Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 560 van 1001 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
560
Gastenscore: 8 - Goed. 389 van 1001 beoordelingen" "
8 - Goed
389
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 1001 beoordelingen" "
6 - Redelijk
35
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 1001 beoordelingen" "
4 - Matig
12
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 1001 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
5
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Luuk
Reisde met familie
15 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen in het centrum, netjes,schoon, vriendelijk en flexibel personeel , zelfs bij aankomst van het vliegveld na 01.00u ‘s nachts!
Luuk
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Yngve
16 feb 2023
Yngve
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Enola. Service- og Kvalitetsleder op 20 feb 2023
Hei Yngve, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en score etter oppholdet ditt. Vi håper du hadde et bra opphold, og vi ønsker deg varmt velkommen tilbake!Beste hilsen
8/10 – Goed
Hilda
20 jun 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Hilda
7 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging is uitstekend. Het hotel heeft zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Sabine
Reisde met een groep
17 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt super und alles ist fußläufig zu erreichen. Außerdem ist das Personal sehr freundlich.
Sabine
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Thon Europa op 17 mei 2024
Vielen dank für deine schöne Rückmeldung!Herzlichen Wilkommen zurück zu uns!
10/10 – Uitstekend
Christine
28 apr 2024
Hotel is located in a great location within walking distance of several attractions. I travel often and the staff was exceptional. The front desk has to be the best I have encountered. They greeted me every time, helpful with questions and suggestions. Breakfast was amazing, highly recommended. There is also a restaurant attached to the hotel and the food was great as was the staff. I also had a very early flight and they offered me a breakfast to go which was a first for me and was perfect. Highly recommend this hotel.
Christine
7 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Oquin
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, a nice experience. Modern and trendy hotel design.
Oquin
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Rémy François Joseph
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rémy François Joseph
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Emanuelle
Reisde met een groep
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel for the price. It is located in the centre of Oslo within walking distance from attractions, bars and restaurants.
The breakfast is excellent. The staff are super friendly. It was a great experience.
Emanuelle
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Marie op 25 mrt 2024
Dear Emanuelle, we are so happy that you had a pleasent stay with us! Thank you for you feedback, Best regardsThon Hotel Europa
10/10 – Uitstekend
Diego
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diego
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Marie op 25 mrt 2024
Thank you so much for your review, we hope you want to use us again!Best regards, Thon Hotel Europa
8/10 – Goed
Kay
Reisde met partner
13 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angenehmes Hotel in zentrumsnaher Lage mit sehr gutem Frühstück. Gute Anbindung an den öffentlichen Nahverkehr. Dadurch aber auch etwas laute Umgebung. Gut geeignet für Kurzreisen zur Erkundung von Oslo.
Kay
5 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Svenja
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Svenja
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to National Theater station. Walking distance to harbor and restaurants.
Hotel room was very clean and warm. Bathroom had heated floor. Hotel breakfast is excellent.
Michael
5 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
June
Reisde met familie
17 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and great breakfast.
June
4 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Anna
Zakenreiziger
16 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anna
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Alexandra
Reisde met familie
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location right next to the train station that goes to the airport. Amazing breakfast with multiple choices for vegan, omnivore, and etc. definitely will be back!
Alexandra
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Joel
Zakenreiziger
5 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joel
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
angela
30 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were super nice, fantastic breakfast catering for everyone will be back
angela
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Coleman
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very friendly and helpful. The breakfast was the best I've had
Coleman
3 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Marianne
Zakenreiziger
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marianne
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Ilaria
24 jan 2024
Ilaria
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Greit opphold.
Greit opphold som vanlig. Bagasjeoppbevaringen er dårlig sikret, da hvem som helst kan ta med seg uansett koffert. Burde vært en eller annen form for merking av bagasjen.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Thon Hotell Europa op 26 jan 2024
Hei, tusen takk for din tilbakemelding! Vi tar våre gjesters sikkerhet på høyeste alvor, og vil ta med oss din kommentar for å ytterligere forbedre våre tjenester i fremtiden. Velkommen tilbake ved en annen anledning!
8/10 – Goed
Frank
21 jan 2024
Positief: Personeel en service
The shower had was not good, breakfast was great
Frank
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Hans-Jürgen
Reisde met een groep
19 jan 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best breakfast ever
Hans-Jürgen
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Knut
Reisde met familie
17 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Knut
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Terese
Reisde met familie
16 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terese
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Ove
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ove
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Ola
Zakenreiziger
12 jan 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ola
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
kjell
8 jan 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Utmerket rom. På badet var det sjenerende lukt fra risten i gulvet.
kjell
3 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Dag
Zakenreiziger
20 dec 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Dag
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Gareth
Reisde met partner
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really enjoyed our stay here. Hotel staff where excellent. Breakfast was very good and a nice location to visit all the sites of Oslo.
Gareth
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Thon Hotel Europa op 3 jan 2024
Hello Gareth! Thank you for your visit and for your amazing feedback. We make it our top priority to make sure our guests are satisfied! Welcome back at any time
10/10 – Uitstekend
john kenneth
Reisde met partner
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
They gave really good service. The breakfast was wonderful in pleasent environment. The room had great wire from the balcony.
john kenneth
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Thon Hotel Europa op 3 jan 2024
Dear John Kenneth, Thank you for your visit and your amazing feedback! We hope to see you again soon. Best regards from the reception team.
10/10 – Uitstekend
Hans Petter
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hans Petter
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Thon Hotel Europa op 3 jan 2024
Hei Hans Petter! Tusen takk for besøket og din flotte tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss når som helst.
10/10 – Uitstekend
Laura
Reisde met een groep
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
simon
Reisde met partner
12 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
simon
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Emma
Reisde met partner
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great hotel in a perfect location with clean, spacious rooms, and a brilliant breakfast included in the rate - the freshly made pancakes were a highlight for us.
Emma
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Thon Hotel Europa op 3 jan 2024
Dear Emma, We are happy to hear about your stay and wonderful experience with us. We appreciate your feedback and hope to see you again soon!Best regards from the reception team.
10/10 – Uitstekend
Jerome, Alexandria
Zakenreiziger
3 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel staff was great. There was maintenance in progress, which probably detracted a little from the overall experience. It was convenient to an airport express train station, a great restaurant, and the National Palace Park, though a bit of a walk to some of the other shopping and sightseeing in Oslo.
Jerome
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Tone
3 dec 2023
Tone
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Ramzi
Reisde met een groep
21 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luxurious breakfast
Ramzi
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Kolbjørn
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kolbjørn
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Bo
Zakenreiziger
15 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra läge, bra frukost, inget att klaga på.
Hotell Europa ligger bra i förhållande till trafik, t-bana och på gångavstånd till centrala Oslo.
Allt finns som man behöver på rumme och allt är genomtänkt. Frukosten är mycket bra.
Bo
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Margaret
15 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
Margaret
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Karl-Erik
13 nov 2023
Karl-Erik
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veldig hyggelig opphold og deilig Frokost
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Marit
8 nov 2023
Marit
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Celayne
5 nov 2023
Celayne
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Simon
Reisde met partner
4 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel in a good central location. Excellent breakfast and friendly, helpful staff. Would recommend it.
Simon
4 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
James
Reisde met familie
4 nov 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Item missing from hotel room following cleaning
Hotel was fine. We had a glasses case that was on the bed when we left one day, when we returned the bed had been made and clothes folded up and placed around the room by the maid service - glasses case missing. We notified reception who then did not follow up with the cleaners until we contacted them again two hours later. After 2+ days of asking they tell us that nothing was found - so where is it? These item don't just vanish into thin air. The hotel has not made any offer to reimburse the item that went missing during their interventions and clearly had no intention to explore deeper. The reception team gave the impression they couldn't care less hence the delay in contacting maid services to begin with within an hour after the maid visit. The opportunity was quickly lost by their poor internal communications.