hotels schätzen, war die Qualität des Zimmers diesmal enttäuschend. Wir hoffen, dass in Zukunft eine Verbesserung der Zimmerqualität erreicht werden kann, um den hohen Standard des Scandic Holmenkollen Hotels beizubehalten..,,. Uns ärgert es besonders nach den Aufenthalten im letzten Jahr eine derart negative Bewertung abgeben zu müssen.
Reactie van Team Holmenkollen Park op 24 mrt 2024
Dear Konrad, Thank you for taking the time to write us your review. May I first of all express you our appreciation of your loyalty to us. It means a lot to our team! We are extremely sorry about your negative experience this time. What you are describing is definitely not at our standard level. We now went through technical problems we were facing while you were staying at our hotel and our technical support team managed to repair problems you had to experience and you can rest assured this issued will be looked into again and again in order to avoid recurrence. It is indeed very frustrating when hotel staff is not able to solve problem on site, but I would like assure you that they tried their best to put best effort in problem solving as soon as possible. We really hope you can give us another chance to deliver you experience that matches our high standards and turn you back into our loyal customers. Yours,

10/10 – Uitstekend

Milton

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Team Holmenkollen Park op 9 mrt 2024
Dear Milton,Thank you so much for your top review. We are delighted to hear that you had a positive experience with us at our charming hotel. We hope you’ll visit us again soon.Best Regards,

6/10 – Redelijk

Inge

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Det var tomt for varmtvann i dusjen etter 2 minutt når vi kom om kvelden. På morgenen var det også tomt etter 2 min. Tv løsningen var treg og kanalvalget var uten NRK.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Team Holmenkollen Park op 8 mrt 2024
Hei Inge,Takk for at du tok deg tid til å dele med din opplevelse. Vi beklager på det sterkeste for problemene du opplevde med varmtvannet i dusjen og tregheten i TV-løsningen. Vårt team tar det på alvor og vi vil gjøre alt vi kan for å forbedre våre tjenster og sikre at dette ikke skjer igjen i framtiden.Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din, og håper vi får sjansen til å gi deg en bedre opplevelse neste gang du kommer.Med vennlig hilsen,

6/10 – Redelijk

Aaron

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NOT SKI IN SKI OUT ery nice but also pretentious.
Amazing property and location. However, we did not feel comfortable here because the atmosphere was very pretentious. The restaurant was extremely expensive even compared to other luxury hotels we have stayed at in norway. Parking costs extra . The room was small and there was nowhere to hang anything up to dry.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Team Holmenkollen Park op 9 mrt 2024
Dear AaronThank you for taking the time to provide valuable feedback about your stay at our hotel. We apologize that your experience was less than ideal, and we hope you‘ll give us another chance to prove ourselves.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Arne Inge

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Team Holmenkollen Park op 9 mrt 2024
Dear Arne IngeThank you for your stay with us. We are delighted to top score from you.We are looking forward to welcome you at our hotel again.Best Regards

10/10 – Uitstekend

Bjornar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Team Holmenkollen Park op 9 mrt 2024
Dear Bjornar,Thank you for taking your time to leave us your generous review! That made our team happy.We hope to see you again at our hotel really soon,Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Team Holmenkollen Park op 9 mrt 2024
Dear guest,Thank you for top score review. We are happy to read that you have enjoyed your stay at our hotel.We hope to get a chance to welcome you at our hotel again in the future.Best Regards,

6/10 – Redelijk

Odd

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mangler mange tv-kanaler, visstnok pga. kulden!? Ustabilt, tildels dårlig nett på vårt rom. Ikke bra nok i 2024.
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Stig

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Flott fasade, men
Overall ok, men service og renhold trekker ned.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Holmenkollen Park op 16 jan 2024
Stig,Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding med oss. Vi beklager at din opplevelse ikke har innfridd dine forventninger denne gangen. Jeg har delt dette med teamet slik at vi kan forbedre oss og til å betjene deg igjen i fremtiden på en bedre måte.Mvh,Team Holmenkollen Park

10/10 – Uitstekend

Haakon

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van A op 12 jan 2024
Hei Haakon, Tusen takk for den gode tilbakemeldingen! Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

10/10 – Uitstekend

Maria Sofia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van A op 12 jan 2024
Hei Maria Sofia, Tusen takk for den gode tilbakemeldingen! Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

10/10 – Uitstekend

Hilde

Reisde met een groep
Gammelt room i 4 etasje i gammelt bygg. Rommet er nok ikke pusset opp siden 90 tallet. Ble overrasket da det på nettsiden står det at hotellet er pusset opp. Veldig gammelt og slitt bad og det var mugg i flisene i kombinert badekar og dusj. Rommet var ikke verdt 2800,-.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van A op 12 jan 2024
Hei Hilde,Vi beklager å høre om din skuffende opplevelse hos oss. Det er alltid vår intensjon å tilby den beste opplevelsen. Vi er lei oss for at vi ikke klarte å innfri dine forventninger denne gangen. Din tilbakemelding er verdifull for oss.Vi håper vi kan ønske deg velkommen igjen i fremtiden. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

10/10 – Uitstekend

Thomas, Bellevue

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic views and location. Family room had a lot of space. Excellent breakfast. The spa cost extra - a surprise and big turn off.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van A op 12 jan 2024
Dear Thomas, We are happy to hear about your pleasant stay at our hotel. We aim to provide the best service and facilities as possible. Hope to host you again in the future. Best regardsTeam Scandic Holmenkollen Park

6/10 – Redelijk

Minna

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van A op 12 jan 2024
Dear Minna, Thank you for your feedback. We will take it into considerations - and aim to improve ourselves in order to give the best service. Hope to see you again in the futureBest regardsTeam Scandic Holmenkollen Park

6/10 – Redelijk

Minna

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
En stor besvikelse
Efter att ha haft en fantastiskt trevlig nyårsafton här 2019 så såg vi fram emot att återvända. Men besvikelsen var stor denna gång! Hotellet hade genomgått en stor renovering och både bar/bistrodelen o spa't var superfina men rummen hade tappat mysigheten och var bara neutrala, tråkiga. Vi saknade en massa småbekvämligheter på rummet men det som påverkade mest på missnöjet var att de flesta i personalen (några fina undantag fanns!)saknade servicemind tänket. De verkade inte trivas på jobbet och saknade glädje. Vi var också missnöjda med matutbudet/öppettiderna på restaurangen samt priserna på den påtvingade buffen. Vi kommer inte att återvända, tyvärr!
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van A op 12 jan 2024
Dear Minna, Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your experience at our hotel. We will take your feedback into consideration in order to improve our services. Best regardsTeam Scandic Holmenkollen Park

8/10 – Goed

Kai Roger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Vi fikk et utmerket rom med utsikt. Særdeles god middag med Hjort og meget hyggelig service. Eneste minus var at når vi skulle dusje så var det ikke noe håndkle på badet/ rommet.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van A op 12 jan 2024
Hei Kai Roger, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi er glade for å høre at du hadde et flott opphold på vårt hotell. Vi tar også til oss den negative tilbakemeldingen- og skal jobbe med våre rutiner slik at vi kan forbedre oss. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

6/10 – Redelijk

John-Kjell

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Ikke håndkle på rommet
Det var ikke håndklær på rommet. Måtte hente i resepsjonen. Så kom de noen å banket på om morgenen å lurte på om jeg trengte håndkle og når jeg skulle sjekke ut?
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van A op 12 jan 2024
Hei John Kjell, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at dere ikke fikk håndkle og det uønskede besøket. Vi setter pris på at du sier ifra slik at vi kan gå gjennom rutinene og forbedre oss. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

10/10 – Uitstekend

Tone Christin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fikk først rom 4111, som hadde en intens ulende lyd. Umulig å oppholde seg i. Klagde og fikk umiddelbart et nytt rom. Så pluss for nytt rom, og minus for at rom 4111 i det hele tatt blir tilbudt folk.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Holmenkollen Park op 12 jan 2024
Hei Tone,Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding med oss. Det er veldig viktig for oss å vite hvordan vi kan bli bedre.På gjensyn,Team Scandic Holmenkollen Park

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flotte, nyoppusede fellesområder og rom. Veldig koselig å spise middag i den gamle delen. Fantastisk utsikt. Eneste som trakk ned var maten, den skulle vi gjerne hatt et par hakk bedre.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Holmenkollen Park op 12 jan 2024
Hei,Takk for at du tok deg tid til å dele din tilbakemelding med oss! Vi setter stor pris på de hyggelige ordene!Vi i Holmenkollen Park streber alltid etter å levere førsteklasses opplevelse, og det er flott å høre at vi innfridde dine forventninger. Vi er spesielt glade å høre at du likte middagen i den sjarmerende gamle delen av hotellet og at du nyttet den fantastisks utsikten vi har.På gjensyn,Team Scandic Holmenkollen Park

10/10 – Uitstekend

Henrik Alexander

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van A op 12 jan 2024
Hei Henrik Alexander, Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss å høre at du har et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

8/10 – Goed

Lasse

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van A op 12 jan 2024
Hei Lasse,Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

10/10 – Uitstekend

Astrid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van A op 12 jan 2024
Hei Astrid, Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss å høre at du har et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

8/10 – Goed

Ole Jørgen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van A op 12 jan 2024
Hei Ole Jørgen,Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

6/10 – Redelijk

Benjamin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeg skulle køre tidligt, og fik derfor gjort morgenmaden klar i en pose, som kunne hentes i receptionen. Morgenmaden var vacuum pakket, ikke skåret, og med intet bestik. Jeg måtte derfor aflevere den retur inden jeg kørte. Ikke optimalt, nårndet netop er tanken at spise på vejen.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Holmenkollen Park op 12 jan 2024
Dear BenjaminThank you for taking your time to leave your feedback.We are appreciating the chance to get to know where we can be better. We will share your feedback to our kitchen department and do our best to improve our breakfast take away selection.Hope to you see you back again,Team Scandic Holmenkollen Park

10/10 – Uitstekend

Tonje

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van A op 12 jan 2024
Hei Tonje Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss å høre at du har et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van A op 12 jan 2024
Hei,Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

6/10 – Redelijk

Maria

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van A op 12 jan 2024
Hei Maria,Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

8/10 – Goed

Tor-Arne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van A op 12 jan 2024
Hei Tor-Arne,Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van A op 12 jan 2024
Hei,Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss at du hadde et fint opphold på hotellet. Samtidig er det alltid rom for forbedring - noe vi tar med oss for å kunne yte enda bedre service neste gang. På gjensynVennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park

10/10 – Uitstekend

Geir Nesland

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nydelig ro på Oslo's tak
Her får man en flott kombinasjon av ro/stillhet, god mat, hyggelig personell, nydelig utsikt og samtidig rask tilgang/nærhet til Oslo Sentrum.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Holmenkollen Park op 12 jan 2024
Mange takk Geir for at du brukte tiden din til å gi oss den hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på det! Vi er veldig glade for at du likte maten vi serverer og den fantastiske utsikten vi er veldig stolte av. Vi ønsker deg en riktig god dag og velkommen tilbake på din neste tur til Oslo!Team Scandic Holmenkollen Park

10/10 – Uitstekend

Jennyfer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van A op 12 jan 2024
Hei Jennyfer, Tusen takk for tilbakemeldingen!Det gleder oss å høre at du har et fint opphold på hotellet. På gjensyn. Vennlig hilsenTeam Scandic Holmenkollen Park