Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Bravia Hotel Ouagadougou

4.5 out of 5
Bravia Hotel Ouagadougou
Sect 4 District ZACA, Ouagadougou

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 33 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 28 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 81 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ronald

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Het Hotel heeft een opfris beurt nodig, is zijn geld eigelijk niet waard.
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Ben Mady DMC op 10 jan 2022
Dear Ronald, Thank you for your comment. Well noted. Your comment will be shared with general management. Regards,

10/10 – Uitstekend

Moise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewéldige Hotel
3 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Moise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewéldige Hotel
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

David

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

tanja

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
well positioned, clean & comfy rooms, good wifi
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jean-Charles

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Idéalement situé a proximité de l'aéroport
Un établissement bien tenu proche de l'aéroport avec un personnel accueillant chaleureux et souriant Une bonne adresse
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van KERE op 21 feb 2024
Dear CharlesThank you for your choosing and see you next time. I was a plesure for us to welcome you

10/10 – Uitstekend

Nagnerimbasba Donald Romaric

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van KERE op 21 feb 2024
Bonjour Mr DonaldC'est toujours un plaisir pour nous de vous accueillir.

2/10 – Ontzettend slecht

carla

Negatief: Personeel en service
Nessuno è venuto a prendermi in aeroporto, come concordato. Ho scelto questo hotel perché arrivavo di notte e mi hanno confermato il pick up. All’arrivo c’erano solo I pick up dell’hotel Splendid e Palm beach con tanto di cartello. I driver si conoscono e ho chiesto se avevano visto il loro collega del Bravia Hotel. Hanno controllato anche nel parcheggio e purtroppo non c’era nessuno dell’hotel Bravia! Arrivata in hotel (grazie al passaggio del driver dell’hotel Splendid) il receptionist di turno ha continuato a dirmi che il driver era in aeroporto (ma non l’ha mai chiamato per dirgli di rientrare!!! Strano e ancora più strano nessuno l’ha visto in aeroporto!) e in barba al customer service e senza scusarsi per l’accaduto in aeroporto ha preteso il pagamento immediato della stanza, nonostante avessi chiesto di poter pagare il giorno successivo poiché intendevo anche pranzare c/o la loro struttura.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Mahmudul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was my 4th stay at Bravia. The staff are very helpful, the restaurant has different types of food, daily cleaning of rooms, no stinking smell! Finally, 5 mins from airport. My preferred choice of staying in Ouaga. Will come back again.

10/10 – Uitstekend

Catherine

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They are very friendly
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Debora

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
27 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Mayombo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rappel checking passager
10 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Shweta Menghani op 13 jun 2022
Dear Mr. Mayombo It was a pleasure to welcome you at Bravia. We are glad to receive positive and appreciative feedback from you. We will be super happy to welcome you again. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Joshua, Silver Spring

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Elin

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Shweta Menghani op 13 mei 2022
Dear Mr. Elin It is gratifying to note that you appreciated the Hotel. Thank you once again for staying with us and we look forward to welcoming you back soon. Kind regards Bravia Hotel Ouagadougou

10/10 – Uitstekend

Francois, Durbanville

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

S. Béatrice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Shweta Menghani op 4 mrt 2022
Thank you for sharing your experience, and we look forward to welcoming you back to BRAVIA Hotel in the nearest future. Best Regards Bravia Hotel

10/10 – Uitstekend

Mahamadi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My experience with the hotel bathtub.
Great experience but the bathtub was not updated for old people. The bathtub was too high.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Ben Mady DMC op 10 jan 2022
Dear Mahamadi, Thank you for your comment. It will be shared with our Top Management. Regards,

8/10 – Goed

pierre marie

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
le personnel à la réception a démontré une très amabilité. le client se sent reconnu
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Hamado KERE Intérim chef de Réception op 15 dec 2021
Bonjour Mr Beaudoin Merci d'avoir choisit Bravia hôtel Ouagadougou. C'est toujours un plaisir pour nous de vous accueillir. A très bientôt...

8/10 – Goed

franck

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Ruffin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Linsey

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Two thumbs up for a 14 day business stay
From the airport shuttle in to the shuttle out, my Bravia Hotel experience was an unexpected delight. I was there for 14 nights so had the chance to use the restaurants, the gym, pool area, laundry facility and wifi, none of which disappointed. (For context, during my stay the mobile internet was taken down for a week, so having access to functioning wifi was critical for when I was in my room). Also important to note that not all ATMs ("GABs") accept foreign cards, so it was useful that the Societe Generale GAB was available and functional in the lobby. We used the lounge facility on the 5th floor as a meeting room, and even used my room as a private meeting room and all was most comfortable. Security was rigorous and appropriate for the situation. The gym was nothing short of fabulous, well-equipped with a range of kit for different forms of exercise including a stability ball in addition to the machines & weights, plus good air-conditioning (not the norm in Southern African hotels). Mostly, I have to single out the staff as being extremely courteous and helpful. The buffet breakfast was excellent. One mild critique, which extends to many other places in Ouaga - the food portions are beyond generous, so after several days I had to make a plan for how to eat a balanced diet without wasting food. Conclusion: I will definitely stay there again if I have the opportunity.
Large, well-equipped gym
I spent a little more to eat a little less. This was grilled capitaine with vegetables. The chef is Tunisian and many of the meals have a delightful Tunisian twist.
14 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Ben Mady DMC op 3 dec 2021
Dear Linsey, Thanks a lot for your comment. Customer care is amongt our highest priorities and it is always gratifying to receive such praise. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to welcoming you back to BRAVIA Hotel in the nearest future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Mahmudul

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is just by the airport, the restaurant has good food (specially the pizza and indian food is great)...rooms have enough light to work...good for business traveler...would definitely come back again!
12 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Ben Mady DMC op 3 dec 2021
Dear Mahmudul, Thanks a lot for your comment. Customer care is amongt our highest priorities and it is always gratifying to receive such praise. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to welcoming you back to BRAVIA Hotel in the nearest future. Best regards,

6/10 – Redelijk

Hicham

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Minimum vital pour passer la nuit
Chambre propre sans plus. Cuisine pas vraiment bonne. J ai perdu un T-shirt dans ma chambre, j’ai beau réclamer. Aucun feed-back.
6 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Ben Mady DMC op 30 nov 2021
Bonjour Cher Hicham, Nous sommes ravis de lire votre commentaire et vous remercions d'avoir choisi notre établissement. Nous ne manquerons pas de partager cet avis avec les membres de notre équipe. Cependant, nous sommes désolés d'avoir failli sur certains points. Nous avons adressé vos remarques aux départements concernés afin d'améliorer nos services en tout temps. Nous espérons vous revoir très prochainement, lors de votre prochain séjour à Ouagadougou. A très bientôt.

10/10 – Uitstekend

Dr Ellis O

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
The staff is the soul of the Brazia. This was one of the best staffs I have ever experienced. Benoit and Roger and many others did a fabulous job.
6 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Ben Mady DMC op 26 nov 2021
Dear Dr Ellis, Thanks a lot for your comment. Customer care is amongt our highest priorities and it is always gratifying to receive such praise. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to welcoming you back to BRAVIA Hotel in the nearest future. Best regards,

6/10 – Redelijk

Andrea

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
2 nachten verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Djibrill

1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Gwenola

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Pratique
5 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

habibata

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel est agréable, la nourriture sur carte est bonne aussi. Le cadre est agréable et chaleureux.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Ben Mady DMC op 7 sep 2021
Bonjour Chère Habibata, Nous vous remercions pour l’intérêt que vous portez au Bravia Hôtel Ouagadougou. Nous sommes très heureux que vous ayez passé un agréable séjour au sein de notre établissement et vous remercions pour votre note. Nous vous remercions pour votre commentaire qui encouragera nos équipes. Nous espérons vous accueillir prochainement. Cordialement

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Bon hôtel.
Hotel bien situé, propre dans l’ensemble. Un personnel agréable et bienveillant. Quelques points à améliorer: une literie inconfortable et internet qui est extrêmement lent….
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Ben Mady DMC op 3 sep 2021
Bonjour Cher Jacques, Nous sommes ravis de lire votre commentaire et d'apprendre que vous avez apprécié notre établissement. Nous ne manquerons pas de partager cet avis avec les membres de notre équipe. Cependant, nous sommes désolés d'avoir failli sur certains points et nous avons adressé vos remarques aux départements concernés afin d'améliorer nos services en tout temps. Nous espérons vous revoir très prochainement, lors de votre prochain séjour à Ouagadougou. A très bientôt.

8/10 – Goed

Rahul

Peter’s for near airport stay
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Ben Mady Mbodj Directeur Commercial et Marketing op 11 aug 2021
Bonjour Cher Client, Nous vous remercions pour l’intérêt que vous portez au Bravia Hôtel Ouagadougou. Nous sommes très heureux que vous ayez passé un agréable séjour au sein de notre établissement et vous remercions pour votre note. Nous vous remercions pour votre commentaire qui encouragera nos équipes. Nous espérons vous accueillir prochainement. Cordialement,

6/10 – Redelijk

Rahul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Value for money hotel
Very close to airport and good Indian food choices here
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Ben Mady DMC op 3 sep 2021
Dear Rahul, Thanks a lot for your comment. Customer care is amongst our highest priorities and it is always gratifying to receive such praise. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to welcoming you back to BRAVIA Hotel in the nearest future. Best regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

didier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hôtel qui se préoccupé autant du confort que de la sécurité de ses clients. À recommander
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Ben Mady DMC op 3 sep 2021
Bonjour Cher Didier, Nous vous remercions pour l’intérêt que vous portez au Bravia Hôtel Ouagadougou. Nous sommes très heureux que vous ayez passé un agréable séjour au sein de notre établissement et vous remercions pour votre note. Nous vous remercions pour votre commentaire qui encouragera nos équipes. Nous espérons vous accueillir prochainement. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Albert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Place
Good overall stay. Something that can be focused on, is the general service outside at the swimming pool, one can somethinmes wait a long time before someone comes to serve you. Otherwise, great place to stay.
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Ben Mady DMC op 3 sep 2021
Dear Albert, We are very happy that you had a pleasant stay at our establishment. We thank you for your comment which encourages our teams. We take note of your recommendation and hope to welcome you soon. Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

EVRARD

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas mal mais manque de services
6 nachten verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Rude reception, they forgot to pick me up at the airport and sido not even apologize.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Fatima Zahra

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The way it is built and the panoramic bar. The rooms are quiet, no noise from outside.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ben Mady DMC op 3 sep 2021
Dear Guest, We are very happy that you had a pleasant stay at our establishment. We thank you for your comment which encourages our teams. We hope to welcome you again very soon. Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La gentillesse et la disponibilité du personnel est sans limite. La sécurité y est par ailleurs totalement assurée. J'aurai vraiment plaisir à revenir au Bravia Hotel !
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Abidine Benjelloun chef de reception. op 7 okt 2019
bonjour Cher client, nous apprécions votre commentaire et vous en remercions. restant toujours dans l'attente du plaisir de vous accueillir a Bravia Ouagadougou.

8/10 – Goed

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service
14 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel with bad internet in the room
Room is very good, with modern equipment. This could be a very good hotel except that: Internet in the room is not good - had to work in the lobby Bathtub slippery Breakfast is very average
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Abidine Benjelloun op 28 aug 2019
Hello Dear Customer, We thank you for your comments and assure you that we will do everything we can to improve the points you have highlighted. always waiting for the pleasure of accustoming to Bravia.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was great. They were very diligent and take care of your need.in a professional way. We enjoyed our stay.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Ben Mady DMC op 3 sep 2021
Dear Guest, Thanks a lot for your comment. Customer care is amongst our highest priorities and it is always gratifying to receive such praise. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to welcoming you back to BRAVIA Hotel in the nearest future.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
6 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Wifi is very slow. Limited connection is often dropped. Security is good and proximity to downtown is very good. Walkable to some decent restaurants
5 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Bravia Hotel is in a great location - just off the Avenue Dr, Kwame Nkrumah (restaurants and other hotels), not far from the airport, and also near the center of town. I think the building is only a few years old, so it is a nice new structure. I was in Ouaga for FESPACO and appreciated being in walking distance to Cine Burkina and about 25 minutes from the Fespaco office. Very friendly staff and management. My only complaint is that I wish they served a traditional Burkinabe meal in the restaurant.
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Benjelloun Abidine,Front Office Manager op 4 mrt 2019
We thank you for your message and we will always have the pleasure of making your next stay pleasant to BRAVIA HOTEL.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really Fine Hotel Close to Airport
Very convenient to the airport. Shuttle service is free as you are only 3 minutes from the airport. Staff is extremely pleasant and helpful. Room spacious and clean. Restaurant is good for lunch or dinner. Breakfast buffet is fine. I will stay there again.
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location so close to the airport, a wonderful stay, nice breakfast an service. One point was the lack of tea or coffee available during the day
5 nachten verbleven in december 2018